Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan naisen elämän kauheuksia!

Vierailija
14.11.2017 |

Kuukautiset
Mielialan vaihtelut
Synnytys

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsin ja siiderin loppuminen kesken.

Vierailija
102/108 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuollaiset Porvoon kaltaiset tilanteet olla naisille todennäköisempiä.

Todella moni nainen elää vainottuna ja väkivallan uhan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoteja ei ole riittävästi.

Vierailija
104/108 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Suomessa kauheinta naisena olemisessa on mahdollisuus tulla raskaaksi, vaikkei halua.

Et ole ehkäisystä kuullut?

Moni tulee ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ei ole 100% ehkäisyä olemassakaan!

Vierailija
105/108 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani olen kokenut erittäin vaikeaksi ulkonäön arvostelun ja haukkumisen, jota sain kokea teininä ja nuorena aikuisena. En oikein mahtunut kauneusihanteisiin, joten sain kuulla siitä. Nyt yli kolmekymppisenä saan olla rauhassa, mutta poden edelleen teini-iän kiusaamiskokemuksista johtuvaa itsetunto-ongelmaa ja painiskelen vähän väliä erilaisten ulkonäkökriisien kanssa. 

Vierailija
106/108 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on uhrauduttava ja mahdollistettava yhteiskunnan perustoimintojen pyöriminen. Tämä on niin syvällä ajatusmalleissa, ettei siitä edes ikinä puhuta. Miehen on myös kestettävä lähes mitä tahansa ollakseen mies. Ei ole väliä onko kyseessä parisuhdeväkivalta, työpaikkakiusaaminen, syyllistäminen, pilkkaaminen, arvostelu, terveysongelmat, päihdeongelmat, työttömyys jne. Nuorista miehistä on tällä hetkellä syrjäytettyinä n. 70.000! Uhratkaa naiset edes hetki ja miettikää millainen hätätilanne olisi julistettu ja mitkä resurssit käytössä tilanteen korjaamiseksi, jos 70.000 nuorta naista olisi syrjäytettynä. Minua ei kiinnosta ainainen vastakkainasettelu miehet vastaan naiset, vaan haluan kaikkien parasta. Mutta oikeasti naiset, miettikää puolueettomasti miesten tilannetta edes hetki. Viettäkää vaikka päivä kiinnittämällä huomiota millaisissa rooleissa miehiä näette. Olen itse tehnyt tätä naisia kohtaan ja kunnioitukseni naisia kohtaan on kasvanut entisestään. Se on varmasti hämäävää nähdä keski-ikäisiä valkoisia heteromiehiä joka paikassa päsmäröimässä. Koittakaa ymmärtää, että 99% valkoisista heteromiehistä on ihan samojen Trumppien, Sipilöiden ja eliitin armoilla kuin kaikki muutkin ryhmät. Tästä ilmiöstä, että valkoiset heteromiehet jyräävät maailmassa usein unohtuu se, että suurin osa valkoisista heteromiehistä on samojen jyrien alla.

Kiitos tästä hyvästä, oikeudenmukaisesta ja tasapuolisesta kirjoituksesta. 

Vierailija
107/108 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisilla masennus on noin kaksi kertaa yleisempää kuin miehillä." Tämä on pahinta. Ja vaikka olen nainen, niin en kehdannut hakea apua ennen kun ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin se tai itsemurha.

Vierailija
108/108 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan