Mistä viimeksi löysit uuden ystävän aikuisiällä?
Kerro mistä sinä aikuinen löysit viimeksi uuden ystävän? Onko sinulla jokin tietty paikka mistä niitä aina tarttuu mukaan? :)
Kommentit (428)
Vierailija kirjoitti:
Löytänyt Ystäviä aikuisiällä työpaikoilta, lasten harrastuksista ja omista harrastuksista. Naapurustostakin. Mielestäni aikuisena on todella helppo löytää ystäviä.
Harrastusten parista löytää kyllä paljon ns naamatuttuja joiden kanssa vaihdetaan kuulumisia siellä harrastuspaikalla, mutta eihän ne siitä sen kummemmiksi muutu.
Mulla on muutama ystävä lukiosta. Mutta välillä mietin että olen vähän sellainen että olisi kiva pelata jotain pleikkaria ja puhua autoista poikien (siis miesten) kanssa ja olen nainen. Ja ne nyt ei oikein toimi sitten kun tulee annettua vääriä signaaleja ja aina se toinen osapuoli yrittää kuitenkin jotain muuta. Mun veli on ollut aina mun paras kaveri ja sitä kautta varmaan olen oppinut jonkun verran tykkäämään ns poikien jutuista joita mielelläni tekisin ns. jätkäporukalla aikuisenakin, mutta se ei vaan toimi. Ja uusia naisystäviä en ole aikuisiällä oikein saanut. No, onneksi mulla on kolme ystävää, veli ja aviomies.
Olin ulkomailla erään bändin keikalla pari vuotta sitten. Siellä tutustuin naiseen jonka kanssa pidetään aktiivisesti yhteyttä ja ollaan nähty useita kertoja tuon jälkeenkin. Syksyllä tarkoitus tavata taas.
Vanha ketju mutta uusin ystävä löytyi töistä.
Töistä. Yhteiset kiinnostuksen kohteet.
Toisiin sitä vain tykästyy.
Kampaamosta. Ystävystyin kampaajayrittäjän ja hänen kauttaan tämän kampaajan aikuisen tyttären kanssa.
Leikkipuistosta. Siellä samalla hiekkalaatikolla istuttiin tekemässä lapsille hiekkakakkuja.