Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi leuan finneihin? Voiko laittaa jotain sibicorttia tai vastaavaa?

Vierailija
10.04.2006 |

Auttakaa nyt! Pääsiäiseksi pitäisi päästä edustuskuntoon ja leuka sekä suun ympäristö täynnä punoittavia näppylöitä. Pari megafinniä siinä näppylöiden seassa ysvällä ihon alla myös. Saisko lekurilta antibiootit? Mulla olis kyllä yksi V-pen -resepti kotona, auttaisko se jos hakisin ne ja alkaisin popsia? En viitsis turhaan niitä antibiootteja syödä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei voi käyttää pitkään!

Vierailija
2/5 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ettet pääsiäiseksi saa niitä kaikkia pois joten käy ostamassa hyvää meikkivoidetta äläkä ainakaan mene puristelemaan niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalisista syistä johtuvia. Antibiootit auttivat minulla vain sen ajan kun niitä söin. Diane Nova -ehkäisypillereistä sai pidemmän avun. Ainakin minulla kuitenkin aika oli paras apu. Peitevoidetta ja iloista ilmettä kasvoille!

Vierailija
4/5 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellen. Mulla ei kyllä teininäkään ollut tällaisia finnirykelmiä, tulleet vasta kolmikymppisenä raskauksien jälkeen..

Vierailija
5/5 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalisiin asioihin, eikä siis välttämättä niinkään teiniyteen. Vieläkin jos finnejä tulee, niitä tulee oikeastaan pelkästään vain leuka-alueelle. Ennen kuukautisia tilanne on pahin. Yritä olla puristelematta, finnit saattavat hyvinkin kadota nopeasti, kun kierto etenee. Muutoin menee loppukuu arpien kanssa tuskastellessa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi