Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOT VKO 15***

10.04.2006 |

Aloitetaanpa taas uusi pino =)

Ite ensin neuvolaan ja sitten vasta kuulumisia...

Lisa & Pertti-Irmeli 36+6

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Ihana aurinkoinen päivä oli tänään =)

Queen, no voipa tässä mennä vielä vaikka kuukausi vauvan syntymään¿ mutta eipä pitkään kuitenkaan enää =)

Iglulle synttärionnittelut!!!!

Tänään käytiin miehen kanssa nyt sitten keilaamassa¿ =D tuloksena oli pari säälittävää supparia ja oma ennätys keilauksessa! Kyllä nauratti kun aloin miettiä etten oo koskaan keilannut noin hyvin kun nyt viimeisillään raskaana¿ Huomenna onkin sitten kotipäivä taas ja maanantaina vuorossa ruokailu mun vanhemmilla.

[color=red]pikku-milli & paco 38+1[/color]

Vierailija
82/84 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mikä pääsiäinen, kun koko aika menee viimeisten koulutöiden parissa... Nytkin pakerran yhtä esseetä ja kaksi olisi vielä senkin jälkeen luvassa. :(

Niin, Iglulle piti sanoa, että en siis tosiaan haluaisikaan jäädä vielä saikulle, koska tässähän on vielä (toivottavasti) noin 4 kuukautta vauvan syntymään. Mun luonteella ei olisi helppoa olla vain kotona odottelemassa, että koska alkaa tapahtua. Toivon siis, että saan olla vielä 2,5 kuukautta töissä, kun viihdyn siellä niin hyvin. Sitten pääsen kesälaitumille nauttimaan aurinkoisista päivistä masuni kanssa :)

Tuleepas ilkeitä nykäyksiä taas tuonne alaosastoon... En kyllä sittenkään vielä osaa olla ihan täysin huolestumasta niistä. Voi kun tietäisin miten päin tuo pikkuquu on ja muksautteleeko se vaan äitiä jo niin kovasti siellä jonnekin ihan kohdun alareunaan ja luihin, että tuntuu vähän ilkeältä. En tajua, mitä muutakaan tää vois olla, jos kerran kaikki kohdunsuullakin näytti toistaiseksi hyvältä. Täytyy kyllä vielä ottaa puheeksi tää neuvolassa ens perjantaina, jos vaikka jollain muulla olis ollut vastaavaa.

Kauheeta, kun väkisinkin alan ajatella, että mitä jos vauva syntyis nyt. Ei sillä pikkuisella vielä olis mahdollisuuksia selvitä... On tää kyllä raastavaa, kun ensin olin huolissani siitä, ettei tunnu liikkeitä ja nyt kun tuntuu, oon huolissani niistä! Pitäisköhän tämä mamma kohta kärrätä jonnekin vähän rauhottumaan? :)

Tänä aamuna vaaka muuten näytti jo sellaisia huippulukemia, että tosissaan meinas tukka nousta pystyyn. En oo ikinä maailmassa painanut näin paljoa ja tuntuu että uusi kymmenlukukin häämöttää jo ihan muutaman viikon päässä! Järkyttävää!

Toivottavasti Lara pääset sinne alkuraskauden ultraan, kyllä se vaan helpottaa kummasti mieltä, kun näkee oman pienen toukan ja sykkeen ruudulla.

Pikku-millille sopivasti suppareita, ja Lisalle kanssa!

Missäs muuten Suippo ja Emppu luuraa, kun ei ole vähään aikaan näkynyt?

-Q- ja -q- 21+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pääsiäistä vietetty rauhallisissa merkeissä!

Iglulle onnittelut synttäreiden johdosta!

Vuodessa tosiaan ehtii tapahtua paljon.. Kihlat, auto-ja asuntolaina , häät ja vauva.. Huh huh!

Isoveli perheineen oli käymässä tänään.. heillä tytöt 3 ja 5v. Ihania ovat :) Nuoremmalla meinaa uhma iskeä pahemman kerran päälle..

Huomenna tulee vanhempi veljistäni, heillä poika 3v. Ensikuussa täyttää 4v.. Täytyisi koettaa keksiä jotain lahjaa hänelle!! Ainokaisena saa aina kaiken, että on hieman hankala keksiä mitään erityistä :)

Aurinko paistaa ja minä pesen pyykkiä :) Kyllä tulee puhtaan tuoksuisia vaatteita kun saa kuivaksi ulkona!! Varmaan taas on hauskaa naapureilla ku näkee mut pyykkien ja mahani kanssa keikkumassa ulkona :)

Masu on tosiaan pullahtanut kunnolla esiin tämän viikon aikana! Sf-mittakin oli yli yläkäyrän.. jos nyt oikein kortista tulkitsin!? Olen kyllä aika lyhyt että sekin voi vaikuttaa asiaan.. Kenellekkään ei kyllä jää epäselväksi mikä tilani on :)

Enoni soitti hetki sitten.. Olivat siivoamassa varastoa! Saadaan hakea heiltä amme ja jalat ym ym.. Kuulemma hintalaput vielä näkyvissä, niin on vähällä käytöllä ollut :) Mulla tosiaan nuorin serkku (kummi poikani) täyttää heinäkuussa vasta 3v.

Eipä tässä sitten enää mitään ostamista vauvalle olekkaan kun vaunut on hankittu ja kaikki muu tulee sisaruksilta tai sukulaisilta :) Voin hyvillä mielin käydä ostamassa parit isommat housut.. ei tarvii nipistää niin kauheesti omista menoista!

No enpä enempiä höpise.. menen taas noiden pyykkieni kimppuun :)

Niamey ja tiitiäinen rv 24+3

Vierailija
84/84 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quiero: Toivottavasti sulla ja vauvalla on kaikki hyvin ja voit olla ihan rauhassa vielä töissä sen 2,5kk!! =) ja jaksamista koulujuttuihin.

Queen: Taisit kysellä, että onko muut kestoilijat ostanu jo vaippoja valmiiks... Mä oon ostanu vähän kaikenlaisia laidasta laitaan, mm. hilivinkis vaippoja + imuja, igu*lee vaippoja +imuja, ruskovillan villav.housut, harsoja, meandmaman prefoldeja, hahtuvahousuja, jne. =) Suurimman osan ostin jo ennen kun tulin raskaaksi... =) Enempää en taida tarvita... eiköhän niillä alkuun päääse. ;)

Meillä vaihtu Penni-Ennin kanssa tänään raskausviikko. Nyt on sitten 16+0! =) Aika kivaa...

Millasia uusia juttuja on odotettavissa 16 viikon jälkeen? Mä muistelin, että joku olis joskus kirjottanu, että olis tisseistä alkanu tihkuu maitoo tai jotain... tai että jotain liikkeitä olis sillon tällön tuntenu? Mitäs muuta?

On niin ihana ilma, että ei malta jaksaa keskittyä tähän.. ja alko noi likaset parvekelasit ärsyttää ihan yht´äkkiä niin kauheesti, että on pakko mennä pesee ne nyt heti.. =)

Palaan taas kun ehdin. =0)

Burde & Penni-Enni rv 16+0 <3 <3 <3