Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä viimeksi löysit uuden ystävän aikuisiällä?

Vierailija
15.11.2017 |

Kerro mistä sinä aikuinen löysit viimeksi uuden ystävän? Onko sinulla jokin tietty paikka mistä niitä aina tarttuu mukaan? :)

Kommentit (428)

Vierailija
401/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä mitään ystäviä ole,pelkkiä tuttuja vain!

Vierailija
402/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita, eli sellaisia joita näkee välillä sovitusti lenkillä tai illanvietossa, olen saanut naapurista, töistä, harrastuksesta ja perhekahvilasta kun lapsi oli ihan pieni.

Muutaman hyvän ystävän olen saanut työpaikailta harrastuksesta ja 20v sitten opiskelupaikasta.

Parhaat ystäväni ovat kuitenkin ihan peruskoulu- ja lukioajoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä allekirjoittaa tuon, tässä viime vuosina olen tajunnut ettei minulla ole ystäviä eikä ole koskaan ollutkaan, joo tuttuja on koiran ansiosta mutta ei yhtään ystävää. En enää kehtaa edes mihinkään kahvilaan lähteä istumaan, kun huomasin että siellä kaikki istuu jonkun kanssa ja minä aina yksin.

Vierailija
404/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pitkälle näin - tuttuja töissä ja vapaa ajalla.

Itse löysin "kaverin", (hyvän sellaisen) avioeron jälkeen itsestäni.

On aivan mahtavaa, kun voi tehdä ja olla kuten haluaa eikä kenellekkään tarvitse raportoida.

Toisille sopii, toisille ei - yksin oleminen meinaan - minulle sopii mainiosti.

Vierailija
405/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ryhmäterapiassa vuosia sitten ja sieltä löytyi uusi ystävä. Ehkä oli helppo jatkaa juttua terapian loputtua. Hän ei siis ollut terapeutti.

Vierailija
406/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusten parista olen löytänyt useamman. Ja joskus aiemmin myös netin kautta on löytynyt.

Vierailija
407/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellikavereistani olen saanut useita luotettavia keikkakavereita.

Vierailija
408/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys yhdistyksestä monta ystävää ja kaveria 👬👭🧑🤝🧑

Vierailija
409/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselta työpaikalta on jäänyt pysyviä hyviä ystäviä elämään.

Tuorein ystävä ja sen synty siis etenkin on vähän yllättävä: kaupan myyjä. Asioin usein saman myyjän kanssa, siis asiakkaana, ja pikkuhiljaa alettiin jutella myös henkilökohtaisempia asioita. Siitä sitten yhteystietoja vaihtamaan ja nyt ollaan treffattu vapaa-ajallakin.

Vierailija
410/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten uusia ystäviä keski-iässä on löytynyt opiskelukavereista ja sosiaalisista harrastuksista kuten kuoro ja teatteri. Koiralenkki -kaverit on kanssa kivoja, mutta ystävystyminen edellyttää monta pitkää lenkkiä ja uskallusta itseltä avautua henkilökohtaisemmistakin asioista

Vierailija
411/428 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta olen saanut nyt nelikymppisenä kolme hyvää ystävää. Yksi vaihtoi jo työpaikkaakin, mutta se oikeastaan vain syvensi ja muutti ystävyyttä paremmaksi, kun enää ei tarvitse olla yhtään siinä työroolissa eikä ajauduta niin helposti puhumaan vain työasioista. 

Koirien kautta on helppo löytää ystäviä, tuttavia ja kavereita. On yhteinen puheenaihe ja yhteistä tekemistä (esim. yhteiset lenkit) jo valmiiksi. Yksi parhaista ystävistäni on tällainen koiratuttu, tutustuimme jo parikymmentä vuotta sitten eikä meillä kummallakaan ole tällä hetkellä edes enää koiraa. Ystävyys on säilynyt.

Vierailija
412/428 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta löytynyt monta ystävää.

Vierailija
413/428 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten harrastusten kautta ja lasten kavereiden vanhemmista. Lisäksi naapureista.

Vierailija
414/428 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä montakin. Samassa rakennuksessa on noin tuhat ihmistä töissä ja jo 6-10 vuoden aikana tutustuu ja tulee vaihtuvuutta niihin omiinkin työkavereihin. 

Vierailija
415/428 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriseurakunnasta löytyi viimeksi.

Vierailija
416/428 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matinkylästä löysin...maksan 50 EUR per tapaaminen

Vierailija
417/428 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 EUR jos haluaa peppuun

Vierailija
418/428 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin videopelin kautta kanadalaisen miehen, josta tuli vuosien saatossa paras ystäväni. Olemme päivittäin yhteydessä vaikka aikaeroa on kymmenen tuntia. Mahtavan henkilön löytämisen lisäksi kielitaito on parantunut kohisten. :)

N26

Vierailija
419/428 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt Ystäviä aikuisiällä työpaikoilta, lasten harrastuksista ja omista harrastuksista. Naapurustostakin. Mielestäni aikuisena on todella helppo löytää ystäviä.

Vierailija
420/428 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt. Tuttavia ja harrastus kavereita on kyllä kymmenittäin mutta oikeat ystäväni ovat lukioajoilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi