No voi kilin kakka! Olin sitten päissäni tilannut netistä
3500€ maksavan sähköpyörän! Osamaksulla. Huomasin juuri kun avasin sähköpostit. Oon maannu koko päivän krapulassa ja nyt tässä siideri kouraaa terassilla kattelin sähköposteja. Voiko tuota enää mitenkään perua? Ei minulla ole varmaa tuota maksaa mitenlään!
Kommentit (17)
Hei hienoa! Nyt sulla on uus harrastus!
(Lopeta kännääminen, säästyy fillarirahaa...)
Varmaan tekis kyllä sulle ihan hyvää joku liikunta, vaikka sitten sähköavusteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Etäkaupoissa on muistaakseni 14vrk joku peruutusoikeus tms. Ole aspaan yhteydessä ASAP.
Sehän on palautusoikeus. Eli tuote pitää ensin olla käsillä ja sitten palauttaa. Plus voi joutua maksamaan postikulut.
Luulisin että on peruutus mahdollisuus, alappa ottaa selvää asiasta ja tee peruutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etäkaupoissa on muistaakseni 14vrk joku peruutusoikeus tms. Ole aspaan yhteydessä ASAP.
Sehän on palautusoikeus. Eli tuote pitää ensin olla käsillä ja sitten palauttaa. Plus voi joutua maksamaan postikulut.
No, ehkä noissa summissa ne postikulut menee ihan oppirahoina.
Ettei olis ollu freudilainen lipsahdus? Hyvä niin, jos oli!
Vierailija kirjoitti:
Nope jos ei oo suomikauppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Okei. Kiitos huomenna heti selvirän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ettei olis ollu freudilainen lipsahdus? Hyvä niin, jos oli!
Olen kyllä miettiby että pitäs jotai tehdä ittensä eteen mutta ei köyhällä oo varaa
Alkoholi ja nettikaupat on huono yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse odottaa tuotteen saapumista, jos pakettia ei ole vielä ehditty lähettää. Ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Elisalta en osta mitään. Tämän olen oppinut.
Mää olin tilannut huoaran. Meni sitten naapuriin, kun en sammuneena avannut ovea.
Oli kuulemma ollut hyvä ja halpa.
Ostin kerran 7 kpl 11 kilon juustokiekkoa.
Juustoa riitti moneksi vuodeksi. :D
Kannattaa jättää juomatta jos on tapana ostella holtittomasti kännissä ja läpällä.