Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselyn mukaan naiset ovat onnellisempia sinkkuina kuin miehet.

Vierailija
13.11.2017 |

Tämä saattaa johtua siitä, että parisuhde vaatii heiltä enemmän kuin miehiltä.
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kysely-paljastaa-sinkkun…

Kommentit (488)

Vierailija
61/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se johdu siitä että nainen on omasta tahdostaan sinkku. Mies taas joutuu olemaan sinkku, koska naisia syntyy vähemmän. Eli tyhjästä on paha nyhjästä.

Itse olin kylläkin sinkku aikana tyytyväisempi kuin nyt.

Anteeksi, kuinka? :'D

Vierailija
62/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, senverran nähnyt jo maailmaa että näin on. Yksinäinen mies on yleensä murheellinen ja särkynyt orpopiru joka kaihoaa kumppanin perään, mies ei ole itsenäinen olento, ja jotenkin vammautuu ilman parisuhdetta.

Nainen taas on yleensä onnellisin ilman parisuhteen taakkaa ja draamaa, eikä edes halua kumppania.

Nainen on itsenäinen olento, toisin kuin  mies, johtunee siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne miehet, jotka eivät tee kotitöitä ja tulevat jätetyiksi ovatkin juuri niitä keskitason miehiä, jotka menivät parisuhteeseen vain saadakseen seksiä. Näin ollen nämä ensimmäisen kierroksen miehet eivät todellakaan ole niitä alfoja/ jännämiehiä, vaikka näin kovasti väitetään. Eli mitä opimme tästä: älä lähde suhteeseen keskitason miehen kanssa, vaan ota vain se paras. Ainoastaan ne parhaat ovat parisuhteessakin oikealla motiivilla. 

Vierailija
64/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa seksiä sinkkunakin helposti, siitä se johtuu. Keskitason miehen on käytännössä pakko pyrkiä parisuhteeseen, jotta saisi seksiä.

Paitsi että naiset ei keskimäärin halua irtoseksiä kenen vaan baarituttavuuden kanssa. Että se siitä teoriastasi.

Eron jälkeen päätin hieman hurvitella. Olen ihan tavallisen näköinen nainen ja ihan pokkana olen laittanut viestiä omasta mielestäni erittäin komeille ja miehekkäille miehille seksiä ajatellen. Ei ole kukaan vielä kieltäytynyt. Nyt on vakipanona entinen ammattiurheilija, jolla on ihan mieletön kroppa ja on muutenkin todella komea ja mukava mies ja tosi hyvä sängyssä.  

Vierailija
65/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa seksiä sinkkunakin helposti, siitä se johtuu. Keskitason miehen on käytännössä pakko pyrkiä parisuhteeseen, jotta saisi seksiä.

Paitsi että naiset ei keskimäärin halua irtoseksiä kenen vaan baarituttavuuden kanssa. Että se siitä teoriastasi.

Eron jälkeen päätin hieman hurvitella. Olen ihan tavallisen näköinen nainen ja ihan pokkana olen laittanut viestiä omasta mielestäni erittäin komeille ja miehekkäille miehille seksiä ajatellen. Ei ole kukaan vielä kieltäytynyt. Nyt on vakipanona entinen ammattiurheilija, jolla on ihan mieletön kroppa ja on muutenkin todella komea ja mukava mies ja tosi hyvä sängyssä.  

Niin, eli sinäkin olet valinnut seuraksesi vain erittäin komeita miehiä. Ja vakipanoon näyt päätyneen etkä tyydy pelkkiin yksittäisiin juttuihin. 

Vierailija
66/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ne miehet, jotka eivät tee kotitöitä ja tulevat jätetyiksi ovatkin juuri niitä keskitason miehiä, jotka menivät parisuhteeseen vain saadakseen seksiä. Näin ollen nämä ensimmäisen kierroksen miehet eivät todellakaan ole niitä alfoja/ jännämiehiä, vaikka näin kovasti väitetään. Eli mitä opimme tästä: älä lähde suhteeseen keskitason miehen kanssa, vaan ota vain se paras. Ainoastaan ne parhaat ovat parisuhteessakin oikealla motiivilla. 

Alfamiehen ei tarvitse parisuhteessakaan ponnistella esimerkiksi kotitöiden muodossa, kun tietää saavansa uuden naisen tuosta noin vaan. Keskitason mies on valmis ponnistelemaan ja miellyttämään naistaan parisuhteessa säilyttääkseen parisuhteen ja siten mahdollisuuden säännölliseen seksiin.

Fiksu nainen siis suosia keskitason miehiä, mutta harva nainen on näin fiksu.

Vierailija
67/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka rehellisiä naiset olivat vastatessaan? Yhtä rehellisiä kuin vastatessaan seksikumppaniensa määrään!

Vierailija
68/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfamiehen ei tarvitse parisuhteessakaan ponnistella esimerkiksi kotitöiden muodossa, kun tietää saavansa uuden naisen tuosta noin vaan. Keskitason mies on valmis ponnistelemaan ja miellyttämään naistaan parisuhteessa säilyttääkseen parisuhteen ja siten mahdollisuuden säännölliseen seksiin.

