Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOT VKO 15***

10.04.2006 |

Aloitetaanpa taas uusi pino =)

Ite ensin neuvolaan ja sitten vasta kuulumisia...

Lisa & Pertti-Irmeli 36+6

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan ja joka päivä tuntuu, että yhä enemmän. Syynä kyllä on varmasti myös tämä kohta 3 viikon työputki. Jokapäivä ollut töitä, kun tänne ei viitsitä palkata ekstraa... Ja kun yksi on sairaana niin tietäähän sen sitten....

Omassa navassa ei mitää erikoista. Painon tunnetta ja turvotusta on vieläkin. Maha kasvaa ja ei mahdu työhousuissa enää nappi kiinni :) Täytyy soittaa ompelijalle, että saa alkaa tekemään minulle äitiyshousuja :) Kävin viikonlopun aikana uudistamassa alusvaate varastoa suuremmilla rintaliiveillä. :) Mies kyllä tykkää ;)

Nopeasti nämä raskauden oireet/ihanuudet minulla näkyy. Mites teillä muilla? Minkälaisia oireita on tässä vaiheessa raskautta ollut?

Keskiviikkona olisi ensimmäinen neuvola lääkäri. Meinaan sen kyllä pakottamaan kuuntelemaan noita sydänääniä. :) Ultrassahan tuo sydän näkyi, mutta nyt haluan tietää, että siellä tullaan vielä mukana.

Sateista maanantaita

Heidi <3 toukka 8+4

Vierailija
2/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, tällä kertaa en joutunut tarkempaan syyniin! Jee Jee!

RR 136/92

Paino +300g/vko (yht. 3,9kg)

Turvotus ++

Pissa puhdas ( joskin taas näytti ensin loisteputken valossa 1+)

Syke +140

Lapsivettä normaalisti

Raivotarjonta, ei kiinnittynyt

Sain kotia virtsan stixaus-tikkuja, että voin kotona seurata alkaako ilmestyyn proteiineja ja jos tuo mies toisi rr-mittarin töistä lainaan niin voisin sitäkin sitten kotona kontrolloida.

Yön nukuin vähän heikommin, kuin aijemmin. Heräilin jo ennen kuutta hesarin lukuun ja aamupalalle. Hetken ylhäällä pyörittyäni kävin sitten uudestaan nukkumaan hetkeksi. Pertti-Irmeli jatkaa aktiivista liikkumistaan, maha heiluu puolelta toiselle kun pikkuinen kylkeä kääntelee ja pyllyä heittelee =) Olo hieman väsyny, mutta muuten ok.

Heidi: Nuilla viikoilla muistaakseni oli väsymys mulla pahimmillaan ja nukuinkin sen 20h vuorokaudesta. Huonoa oloa taisi kanssa pukata päälle ja syödä piti vähintään kahden tunnin välein. Myöhemmin oli ihan sama söikö vai ei, kun oli huono-olo kuitenki. Oireet helpottivat muutamiksi viikoiksi joskus rv 16--> ja nyt loppuajasta palailevat aina muutamaksi päiväksi kerrallaan.

Mutta ei tässä enää kauaa, niin pääsee nauttimaan jo vauvapölystä =)

Lisa & Pertti-Irmeli 36+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas olisi uusi työviikko edessä. Ei jotenkin ollenkaan mitenkään huvittaisi.....

Heidi: Tuommoistahan se oli tuossa vaiheessa. Mulla oli jouluna rv 8 menossa muistaakseni. Tissit oli kipeät ja turpeat. Iltaisin semmoinen ällöttävä olo ja koko päivän väsytti. Mahassa alkoi tuntua semmoinen jäntevämpi kohdun kohta ehkä viikko pari siitä eteenpäin...

Nyt on sitten tommonen kovempi pallura tuossa koko ajan :D Eilen kävin äitini luona, joka sitä mahaa paineli ja kyseli, että tuossako se pää on kun on noin kova :D :S Alkoi epäilyttää, ollaanko me siskoni kanssa sitten kuitenkaan hänen mahastaan tultu... Kuulin myös, että olemme molemmat syntyneet 3 viikkoa ennen laskettua aikaa, joten jospa tässä ei sitten minullakaan olisi odotusta enää ihan sinne elokuulle saakka. Minäkin silloin synnyin melkein neljäkiloisena, vaikka en sen pitempään viihtynyt mahassa kasvamassa.

Jooh, pää vähän tyhjä ja ei huvittaisi tosiaankaan mitään tehdä. Jospa tästä huomiseen mennessä heräisi.

Hyvää uuden viikon alkua enskat!

Mii- (rv 23+3)

Vierailija
4/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille vaan hei,

tänään on sitten tehty plussatesti, ja niin selkeä sellainen ettei kysymykselle jäänyt varaa.

pää vielä ihan sekaisin, odotan että pääsen ukkoa kotiin halimaan, vaikka soitinkin hänelle HETI testin tehtyäni.

omien ja laskureiden laskujen mukaan menossa rv 4+2 joten ihan alussa ollaan ja kovasti tarrasukkia ja liimaa pikkuselle toivon.

palaillaan taasen, tulen roikkumaan täällä vielä jonkun aikaa ;)

Vierailija
5/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

En ole kirjoitellut tänne teille vähään aikaan. Päivittäin käynyt kyllä lukemassa juttuja kuitenkin. Päivät menneet suht nopeasti odottaen, että raskausviikot lisääntyisivät.

Kävimme tänään siellä yksityisellä varhaisraskauden ultrassa ja molempia taisi jännittää hieman :O) Lääkäri oli todella mukava ja jutustelu sujui kivasti! Ultra tehtiin ja masussa on elämää ja pikku sydän siellä sykki!! Lääkäri sanoi, että kaikki näyttää hyvältä ja raskaus vastaa viikkoja eli nyt menossa rv 7+5. Oli todella huisi nähdä se pieni möykky siellä. Vielä en erottanut muuta kuin napanuoran, ruskuaispussin ja sydämen tykytyksen. Seuraavassa ultrassa kohdussa näyttää jo varmasti ihan erilaiselta kun viikkoja on enempi.. Saatiin pari kuvaa mukaan ja äitiyskortti. Se on nyt sitten todellista totta, että meille syntyy vauva :D Laskettuaika ei muuttunut eli on 24.11. N

Mukavaa alkuvkoa kaikille!

- JP & mökiäinen rv 7+5 -

Vierailija
6/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi: Mulla oli tuossa vaiheessa pahin pahoinvointiaika menossa. Koko ajan oksetti eikä melkein mitään pystynyt syömään, en tosin oksentanut kovin usein (pahimpina päivinä ehkä 3 kertaa). Öisin heräilin vessaan jatkuvasti enkä meinannut saada unta sen jälkeen.. Rinnat kasvoi vasta pari viikkoa myöhemmin. Maha vasta paljon myöhemmin.

AinoAuroralle onnittelut.

Tänään on taas supistellut enemmän. En tosin oo hirveästi jaksanut siitä enää stressata, kun on kuulemma normaalia. Aika rennosti oon kuitenki ottanut (on niin paljon vapaapäiviä ettei riitä enää tekemistä kaikille päiville). Äidillä on ollut samanlaisia supisteluja etenki veljeä odottaessa eikä ne vaikuttanueet mitenkään. Kaipa sekin jotenkin voi periytyä.

Jonkun viikon verran on nyt tuntunut siltä ettei aika mee yhtään eteenpäin. Heinäkuun loppuun tuntuu olevan ikuisuus. Vauvan tarvikkeitakaan ei olla hankittu nyt hetkeen (paitsi sittarin huusin eilen huuto.netistä), kun vaatteita on jo kertynyt jonkin verran ja se pinniskin on jo eikä tässä vaiheessa vielä viitsi paljoa hankkia suotta nurkkiin pyörimään. Tässä kuussa pitäisi miehen mielstä kyllä ostaa jo se ylimääräinen vaatekaappi, että edes jotain ois alta pois. (Mies ton sitterinki halusi ostaa nyt jo..)

Jenni rv 24+3

Vierailija
7/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa... kyllä on tylsää, että taas on maanatai. Kaikki muut päivät jaksaisin, mutta maananti on niin ahdistava. Onneksi tällä viikolla ei ole kuin neljä työpäivää ja sitten on ihana pitkä viikonloppu!

Omalla kohdalla pahoinvointi taisi olla tosi hetkittäistä, vähään aikaan ei ole ollut edes etova olo enää. Tänään kahvi maistui taas kuin ennen, johtuen ehkä siitä, että viime viikolla en tainnut juoda ollenkaan. Rinnat vaan edelleenkin " pönköttää" ja ovat kipeät ja tänään tuli oikein reilua valkovuotoa (anteeksi! :D). Sekin tuntuu niin oudolta, mutta on varmaan ihan normaalia. Väsymyksen kanssa tuntuu saavan taistella koko ajan, voisin nukkua tosiaan ainakin 16 tuntia vuorokaudessa ihan helposti. En edes öisin enää herää vessaan, mitä sitä turhia, kun voi kerran nukkuakin... Maha ei kyllä ole kasvanut ainakaan niin, että olisin huomannut. No, ehkä niissä tiukimmissa farkuissa olo on joskus tukala.

AinoAuroralle tervetuloa!

No, eiköhän siinä ihan tarpeeksi omaa napaa... täytynee lähteä vaateostoksille. Tietääkö joku muuten, kuinka isoja H&M:n Mama-malliston XL:t on? Siis ovatko todella isoja vai vastaavatko lähinnä normaalin malliston XL:ää? En ole jaksanut vielä sovittaa, kun ei ole varsinaisesti tarvetta. Olis vaan kiva, jos tietäisi jo valmiiksi, että sieltä saattaisi löytää vaikka hameen sitten kun maha alkaa todella kasvaa.

-Osse ja Santeri rv 9+5

Vierailija
8/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, tämä on raskasta, tämä odotusaika..

Heidi: Minusta tuntuu ihan samalta vaikka vähä hullulta tuntuu et maha ois jo alkanu pikkusen pingottaa.. Koko ajan on hirmu tukala olla vaikka mitä olis päällä :) Samoin on rintsikoiden kanssa. Onneksi olen tykänny pitää aina vähän reilumman mallisia niin nyt vielä parhaimmat mahtuu. Mutta on alkanu nekin jo painaumia jättämään.. :(

Ja edelleen väsymys, närästys ja kuvotus jatkuu.. Oksentanu en ole, ku sinnillä sitäki panttaan :) Tavallaan on koko ajan nälkä mut kumminkaan ei tee mitään mieli. Hankalaa.

Hienoa Lisa ettei myrkytysoireet jatkunu!

AinoAuroralle hirmuisesti onnea plussasta!! Eilen olinki vakoilemassa kuumeilupuolella ja sinun oireista jäi kyllä aika vakuuttunu olo!! Mut siitä ne viikot lähtee pyörimään!

Jepenillä oli kivoja ultrakuulumisia!! Niitä täälläkin jo kovasti odotellaan, kun malttais vain odottaa siihen ultraan... :)

Osborne: Mulla on yks H&M:n mammapaita, joka on kokoa L ja minusta on kyllä yllättävän reilun kokoinen, samoin toppi sieltä on kokoa L ja sekin on reilu! Ja nyt tosiaan kun yleensä käytän hennesin vaatteissa kokoa 44/46!! Mutta sanooko tämä sitten mitään, niin en tiiä.. Toivottavasti oli jotain apua.. :)

Fio rv 8+1 (Jee! Taas uus viikko!)

Vierailija
9/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AinoAuroralle onnittelut plussasta :)

Ajattelin viime viikolla kun kävin kurkistelemassa kuumeilupuolelle, että olet seuraava tulokas!

Osborne: Noi H&M:n XL.t on mun mielestä aika samankokoisia ku normaalitki mallit. Ehkä hitusen suuremmat.. vähän tietysti riippuu mallista ja materiaalista! Mulla housut joustavasta vakosametista ja masujatke niissä on paksua trikookangasta, antaa periksi joka suuntaan että aika pitkälle menee noi housut!

Me ostettiin tiitiäiselle vaunut :) Olis voitu jättää ne liikkeen varastoon säilöön, mutta mamma tahto ne mukaan heti!! Tuossa ne nyt on olkkarissa :) Ostettiin Boran kombit, väri on baby bear.. Ihan yli söpöt :) Hinta laatu suhde aika kohdallaan!

Huomenna olis neuvola :) Saas nähdä kuin on painoa tullut..

Tulen huomenna raporoimaan mitä täti tuumaa!!

Niamey ja tiitiäinen rv 23+4

Vierailija
10/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan enskat!

Heidi, noilla viikoilla mulla oli alkanut kuvotus joka tosin mulla pysyi aika lievänä koko ajan. Vatsaa turvotti myös ja aina iltaa kohden alkoi housut ahdistaa. Vauvamasu kyllä sitten ilmestyi näkösälle kun viikkoja oli jotain 16+.

Ja muistathan kun sinne neuvolaan meet, että tosi harvalla ne sydänäänet dopplerilla vielä noilla viikoilla kuuluu. Mulla kuunneltiin ja ne kuuluikin ensimmäisen kerran 10+3 ja silloinkin lääkäri moneen kertaan varoitteli, että ne ei välttämättä vielä kuulu.

Lisa, hyvä että neuvolassa asiat oli sillä mallilla ettei mitään erityistarkkailuita vaadi.

AinoAurora, paljon onnea plussasta ja tervetuloa mukaan!!! =)

Jepen, onnea ihanista ultrakuulumisista!!

Jenni, suurinpiirtein noiden viikkojen aikaan mulla oli kanssa sellainen tunne että viikot ei etene ollenkaan¿ Sitten ne yhtäkkiä alkoikin mennä hirmuisella vauhdilla eteenpäin =)

Osse, henkan XL-kokoisista vaatteista ei oo kokemusta, mutta äippävaatteita kun oon sieltä ostanut niin oon ostanut kyllä ihan samaa kokoa mitä muutenkin käytän.

Fio, jos omissa rintsikoissa kuppikoko vielä riittää, mutta ympärysmitta alkaa käydä ahtaaks niin Lindexillä on ainakin sellasia jatkopaloja niihin hakasiin. Mä ostin tossa joku aika sitten sellaiset kun ne rintsikat mitä oon raskausaikana ostanut mahtuu kuppikoon puolesta mutta ympärysmitta alkaa ahistaa¿ mä kun jouduin ostamaan muutamat isompaa kuppikokoa kun alussa paukahti yks kuppi lisää. Mutta niillä samoilla on kuitenkin pärjännyt koko raskausajan.

Mua alkaa kypsyttää tää maha¿ eilenkin meni hermot ja pakenin vessaan lukkojen taakse parkumaan =D No, eipä tässä montaa viikkoo enää oo.

Kyllä taas äsken huomas missä jamassa hormoonit on kun paruin dr. Philin läpi =D

[color=red]pikku-milli & paco 37+3[/color]

Vierailija
11/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meneillään rv 15+5 ja masusta ei vielä tietoakaan. Kaippa se sitten yllättäen pullahtaa. Yövuorojen jälkeen kyllä näyttää siltä kuin olisi viimeisillään raskaana, mutta ainahan masu on turvoksissa yövuoron jälkeen vaikkei raskaana olisikaan :) Oireita ei ole tällä hetkellä muita kuin pissillä ravaaminen. Yölläkin heräään kovaan pissahätään 1-5 kertaa, ehkä johtuupi kovasta juomisesta ;) Tämä on nyt sitä aikaa, kun alkaa odottelemaan liikkeitä. Mulla on kylläkin istukka etuseinämässä, joten voipi olla ettei vähään aikaan tunnu mitään.

