Kuinka usein harrastat seksiä vs. kuinka usein haluaisit?
Taannoisesta haluttomuusketjusta jäi mietityttämään tämä otsikossa oleva kysymys. Mielenkiintoista olisi siis tietää sukupuoli ja se kuinka usein harrastaa seksiä sekä kuinka usein haluaisi harrastaa seksiä? Onko parisuhteessa vai sinkku?
Itse olen parisuhteessa (oltu yhdessä 2 vuotta) seksiä on noin kerran päivässä (välillä on välipäiviä, välillä taas useamman kerran päivässä) ja olen tähän erittäin tyytyväinen. Eli halu ja todellinen seksin määrä on sama.
N30
Kommentit (86)
Avoimessa suhteessa toista vuotta. Haluan lähes päivittäin, ja kun haluan niin useammin kuin kerran. Viikon sisällä olen nussinut niin omaa miestäni kuin kahta vakihoitoakin n.3 kertaa päivässä. Rakastan seksiä.
N35v
Minä olsin tyytyväinen pariinkertaan viikossa.
Ja jos puutteesen vois kuolla olisin kuollut 20 vuotta sitten.
Vaimo "tarvitsee" ehkä kerrankuussa eikä siinä - sillä mennään
Seksiä keskimäärin 1krt/kk, itse haluaisin 3-5krt viikossa.
Vähän tämä alkaa korpeamaan jo itseäni, ero meinasi tulla jo 2v sitten mutta koitettiin sitten vielä yrittää yhdessä.
Itsetunto on jo melko nollassa ja en jaksa enää olla edes sen suhteen aktiivinen kun kuitenkaan ei "lykästä". Huomioin vaimoani kyllä edelleen kaikin tavoin mutta sillä ei seksin määrään ole mitään vaikutusta.
M40
Minäpä sain viimeksi viitisentoista vuotta sitten, ja sekin oli huonoa. Itse en ilkeäisi tyrkyttäytyä.
Itse sain vuonna 1993 ja heti välittömästi seuraavaksi vuonna 2016.
1-2krt kk seksiä . masturboin varmaan 4-5krt viikossa. alussa tietenki useammin.. mulle olis hyvä varmaan se pari kertaa viikossa.yhdessä reilu 8v m36 .