Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet, ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
13.11.2017 |

Nyppiikö sinua maitohyllyn eteen kärrynsä työntävät ihmiset tai sisätiloissa kengät jalassa kävelijät? Peukutusketju pienistä, ärsyttävistä asioista. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = en ymmärrä, miksi tällaisestä pitäisi ärsyyntyä.

Ap aloittaa:

Lapset, jotka rohmuavat kahvipöydässä eikä vanhemmat tee elettäkään kieltääkseen

Kommentit (1074)

Vierailija
581/1074 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun kassalla edelläni oleva ei laita omien ostostensa perään seuraava asiakas-kapulaa. Mielestäni se ehdottomasti laitetaan omien ostosten perään eikä niin että taakse tulevan tulisi se laittaa.

Kassajonossa takana tuleva laittaa kapulan minun ostosten taakse.

Pysykää kaukana minusta. Laitan kyllä sen kapulan kunhan saan omat ostokseni ensin siihen hihnalle.

Vierailija
582/1074 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka suussa puhuvat ihmiset

Ihmiset jotka kysyvät jotain kun minulla on ruokaa suussa.

Toljottavat silmillään ja odottavat vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1074 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa kun itsellä on oikein paljon ostoksi ja on saanut vasta pari ensimmäistä laitettua hihnalle, niin takana tuleva alkaa laittaa samaan aikaan omia ostoksiaan liikkuvalle hihnalle. Tällöin hänen ostoksensa siirtyvät siihen eteen kassan kohdalle ja joudun työntämään niitä jatkuvasti taaksepäin jotta mahdun laittamaan loput omat ostokset hihnalle.

Tuo on yhtä hel....... 😫😡😠

Vierailija
584/1074 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorehiivapaketti. Se liukas paperi siinä päällä haluaa aueta.

Ja matkalla tai kotona se hiiva katoaa jonnekkin sinne ostosten sekaan tai mihin lie? Vaikka sen erittäin huolellisesti laitan ostosten päälle.

Ja jos se sattuu löytymään se hiivapaketti niin

se löytyy niin että törkkään kynteni siihen hiivaan vahingossa.

Vierailija
585/1074 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasien puhtaanapito 😡Aina linssit täynnä roiskeita ja vaikka millä hinkkaat niin törky vaan leviää.

Suihkautan ikkunanpesuainetta ja huuhtelen vedellä, kuivaan kankaisella nenäliinalla.  Ei naarmutu.

Vierailija
586/1074 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän etsiä naisten pitkähihaista pitkää trikoopaitaa jossa olisi syvä v/o- kaula-aukko mutta eipä ole. Joka merkillä on vaan jotain "pituus 62 cm", ei sellaisella tee tällainen pitkäselkäinen ja isorintainen yhtään mitään >:(

VILA Cotton, modal, elastane  tämä on sellainen, kuin etsit!

Vierailija
587/1074 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko: Hyttysen ininä huoneessa silloin kun pitäisi yrittää nukkua.

Vierailija
588/1074 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa huulikiitoa ja kun tulee ja hiukset tarttuu huuleen :(

Vierailija
589/1074 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suodatinpussi on kaikesta taittelusta huolimatta jotenkin vinksallaan ja kahvit tulee yli pitkin pöytää.

Vierailija
590/1074 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hömelöt äijat seisovat tumput suorina keskellä kaupan käytäviä ja tukkivat tien ostoskärryjen kanssa liikkuvilta. 

Vierailija
591/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei osaa kävellä tien oikeaa puolta. Ja vielä erityisesti he, jotka eivät älyä edes väistää vaikka heitä kohti kävelee päättäväisesti, ns, koulutusmielessä. Ei, melkein aina joutuu itse kuitenkin aina antamaan periksi ja väistämään. Prkl.

Tämä ärsyttää minuakin suunnattomasti. Itse asiassa niin paljon, että kävelen suoraan päin jos se väärän puolen kävelijä ei tajua väistää. Periksi antaminen ärsyttäisi kaikkein eniten.

Ärsyttää myös kapealla jalkakäytävällä rinnakkain kävelevät ihmiset, joista kumpikaan ei tee elettäkään väistääkseen. No enpä sitten tee itsekään. MÄISKIS. Ja sitten se törmännyt tiuskaisee "eikö voi yhtään väistää?". No niinpä?!

Tiedätte varmaan, että liikennesääntöjen mukaan ihminen saa kävellä yhtä hyvin vasemmassa laidassa kuin oikeassakin? Ei ehkä kannattaisi kouluttaa muita, jos on itse väärässä.

Kaltaistesi ihmisten takia tähän pitäisi olla laki, koska kaikilta ihmisiltä ei näköjään vaan onnistu muiden huomioon ottaminen ja sujuvampi (ennen kaikkea turvallisempi) liikkuminen. Huomaa muuten, että ajokortilliset osaavat kävellä sitä oikeaa laitaa. Ja kyllä suurin osa ilman ajokorttiakin olevista, mutta sitten on se hemmetin ärsyttävä murto-osa, joka hankaa vastaan.

Kai te hyvät ihmiset puhutte tässä jalkakäytävistä/kevyen liikenteen väylistä? Jos kävellään autotien laitaa, niin silloin vasempaan reunaan, sanoo sekä terve järki että laki. Ehkä olettekin niitä itseäni hiukan ärsyttäviä tapauksia, jotka kävelevät autotien oikeaa reunaa tiukasti silmiin tuijottaen ja väistämättä vastaan minun hölkkäillessäni vasenta? Yleensä väistän hymyillen keskemmälle jos sen pystyy turvallisesti tekemään ja pyörätielle tultaessa siirryn oikeaan reunaan sädekehä kiiltäen, mutta aiheuttaa kyllä aiheen mukaisen pikkuruisen ärsytyksen tuommoinen. :D

Minä kyllä kävelen kevyen liikenteen väylällä ihan missä kohtaa haluan. Osaan ohittaa vastaantulijan asiallisesti. Mutta jos huomaan että vastaantulija on päättänyt olla väistämättä ihan vain ärsyynnyksissään kun en kävele ”oikein”, en väistä. Jos törmätään, niin sitten törmätään. Minun luut kestää kyllä. En sitten kyllä tiuski, naureskelen vaan toisen rajoittuneelle kävelysäännölle.

Tämä😂 Ihmeellisen monet ovat niin ahdistuneen rajoittuneita, että kävelytien toisella puolella kävelykin suututtaa. Raukat.

Miettikääpä "kävelen missä haluan koska laki ei määrää" -ihmiset tätä siltä kantilta, jos kävelette kevyenliikenteen väylällä sitä vasenta reunaa ja vastaan tulee pyörä. Takaviistossanne kävelee toinen samaan suuntaan teidän kanssanne, mutta oikeaa reunaa (tehän ette sitä tiedä, koska päänne ei ilmeisesti käänny). Mihin pyöräilijän kuuluisi tässä tilanteessa väistää? Vai pitäisikö hänen pysähtyä kokonaan? Kuka ohittaa ja miltä puolelta?

Helpottaisi kummasti jos kävelijöidenkin olisi "pakko" käyttää kevyenliikenteen väylillä oikeaa laitaa. Tietäisi mistä ohittaa. Eihän tosiaan autotkaan seilaa kaistalta toiselle kaksisuuntaisilla teillä, ihan koska sattuu huvittamaan.

Lain mukaan koko tuo alue on itse asiassa jalkakäytävää. Suomessa ei vaan ruvettu laajasti rakentamaan erillisiä pyöräteitä, joten tavallaan jalkakäytävistä osa merkittiin niin että pyöräilijä saa ajaa siinä.

Tämä tarkoittaa sitä että lain mukaan:

1) jalankulkija saa edelleen käyttää ko. kaistaa

2) pyöräilijä ajoneuvona on velvollinen väistämään aina jalankulkijaa jalkakäytävällä

3) pyöräilijän pitää sopeuttaa vauhtinsa muuhun liikenteeseen

Toki suositellaan, että jalankulkijat käyttäisivät heille merkittyä kaistaa jalkakäytävällä, mutta aina se ei ole mahdollista, joten pyöräilijällä on kaksi vaihtoehtoa: joko noudatat varovaisuusääntöjä ja väistämisvelvollisuutta jalkakäytävällä, tai sitten siirryt ajoradalle.

Mikä tässä on sulle epäselvää?

Eihän tässä ole mitään epäselvää, otin kantaa vain typeryyteen, että lainkin mukaan saa kävellä missä huvittaa. En nuuten kirjoittanut mitään pyörän nopeudesta, tilanteen oletus oli, että kukaan ei matele tai kaahaa. Sanoinko että kävelijä ei saisi käyttää ko. kaistaa? Mitä varten näitä kaistoja muuten edes tehdään, jos jalankulkija saa käyttää myös sitä pyöräilijöille merkittyä kaistaa?

Vastaa toki tuohon viestin kysymykseen. Miten kuvatussa tilanteessa väistetään? Pyöräilijä autojen sekaanko noin vain, vai tosiaan niin, että pyöräilijä pysähtyy ja taluttaa pyöränsä kahden kävelijän välistä?

No munedellisessä viestissä luku selvästi että miksi pyöräkaistat on tehty osittain jalkakäytäville: siksi ettei ruvettu rakentamaan kokonaan erillisiä pyöräkaistoja (kuten monissa paikoissa maailmalla). Meillä noita punaisia merkittyjä erillisiä vain ja ainoastaan pyöräilijöille varattuja kaistoja on vain vähän, löytyy esim. Helsingin keskustasta.

Käytännössä siis useimmiten meillä pyöräilijät ajavat jalkakäytävällä. Siellä on heille joko erillinen kaista tai sitten ei.

Etkä sitten lukenut tekstiäni tarkkaan vaikka käytin lihavointia: "pyöräilijä saa ajaa siinä [jalkakäytävällä]".

Se, että pyöräilijä SAA ajaa jalkakäytävään merkityllä puolella, ei tarkoita että alue on täysin varattu VAIN pyöräilijöille eikä se tarkoita sitä että pyöräilijän ei tarvitsisi noudattaa liikennesääntöjä. Useimmilta fillaristeilta tämä unohtuu ja he ajavat jalkakäytävälläkin tuhatta ja sataa, kuvitellen että se on heidän oma velodrominsa.

Tilanteessa, jossa ihmisiä kulkee pyörien puolella, voi toimia esim. näin: näet tilanteen kaukaa, joten voit hiljentaa vauhtia etukäteen, ja jos tilaa ohittamiseen ei ole, voit pyrkiä sopivalla etäisyydeltä soittamaan kelloa, jolloin jalankulkija ehtii reagoida ja siirtyä sivummaksi, ja jos jalankulkija ei kuule tai ehdi siirtyä, sitten pyöräilijä voi nousta pyörän selästä.

Pitää muistaa että jalkakäytävällä kulkee lapset, vanhukset, koiranulkoiluttajat, vanhemmat lastenvaunujen kanssa, vammaiset mahd. eri välineiden avulla, kuulovammaiset, näkövammaiset, yms.  Jalkakäytävällä on myös suojateitä jalankulkijoille ja bussipysäkkejä, yms., joita käyttäviä jalankulkijoita pyöräilijän pitää väistää. Pyöräilijän pitää pystyä ottamaan kaikki tämä huomioon, eikä olettaa, että voi viilettää tukka putkella ja laput silmillä kuin omassa yksityisessä tunnelissaan.

Vierailija
592/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankarva tai ripsi silmässä

Vierailija
593/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuulisella säällä korvat alkavat kutista.

Vierailija
594/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei osaa kävellä tien oikeaa puolta. Ja vielä erityisesti he, jotka eivät älyä edes väistää vaikka heitä kohti kävelee päättäväisesti, ns, koulutusmielessä. Ei, melkein aina joutuu itse kuitenkin aina antamaan periksi ja väistämään. Prkl.

Tämä ärsyttää minuakin suunnattomasti. Itse asiassa niin paljon, että kävelen suoraan päin jos se väärän puolen kävelijä ei tajua väistää. Periksi antaminen ärsyttäisi kaikkein eniten.

Ärsyttää myös kapealla jalkakäytävällä rinnakkain kävelevät ihmiset, joista kumpikaan ei tee elettäkään väistääkseen. No enpä sitten tee itsekään. MÄISKIS. Ja sitten se törmännyt tiuskaisee "eikö voi yhtään väistää?". No niinpä?!

Tiedätte varmaan, että liikennesääntöjen mukaan ihminen saa kävellä yhtä hyvin vasemmassa laidassa kuin oikeassakin? Ei ehkä kannattaisi kouluttaa muita, jos on itse väärässä.

Kaltaistesi ihmisten takia tähän pitäisi olla laki, koska kaikilta ihmisiltä ei näköjään vaan onnistu muiden huomioon ottaminen ja sujuvampi (ennen kaikkea turvallisempi) liikkuminen. Huomaa muuten, että ajokortilliset osaavat kävellä sitä oikeaa laitaa. Ja kyllä suurin osa ilman ajokorttiakin olevista, mutta sitten on se hemmetin ärsyttävä murto-osa, joka hankaa vastaan.

Kai te hyvät ihmiset puhutte tässä jalkakäytävistä/kevyen liikenteen väylistä? Jos kävellään autotien laitaa, niin silloin vasempaan reunaan, sanoo sekä terve järki että laki. Ehkä olettekin niitä itseäni hiukan ärsyttäviä tapauksia, jotka kävelevät autotien oikeaa reunaa tiukasti silmiin tuijottaen ja väistämättä vastaan minun hölkkäillessäni vasenta? Yleensä väistän hymyillen keskemmälle jos sen pystyy turvallisesti tekemään ja pyörätielle tultaessa siirryn oikeaan reunaan sädekehä kiiltäen, mutta aiheuttaa kyllä aiheen mukaisen pikkuruisen ärsytyksen tuommoinen. :D

Minä kyllä kävelen kevyen liikenteen väylällä ihan missä kohtaa haluan. Osaan ohittaa vastaantulijan asiallisesti. Mutta jos huomaan että vastaantulija on päättänyt olla väistämättä ihan vain ärsyynnyksissään kun en kävele ”oikein”, en väistä. Jos törmätään, niin sitten törmätään. Minun luut kestää kyllä. En sitten kyllä tiuski, naureskelen vaan toisen rajoittuneelle kävelysäännölle.

Tämä😂 Ihmeellisen monet ovat niin ahdistuneen rajoittuneita, että kävelytien toisella puolella kävelykin suututtaa. Raukat.

Miettikääpä "kävelen missä haluan koska laki ei määrää" -ihmiset tätä siltä kantilta, jos kävelette kevyenliikenteen väylällä sitä vasenta reunaa ja vastaan tulee pyörä. Takaviistossanne kävelee toinen samaan suuntaan teidän kanssanne, mutta oikeaa reunaa (tehän ette sitä tiedä, koska päänne ei ilmeisesti käänny). Mihin pyöräilijän kuuluisi tässä tilanteessa väistää? Vai pitäisikö hänen pysähtyä kokonaan? Kuka ohittaa ja miltä puolelta?

Helpottaisi kummasti jos kävelijöidenkin olisi "pakko" käyttää kevyenliikenteen väylillä oikeaa laitaa. Tietäisi mistä ohittaa. Eihän tosiaan autotkaan seilaa kaistalta toiselle kaksisuuntaisilla teillä, ihan koska sattuu huvittamaan.

Lain mukaan koko tuo alue on itse asiassa jalkakäytävää. Suomessa ei vaan ruvettu laajasti rakentamaan erillisiä pyöräteitä, joten tavallaan jalkakäytävistä osa merkittiin niin että pyöräilijä saa ajaa siinä.

Tämä tarkoittaa sitä että lain mukaan:

1) jalankulkija saa edelleen käyttää ko. kaistaa

2) pyöräilijä ajoneuvona on velvollinen väistämään aina jalankulkijaa jalkakäytävällä

3) pyöräilijän pitää sopeuttaa vauhtinsa muuhun liikenteeseen

Toki suositellaan, että jalankulkijat käyttäisivät heille merkittyä kaistaa jalkakäytävällä, mutta aina se ei ole mahdollista, joten pyöräilijällä on kaksi vaihtoehtoa: joko noudatat varovaisuusääntöjä ja väistämisvelvollisuutta jalkakäytävällä, tai sitten siirryt ajoradalle.

Mikä tässä on sulle epäselvää?

Eihän tässä ole mitään epäselvää, otin kantaa vain typeryyteen, että lainkin mukaan saa kävellä missä huvittaa. En nuuten kirjoittanut mitään pyörän nopeudesta, tilanteen oletus oli, että kukaan ei matele tai kaahaa. Sanoinko että kävelijä ei saisi käyttää ko. kaistaa? Mitä varten näitä kaistoja muuten edes tehdään, jos jalankulkija saa käyttää myös sitä pyöräilijöille merkittyä kaistaa?

Vastaa toki tuohon viestin kysymykseen. Miten kuvatussa tilanteessa väistetään? Pyöräilijä autojen sekaanko noin vain, vai tosiaan niin, että pyöräilijä pysähtyy ja taluttaa pyöränsä kahden kävelijän välistä?

No munedellisessä viestissä luku selvästi että miksi pyöräkaistat on tehty osittain jalkakäytäville: siksi ettei ruvettu rakentamaan kokonaan erillisiä pyöräkaistoja (kuten monissa paikoissa maailmalla). Meillä noita punaisia merkittyjä erillisiä vain ja ainoastaan pyöräilijöille varattuja kaistoja on vain vähän, löytyy esim. Helsingin keskustasta.

Käytännössä siis useimmiten meillä pyöräilijät ajavat jalkakäytävällä. Siellä on heille joko erillinen kaista tai sitten ei.

Etkä sitten lukenut tekstiäni tarkkaan vaikka käytin lihavointia: "pyöräilijä saa ajaa siinä [jalkakäytävällä]".

Se, että pyöräilijä SAA ajaa jalkakäytävään merkityllä puolella, ei tarkoita että alue on täysin varattu VAIN pyöräilijöille eikä se tarkoita sitä että pyöräilijän ei tarvitsisi noudattaa liikennesääntöjä. Useimmilta fillaristeilta tämä unohtuu ja he ajavat jalkakäytävälläkin tuhatta ja sataa, kuvitellen että se on heidän oma velodrominsa.

Tilanteessa, jossa ihmisiä kulkee pyörien puolella, voi toimia esim. näin: näet tilanteen kaukaa, joten voit hiljentaa vauhtia etukäteen, ja jos tilaa ohittamiseen ei ole, voit pyrkiä sopivalla etäisyydeltä soittamaan kelloa, jolloin jalankulkija ehtii reagoida ja siirtyä sivummaksi, ja jos jalankulkija ei kuule tai ehdi siirtyä, sitten pyöräilijä voi nousta pyörän selästä.

Pitää muistaa että jalkakäytävällä kulkee lapset, vanhukset, koiranulkoiluttajat, vanhemmat lastenvaunujen kanssa, vammaiset mahd. eri välineiden avulla, kuulovammaiset, näkövammaiset, yms.  Jalkakäytävällä on myös suojateitä jalankulkijoille ja bussipysäkkejä, yms., joita käyttäviä jalankulkijoita pyöräilijän pitää väistää. Pyöräilijän pitää pystyä ottamaan kaikki tämä huomioon, eikä olettaa, että voi viilettää tukka putkella ja laput silmillä kuin omassa yksityisessä tunnelissaan.

Nyt on kyllä jollekulle jäänyt jalkakäytävän merkitys tosi pahasti epäselväksi.

Vierailija
595/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen ”laatulapset”.

Vierailija
596/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun kassalla edelläni oleva ei laita omien ostostensa perään seuraava asiakas-kapulaa. Mielestäni se ehdottomasti laitetaan omien ostosten perään eikä niin että taakse tulevan tulisi se laittaa.

Kassajonossa takana tuleva laittaa kapulan minun ostosten taakse.

Pysykää kaukana minusta. Laitan kyllä sen kapulan kunhan saan omat ostokseni ensin siihen hihnalle.

Mua jurppii myös nuo hätähousut/kapulanlaitonopettajat. Monta kertaa käy juuri niin, että minulla on paljon ostoksia ja kun olen saanut ne hihnalle ja kurotan ottaakseni kaupulan niin takanani oleva hieman jotenkin voitonriemuisesti onkin jo laittanut kapulan ostosteni perään. Malttia! Jos menee jotenkin väärin niin nykyisin osataan korjata asia suht näppärästi kassalla.

Vierailija
597/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopohipsterit

Vierailija
598/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin muija. Äkseeraa tossa ulkona koko ajan. Pari lasta, joista toista komentelee kovalla, soinnittomalla äänellä. Lapsi vaikuttaa olevan vähän hidas tai ehkä liikaa autettu. Jotain tyytymättömyyttä. Miestä ei paljoa näy, vaikka tiedän hänen olevan paikalla. Meiltä näkee suoraan heidän rivarikämppäänsä.

Vierailija
599/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hömelöt äijat seisovat tumput suorina keskellä kaupan käytäviä ja tukkivat tien ostoskärryjen kanssa liikkuvilta. 

Tuli tästä mieleen samantyylinen ärsyttävä asia. Itsellä kauppareissuilla ( olen aika nuori nainen) on alkanut ärsyttää se, kun jotkut "nuoretparit"  alkavat halailemaan ja jopa suutelemaan keskellä kaupan käytävää. Ei tästä ehkä muuten niin olisi haittaa, mutta tukkivat samalla tien muilta varsinkin pienemmissä kaupoissa. Yleensä mitä pienempi kauppa niin vielä enemmän näitä tapauksia. Aina kyseessä ei ole myös mistään niin nuorista ja monesti arvioisin monet jopa lähempänä 30-kymmentä oleviksi. Viimeksikin yksin pari päätti tavallaan asettua siihen kaikista kapeimpaan kohtaan ja itse sitten yrittää ohi päästä. Tämän jälkeen varsinkin tuon "parin" nainen oikein katsoi ympärilleen, että näkeväthän muutkin heidät. Itse en katsonut sinnepäin. Myöhemmin palasin hakemaan yhtä tavaraa ja "pakostakin" katsoin heitä niin nainen sanoi miehelle, että nyt sekin ( eli minä ) katsoi ja tarkoitti kyllä sanoillaan minua,  kun muita ei siinä ollut ja katsoi ihan suoraan minuun. En tavallaan ymmärrä tällaista huomion hakua ja ihan aikuisilta ihmisiltä. Muuten olivat ihan tavallisen näköisiä ja varmaan ainakin yli 25-vuotiaita. Tämä ei ole edes ainoa tapaus vaan ihan vastaavaa muissa kaupoissa ja vaateliikkeissä yms. Tähän täytyy sanoa, että olen sinkku, mutta en silti kadehdi heitä enkä ole kieltämässä mitään julkisia hellyyden osoituksia. En silti tykkää siitä, että kaupan käytävä tukitaan ja tavallaan ollaan siinä hakemassa huomiota muilta. Sen voin sanoa, että jos minulla olisi kumppani niin en sietäisi mitään "lääppimistä" missään kaupassa yms. En tiedä onko kukaan tästä samaa mieltä. Pelkään, että olen nyt se ilonpilaaja tai katkera sinkku, kun kerroin tämän.

Vierailija
600/1074 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lähdet ajamaan polkupyörällä ja viima manaa esiin järkyttävän määrän kyynelnestettä etkä kohta näe oikeastaan juuri mitään ja päädyt näyttämään siltä että olet itkenyt katkerasti vaikka olet ihan vaan pitänyt huolta kunnostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi