Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailen akateemisia lapsettomia, joilla on mielenkiintoinen työ

Vierailija
14.11.2017 |

Ihmisiä, jotka ovat kehittäneet itseään ja joilla on upea työ ja saavat nauttia siitä ja vapaa-ajastaan. Parempaa ei voi ollakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsettomien pitää olla laadukkaita. Joku kouluttamaton idiootti taas on lapseton juuri siksi ja saa ollakin. Häntä ei kuitenkaan kukaan ihaile.

Vierailija
2/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset lapsettomat tapaavat ystäviään, käyvät ulkona syömässä, käyvät ulkomailla ja nauttivat elämästään. Perheelliset kärsivät joka päivä ja viettävät elämänsä leikkipaikoilla räntäsateessa, tekemässä ruokaa perheelle ja kestämässä lasten kiukuttelua. Miten kukaan voi hankkia lapsia?

Perheellisyydestä annetaan valheellinen kuva, kukaan ei kerro miten kauheaa se on, koska itse on joutunut siihen. Reilumpaa olisi varoittaa muita perheellisyydestä. Ehkä joku palstaa lukiessa tulee toisiin aatoksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin sanottu:)

Vierailija
4/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihailen ylipäätään sitä, kun ihmisellä on mielenkiintoinen työ. Sellainen jossa viihtyy ja josta saa myös iloa ja onnistumisia.

Vierailija
5/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset lapsettomat tapaavat ystäviään, käyvät ulkona syömässä, käyvät ulkomailla ja nauttivat elämästään. Perheelliset kärsivät joka päivä ja viettävät elämänsä leikkipaikoilla räntäsateessa, tekemässä ruokaa perheelle ja kestämässä lasten kiukuttelua. Miten kukaan voi hankkia lapsia?

Perheellisyydestä annetaan valheellinen kuva, kukaan ei kerro miten kauheaa se on, koska itse on joutunut siihen. Reilumpaa olisi varoittaa muita perheellisyydestä. Ehkä joku palstaa lukiessa tulee toisiin aatoksiin.

Entä ne akateemiset perheelliset? Käyvät (osa perheistä jopa asuu välillä) ulkomailla, tapaavat ystäviään ja sukulaisiaan... Miksi ihmeessä tällaista ihmeellistä jankutusta palstalla? Olen ollut akateemisena sekä lapseton 35 v asti ja sen jälkeen perheellinen, tiedän molemmat puolet. tehkä lapsia tai olkaa tekemättä mutta miksi toisten valintoja pitää pilkata ja kyseenalaistaa?

Vierailija
6/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ne akateemiset perheelliset? Käyvät (osa perheistä jopa asuu välillä) ulkomailla, tapaavat ystäviään ja sukulaisiaan... Miksi ihmeessä tällaista ihmeellistä jankutusta palstalla? Olen ollut akateemisena sekä lapseton 35 v asti ja sen jälkeen perheellinen, tiedän molemmat puolet. tehkä lapsia tai olkaa tekemättä mutta miksi toisten valintoja pitää pilkata ja kyseenalaistaa?

Hyvin sanottu. Ei akateemisen mukavassa työssä olevan ihmisen elämä muutu stereotyyppisen kouluttamattoman ja rahattoman hiekkalaatikkoelämäksi sillä hetkellä kun lapsi syntyy. Moni meistä jatkaa mielenkiintoisessa työssään ja harrastuksissaan, matkustelussakin, mutta saa lisäarvoa siitä, että on myös perheellinen. Eikä se hiekkalaatikkokaan niin pahalle tunnu, kun on jo uraa takana ja elämää nähtynä. t: Akateeminen, joka sai lapsensa vasta nelikymppisenä

Vierailija
7/7 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset lapsettomat, joilla on koira tai koiria eivät ole vapaita tekemään extempore reissuja tai ravintolailtoja. Hekin joutuvat ulos räntäsateeseen, ja kestämään lemmikkien epäkypsää käytöstä ja tuhoja. Lemmikit eivät vain aikuistu tai viisastu ikinä.

Olen viimeksi ollut mieheni kanssa pitkällä ulkomaanmatkalla 7 vuotta sitten, vaikka akateemisia ja lapsettomia olemmekin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan