Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HAAVEILIJAT* VKO 15

10.04.2006 |

Huomenta kaikki!Toivottavasti ei tuu taas kirjotettua päälle samaa jos joku on kerenny laittaa tän viikon pinon=)En ainakaan nähny!Tänään mennään tsekkaa poitsulle matkarattaita kun lähetään sit ens talvena koko poppoo sri lankaan ja niillä helpompi kulkea ja on kevyemmöt.Nyt sano meijän edelliset raattaat rikki joten muutenkin on pakko ostaa....Palaan myöhemmin....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailin teidän pinkassa tuolta kolibreista ja silmiin osui tuo ennustus-juttu.. Mistä sinne pääsee??

Olis kiva itsekin saada jonkunlainen ennustus..

Vierailija
22/27 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät sähköpostia ennustaja.elli@luukku.com tai madam.mamma@luukku.com pistät oman ja miehen iän ja jos on entuudesta lapsia niin sitten vielä lasten iät=)

Mulla on jotenkin hassu olo=/jotenkin helpottunu mutta silti epävarma=)sillain kiva että lähetään lomalle ja saadaan se talopaketti tai omistus asunto...ei olla viel päätetty eikä tiedetä kuinka paljon lainaa saadaan mutta kummiskin.Nyt kun kevät tulee niin ajattelin että ehkä ihan kiva että ei tehäkkään tähän väliin vauvaa.Jos vaikka vähän elelis nuoruutta kun sain kummiskin poitsun 18 vuotiaana niin jos nyt sit keskittyis yhteen vaaviin ja matkustelis ja jos vaikka ens kesänä raaskis lähteä terassille=9en oo käyny kun viimeks kun täytin 18!Joten kaipa tuokin pitää kokea....Nyt lähen pistää poitsua nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on??Mulla on huomenna työhaastattelu!Toivottavasti nappais=)

Sonnai:Opiskelen merkonomiksi ja siitä pitäs sit viel kehittää itseensä mutta katotaan nyt.Kunha saan eka ton merkonomi jutun loppuun=)

Oli hauska kun kysy että mitä tällä hetkellä teet niin unenpöpperössä vastasin että nooh mä just heräsin=9vähänkö nolotti kun tarkotti että olenko töissä vai työtn...kyllä onneksi se oli huumori miehiä ja nauroi vaan=)

Vierailija
24/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on ollu hiljaista, piti ihan etsiä mistä tän pinon löytää... Äsken oli tullu ennustus toiselta ennustajalta, kortit oli kuulema kertonu että saan vielä neljö poikaa! 2007, 2010, 2015, 2017 ois niinkun niiden syntymä vuodet. Meillähän ois sitten joukkueellinen poikia! Huh. Kyllä toi aikaisempi ennustus kuulosti paremmalta. Täytyy mennä. Palataan.

Vierailija
25/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tullu madam mammalta ennuste että saisin yhden tytön 2007 tammikuussa!Eli mun pitäs olla raskaana nyt!Mutta ei oo mahollista koska alotin pillerit ja menkat tuli ajallaan=)joten plörinäx meni=)

Poitsu rikko mun silmälasit prkle=7kallis keikka tulee...pakko saada ne korjattua ennen kun työt alkaa tai siis jos saan paikan....

Vierailija
26/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo taas vähään aikaan kirjotellut, kun oon ollut niin laiska :( Joka päivä oon kyllä käyny lukemassa pinoa. Päivitin äsken tuon meidän esittelyn.

trili:

Tervetuloa! Tule vaan mukaan juttelemaan, päivitinkin sinut jo mukaan tuonne esittelypinoon :)

Snow:

Mukavaa, että olo on jo vähän pirteempi :) Lisäsin tuonne esittelyyn, että aloitatte yrityksen vasta myöhemmin, vaikka mies onkin jo käännytetty. Ihan järkevää varmaan siirtää vauvan hankintaa myöhäisemmäksi jos tuntuu että on paljon kaikkea muutoksia elämässä nyt niin kerkeää rauhassa sopeutumaan niihin. Onnea työn hankintaan, toivottavasti saat sen työn :)

Hui, kun oli jo monet saaneet miehen lämpenemään ja oli jo monella aikataulukin suunniteltu :) No hyvähän se vaan on että miehet lopultakin suostuu ja pääsette vauvan yritykseen, Onnea vaan kaikille joilla mies on osoittenut lämpenemisen merkkejä :) Jääköhän tänne lopulta ketään mun kanssa haaveilemaan ilman miehen suostumusta?

Pippi:

Mitenkäs tukholman reissu meni? Joko oot palannut suomeen?

Sonnai:

Kiitos, kun toivottelit jaksamisia tenttien suhteen :) Ne on nyt vähäks aikaa ohi (kolmen viikon päästä seuraava) ja luultavasti menivät ihan hyvin. Tsemppiä sinullekin opinnäyte työhön!

Niin, niistä koirista: tietysti niissä on aika samalla tavalla kiinni kuin lapsessa, mutta lähinnä tarkoitin sitä että lapsen/lapset voi ottaa yleensä kaikkialle mukaan (kylään, lomamatkalle), mutta monet on allergisia koirille tai ei muuten tykkää niistä eikä tahdo niitä kotiinsa eikä lomamatkoille voi myöskään ottaa lemmikkiä mukaan niin siksi niiden kanssa reissaaminen on vaikempaa. Vaikka onhan ne koirat kyllä tosi ihania :)

Mukavaa, että saitte miehen kanssa selvitettyä tuon vauva-asian ja pääset sitten rauhallisin mielin, tietäen että mieskin on yrityksessä omasta tahdostaan mukana, vauvan hankinta hommiin vuoden päästä:)

Kinttunen:

Hyvää reissua :) Vaikka et taidakaan olla enää kuulolla.

Mitenkäs muut, onko teillä jotain suunnitelmia pääsiäiseksi?

Mun veli tuli käymään tyttöystävänsä kanssa Tampereelta meidän vanhempien luona (asuvat myös täällä P-Karjalassa), niin niitä pitäs varmaan tässä joku päivä tavata ja sitten ehkä mennään mun mummon luo keski-suomeen. Tuosta mummon luo menosta ei kyllä olla vielä sovittu miehen kaa mitään, mutta jos se ei haluu lähteä saatan kuitenkin mennä ilman sitä kun mun vanhemmat lähtee sinne muutamaks päiväks.

Pitiköhän mun vielä kirjotella jotain...hmm... no en nyt kyllä muista joten lopettelen nyt ja tuun sitten myöhemmin kirjottelemaan jos muistuu jotain mieleen.

Vierailija
27/27 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olis taas kerrottavaa ja kommentoitavaa, mutta on niin hirvee jysäri,etten jaksa... Sen verran kuitenkin ilmottelen, että lähen huomenna taas uutta kotia laittamaan ja palailen koneen ääreen varmaan maanantaina. Älkää unohtako miuta! :)

Miekin oon saanu vastaukset ennustajilta, kuulostavat paremmilta kun ne tammikuussa saadut ennustukset, mutta aika erilaiset on... Tulipahan todistettua, että ovat humpuukia. Niinkun olisin jossain vaiheessa uskonu, että pitävät paikkansa. Mutta palaan asiaan ens viikolla.

On muuten aika hurjaa, mulla on harjottelu menossa ja yllättäen, en tienny asiaa etukäten, miun ohjaaja onkin pääosin neuvolassa töissä, joten tuun tässä seuraavien viikkojen aikana olemaan " töissä" äitiys-ja lastenneuvolassa! Vähän hankala pitää kiinni lupauksesta olla vouhkaamatta vauvakuumeen kanssa kun joka päivä pyörin isojen masujen ja pienten vauvojen kanssa... ;)

-S-