Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan naisen elämän kauheuksia!

Vierailija
14.11.2017 |

Kuukautiset
Mielialan vaihtelut
Synnytys

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Suomessa kauheinta naisena olemisessa on mahdollisuus tulla raskaaksi, vaikkei halua.

Et ole ehkäisystä kuullut?

Vierailija
82/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kertoo sen miten hyvin Suomessa naisilla asiat ovat. Ja se on hyvä se! :) Harmi että miehillä menee aina vaan huonommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhoito, lapsen kanssa ulkona oleminen, kaikki mikä lapsiin liittyy. Se, ettei saa rauhassa tehdä töitä koska on lapsia. Koko elämä oikeastaan.

Siksi lasten hankkiminen onkin vapaaehtoista. Se on turha valittaa ikävyyksistä, jos niitä itse on haluamalla halunnut.

Vierailija
84/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhoito, lapsen kanssa ulkona oleminen, kaikki mikä lapsiin liittyy. Se, ettei saa rauhassa tehdä töitä koska on lapsia. Koko elämä oikeastaan.

Itselleni lapset ovat siunaus ja parasta elämässäni. :)

Vierailija
85/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan nainenkin noin sanoa. 

Miksi väität hänen olevan mies ?

Nainen voi täysin arvostella muita naisia.

Ei voi, koska kaikkien naisten on käytävä yhtenä rintamana miesvihan lietsomiseen.

Vierailija
86/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies menee leikkipuistoon lapsen kanssa, häntä ihaillaan ja taputellaan selkään, kun on niin ihana ja osallistuva isä. Jos nainen tekee saman, hän ei kuitenkaan ollut siellä tarpeeksi kauan.

Miehillä on asiat niin järkyttävän hyvin, että ette edes ymmärrä. Kun haette töitä, kukaan ei kyseenalaista osaamistanne sukupuolen perusteella tai jätä palkkaamatta, koska kohtahan kuitenkin rupeatte lisääntymään. Palkkaa saa tarvitsematta tapella siitä, onko siihen oikeutettu. Voitte lähteä baariin istumaan, ja ympärillänne naiset eivät rupea arvostelemaan ulkonäköänne negatiivisesti kovaan ääneen. Seksuaalisuuttanne ei koiteta kahlita, ettekä joudu pelkäämään ahdistelua tai raiskauksia. 

Kuulostaako tutulta, mies? "Hei poika, onks täällä yhtään naista töissä?" "En mä nyt minkään pojanveitikan palveltavaksi suostu!" "Hymyilepä poju vähän niin näytät nätimmältä."

Vierailija
87/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kertoo sen miten hyvin Suomessa naisilla asiat ovat. Ja se on hyvä se! :) Harmi että miehillä menee aina vaan huonommin.

Olen samaa mieltä. Ja ennen kaikkea se on harmi, että vieläkin naisten aseman parantamiseen käytetään paljon enemmän rahaa kuin miesten asioiden parantamiseen, vaikka naisilla menee jo miehiä paremmin. Naiset vain eivät ole valmiita luopumaan etuoikeutetusta asemastaan niiden syrjittyjen ja poljettujen miesten vuoksi.  

Vierailija
88/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies menee leikkipuistoon lapsen kanssa, häntä ihaillaan ja taputellaan selkään, kun on niin ihana ja osallistuva isä. Jos nainen tekee saman, hän ei kuitenkaan ollut siellä tarpeeksi kauan.

Miehillä on asiat niin järkyttävän hyvin, että ette edes ymmärrä. Kun haette töitä, kukaan ei kyseenalaista osaamistanne sukupuolen perusteella tai jätä palkkaamatta, koska kohtahan kuitenkin rupeatte lisääntymään. Palkkaa saa tarvitsematta tapella siitä, onko siihen oikeutettu. Voitte lähteä baariin istumaan, ja ympärillänne naiset eivät rupea arvostelemaan ulkonäköänne negatiivisesti kovaan ääneen. Seksuaalisuuttanne ei koiteta kahlita, ettekä joudu pelkäämään ahdistelua tai raiskauksia. 

Kuulostaako tutulta, mies? "Hei poika, onks täällä yhtään naista töissä?" "En mä nyt minkään pojanveitikan palveltavaksi suostu!" "Hymyilepä poju vähän niin näytät nätimmältä."

UIijui mitä uhriutumista ja ennen kaikkea harhaista hevonpaskaa.

Vierailija
89/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen naisselittäjä jolla ei ole hajuakaan miesten elämästä, mutta älyttömyyksiä pitää päästä laukomaan.

Käsitätkö miten ahtaat isyyden raamit miehillä on vielä nykyäänkin? Tuo leikkipuistossa selkään taputtelu johtuu juuri siitä, että rikkoo noita rajoja eikä itse leikkitspahtumasta. Vastapainoksi saat kuulla "neiteilystä" jokaisessa saunaillassa. Voit itse mennä pelaamaan vaikka teinipojan kanssa jääkiekkoa ja nauttia samanlaisesta huomiosta.

Jep, miehenä on todella helppoa mennä tuosta noin vain naisvaltaiselle alalle.. Naiset voivat myös halutessaan perustaa yrityksiä joihin voivat palkata ketä haluavat ja miten haluavat. Lisääntymisiässä olevan naisen voi olla vaikeaa saada töitä. Asepalvelusta suorittamattoman miehen mahdotonta, koska palvelukseen on lähdettävä ennemmin, tai myöhemmin.

Just. Miehenä ei joudu ikinä baarissa naisporukoiden arvostelun kohteeksi. Kun menet juttelemaan jollekin naiselle, niin koko hänen paikalla oleva kaveripiirinsä arvioi ja kommentoi päästä varpaisiin. Niitä ahdistelijoita riittää naisissa ja homomiehissä. Miehen tosin on kestettävä "läppänä" perseestä puristelut ja muut. Jos asiasta huomauttaa on nolo nynny, epämies ja hintti.

On tuttua vähättely naisvaltaisella alalla työskentyn myötä. Kannattaa myös ottaa huomioon, että tuollaiset juntit heittävät typeriä juttujaan ja kaivavat "syyn" mistä hyvänsä sukupuolen ollessa vain yksi. "Kato mitä pätkä, milloin meinasit kasvaa mieheksi", "Oletko varma, että pärjäät miesten töissä kun ei näytä tuota painoakaan juuri olevan" jne. Viestissäsi on todella paljon yleistyksiä. Idiootit on idiootteja sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
90/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ja ennen kaikkea se on harmi, että vieläkin naisten aseman parantamiseen käytetään paljon enemmän rahaa kuin miesten asioiden parantamiseen, vaikka naisilla menee jo miehiä paremmin. Naiset vain eivät ole valmiita luopumaan etuoikeutetusta asemastaan niiden syrjittyjen ja poljettujen miesten vuoksi.  

Monen naisen silmät ovat auenneet femistin ohjaaman dokumentin: The Red Pill myötä. Suosittelen kaikille. Vaikka onkin amerikkalainen, niin pääpiirteissään kuvatut ilmiöt soveltuvat myös Suomeen.

Vierailija
91/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on uhrauduttava ja mahdollistettava yhteiskunnan perustoimintojen pyöriminen. Tämä on niin syvällä ajatusmalleissa, ettei siitä edes ikinä puhuta. Miehen on myös kestettävä lähes mitä tahansa ollakseen mies. Ei ole väliä onko kyseessä parisuhdeväkivalta, työpaikkakiusaaminen, syyllistäminen, pilkkaaminen, arvostelu, terveysongelmat, päihdeongelmat, työttömyys jne. Nuorista miehistä on tällä hetkellä syrjäytettyinä n. 70.000! Uhratkaa naiset edes hetki ja miettikää millainen hätätilanne olisi julistettu ja mitkä resurssit käytössä tilanteen korjaamiseksi, jos 70.000 nuorta naista olisi syrjäytettynä. Minua ei kiinnosta ainainen vastakkainasettelu miehet vastaan naiset, vaan haluan kaikkien parasta. Mutta oikeasti naiset, miettikää puolueettomasti miesten tilannetta edes hetki. Viettäkää vaikka päivä kiinnittämällä huomiota millaisissa rooleissa miehiä näette. Olen itse tehnyt tätä naisia kohtaan ja kunnioitukseni naisia kohtaan on kasvanut entisestään. Se on varmasti hämäävää nähdä keski-ikäisiä valkoisia heteromiehiä joka paikassa päsmäröimässä. Koittakaa ymmärtää, että 99% valkoisista heteromiehistä on ihan samojen Trumppien, Sipilöiden ja eliitin armoilla kuin kaikki muutkin ryhmät. Tästä ilmiöstä, että valkoiset heteromiehet jyräävät maailmassa usein unohtuu se, että suurin osa valkoisista heteromiehistä on samojen jyrien alla.

Vierailija
92/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen naisen silmät ovat auenneet femistin ohjaaman dokumentin: The Red Pill myötä. Suosittelen kaikille. Vaikka onkin amerikkalainen, niin pääpiirteissään kuvatut ilmiöt soveltuvat myös Suomeen.

Minä alan jo uskomaan sellaiseen salaliittoon, missä feministit ainakin ylimmillä tasoillaan eivät usko itsekään siihen huttuun mitä suoltavat, mutta toimivat niin, koska sillä tavalla naisille saadaan yhteiskunnassa aina vain parempi asema. Uhriutetaan todellisuudessa etuoikeutettu väestöryhmä - toimiessaan nerokas harhautus, millä saada ajettua todellisuudessa etuoikeutettu ryhmä aina vain korkeammalle muiden yläpuolelle.

"Woman supremacy" on eräs keskeinen teema feminismissä.

Toisaalta sen hutun suoltamiseen motivoi varmasti myös niinkin arkinen asia kuin raha. Feminismillä suoraan ja välillisesti elantonsa tienaavat haluavat tienata elantonsa jatkossakin.

Vierailija
93/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkennut kynsi.

Vierailija
94/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on uhrauduttava ja mahdollistettava yhteiskunnan perustoimintojen pyöriminen. Tämä on niin syvällä ajatusmalleissa, ettei siitä edes ikinä puhuta. Miehen on myös kestettävä lähes mitä tahansa ollakseen mies. Ei ole väliä onko kyseessä parisuhdeväkivalta, työpaikkakiusaaminen, syyllistäminen, pilkkaaminen, arvostelu, terveysongelmat, päihdeongelmat, työttömyys jne. Nuorista miehistä on tällä hetkellä syrjäytettyinä n. 70.000! Uhratkaa naiset edes hetki ja miettikää millainen hätätilanne olisi julistettu ja mitkä resurssit käytössä tilanteen korjaamiseksi, jos 70.000 nuorta naista olisi syrjäytettynä. Minua ei kiinnosta ainainen vastakkainasettelu miehet vastaan naiset, vaan haluan kaikkien parasta. Mutta oikeasti naiset, miettikää puolueettomasti miesten tilannetta edes hetki. Viettäkää vaikka päivä kiinnittämällä huomiota millaisissa rooleissa miehiä näette. Olen itse tehnyt tätä naisia kohtaan ja kunnioitukseni naisia kohtaan on kasvanut entisestään. Se on varmasti hämäävää nähdä keski-ikäisiä valkoisia heteromiehiä joka paikassa päsmäröimässä. Koittakaa ymmärtää, että 99% valkoisista heteromiehistä on ihan samojen Trumppien, Sipilöiden ja eliitin armoilla kuin kaikki muutkin ryhmät. Tästä ilmiöstä, että valkoiset heteromiehet jyräävät maailmassa usein unohtuu se, että suurin osa valkoisista heteromiehistä on samojen jyrien alla.

Nyt ollaan pitkälti ongelman ytimessä. Ei ymmärretä mittasuhteita. Helvetin pieni osa kaikista miehistä päätyy yhteiskunnan eliittiin, vaikka se varsin miehinen paikka onkin. Wahlroseilla ja kumppaneilla ei ole mitään tekemistä keskivertomiehen elämän kanssa. No sukupuolielimet ovat toki samaa tyyppiä.

Itseasiassa yhteiskunnan alimmilla tasoilla on paljon enemmän miehiä kuin huipulla. Näistä realiteeteista feministit tietoisesti vaikenevat. Kokonaiskuvasta vaietaan propagandan nimissä.

Vierailija
95/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ja paljon muuta Pirkko Saisiokin on ryhtynyt selittämään julkisuudessa. Miehet on ajettu sellaiseen tilaan, että kukaan ei edes kuuntele heitä, niin sitten on feministilesbon yritettävä heidän puolestaan. Todella surullinen tilanne. Itse työttömänä ja syrjäytyneenä valkoisena keski-ikäisenä heteromiehenä saan osani kollektiivisesta syyllistämisestä asioista joihin minulla ei ole osaa, eikä arpaa, asioista jotka ovat tapahtuneet ennen syntymääni ja jopa asioista joita itse vastustan henkeen ja vereen. Usein vieläpä samoilta tahoilta joiden mukaan suurin synti on leimata kokonaisia ihmisryhmiä muutamien mätämunien vuoksi. Itse asiassa tässä tuntee olevansa puun ja kuoren välissä ja ristitulessa. Toisella puolella valkoisten heteromiesten valtaeliitti ja toisella puolella kaikki muut. Siinä sitten otat iskuja joka suunnasta. Mitään et voi sanoa/tehdä, koska eihän minulla ole mitään oikeutta valittaa, olenhan valkoinen heteromies ja siis automaattosesti syyllinen. Kultalusikka suussa syntyneet valkoiset heteromiehet taas pitävät alempien sosiaaliluokkien epäonnisia miehiä pahimpina sylkykuppeina. Enhän edusta heidän menestystään ja imago kärsii. Reilu meininki.

Vierailija
96/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ja paljon muuta Pirkko Saisiokin on ryhtynyt selittämään julkisuudessa. Miehet on ajettu sellaiseen tilaan, että kukaan ei edes kuuntele heitä, niin sitten on feministilesbon yritettävä heidän puolestaan. Todella surullinen tilanne. Itse työttömänä ja syrjäytyneenä valkoisena keski-ikäisenä heteromiehenä saan osani kollektiivisesta syyllistämisestä asioista joihin minulla ei ole osaa, eikä arpaa, asioista jotka ovat tapahtuneet ennen syntymääni ja jopa asioista joita itse vastustan henkeen ja vereen. Usein vieläpä samoilta tahoilta joiden mukaan suurin synti on leimata kokonaisia ihmisryhmiä muutamien mätämunien vuoksi. Itse asiassa tässä tuntee olevansa puun ja kuoren välissä ja ristitulessa. Toisella puolella valkoisten heteromiesten valtaeliitti ja toisella puolella kaikki muut. Siinä sitten otat iskuja joka suunnasta. Mitään et voi sanoa/tehdä, koska eihän minulla ole mitään oikeutta valittaa, olenhan valkoinen heteromies ja siis automaattosesti syyllinen. Kultalusikka suussa syntyneet valkoiset heteromiehet taas pitävät alempien sosiaaliluokkien epäonnisia miehiä pahimpina sylkykuppeina. Enhän edusta heidän menestystään ja imago kärsii. Reilu meininki.

Valkoihoinen eliittimies on pääsyyllinen tavallisten miesten aina vain pahenevaan alennustilaan. He esimerkiksi päättävässä asemassa hyväksyvät feministien vaatimukset ja ajaman politiikan mukisematta poliittisenkorriktiuden, oman uran ja oman ritarillisen miehisen imagonsa nimissä.

Vierailija
97/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä mitä "kauheuksia"! XD

Mitähän itse luettelet kauheiksi asioiksi? Nautitko kenties kuukautiskivuista, sinullahan siis on varmasti kokemusta niistä naurusta päätellen?

Kyse on yksilöllisistä vaivoistasi. Ei kaikilla naisilla ole noin voimakkaita kipuja. No mainitsen vaikka velvollisuuden tappaa ja kuolla tarvittaessa puolestasi. Kuulostaako mukavalta?

Heh, meinaat tosissaan, että sodan tullen naiset päästettäisiin ulos maasta ihan kiltisti?

Ei, kyllä naiset pistettäisiin hoitamaan niitä asioita, joita siviilit voivat hoitaa. Ja sodan aikana on jatkuva alttius joutua raiskatuksi tai/ja vain huvin vuoksi tapetuksi.

Että turha tuota sota-ajan vertausta on heitellä. Sota-aikana naisen asema ei ole yhtään herkullisempi, toisinaan kohtalo voi olla jopa kauheampi kuin miehen.

Vai että on naisen kohtalo sodassa kauheampi kuin miehen! HUHHHH HUHHHHHH

Vierailija
98/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten asiat ovat jo todella hyvällä tolalla vaikka aina riittääkin parannettavaa. Sen kertoo tämäkin ketju. Edes yhtä miesten etuoikeutta naisten yli ei pystytä nimeämään. Koska sellaisia ei enää ole. Feministeiksi itseään kutsuvat naissovinistit etsimällä etsivät mitättömän mittaluokan epäkohtia tyyliin neuvolakorttien värit, kun oikeasti merkittäviä epäkohtia ei enää ole. Räkyttämistä pitää kuitenkin jatkaa, koska aate on uskonnon tavoin sisäistetty ja siitähän ei luovuta. Nyt on otettava oikeasti isolla kädellä käsittelyyn miesten ongelmat kaikkien edun vuoksi. Naiset hyötyisivät näiden ongelmien ratkaisemisesta itse todella paljon yhteiskunnan yleisen tervehtymisen kautta myös. Ilkka Taipale ja Pirkko Saisio ovat tehneet mainioita avauksia asian avaamiseksi. Äkkiseltään tulee mieleen muutama epäkohta: poikien asema koulutusjärjestelmässä, epätasa-arvoinen asevelvollisuuslaki, nuorten syrjäytyneiden miesten järkyttävä määrä, mt/päihdeongelmat, rikokset(tekijät/uhrit), samoista rikoksista samat rangaistukset sukupuolesta riippumatta, nuorten isien tukeminen, huoltajuuskiistat, vaaralliset ammatit(ei kiintiöitä kuten namuammatteihin yllättäen), yrittäjyyden helpottaminen(90% uusista yrityksistä miesten perustamia ja usein älyttömällä riskillä, yksinäisyys, asunnottomuus, ylipäänsä todella ahtaan miesroolin päivittäminen. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta jos noista aloitettaisiin. Ja on aivan hedelmätöntä etsiä syyllisiä noihin, ratkaisujen sijasta.

Vierailija
99/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä pitää stressta tai ei ole kunnon nainen

Nykyään on pakko olla joko todella timmi fitness-beibö tai kehopostitiivinen, normaali vartalo ei käy

Onko pakko olla feministi tai "kusee omaan pesään"

Feminismiä. Et. Pilkkaa. Sika. 

Vierailija
100/108 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä mitä "kauheuksia"! XD

Mitähän itse luettelet kauheiksi asioiksi? Nautitko kenties kuukautiskivuista, sinullahan siis on varmasti kokemusta niistä naurusta päätellen?

Kyse on yksilöllisistä vaivoistasi. Ei kaikilla naisilla ole noin voimakkaita kipuja. No mainitsen vaikka velvollisuuden tappaa ja kuolla tarvittaessa puolestasi. Kuulostaako mukavalta?

Heh, meinaat tosissaan, että sodan tullen naiset päästettäisiin ulos maasta ihan kiltisti?

Ei, kyllä naiset pistettäisiin hoitamaan niitä asioita, joita siviilit voivat hoitaa. Ja sodan aikana on jatkuva alttius joutua raiskatuksi tai/ja vain huvin vuoksi tapetuksi.

Että turha tuota sota-ajan vertausta on heitellä. Sota-aikana naisen asema ei ole yhtään herkullisempi, toisinaan kohtalo voi olla jopa kauheampi kuin miehen.

Vai että on naisen kohtalo sodassa kauheampi kuin miehen! HUHHHH HUHHHHHH

Puna-Halonenkin presidenttinä loihe lausumahan, jotta naiset olivat sodissamme suurimpia kärsijöitä! Hah! Oli ämmällä otsaa.

Vasemmalta tuulee tämän kaltaisten väitteiden kanssa, ja haju on vahva paskan haju. Kuten yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän