Kuinka usein harrastat seksiä vs. kuinka usein haluaisit?
Taannoisesta haluttomuusketjusta jäi mietityttämään tämä otsikossa oleva kysymys. Mielenkiintoista olisi siis tietää sukupuoli ja se kuinka usein harrastaa seksiä sekä kuinka usein haluaisi harrastaa seksiä? Onko parisuhteessa vai sinkku?
Itse olen parisuhteessa (oltu yhdessä 2 vuotta) seksiä on noin kerran päivässä (välillä on välipäiviä, välillä taas useamman kerran päivässä) ja olen tähän erittäin tyytyväinen. Eli halu ja todellinen seksin määrä on sama.
N30
Kommentit (86)
Viimeksi 8 vuotta sitten. Miehen kosketus jo ärsyttää. Nukumme omissa huoneissa. Avoliitossa 17 v. Minusta ne muutamat kerrat lapsen syntymän jälkeen olivat täysin turhia. Eka kerta 1,5 v synnytyksen jälkeen.
N 57 V
Sinkku olen. Ei seksiä yli 10 vuoteen. Haluaisin 5-10 x/ kk.
Viimeksi ollut seksiä kai kaksi kuukautta sitten. Normaalisti suunnilleen kerran kuussa. Haluan päivittäin etenkin nyt kun sitä ei ole, normaalistikin halut korkealla.
Parisuhteessa ollut kolme vuotta.
N28
Sinkku. Ei seksiä kertaakaan tällä vuosituhannella. Pari kertaa viikossa olisi kiva.
N42
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on kerran pari kuussa. Mieli tekis melkein päivittäin mutta en jaksa aina vongata, olen tyytynyt runkkaamaan.
Seksimme on aina tylsää lähetyssaarnaajaa ja pillun nuolemista. Haluaisin kokeilla muutakin , olis hienoa kokea edes suihin otto.
Naiseni ei vaan suostu mihinkään. Seksin vähyys ja tylsyys johtaa kohta siihen että lähden. Muun laista hellyyttä lämpöä on meillä on paljon.
M34 suhde 5 vuotta
Ei se ainakaan paremmaksi tai helpommaksi tule muuttuun. Itelä vastaavaa touhua aikanaan ja kyllä se vaan menee koko ajan tasaisesti huonommaksi ja sitten katoaa kokonaan eli siis pillun saanti. Lopulta toiseen huoneeseen nukkuun, ettei vituta nukkua lahnan kans samassa sängyssä. On pirun vaikea tykätäkki siitä vaikka muuten ois ok vaimo.
Suosittelen siis, että muutat äkkiä pois, koska muuten se rupeaa suunnitteleen lasta ja jos huono tuuri käy niin saatte sen. Sen jälkeen olet vankilassa muijan kanssa, joka ei anna koskaan tai juuri koskaan, niin ja jos antaa se on sama asento aina eli äärimmäisen tylsää.
Helpompi lähteä ennen tuota lapsen tekoa kuin sen jälkeen. Sen vuoksi periaatteessa siis parempi olla vaikka yksin ( jonkin aikaa ) kuin siinä suhteessa.
Parisuhteessa kolmen vuoden ajan. 2-4 kertaa viikossa, haluaisin joka päivä. :(
N31
Kerran kuukaudessa.. Lapsia meillä on kaksi. Itse toivoisin enemmän, mutta miehelle riittää tuo. Asiasta on puhuttu, mutta ei ole muuttunut mihinkään suuntaa. Harvat kerrat tarkoittaa myös sitä, että esileikki on nopea tai lähes olematon ja siitä yhdyntään. 9 vuotta samassa lähetyssaarnaajassa ja max 5min kaikki on ohi. Ei jälkipuheita tai hellyyttä, vessan kautta nukkumaan.
Olen varmasti loistava esimerkki sanonnasta ”Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta” . Viimeisen vuoden aikana huomaan, että minusta on tullut passiivinen. Alusta asti olen ollut se aktiivinen osapuoli, mutta toisen lapsen syntymän jälkeen en enää jaksa. Monet itkut asiasta olen itkenyt ja välillä keho oikein huutaa kosketusta. Mieheni ei siis koske minua, kun selkään ja suutele suulle.
En varmaan vastannut edes kysymykseen, mutta pakko oli päästä purkamaan turhautumista 😄
Parisuhteessa oltu 3 vuotta, josta puolet ajasta asuttu yhdessä. Seksiä nykyään noin 1-2 kertaa parissa viikossa..Nyt oli kyllä varmaan 5 viikon tauko ja alkoi jo ärsyttää. Sopiva määrä olisi varmaan 1-2 kertaa viikossa eli hieman enemmän kuin nyt, mutta olen ihan tyytyväinen, kunhan tauko ei enää venähdä moniin viikkoihin/kuukausiin. Voisin toki tehdä itsekin enemmän aloitteita niin sitä seksiä varmaan olisi enemmän. Ei mies koskaan ole ainakaan kieltäytynyt enkä minäkään kieltäydy jos herkkua on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on kerran pari kuussa. Mieli tekis melkein päivittäin mutta en jaksa aina vongata, olen tyytynyt runkkaamaan.
Seksimme on aina tylsää lähetyssaarnaajaa ja pillun nuolemista. Haluaisin kokeilla muutakin , olis hienoa kokea edes suihin otto.
Naiseni ei vaan suostu mihinkään. Seksin vähyys ja tylsyys johtaa kohta siihen että lähden. Muun laista hellyyttä lämpöä on meillä on paljon.
M34 suhde 5 vuottaEi se ainakaan paremmaksi tai helpommaksi tule muuttuun. Itelä vastaavaa touhua aikanaan ja kyllä se vaan menee koko ajan tasaisesti huonommaksi ja sitten katoaa kokonaan eli siis pillun saanti. Lopulta toiseen huoneeseen nukkuun, ettei vituta nukkua lahnan kans samassa sängyssä. On pirun vaikea tykätäkki siitä vaikka muuten ois ok vaimo.
Suosittelen siis, että muutat äkkiä pois, koska muuten se rupeaa suunnitteleen lasta ja jos huono tuuri käy niin saatte sen. Sen jälkeen olet vankilassa muijan kanssa, joka ei anna koskaan tai juuri koskaan, niin ja jos antaa se on sama asento aina eli äärimmäisen tylsää.
Helpompi lähteä ennen tuota lapsen tekoa kuin sen jälkeen. Sen vuoksi periaatteessa siis parempi olla vaikka yksin ( jonkin aikaa ) kuin siinä suhteessa.
Naiseni on kaunis, reipas.... suoraan sanottuna täydellinen. On yhteiset harrasukset, enkä muista että olisimme riidelleet milloinkaan. Joitenkin vaan syö miestä ja kalvaa kun kumppani ei halua.
Pitkät päivät miettii että käykö tuuri ja miks ei käy. Nykyään mietti jo kyytejä ja fantaaseja vastaan tulevista naisista.
Saan seksiä mieheltäni aina silloin kun haluan. Ja päinvastoin. Välillä teemme toisten mieliksi, vaikka toista ei niin haluttaisi. Aina ollut kuitenkin kivaa :)
2-3 krt/viikko. N27. Yhdessä 5v.
Laura156 kirjoitti:
Kerran kuukaudessa.. Lapsia meillä on kaksi. Itse toivoisin enemmän, mutta miehelle riittää tuo. Asiasta on puhuttu, mutta ei ole muuttunut mihinkään suuntaa. Harvat kerrat tarkoittaa myös sitä, että esileikki on nopea tai lähes olematon ja siitä yhdyntään. 9 vuotta samassa lähetyssaarnaajassa ja max 5min kaikki on ohi. Ei jälkipuheita tai hellyyttä, vessan kautta nukkumaan.
Olen varmasti loistava esimerkki sanonnasta ”Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta” . Viimeisen vuoden aikana huomaan, että minusta on tullut passiivinen. Alusta asti olen ollut se aktiivinen osapuoli, mutta toisen lapsen syntymän jälkeen en enää jaksa. Monet itkut asiasta olen itkenyt ja välillä keho oikein huutaa kosketusta. Mieheni ei siis koske minua, kun selkään ja suutele suulle.
En varmaan vastannut edes kysymykseen, mutta pakko oli päästä purkamaan turhautumista 😄
Saa avautua :D Ohella vastasit myös kysymykseen. Mutta niin, juuri tämä jäi hämmästyttämään jo siinä haluttomuuskeskustelussa, kuinka paljon on parisuhteita, joissa seksuaaliset halut ei täsmää. Vaikka moni sanoo, että muuten parisuhde on todella hyvä. Jää mietityttämään haluttomuuden syyt.. Itsellä kun on aina mennyt niin, että jos muuten menee hyvin niin seksiä on paljon. Ja sitten kaupan päälle tuo, mitä muutama on nyt sanonut, että seksi on aina samaa vanhaa tylsää lähetyssaarnaajaa, eikä uskalla/kiinnosta kokeilla mtn uutta. Onko se sitten juuri sitä, että seksiin suostutaan vain sillon tällön kumppania miellyttääkseen, mutta itseä ei kiinnosta oikeasti yhtään. Tämä on kyllä oikeesti niin mielenkiintonen aihe, että pitää kohta tehä ihan oikee tutkimus siitä :D
Ap
Pari kolme kertaa viikossa ja ihan vain naisen mieliksi, itse en ole mikään seksuaalinen ja haluan ehkä korkeintaan kerran kuussa. Suhteessa olen ollut reilun vuoden. t. Mies-30
Vierailija kirjoitti:
Naiseni on kaunis, reipas.... suoraan sanottuna täydellinen. On yhteiset harrasukset, enkä muista että olisimme riidelleet milloinkaan. Joitenkin vaan syö miestä ja kalvaa kun kumppani ei halua.
Pitkät päivät miettii että käykö tuuri ja miks ei käy. Nykyään mietti jo kyytejä ja fantaaseja vastaan tulevista naisista.
Niin, no kerroin vaan miten siinä luultavasti käy. Kyllä meilläki alkuun oli joka päivä kun nähtiin useampi vuosi ja jopa parina eka vuonna ku asuttiin yhdessä. Sen jälkeen homma hiipu hiljalleen ja alkoi meneen jatkuvaksi kinuamiseksi. Tuli sellainen olo, että onpas neidillä arvokas tuhero, kun noin tarkka pitää olla sen käytöstä ja näin kovasti nähdä vaivaa sen eteen. Lisäksi tosiaan se yksipuolisuus siinä ite työstämisessä.
Kaitpa se suhteen päättäminen olisikin ollut helppoa jos ois ollu kusipää muija vaan ei ollu eikä ole edelleenkään. Hyvä ja mukava nainen, vaikkei yhdessä enää ollakaan. Itsellä meni vaan siinä lähes 10 vuotta hukkaan seksin puolesta, kyllähän siihen tietysti jollain tasolla tottuikin. Alkuun kun hiipuminen alkoi jo olla selvää eli jotain kerran viikossa touhua niin vielä jaksoi läimiä pyllylle ja halia, välillä vähän muutakin pientä. Sekin touhu kuoli sitten, kun turhautu siitä, että näillä pienillä teoilla on päinvastainen vaikutus kuin niillä pitäisi olla niin nekin loppuu ja lopulta sitä on sisäisesti kuollut ja muijan läheisyys alkaa vain ahdistaan.
Jäi meille pari lasta ja ensimmäisen synnyttyä seksikin loppui lähes täysin. No sen verran oli, että toinen tuli ja se ei sitä olematonta seksielämää parantanut. Lapset ovat silti hieno asia ja hyviä ihmisiä, tapaan heitä säännöllisesti. Olin silti mielestäni ikäänkuin vankilassa ja sieltä lähteminen oli todella, todella vaikeaa lasten vuoksi. Nyt olen vapaalla eikä ole vielä pienintäkään halua joutua takaisin linnaan.
Sen vuoksi sanoin, että lähde ennenkuin teette lapsia. Tosin kaitpa sen voisi miedommin laittaa niin, että tee päätös mitä teet ennenkuin teet lapsia. Jos sänkyhommat ei niin paljoa kiinnosta ja vaimo on mukava niin tee niinkuin minä tein sinun ikäisenä, tosin vahingossa eli kyllä vaimo pillereitä söi ainakin minun tietääkseni. Jos taas kiinnostaa niin lähde ennenkuin tulee vahinko tai tarkoitettu lapsi. Sen lapsen voi tehdä kyllä sellaisenkin kanssa, jonka kanssa seksi sujuu ja varmaan naiset on keskimäärin ottaen ihan mukavia yleensäkin jos ne sinusta pitävät, kuin myös päinvastoin.
Ei se välttämättä ole haluttomuudesta kyse jos seksihalut ei kohtaa. Seksihalut eivät vaan kohtaa. Ihmiset ovat erilaisia, jotkut haluavat enemmän tai useammin kuin toiset ja osa ei ollenkaan.
Aihe on mielenkiintoinen ja mielestäni miesten haluttomuus on tabu. Naisten haluttomuudesta puhutaan paljon enemmän. Itse olen ainakin huomannut, että omassa parisuhteessa aiheesta on todella vaikea keskustella toista loukkaamatta. Myös kultainen keskitie on vaikea löytää, kun molempien halut ovat aivan eri tasolla.
Vaikeita asioita puolin jos toisin. Eniten koen surullisena kuitenkin sen, että itse koen olevani seksuaalisesti vain varjo entisestä, koska olen väkisin joutunut turruttamaan omia halujani. Meidän tapauksessa yritetty on ja paljon! Kun seksiä on harvoin niin vihreän valon palaessa tulee stressi. On päästävä äkkiä tunnelmaan , että kerkeän edes hetken nauttimaan. Ja noidankehä on valmis, se on kaukana rakastelusta 😄 .
Lähiaikoina sitä on miettinyt myös, että milloin on oikeus hakea seksiä muualta vai onko se oikeutettua missään tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät päivät miettii että käykö tuuri ja miks ei käy. Nykyään mietti jo kyytejä ja fantaaseja vastaan tulevista naisista.Niin, no kerroin vaan miten siinä luultavasti käy. Kyllä meilläki alkuun oli joka päivä kun nähtiin useampi vuosi ja jopa parina eka vuonna ku asuttiin yhdessä. Sen jälkeen homma hiipu hiljalleen ja alkoi meneen jatkuvaksi kinuamiseksi. Tuli sellainen olo, että onpas neidillä arvokas tuhero, kun noin tarkka pitää olla sen käytöstä ja näin kovasti nähdä vaivaa sen eteen. Lisäksi tosiaan se yksipuolisuus siinä ite työstämisessä.
Kaitpa se suhteen päättäminen olisikin ollut helppoa jos ois ollu kusipää muija vaan ei ollu eikä ole edelleenkään. Hyvä ja mukava nainen, vaikkei yhdessä enää ollakaan. Itsellä meni vaan siinä lähes 10 vuotta hukkaan seksin puolesta, kyllähän siihen tietysti jollain tasolla tottuikin. Alkuun kun hiipuminen alkoi jo olla selvää eli jotain kerran viikossa touhua niin vielä jaksoi läimiä pyllylle ja halia, välillä vähän muutakin pientä. Sekin touhu kuoli sitten, kun turhautu siitä, että näillä pienillä teoilla on päinvastainen vaikutus kuin niillä pitäisi olla niin nekin loppuu ja lopulta sitä on sisäisesti kuollut ja muijan läheisyys alkaa vain ahdistaan.
Jäi meille pari lasta ja ensimmäisen synnyttyä seksikin loppui lähes täysin. No sen verran oli, että toinen tuli ja se ei sitä olematonta seksielämää parantanut. Lapset ovat silti hieno asia ja hyviä ihmisiä, tapaan heitä säännöllisesti. Olin silti mielestäni ikäänkuin vankilassa ja sieltä lähteminen oli todella, todella vaikeaa lasten vuoksi. Nyt olen vapaalla eikä ole vielä pienintäkään halua joutua takaisin linnaan.
Sen vuoksi sanoin, että lähde ennenkuin teette lapsia. Tosin kaitpa sen voisi miedommin laittaa niin, että tee päätös mitä teet ennenkuin teet lapsia. Jos sänkyhommat ei niin paljoa kiinnosta ja vaimo on mukava niin tee niinkuin minä tein sinun ikäisenä, tosin vahingossa eli kyllä vaimo pillereitä söi ainakin minun tietääkseni. Jos taas kiinnostaa niin lähde ennenkuin tulee vahinko tai tarkoitettu lapsi. Sen lapsen voi tehdä kyllä sellaisenkin kanssa, jonka kanssa seksi sujuu ja varmaan naiset on keskimäärin ottaen ihan mukavia yleensäkin jos ne sinusta pitävät, kuin myös päinvastoin.
Luinko juuri omasta elämästäni 😄 Ainut eroavaisuus on, että olen nainen ja mieheni on se haluton osapuoli . Avioliitto on vielä tallessa, mutta seksin suhteen tunnen olevani vankilassa. Perheenä meillä on ihana perhe, lapset mahtavia ja mukavaa yhdessä. Naisena ja miehenä juuri tuollaista, kun kirjoittamassasi tekstissä.
Reilu 30 vuotta parisuhteessa, alkuun seksiä päivittäin ja mies halusi useammin, nykyisin 2-3x viikossa ja mä haluaisin enemmän. N52 M52
Minä tarvitsen seksiä päivittäin. Enkä pane pahakseni useammastakin kerrasta :)
Olen ollut viitisen vuotta sinkkuna ja sinä aikana olen melkoisesti villiintynyt. Ja viihtynyt. Nyt on menossa "ennätysvuosi", en ole ollut päivääkään ilman seksiä tänä vuonna. Toki ne pakolliset päivät kuukausittain, mutta niitä ei lasketa. Toivottavasti tilanne jatkuu. Olen onnistunut rakentamaan hyvän "vakkari"verkoston, ja arki-illat on olen saanut eri miesten kanssa sovittua "vakiovuoroiksi". Toki joskus peruuntuukin, mutta ainakin tänävuonna on paikkaaja löytynyt aina nopeasti :):)
Viikonloput on pyhitetty uusien kokemusten hankintaan, netin, tinderin ja iltaisin baaritarjonnan avulla. En ole ilman jäänyt.
Tätä kirjoittelen pikkuhousut märkänä odotellen "keskiviikkomiestä" saapuvaksi vajaan tunnin kuluttua.;) Päivällä kyllä sain "satunnaismieheltä" sellaisen lounaan, ettei meinannut iltapäivällä tulla työnteostakaan mitään.
No pari-kolme kertaa viikossa keskimäärin. Kiitos paljon matkustamista vaativan työn..
Jos ite sais päättää, niin varmaan joku viisi kertaa viikossa olisi ihan soppeli tahti.. Onneksi kumppanilla on halut samalla tasolla:)
M34 suhde 5 vuotta