Fiksu nainen on yksin tai sellaisen kanssa joka rakastaa ja arvostaa häntä. Ei keskitason miehen seksileluna.

Vierailija
69/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole. Kyllähän tämäkin ketju ja se erojen hakemisen jakaumakin sen todistavat. Nainen on onnellisempi sinkkuna ja eroaa mieluummin, kun mies EI ole valmis ponnistelemaan sen parisuhteen eteen. 

Vierailija
70/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei miehillä ole esim yhtä läheisia ystävyyssuhteita kuin naisialla. Se naisystävä olisi sitten se tärkein ja läheisin henkilö miehelle. Kaverit tulevat kakkosena. 

Naisilla taas taitaa olla toisinpäin? Ystävät ovat parhaita ja vasta kakkosena tulee se miesystävä.

Voin olla väärässäkin:)

Vierailija
71/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se johdu siitä että nainen on omasta tahdostaan sinkku. Mies taas joutuu olemaan sinkku, koska naisia syntyy vähemmän. Eli tyhjästä on paha nyhjästä.

Lukaseppa vähän Suomen väestörakenteesta ja tilastokeskusta. Esim 20-40 vuotiata suomalaisia miehiä on kymmeniä tuhansia enemmän kuin naisia. Huom nyt ei huomioida yli 50 vuotiaita ja vielä hengissä olevia.

Vierailija
72/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt toki vaikuttaa parisuhteen kuormittavuuteen, mutta minä kiinnittäisin huomiota enemmän tuohon naisten tekemään tunnetyöhön. Se on hyvin raskasta, kun kodin tunneilmasto pyörii täysin miehen ja hänen tunnetilojensa mukaan. Riitatilanteissakin, vaikka mies olisi toiminut väärin, nainen saa hoitaa sopimisen ja anteeksipyytelyn. Kun töissä on ollut miehellä raskasta tai joku muu asia stressaa, ilmapiiri on kireää, eikä kotona ole hyvä olla. Kotona, jonka pitäisi olla myös naiselle se akkujen latauspaikka ja turvasatama. Koristeena kakun päällä on yöt. Mies nukkuu levottomasti, kuorsaa, korisee, herättelee tahallaan tai tahtomattaan, naisella jää yöunet katkonaisiksi. Krooninen univelka on helvetillistä. Naisten on ehdottomasti parasta asua yksin, toki miestäkin tarvitaan säännöllisen seksin vuoksi, mutta mitään muuta iloa ei kakslahkeisista tänä päivänä enää ole, eiväthän he hoida enää edes perinteisiä miestenhommia (pienet autohuollot tai remontit) vaan odottavat naisten tekevän muiden kotitöiden ohella nekin.

Kyllä tuo on persoonaan, ei sukupuoleen sitoutunut juttu. Äitini oli juuri samanlainen tunnesyöppö, kun hänellä hankalaa töissä kaikki kotona kärsivät. Isäni oli lähinnä hiljaa siinä äidin tunteidenpurkauksissa. Aika monessa perheessä noin päin.

Vierailija
73/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukaseppa vähän Suomen väestörakenteesta ja tilastokeskusta. Esim 20-40 vuotiata suomalaisia miehiä on kymmeniä tuhansia enemmän kuin naisia. Huom nyt ei huomioida yli 50 vuotiaita ja vielä hengissä olevia.

Ensinnäkin, noissa ikäluokissa miehiä on noin 5 % enemmän. Ei puhuta siis kovin isosta erosta. Ja toiseksi, mikä estää esim sitä nelikymppistä pariutumasta 45-vuotiaan naisen kanssa? 

Vierailija
74/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tätä ketjua lukee, niin lähes kaikki ovat onnettomia ja katkeria, niin mies kuin naissinkut. Onnellisuudestakin saadaan aikaan kiista kumpi on paskempi.

Vierailija
75/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tätä ketjua lukee, niin lähes kaikki ovat onnettomia ja katkeria, niin mies kuin naissinkut. Onnellisuudestakin saadaan aikaan kiista kumpi on paskempi.

Miten niin? Minä ainakin voin omasta kokemuksesta sanoa, että nyt sinkkuna olen paljon onnellisempi kuin olin parisuhteessa. Tottakai minä olin silloin katkera siitä, ettei mies tehnyt kotitöitä. Miksi tämän asian kertominen tarkoittaisi sitä, että olen edelleen katkera? 

Vierailija
76/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

x

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, vähemmän kotitöitä.

En usko, että parisuhde lisää kotitöitä ainakaan Suomessa. Pikemminkin se vähentää niitä, sillä monet kotityöt hoituvat siinä samalla. Esim. samalla vaivalla hakee kahden ihmisen ruoat kuin yhdenkin. Ja miehet tutkimusten mukaan osallistuvat kotitöihin. 

Niin, se tunnetusti vähentää MIESTEN tekemiä kotitöitä. Hauska kuulla, että miehet perustelevat kotitöistä luistamistaan itselleen sillä,.että niiden määrä kokonaisuudessaankin vähenee parisuhteessa 😀😀😀

Puhut ihan puppua. Miehetkin tekevät kotitöitä. Ja jos mukaan lasketaan ansiotyö, niin parisuhteessa olevat miehet tekevät 8,5 tuntia ENEMMÄN yhteenlaskettua koti- ja ansiotyötä kuin kumppaninsa.

Miehethän tunnetusti mahdollistavat urakehityksensä ja sen vaatimat pitkät työpäivät siten, että nainen pyörittää arkea.

Joo, imurointi ja verhojen silittäminenhän olisivat miehen urakehityksen esteenä ilman naista. :D

No jos ei ne sitä ole, niin miksi hemmetissä ne sitten ovat niin ylivoimaisia tehtäviä miehelle?

Tai itse en puhuisi verhojen silityksestä tässä yhteydessä, mutta mikäpä mä olen homman mielekkyyttä ja frekvenssin suuruutta arvostelemaan, ehkäpä se sinulle tai jollekulle läheisellesi on to do -listan kärkikolmikossa.

Mies voi tehdä uraa vaikka koti olisi missä kunnossa,ei se nainen mitään mahdollista.

Vierailija
77/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kotityömääräni pieneni vähintäänkin puolella sen jälkeen kun erosin miehestäni. Avioliitossa tein kaikki kotityöt yksin plus että "odotin" että hänkin osallistuu, mikä aiheutti aina pettymyksiä kun ei ikinä osallistunut, mikä johti jatkuvaan vitutukseen. Mutta nyt kun tiedän että teen kaiken yksin ja tehtävää on vähemmän niin kotityöt eivät tunnu ollenkaan raskailta vaan mukavilta :) 

Ja kyllä, kaikista onnellisin olen ollut sinkkuna joten uskon tähän tutkimustulokseen :)

Vierailija
78/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

x

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, vähemmän kotitöitä.

En usko, että parisuhde lisää kotitöitä ainakaan Suomessa. Pikemminkin se vähentää niitä, sillä monet kotityöt hoituvat siinä samalla. Esim. samalla vaivalla hakee kahden ihmisen ruoat kuin yhdenkin. Ja miehet tutkimusten mukaan osallistuvat kotitöihin. 

Niin, se tunnetusti vähentää MIESTEN tekemiä kotitöitä. Hauska kuulla, että miehet perustelevat kotitöistä luistamistaan itselleen sillä,.että niiden määrä kokonaisuudessaankin vähenee parisuhteessa 😀😀😀

Puhut ihan puppua. Miehetkin tekevät kotitöitä. Ja jos mukaan lasketaan ansiotyö, niin parisuhteessa olevat miehet tekevät 8,5 tuntia ENEMMÄN yhteenlaskettua koti- ja ansiotyötä kuin kumppaninsa.

Miehethän tunnetusti mahdollistavat urakehityksensä ja sen vaatimat pitkät työpäivät siten, että nainen pyörittää arkea.

Joo, imurointi ja verhojen silittäminenhän olisivat miehen urakehityksen esteenä ilman naista. :D

No jos ei ne sitä ole, niin miksi hemmetissä ne sitten ovat niin ylivoimaisia tehtäviä miehelle?

Tai itse en puhuisi verhojen silityksestä tässä yhteydessä, mutta mikäpä mä olen homman mielekkyyttä ja frekvenssin suuruutta arvostelemaan, ehkäpä se sinulle tai jollekulle läheisellesi on to do -listan kärkikolmikossa.

Mies voi tehdä uraa vaikka koti olisi missä kunnossa,ei se nainen mitään mahdollista.

Ei tässä puhuta nyt pelkästään niistä verhoista, vaan esimerkiksi pyykistä, ruoanlaitosta ja lapsista. Mitenkäs se mies tekee uraa, jos pitää hakea lapset tarhasta siihen samaan kellonlyömään kuin nainenkin ne joutuu hakemaan? Tai mitenkäs se mies tekee uraa, jos kaikki vaatteet ovat likaisia? 

Vierailija
79/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mäkin olen monesti miettinyt että olisin onnellisempi sinkkuna kuin avioliitossa miehen kanssa joka ei tee mitään kotitöitä vaan röhnöttää koko päivän sohvallatietokoneella röhnöttäen ja odottaen, että tisit puhdistuu itsekseen, pyykit peseytyy itsekseen, ruoka tulee valmiina nokan eteen...

Vierailija
80/488 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, noissa ikäluokissa miehiä on noin 5 % enemmän. Ei puhuta siis kovin isosta erosta. Ja toiseksi, mikä estää esim sitä nelikymppistä pariutumasta 45-vuotiaan naisen kanssa? 

Miljoonassa ihmisessä 5 % on jo 50, aika iso luku koko kanssa ja 45 on jo turhan vanha lisääntymään.

Joka tapauksessa naisia ei riitä miehille. Valinnan varaakaan ei ole. Ja Vapaana olevien taso että luulevat saavansa vitosella kympin karkkipussin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi