Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HAAVEILIJAT* VKO 15

10.04.2006 |

Huomenta kaikki!Toivottavasti ei tuu taas kirjotettua päälle samaa jos joku on kerenny laittaa tän viikon pinon=)En ainakaan nähny!Tänään mennään tsekkaa poitsulle matkarattaita kun lähetään sit ens talvena koko poppoo sri lankaan ja niillä helpompi kulkea ja on kevyemmöt.Nyt sano meijän edelliset raattaat rikki joten muutenkin on pakko ostaa....Palaan myöhemmin....

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan äkkiä moikkaan, kohta lähtään taas tien päälle. Sain kuulla eilen, et sain kesäksi ehkä maailman parhaimman työpaikan yhestä aika tunnetusta paperitehtaasta.. :) Jeah! Mies sai kans vakipaikan viime viikolla, et kohta alkaa oleen puitteet pystyssä jälkeläiselle.. :) Lämmittely jatkuu täällä... :)

-Superiloinen Kinttunen- ;)

Vierailija
2/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaikki olla pääsiäisen vietossa kun näin hiljasta on=9Minä oon ulkoillu koko päivän ja hirveä päänsärky iski=/Varmaan toi kevään aurinko on niin kirkas että rupes jomottaan...

Tulin vaan pikaseen kurkkaan=)nyt lähen lepäileen...

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille!(munarikasta);)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tosi hiljasta.. Ite oon tehny niska limassa töitä koko viikon. Nyt on pikkuveli meillä hoidossa, huomenna lähetään ostoksille.

Hyvää pääsiäistä kaikille!!!

Vierailija
4/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää pääsiäistä kaikille!

En ookaan taas kerennyt kirjoittelemaan..Tuossa kaapeja siivoillessa löysin tytön syntymäpaperit ja onnittelukortteja..ja taas palasi mieleen ne ajat, muistot synnytyksestä yms. Sit löysin kans jo pieneksi menneitä vaatteita, miten tuo meidän tyttö onkin joskus mahtunut niihin??

Siinä sit tippa linssissä kahtelin niitä ja muistelin sitä ihanaa aikaa kun tyttö oli ihan pieni ja nyt jo niin iso. Onhan hän toki ihana nytkin, ja on mahtavaa nähdä hänen kasvavan ja oppivan kaikkea uutta:) Kuume nousi heti ainakin 100 astetta, apua apua:)

Tuli vaan noista papereista mieleen, mitä tarkoittaa tarjonta II trt? Siellä kun luki noin..Hällä tais olla käsi otsalla syntyessään, onko tuo sit se merkintä vai mikä?

Juu, no ei mulla mitään sen kummasempaa asiaa ollu..Onnea teille joilla mieskin jo lämpenee vauva-asioille:)

Palaillaan..

Vierailija
5/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten täälläkin mennyt vauvahommailut puihin.. omasta päätöksestäni kyllä. :O Ollaan menossa syksyllä egyptiin matkalle niin ei olis kiva et siellä olis maha pystyssä sitten.. Jollakin muullakin täällä tais olla kans jotain matkasuunnitelmia ja sen takia meni vauvasuunnitelmat katkolle.. Olikohan se Snowflake?

Kyllä vaan ihmeesti vauvakuumekin hellittää kun tietää että on matka tiedossa ja sitten valtaakin jo matkakuume. :) Mutta kyllä siellä taustalla silti on sellainen vauvakaipuu.. kun kuitenkin tietää että sitten matkan tiennoilla jätetään taas ehkäisy pois ja ruvetaan yrittämään.. silloin se onkin sitten oikein tervetullut meille molemmille :)

Ihan nyt asiasta toiseen.. täytyy kysyä tällästa. Mulla oli ovulaatiotesti positiivinen kp 22 ja nyt on jo kp 48.. onko se ovulaatiotesti aina oikeessa.. siis että jos se näyttikin väärin?? menkkoja ei vaan vieläkään näy eikä mitään oireita edes siihen suuntaan.. missä voi olla vika?

Toi Egypti onkin ollu mulle jo semmonen pitkäaikainen unelma et nyt kun vihdoin mieskin siitä on ruvennut innostumaan niin täytyy käyttää tilaisuus hyväkseen... oih tahtoo jo sinne kattomaan niitä monumentteja. :)

Jooh.. nyt täytyy mennä.. tää olikin nyt vaan tämmönen oman tilanteen selvittely.

Onnea kaikille miehen käännytyksissä tai sitten vauvayrityksissä!!

Hyviä lomapäiviä!

Vierailija
6/27 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idaly:juu meillä oli sama tilanne=)nyt jouduin lopettaan vaan pilsut kun tuli ylimääräistä vuota jne.Eli ei sovi mulle.Päätettiin että ei aloteta ehkäsyä vaan tärppä jos on tärpätäkseen=)matkakuume on mutta jos nyt raskaaksi tulen niin siirretään matkaa ja lähetään kesällä sit vaikka viikon reissulle....

Elikkä omaa napaa...tosiaan ehkäsyä ei käytetä koska pilsut ei sovi mulle ja ovistikulla testasin eilen plussan!Nyt on sit pupuiltu ja toivotaan että olisis tärpänny=)

Mulle tuli tänään soitto työhaastatteluun!Tiistaina!se edellinen haastattelu olisi ollut liian kaukana jne.Joten en voinut ottaa duunia vastaan=(

Se mun masennus taisi olla vaan kevät masennusta=9nyt nimittäin olo on tosi hyvä ja tuntuu että asiat on taas reilassa=)

Oikein mukavia lomapäiviä kaikille!

Vierailija
7/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snow;Mukava kuulla että olosi on taas parempi:)

Risse; Tervetuloa joukkoon!

Nyt harmittaa että jouduin ne lääkkeet aloittaa, eikä oo tietoakaan milloin ne vois lopettaa..Vauvakuume on taas korkeella ja tuo meidän esikoinen tuntuu jo niin isolta jo. Tässä aloitellaan jo 1-vuotissynttäreiden järjestelyä:) Ei voi uskoa että siitä on jo niin kauan.

15.päivä oli tytön laskettu aika, mut päättikin sit syntyä vasta loppukuusta, silloinkin käynnistettynä. Voiskohan sit seuraavalla kerralla olla mahdollista että vauva syntyiskin vähän aiemmin ja itsestään käynnistyisi synnytys? Kellään kokemusta asiasta?

Eipä mulla muuta..Tänä aamuna herättiin jo ennen 7, luulen että kohta voisi jo olla päikkäreiden aika.

Vierailija
8/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on hiljasta ollut=/Meijän pääsiäinen on mennyt lenkkeillessä kun on ollu niin ihanat ilmat!Nyt sataa kaatamalla mutta hyvä vaan niin lumet lähtee nopeammin pois=)Kyläiltiinkin eilen ja huomenna sit työhaastatteluun=)

Kateltiin ukon kans just vaunuja ja ukko tokas että pitää ostaa se stokken sänky ja kolmipyöräset yhdistelmät kun vaavi tulee=)Lukee jopa mun vauva lehtiä;)eli kuume on silläkin noussu 100.aan=)

Kiitos milenna olo on todellakin parempi ja tietoisempi...(piti vähän kuulostella itseään)

Nyt häippään juomaan teetä...

Vierailija
9/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas.. :) Risselle teretulemast! :) Mä kirjottelen nyt ihan pikaseen ja sitten palailen myöhemmin paremmalla ajalla. :)

Vierailija
10/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollu hiljasta. Kaikki on varmaan ulkoillu koko pääsiäisen ku on ollu niin hyvät ilmat. Itekki oon käyny koiran kanssa pitkillä lenkelillä. Mitäs kaikille kuuluu??

Tänään puhuttiin miehen kanssa ja se sano et saan jättää pillerit pois nyt ja heti. Eli pillereiden syönti loppu mun osalta nyt. Menin heti kattelee netistä vaunuja ja vauvanvaatteita =) Nyt toivotaan vaan et kaikki sujuu hyvin ja tuun nopeesti raskaaks.

Vierailija
11/27 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, et mä pidän vähän taukoa tästä palstailusta..vauvakuume vaan nousee ja nousee muuten. Ja nyt kun ei oo vielä oikee aika sille..miehen kans menee taas vähän huonommin ja muutetaan erilleen, koska työpaikat on eri paikkakunnilla. :( Pitää antaa tilanteen vähän jäähtyä.. Toivottavasti ymmärrätte..mä käyn välillä kattoon teitä, et mitä kuuluu ja palailen sitten myöhemmin taas kuvioihin kun tää tilanne tästä setviytyy suuntaan tai toiseen.

Hauskaa kesän ja odotuksen odotusta kaikille!!! :D

Med vänliga hälsningar

Kinttunen

Vierailija
12/27 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Huoh... Tulinpa nopeesti piipahtamaan koneella, kun oon yksin siskon luona. Vähän tylsää. Sain eilen tehtyä viimesenkin haastattelun päättötyöhön, joten kohta on kaikkein suurin ponnistus takana. Sit pitäis vaan jaksaa alkaa tekemään sitä sisällönanalyysiä, mutta se kuulostaakin niin tylsältä, etten millään viittis... Taidan kuitenkin pistää vähäks aikaa työn hautumaan ja hoidan nyt ton meidän muuton alta.

[b]Pippi[/b]: Sairaanhoitajaks mie opiskelen, valmistun ens jouluna. K7:lleko oot menossa harjotteluun? Miun piti mennä sinne kesäks töihin, mut loppujen lopuks se työ mitä ne sieltä tarjos ei ollu ollenkaan sellanen kun kuvittelen. Nyt oon menossa koko kesäks K10:lle, syöpäosastolle siis. Syksyllä sit on mullakin edessä harjottelu siellä vastasyntyneiden teholla. Ollaan nyt muuttamassa Järvenpäähän, joten Helsingin osastoilla tuun sit töissä pyörimään, nimenomaan lapset kiinnostais ja mahollisesti erityisesti ne sairaat vastasyntyneet. Uskallat kuitenkin tehdä vielä lapsia, vaikka kätilöks opiskeletkin? Miun sisko on kans kätilö ja se sano, että onneks teki lapset ennen kun alko opiskelemaan, kun ei varmaan ois enää uskaltanu, kun tietää, miten paljon voi mennä pieleen... ;)

Tulikin nyt mieleen yks juttu... Kattelin just kelloa ja totesin, että muutaman tunnin päästä nään taas miun miehen, kun se tulee Lappeenrannasta ja mennään järkkäämään uutta kotia. Onkin ollu jo vähän ikävä, vaikka eilen nähtiinkin. Tästä sit hyppään siihen, kun koulussa juttelin, että ollaan menossa miehen kanssa kahville, kun mulla oli hyppytunteja ja miehellä vapaapäivä. Kaveri kysy sit että käydäänkö myö useinkin kahvilla yhdessä ja jatkovat sitten yhen toisen kaverin kanssa, että eivät hyö koskaan. Mie siihen sit selitin, että kyllä myö nyt ollaan käyty aika paljon ja ihan tietosesti yritetäänkin tehdä yhessä juttuja, ettei meidän yhdessä olo olis vaan sitä kotona telkkarin tuijottamista. Tähän kaveri sit tokas että " nauti siitä nyt, ei se loputtomiin kuitenkaan kestä" . Tää siis pohjustuksena miun kysymykseen... Vietättekö työ miehienne/puolisoittenne kanssa kuinka tiiviisti aikaa yhdessä ja teettekö " juttuja" yhessä? Mietin vaan kun kaverit niin ihmetteli, että myö käydään kahvilla... Onko se sit jotenkin epänormaalia? :)

Jep jep... Lähetään tänään muuten Tavastialla kattomaan Backyard Babies:ia. Ihan hauskaa, taas vähän vaihtelua tavalliseen arkeen.

Hyvää pääsiäistä tasapuolisesti kaikille!

-S-

Vierailija
13/27 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki ovat tänään? Jo pääsiäisen vietossa vai? No eipä tässä mullakaan mitään asiaa ollut kunhan tulin aikaa kuluttamaan ja nostamaan meidän pinoa kun oli jo toiselle sivulle jäänyt.

Huomenna tulee varmaankin mun veli tyttöystävänsä kanssa käymään ja sitten tiiän tarkemmin lähetäänkö pääsiäiseks reissuun vai ei.

No toivottolen jo nyt kaikille Hyvää Pääsiäistä, jos satun lähtemään enkä kerkeä täällä käymään :)

Vierailija
14/27 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dodih, suomesa ollaan. tai oon jo ollu maanantaista lähtien mutta meijän modeemi päätti pistää sopimuksen irti ja ollaan oltu nyt pari päivää ilman nettiä. onneks saatiin uus modeemi vaikka edellinen oli jo kolme vuotta vanha ja siinä oli vaan vuoden takuu :)

oli muuten aika älyttömän nastaa ruotsissa. olin siis suurimman osan ajasta serkun luona jolla on 4 vuotias tyttö ja 7vuotias poika. tuntuu vaan et lapsukaiset kasvaa niin hirmu nopsaan.. käyn aika usein moikkaamassa niitä. oon niille vähän niinku isosisko kun asuin tuossa pari vuotta sitten ruotsissa ja vietin suuren osan ajastani lasten kanssa.

oisi vaan ollu kiva shoppailla vähän ruotsissa, mut rahatilanne hiukan hankaloitti shoppailua :) ostettiin tossa joulun alla asunto ja meil on menny aivan älyttömän paljon rahaa ramppaan ja huonekaluihin. mut onpahan ainakin kiva koti. ruotsista sain kuitenkin rahattua muutaman dvd:n ja jotain pientä sisustustavaraa. eipä mulla ees ois ollu laukussa tilaa ja kesällä lähetään roomaan viikoks niin voin sit shoppailla siellä.

niin joo.. me sit saatiin varattua koira. se on nyt 2viikkoa vanha. se on siis cavalier king charles spanieli ja väriltään semmonen musta-ruskea. en vaan millään malttais odottaa et saadaan se kotiin. vielä 5 viikkoa. huoh. kuvissa se oli aivan syötävän suloinen ja parin viikon päästä me mennään kattomaan sitä kun se jo osaa vähän liikkua.

sonnai: mitäs sä opiskelitkaan? terkkariksi? sairaanhoitajaksi?... mä ite opiskelen kätilöksi ja mulla alkaa kahden viikon päästä harjoittelu keskoslasten osastolla. siel on sit ihan minimini vauvoja :) ja taas kotona tulee jankutettua kuinka ihanaa ois saada oma vauva. ja mies hakkaa päätään seinään.. mä en kyllä millään jaksa odottaa että saan opiskelut suoritettua ennenku aletaan yrittämään lasta. ei kai sitä kukaan hullu kestä katella ku muut tulee synnyttämään kun itekki haluais olla samassa tilanteessa.. sitäpaitsi 2,5 vuotta on pitkä aika joten kyllä mä teen kaikkeni että saan miehen suostuteltua vauvantekohommiin jo reilusti ennen ku valmistun.

nyt mä lähen käymään jumpassa. pakko vähän liikutella tätä ahteria kun pääs paino rempan aikana nousemaan kun en salille koskaan kerenny...karua

15/27 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis 10-kuukauden ikäinen tyttö ja toisesta haaveillaan. Mies ei ole vielä suotunut toiseen lapseen, mutta ehkä joskus. Näin viime yönä unta, että meille syntyi pieni poika (alle 3-kiloinen). Unessa oli sama kätilö (miespuolinen) kun esikoisen synnytyksessä. Hassua :)

Toisaalta mietityttää että miten jaksaisi kahden pienen kanssa, mutta vauvakuume ei silti hellitä...

Vierailija
16/27 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RISSE1979:Tervetuloa mukaan!

Meitähän alkaa olla jo aikas iso poppoo täällä=)Ja tosissaan tervetuloa muutkin uudet mukaan en vielä ole käyny lukemassa esittelypinkkaa kun silmät vasat avasin...

Ihme että poika nukkuu viel ja mä oon jo pystyssä=)Heräsin nälkään ja yöllä kauhiaan janoon...Tänään lähetään kaverin kanssa leikkipuistoon pitkästä aikaa ja sen muksun kanssa.Nyt on niin ihana ilmakin=)No mut nyt on ihan pakko lähtee syömään aamupalaa...palaan päivällä...

Vierailija
17/27 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla nostaa pinoa kun ei meinannu löytyä enää=)

Oltiin pari tuntia puistossa leikkimässä.Poitsu on ihan hulluna vesilätäköihin=)onneks kuravaatteet laitettiin päälle=)Ihanaa kun se on jo sen verran iso että ilmottaa millon on nälkä ja pisuttaa tms.On se varmasti helpompaa sitte kun poika on vanhempi ja alotetaan vaavin teko=)Ei vaan malttais odottaa=/Ukko oli että ei tarttis syödä pilsuja kun oon kun pe####seen ammuttu karhu=)Ja muutenkin sillä toi kuume on alkanu nousta=)

Aika meni nopeasti tänään...oon kerenny jo tehä kaikki päivän työt jos siivousta ei lasketa=)Poika kattoo ti-ti nallea kiltisti,se ei kuule eikä näe mitään=)Tulkeehan nyt haaveilijat ilmottaa kuulumisia=)

Ainii mä odotan kanssa noilta ennustajilta vastausta...saas nähä mitä tulee=)

Vierailija
18/27 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tällanen pikavisiitti tänne ku huomenna lähtään stokikseen ja loppuviikko menee sit taas reissun päällä. Onko nää ennustushommelit muuten ilmaisia?

Vierailija
19/27 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttune:on ilmasia!

Nyt sain ennustukseni1Tyttö syntyy 3.6.2007,poika 18.3.2010 ja poika 8.8.2015!Eli suurperhe tulossa=)Toi vois ainakin pitää paikkansa et typy tulis ens kesänä=)

Vierailija
20/27 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaseen ajattelin pistäytyä kertomassa kun sain toisen s.posti ennustuksen. Sen mukaan saisin tytön 7.10.2007 ja pojan 21.7.2009. Saapa nähdä pitääkö paikkaansa. Toi ensimmäinen aika vois olla kyllä lähellä totuutta jos hyvin käy. :)

Täytyy lähteä vähän pojan kans ulkoilemaan vaikka onkin tosi inhottava ilma. Kuravaatetta vaan päälle ni kyllä se siitä. Yritän palailla illalla.