Täällä näyttääkin olevan paljon uusia, joten tervetuloa vaan mukaan minunkin puolesta!

MiaMik

Vierailija
12/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolakuulumisia:

RR 128/80

Paino +625g , yhteensä nyt +5,4kg

Pullan syke 155

Kohdunpohjankork. 21,5cm

Pulla oli taas kerran vauhdissa, potki sydänääniä kuunnellessa niin että koko maha hytky;) Mulla on nuo jalat ollu tosi kipeät ja niitä terkka tunnustelikin, varotti että jos tulee värimuutoksia tai kipu pahenee niin pitää ottaa yhteyttä..inhottavaa herätä joka yö kun pohkeisiin sattuu niin prkleesti.Onneks ei näy mitään suonikohjuja ainakaan vielä *koputtaa puuta* ;)

Ainoauroralle onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan:)

Tässä vielä viime viikolta kuvia pullan yksiöstä rv 22+0, tuommonen pallopötsi täällä:)

Queen rv 22+5

[url]http://koti.phnet.fi/cyanhaze/kuvia/Mahakuvat/[/url]

Vierailija
13/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Löysin teidät sattumalta kun rupesi tuolla omassa la-pinossa ahdistamaan (lievästi tosin :) kun tuntuu että kaikilla muilla on vähintään 3 tenavaa ennestään. :/ Täällä on siis vaan ensisynnyttäjiä? :) Tarkennan vielä varmuuden vuoksi, tuo nimi kun on vähän uusi mulle. Ei mulla siis ole mitään toista tai kolmatta jne. saavia vastaan, mutta... no, kai painiskelette samoissa tunteissa kun pino kerran on olemassa.

Mulla siis meneillään vasta rv 6+0, joten tooosi alussa ollaan. Olen tässä pohdiskellut, pitäisikö alkaa puhua miestä alkuraskauden ultraan niin pääsisi kaikesta epätietoisuudesta. Meillä on neuvolakäynti varattuna päivälle 8+0, mut siitä menee varmaan vielä pari viikkoa neuvolaultraan.

Tämä plussa, jonka sain viikko sitten selville ihanan selvästä testistä, on meillä pieni ihme ja todellinen ilonaihe, koska saimme odottaa häntä 3 pitkää vuotta. Olemme jo tutkineet tätä " lapsettomuutta" vähän ja tarkoitus oli jatkaa tutkimuksia, kun - hupsis - menkat eivät enää tulleetkaan.

Mukava myös muuten, että täällä on kaikenikäisiä masuja!

Terkuin Ladie, rv 6+0

Vierailija
15/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervvetuloa mukaan uudet ja onnitteluni plussasta!Juu Ladie,me kaikki täällä ootellaa esikoistamme! ;)

Ja laraleille kans mahottomasti onnea!

Huomenna ois neuvola,jännää!Nyt on iskeny karkinhimo päälle,toistaseks en oo sortunu usein ostamaan mutta kyllä maistuis!Tänään vihlo mahaa aikalailla kun kävelin töistä kotiin,piti välillä ihan pysähtyäkki,ei onneks kotona jatkunu enää,varmaa siellä taas paikat venyy ja paukkuu!

Huomenna sit lisää kuulumisia!

-Pepsi ja nappula rv18+1

Vierailija
16/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja nyt vasta ehdin koneelle.

[color=deeppink]Ihan ensiksi sekä Iglulle että Ankalle onnittelut ihanista tytöntylleröistä!!! ♥~♥~♥[/color]

Nauttikaa vauvan pehmeästä tuoksusta ja arjesta uuden pienen perheenjäsenenne kanssa! Tulkaa ihmeessä kertomaan kuulumisia, kunhan jaksatte. Vollasin täällä ihan täysillä molempien synnytyskertomuksia lukiessani, joten kyllä hormonit mullakin kai jyllää :)

Ja seuraavana parina uunista ulos lähtee sitten kai Lisa ja pikku-milli, vai mitä? Nyt voidaan alkaa kannustaa teitä loppumetreillä. Katsos nyt pikku-milli, Ankkakin oli täällä vielä epätoivoissaan viime viikolla, ja nyt heidän pikku-Ankka on jo kiltisti kotona. Kyllä teidän pacokin pian sieltä tupsahtaa maailmaan. (Eikä pienten itkujen tirauttaminen silloin tällöin sekään ole pahasta.)

Ladielle ja AinoAuroralle lämpimät onnittelut plussasta ja tervetuloa Enskajoukon jatkoksi! Uusia tarvitaan, koska tasaisin väliajoin aina joku onnellinen pääsee hakemaan oman suloisen nyyttinsä. Minäkin vakoilin AinoAuroran tunnelmia jo tuolta kuumeilupuolelta ja olin varma, että plussa sieltä tulee! :)

Omassa navassa ei juurikaan ole mitään uuttaa. Ihanaa kun ens viikolla pääsee neuvolaan. Tää kahden kuukauden väli on tuntunut tosi pitkältä! Mua kyllä hirvittää, miten paljon painoa on jo kertynyt, varmaan ainakin 6 kiloa, jollei 7!

Queenin masu oli tosi söpö! Täytyy varmaan itsekin ottaa taas jotain kuvia, kun ei sitä sitten taas kohta muista, millainen pömppö näillä viikoilla on ollut.

Pikku-quu on nyt innostunut potkuttelemaan oikein tosissaan, tänäänkin töissä mua nauratti, kun hän halusi kovasti osallistua tuntiraporttien ja laskujen tekoon :)

Huomiseen enskat!

-Q- ja -q- 21+0

Vierailija
17/84 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhui...

Käytiin vastikään sen minun lääkäriystävän kans epävirallisesti ultralla tutkimassa masukkia ja uskokaapas tai älkää mut kysymyksessä taitaakin olla MASUKIT. Ystäväni kun on " vain" yleislääkäri ei uskaltanut kovin varmuudella sanoa, mut hänen mielestään alkioita on kaksi. Tosin toisen sydän ei ainakaan ruudulla pompottanut, etten tiedä mitäs sille tapahtuu. Mutta YKSI TULEE VARMASTI :) Oli sydämen jumpsuttelu sen verta ilmeistä. Mutta odotellaan et mitenkäs tilanne kehittyy..

Pikku-Milli: eikun nää rintsikat alkaa nimenomaan painaan kupeista..... :(

Ja kukas se uusi olikaan... Nyt unohtu nikki, sorry! Mut juu täällähän me ensimmäistä odottavat ihmettelemme omaa napaa ;) Hii! Tää on mukava poppoo, niinku jo oli kuumeilupuolellaki :)

***odottavan aika on piiiitkä***

fio tuplineen rv 8+1

Vierailija
18/84 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pitkästä aikaa kannan korteni kekoon ja kirjoittelen...

AinoAuroralle onnittelut plussasta ja tervetuloa muutkin uudet... Ladie taitaakin olla tuolla joulukuisissa, jossa olen kirjoitellut enskojen lisäksi...

Ja vauvauutisiakin on tullut, eli onnittelut Iglulle ja Ankalle!

Minulle selvisi, että meidän kaupunki tarjoaa ensimmäisellä neuvolakäynnillä ultran, joten taidan perua yksityiselle varaamani ajan. Kun yksityinen aika olisi 20.4. ja neuvola 26.4. niin eihän siinä ole järkeä, että ultrataan noin peräkkäin... Ehkä jaksan viikon sinnitellä pidempään. Viikkoja on silloin 8+5.

Kaveri just kertoi minulle, että täällä tarjotaan melkein kaikki mitä on tarjottavissa. Se on kyllä mukava, että äitejä palvellaan hyvin...

Minusta tuntuu, että oireet ovat edelleen poissa, vaikka tarkemmin miettien niitä taitaa olla. Eilen alkoi iltapvllä tajuton väsymys ja tuntuu jatkuvan tänään heti aamusta. Tähän asti väsymys on vain kallistanut minut sänkyyn aiemmin illalla, mutta tuntuu, että nyt se vain pahenee ja pahenee....

Pitäisi varmaan tehdä vähän töitä. Ajattelin, että yritän nyt kahlata kaikki työt selväksi... Jos vaikka tuntuu siltä, että tarvii sairaslomaa jossain välissä hakea väsymyksen tms. vuoksi, niin on ainakin mahdollista sitten olla pois täältä...

-cactus- rv 6+4

Vierailija
19/84 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

oikein paljon ! Täytyy pitää mielessä tuo, että niitä sydänääniä ei vielä mahdollisesti kuulu. Onneksi kuitenkin olen tuon sydämen sykkeen nähnyt, joten voi huolettomin mielin (melkein) odotella seuraavaan ultraan joka on vasta viikoilla 12-14!!! Vasta...

Tänään taas väsyttää. Uudet työvuorolistat olivat saapuneet seinälle, ja huomasin, että siellä melkein joka viikolla reippaita 6 työpäivän putkia :( Saa nähdä, että miten sitä oikein jaksaa. En varmaan pääsiäisen jälkeen sitten muuta teekään kun menen töihin ja suoraan nukkumaan kun kotiin pääsen. ärsyttävää jo nyt ajatella seuraavia kolmea viikkoa :( Melkein itku pääsee...

Omassa navassa ei mitää muutoksia. Välillä kyllä vihlasee aivan älyttömän kipeästi. taitaa olla vain niitä synnytykseen valmistautumiskipuja... :)

Mukavaa tiistaita, näyttäisi ainakin tulevan kauniimpi päivä kuin eilen

t. Heidi <3 toukka 8+5

Vierailija
20/84 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mäkin vihdoin sain aikaseks ottaa tän Wordin käyttöön ni pystyn paremmin kommentoimaan teidän juttuja kun nään ne tossa vieressä :-)

Heidi, musta tuntuu et mulla on nyt se väsymyksen huippu, oon pari viikkoa sua edellä. Kuvotus on noilta viikoilta jo vähän helpottanut, hampaat pystyy pesemään ihan normaalisti :-) Maha pömpöttää mullaki, varsinki iltasin, mut oon nyt löytäny yhden venyvän samettihameen joka tosi hyvin jemmaa tota mahaa, kun en haluu tääl töissä vielä kertoo.

Iglulle ja Ankalle onnittelut pikku nyyteistä (oon ehkä saattanu jo onnitellaki mut niin ihana asia että onnittelen sit vaikka uudestaan)!! Ja samalla onnittelut plussauksesta AinoAuroralle ja Ladielle!

Ladie, mulla sama juttu näitten pinoutumisten kanssa, kuulun tonne marraskuisiin myös mut tää pino tuntuu enemmän omalta kun tosiaan ensimmäistä odotellaan. Ymmärrän sua täysin :-)

Queenilla ihania masukuvia, voi että! Omaa pallomahaa odotellessa¿

Pikku-milli, mä kans huomasin noi hormonit eilen vaikka oonki vähä eri vaiheessa raskautta¿ Laitoin illalla Celine Dionin levyn soimaan ni en meinannu pystyy kuuntelee sitä ku rupes niin kovasti itkettää :-O

Fio, vai että tuplat? Wau! Miten maltatki pysyy housuissas ennenku saat vahvistuksen asiaan?!? Mulla eka ultra ens viikolla, jänskättää!!

Omaa napaa muuten: mä oon nyt huomannu niitä mielihaluja. Yks päivä mies mainitsi et vois illalla hakee lihapiirakat, ku kaupungin yheltä nakkarilta saa maailman parhaat sellaset, ni rupesin vaatii et se menis hakee ne välittömästi! Ja sit suutuin ku se ei menny¿ ja illalla ei sit enää tehnykkään mieli, ehkä ihan hyvä... Mut tuorekurkkua voisin välillä syödä vaikka kokonaisen kerrallaan!?!

No oonpa taas tarinoinuki, jätän teille muillekin vähän tilaa. Palaillaan!

JoJo + Napero rv 10+6