Kuinka usein harrastat seksiä vs. kuinka usein haluaisit?
Taannoisesta haluttomuusketjusta jäi mietityttämään tämä otsikossa oleva kysymys. Mielenkiintoista olisi siis tietää sukupuoli ja se kuinka usein harrastaa seksiä sekä kuinka usein haluaisi harrastaa seksiä? Onko parisuhteessa vai sinkku?
Itse olen parisuhteessa (oltu yhdessä 2 vuotta) seksiä on noin kerran päivässä (välillä on välipäiviä, välillä taas useamman kerran päivässä) ja olen tähän erittäin tyytyväinen. Eli halu ja todellinen seksin määrä on sama.
N30
Kommentit (86)
Noin 1-2 kertaa viikossa, miehen mieliksi. Kerta viikkoon tai kahteen olisi sopiva määrä. Parisuhteessa kolmisen vuotta. N29
Parisuhteessa ollut 3v. Seksiä n.4 kertaa viikossa. Itse olisin tyytyväinen johonkin 1krt kuukaudessa...
N35
En ole ikinä harrastanut seksiä, mutta haluaisin useamman kerran viikossa.
N24
Jaa, mä kun täytin 53, niin silloin alkoi seksi kiinnostamaan vähän liikaakin. En saa tarpeeksi seksiä, kun en ole parisuhteessa. Irtosuhteita ei oikein moraali kestä. Eikä mun ikäisillä miehillä yleensä muuten enää toimi ihan helposti... paska juttu.
Viime aikoina: 1-2 kertaa viikossa.
Viimeiset 3 vuotta: 4-5 kertaa vuodessa.
Sopiva määrä minulle on 1-3 kertaa viikossa, mutta miehen mielestä se on liikaa.
Olemme olleet yhdessä 10 vuotta.
Nainen, 34 v.
1-3 kertaa viikossa. Tämä viikonloppuna, koska asumme miesystäväni kanssa eri paikkakunnilla ja vietämme vain viikonloput yhdessä. Jos ei olisi etäisyyttä haluaisin päivittäin. Ja viikonloppuisin haluaisin ehkä 3-6 kertaa, mutta valitettavasti saan joskus vain kerran pe-su aikana.
N37
Viisi vuotta ilman. Masturboin kuitenkin päivittäin eli seksiä olisi kiva olla ehkä 1-2 kertaa viikossa vähintään
M30
Muutama kerta vuodessa, haluaisin muutaman kerran viikossa. Ei vakisuhdetta tällä hetkellä vaan välikausi, pitää vähän miettiä tuon edellisen suhteen jälkeen. Nuo muutama kerta vuodessa sentään saman kanssa ja sellaisen saman kanssa, jonka kanssa todennäköisesti pariudutaan piakkoin kunhan molempien lapset vähän kasvavat. N49.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä harrastanut seksiä, mutta haluaisin useamman kerran viikossa.
N24
En ole minäkään harrastanut koskaan ja olen samaa mieltä tästä.
M24
Seksiä n. kolmesti viikossa ja näin se on meillä koko yhdessäoloaikamme 32 vuotta ollut.
N53
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta ilman. Masturboin kuitenkin päivittäin eli seksiä olisi kiva olla ehkä 1-2 kertaa viikossa vähintään
M30
Ei 30-vuotiaalla voi olla tarvetta masturboida päivittäin. Olet sairas.
Seksiä viimeksi 2 vuotta sitten. Seuraavasta kerrasta ei tietoa. Haluaisin joka päivä. Mies, naimisissa 10v. En tiedä :(
Parisuhteessa 2v. Mies 45 ja 4-5 kertaa viikossa, minusta sopivasti.
Ilman seksiä ja parisuhdetta noin kolme vuotta. Olen tyytyväinen tähän, koska en koe kaipaavanikaan seksiä, ellei satunnaista masturbointia lasketa. Ei valittamista. -N28
Määrä ja halu täsmäävät.
Zero.
m21
Harrastan: en koskaan (olen neitsyt).
Haluaisin: olisi kai ihan kiva kokeilla kerran (jotta tietäisin mitä mieltä olen ja haluanko harrastaa seksiä enää jatkossa), mutta en tiedä uskallanko, koska olen tosi arka ja häpeilevä.
N 26 (ruma)
Ilman kolme vuotta.
Rakkaan ihmisen kanssa ainakin aluksi päivittäin.
N32
Vierailija kirjoitti:
Taannoisesta haluttomuusketjusta jäi mietityttämään tämä otsikossa oleva kysymys. Mielenkiintoista olisi siis tietää sukupuoli ja se kuinka usein harrastaa seksiä sekä kuinka usein haluaisi harrastaa seksiä? Onko parisuhteessa vai sinkku?
Itse olen parisuhteessa (oltu yhdessä 2 vuotta) seksiä on noin kerran päivässä (välillä on välipäiviä, välillä taas useamman kerran päivässä) ja olen tähän erittäin tyytyväinen. Eli halu ja todellinen seksin määrä on sama.
N30
Tuo määrä menee vielä alkukiiman piikkiin. Palataan asiaan, kun olette olleet yhdessä 20 vuotta ja sulla on vauva ja taapero.
Ilman seksiä 14 vuotta. Ei tee mieli yhtään. Olen liian vanha. N.54