Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein harrastat seksiä vs. kuinka usein haluaisit?

Vierailija
14.11.2017 |

Taannoisesta haluttomuusketjusta jäi mietityttämään tämä otsikossa oleva kysymys. Mielenkiintoista olisi siis tietää sukupuoli ja se kuinka usein harrastaa seksiä sekä kuinka usein haluaisi harrastaa seksiä? Onko parisuhteessa vai sinkku?

Itse olen parisuhteessa (oltu yhdessä 2 vuotta) seksiä on noin kerran päivässä (välillä on välipäiviä, välillä taas useamman kerran päivässä) ja olen tähän erittäin tyytyväinen. Eli halu ja todellinen seksin määrä on sama.

N30

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieluiten n. Joka toinen päivä. Mulla on rakastaja, jota tailen n. Joka toinen viikko. Silloin illassa on 2 tai 3 kierrosta.

N50

Vierailija
42/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä 14 vuotta. Ei tee mieli yhtään. Olen liian vanha. N.54

Mä olen 57 kuten miehenikin ja vielä näin yli 30v jälkeenkään ei osata pitää näppejä erossa toisistamme:) Toisen läheisyys, hellyys ja huumaava seksi on mielessä aina. Onneksi ei asuta saman katon alla, muuten rakastelisimme toisemme hengiltä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja kuumaa seksiä meillä on vähintään 4krt/vko. Haluaisin joka päivä ja mieheni haluaisi myös useammin. Rakasteluja rajoittaa se, että asumme erillään ja molemmilla on omia lapsia. 

-nainen 45v

Vierailija
44/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa ollessa seksinvinkujamiehen kanssa 1-2 krt/viikko parikymmentä vuotta. Mies olisi halunnut jatkuvasti. En ikinä ehtinyt haluta kunnolla ja oli pakkopullaa ja näyttelemistä, hyi olkoon, ettei mies ala murjottamaan. Nyt sinkkuna jo vuosia eikä kiinnosta edes ajatella enää seksiä, sitä lajia sai niiiiiin tarpeekseen. 

Vierailija
45/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ilman, edellisessä suhteessa kerran viikossa, haluaisin joka päivä. M29

Vierailija
46/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä kun täytin 53, niin silloin alkoi seksi kiinnostamaan vähän liikaakin. En saa tarpeeksi seksiä, kun en ole parisuhteessa. Irtosuhteita ei oikein moraali kestä. Eikä mun ikäisillä miehillä yleensä muuten enää toimi ihan helposti...  paska juttu.

Noudata Itämeren ruokavailota (kotimaiset marjat, vihannekset ja hedelmät, ruis, kala, rypsiöljy ym.), urheile säännöllisesti, pidä paino kurissa, alkoa kohtuullisesti, ei tupakkaa, elä suht. aktiivisesti. Näillä keinoilla homma toimii. Nimimerkki 53 v.

Vierailija
47/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N44 haluaisin joka päivä. Saan max2 kertaa /kk. Naimisissa 11v.

Vierailija
48/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa tai kahdessa viikossa jos yritän tarpeeksi, jos jättäisin aloitteet miehelle en varmaan saisi ollenkaan. Itse haluaisin 4-5 kertaa viikossa. Olen 22v nainen, huolehdin ulkonäöstäni, olen hoikka ja aktiivinen seksin aikana. En tiedä missä on ongelma, en haluaisi erota muuten ihanasta ja rakkaasta miehestä, mutta kyllähän tämä vie itsetunnon..

Vierailija
49/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muutaman kerran viikossa. Nyt lasta yrittäessä saan pari tarkoin ajoitettua kertaa kuussa, muuten saisin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
50/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka suomalaiset miehet on näin haluttomia seksin suhteen? Jotenkin hankala uskoa. Hienoa kun itse voisin harrastaa vaikka kahdesti päivässä mutta joudun riutumaan sinkkuna. M29

Vierailija
51/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 34v. Parisuhteessa 14 vuotta, 3 lasta. Seksiä 1-3 kertaa viikossa. Joskus aikoja jolloin haluaisin päivittäin, joskus väsymys painaa niin ettei huvita. Yleensä seksiä liian vähän haluun nähden.

Vierailija
52/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ja kuumaa seksiä meillä on vähintään 4krt/vko. Haluaisin joka päivä ja mieheni haluaisi myös useammin. Rakasteluja rajoittaa se, että asumme erillään ja molemmilla on omia lapsia. 

-nainen 45v

Meillä täsmälleen samoin!

-nainen 51v

Vierailija
53/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taannoisesta haluttomuusketjusta jäi mietityttämään tämä otsikossa oleva kysymys. Mielenkiintoista olisi siis tietää sukupuoli ja se kuinka usein harrastaa seksiä sekä kuinka usein haluaisi harrastaa seksiä? Onko parisuhteessa vai sinkku?

Itse olen parisuhteessa (oltu yhdessä 2 vuotta) seksiä on noin kerran päivässä (välillä on välipäiviä, välillä taas useamman kerran päivässä) ja olen tähän erittäin tyytyväinen. Eli halu ja todellinen seksin määrä on sama.

N30

Tuo määrä menee vielä alkukiiman piikkiin. Palataan asiaan, kun olette olleet yhdessä 20 vuotta ja sulla on vauva ja taapero.

Päivän pessimisti siellä hei! :D Tarkotin tosiaan miten elämässä just nyt ja kun näin hyvä tilanne, en viiti murehtia tulevia, vaikka tiedän et asiat voi muuttua. Mukavaa, että huolehdit myös meidän lapsista, mutta jos 20 vuoden päästä on vauva ja taapero, niin ne on kyllä lapsenlapsia, koska meidän lapset on jo kouluikäsiä eikä enempiä tule :)

Ap

Vierailija
54/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä viimeksi 2 vuotta sitten. Seuraavasta kerrasta ei tietoa. Haluaisin joka päivä. Mies, naimisissa 10v. En tiedä :(

Tämmösestä kyllä tulee iteki niin myötätuntosurulliseks :/ 

Vierailija
55/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain harvoin koska olin sinkku. Nyt tosin aloin seurustelemaan mutta asiat eivät ole edenneet seksiin asti. Haluaisin joka päivä n. 3 krt.

N17

Vierailija
56/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikossa, yleensä pari kertaa. Välillä ei haluta pariin viikkoonkaan, tyypillisemmin tuo 2-3 kertaa viikossa on ihan sopiva.

Vierailija
57/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen liki päivittäisestä seksistä, mutta pakko tyytyä tämän hetkiseen parin viikon välein, ehkä jopa kerran kuussa. Sinkkunainen olen ja vakkarini aina hämmästelee libidoani. Hänelle kuulemma riittäisi pari kertaa viikossa, jos parisuhteessa olisi.

Kunpa vaan löytäisikin itselleen yhtä aktiivisen kumppanin.

Vierailija
58/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen (viidennen) lapsemme (nyt 19 v) jälkeen tasan kerran.  Sen jälkeen vaimolle ei ole "sopinut".  Olishan se edes pari kertaa kuukaudessa ihan kivaa.

Vierailija
59/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin t'llöin tekee mieli, ovulaation aikaan varsinkin. Seksiä ei ole ollut koskaan.

Vierailija
60/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on noin kerran vuodessa. Ainakin ajatuksen tasolla kerran kuussa voisi olla sopivasti, mutta tiedä sitten miltä se käytännössä tuntuisi. Mitä vähemmän seksiä on, sen vähemmän sitä sitten kaipaa.

Olen nainen, 30v, yhdessä mieheni kanssa 11 vuotta, ei lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän