Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein harrastat seksiä vs. kuinka usein haluaisit?

Vierailija
14.11.2017 |

Taannoisesta haluttomuusketjusta jäi mietityttämään tämä otsikossa oleva kysymys. Mielenkiintoista olisi siis tietää sukupuoli ja se kuinka usein harrastaa seksiä sekä kuinka usein haluaisi harrastaa seksiä? Onko parisuhteessa vai sinkku?

Itse olen parisuhteessa (oltu yhdessä 2 vuotta) seksiä on noin kerran päivässä (välillä on välipäiviä, välillä taas useamman kerran päivässä) ja olen tähän erittäin tyytyväinen. Eli halu ja todellinen seksin määrä on sama.

N30

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran viikossa. Kyllä tällä pärjää kun se on elämäntilanteeseen nähden ihan hyvin. Seurustelen, mutta asumme erillään ja ollaan miehen kanssa molemmat yksinhuoltajia. Rakastellaan sitten oikein urakalla aina kun voidaan esim. yhteisellä kesälomalla joka päivä. N37

Vierailija
22/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä ns vaikeassa seurustelutilanteessa seksiä max pari kertaa kuukaudessa ja halua olisi monta kertaa viikossa.Mies haluttomampi, haluton myös keskustelemaan aiheesta ja itse kärsin tilanteesta. Olen harkinnut eroa ja jopa seksisuhdetta toiseen, kun miestä ei kiinnosta edes korjata tilannetta.

N32 parisuhteessa 3,5v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä toisinaan. Ei ole paikkaa josta voisin aina halutessani saada toteuttaa tätä tarvetta (jollie sooloseksiä nyt lasketa mukaan). Ja sinkku olen, niin "harrastamiseni"  lienee vieläkin satunnaisempaa kuin parisuhteessa, jossa toivottavasti olisi mahdollista "säännöllisempään seksiin."

En ole kokenut, että minulla olisi jokin säännöllinenkierto,joka pakottaisi minut hakemaan itselleni hinnalla millä hyvänsä seksikumppani itselelni. Nainen ei ole minulle kauppatavara e. en turvaudu mahd. maksullisiin palveluihin ja ns. yhdenyön juttujakaan en halua harrastaa, kun pelkään, että niistä jään enemmän nälkäiseksi kuin kylläiseksi.

Enemmän kuin seksiä kaipaan rinnalle naisesta niin paljon muutakin kuin "vain" seksiä hänen kanssaan. Vaikka toisaalta viihdyn oikein hyvin sinkkunakin. Ja huomaan aika-ajoin ajattelevani, että mitä tai mihin minä oikeataan tarvitsen tai miksi oikeastaan haluaisin jakaa elämäni kenenkään naisen kanssa. Toisaalta haluan uskoa, että yhdessä voisimme olla sitten -ainakin toisinaan- vielä vahvempia ja parempia kuin kumpikaan yksin.  

Vierailija
24/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä harrastanut seksiä, mutta haluaisin useamman kerran viikossa.

N24

Mikä estää?

Vierailija
25/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taannoisesta haluttomuusketjusta jäi mietityttämään tämä otsikossa oleva kysymys. Mielenkiintoista olisi siis tietää sukupuoli ja se kuinka usein harrastaa seksiä sekä kuinka usein haluaisi harrastaa seksiä? Onko parisuhteessa vai sinkku?

Itse olen parisuhteessa (oltu yhdessä 2 vuotta) seksiä on noin kerran päivässä (välillä on välipäiviä, välillä taas useamman kerran päivässä) ja olen tähän erittäin tyytyväinen. Eli halu ja todellinen seksin määrä on sama.

N30

Tuo määrä menee vielä alkukiiman piikkiin. Palataan asiaan, kun olette olleet yhdessä 20 vuotta ja sulla on vauva ja taapero.

No kyse olikin varmaan tämänhetkisestä tilanteesta

Vierailija
26/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Mikä estää?

Villi veikkaus: partnerin puute. Ainakin itselläni se rajoittaa harrastamisia. M40

Vierailija
27/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 9v, seksiä 1-3krt viikko. Ehkä tuo 2 kertaa viikossa on aika normi. Olen tyytyväinen tähän, enemmänkin voisin harrataa mutta mies on töissä 3vrk viikosta (palomies) eikö siis ole kotona ja kotiutuessaan tarvitsee aikaa levätä.

Joten työtkin haittaa seksin harrastamista. Tosin nyt kun seksiä on se pari kertaa viikossa, ehtii molemmilla kehittyä kunnolla halut ja seksi on aika todella hyvää. Eli en valita. ;)

Seksi on ihana asia parisuhteessa kun kemiat toimii, vuosienkin jälkeen!

N.34v

Vierailija
28/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Mikä estää?

Irtoseksi ei kiinnosta ja seurustelukumppania en ole löytänyt.

Vierailija
29/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta ilman. Masturboin kuitenkin päivittäin eli seksiä olisi kiva olla ehkä 1-2 kertaa viikossa vähintään

M30

Ei 30-vuotiaalla voi olla tarvetta masturboida päivittäin. Olet sairas.

yhdessä 6 vuotta. Seksiä n 2 kertaa viikossa.  laukeamisia 1-4 kertaa päivässä. M36

Vierailija
30/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä 9v, seksiä 1-3krt viikko. Ehkä tuo 2 kertaa viikossa on aika normi. Olen tyytyväinen tähän, enemmänkin voisin harrataa mutta mies on töissä 3vrk viikosta (palomies) eikö siis ole kotona ja kotiutuessaan tarvitsee aikaa levätä.

Joten työtkin haittaa seksin harrastamista. Tosin nyt kun seksiä on se pari kertaa viikossa, ehtii molemmilla kehittyä kunnolla halut ja seksi on aika todella hyvää. Eli en valita. ;)

Seksi on ihana asia parisuhteessa kun kemiat toimii, vuosienkin jälkeen!

N.34v

Kyllä mullekin kuuma palomies kelpaisi!

Vierailija
31/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä joskus viimeksi ja olisin voinut olla ilmankin. Ei jaksa kiinnostaa ollenkaan. 

Vierailija
32/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran olen harrastanut ja siitäkin on toistakymmentä vuotta.

M40

Vierailija
33/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä joskus viimeksi ja olisin voinut olla ilmankin. Ei jaksa kiinnostaa ollenkaan. 

Sama täällä. Yhdessä kohta 18 vuotta. Sama ku söisi pelkkää kaurapuuroa 18v. Ei vain jaksa kiinnostaa!

Vierailija
34/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran 1-2 kuukaudessa, ja haluaisin edes kerran viikossa.

Minkäs teet, kun mies on nirso pihtaaja, ja itsellä ylipaino vienyt itsetunnon.

N34

Vierailija
35/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut kertaakaan.  Haluan yleensä, jos tapaan puoleensavetävän miehen, mitä tapahtuu kerran-pari viikossa. Parisuhteessa en ole koskaan ollutkaan.

N40

Vierailija
36/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monesti käy niin, että kun tarjontaa on paljon ja silloin saatavilla kun haluaa niin kiinnostus siihen vähenee. Kun taas ei saa tai toinen ei halua niin silloin haluttaa joka päivä. Tai sitten niin että, kun haluaa ja toinen ei...tai saat mutta huomaat , että toinen antaa vaikkei haluttais niin toinen kyllästyy eikä sekään enää halua. Sitten taas toinen huomaa että sitä ei enää haluta ja alkaa taas itse haluta mutta toinen ei halua. Yhtä oravanpyörää😃

Vierailija
37/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme avioseksiä 2-6 vkon välein mutta haluaisin ihanaa intohimoista seksiä vaikka joka päivä.

21v samoissa lakanoissa.

Vierailija
38/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin nykyään 1 krt/vko. Riittäis huomattavasti vähempikin.

Vierailija
39/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yhtään seksiä ikinä eikä onneksi olekaan. Oon sinkku ja pysyn villinä yksinäisenä>>>kivaa

Vierailija
40/86 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa. Haluaisin joka päivä, mutta välillä on toki päiviä jolloin ei ehdi. 5 kertaan viikossa olisin ihan tyytyväinen. M42, naimisissa 14 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän