Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talossa joku hullu on laittanut jouluvalot!

Vierailija
13.11.2017 |

Ensimmäisessä kerroksessa oikein kadun puolen ikkunoihin. Ne huippuomaperäiset seitsemänkynttiläiset sähkövalot.

Ei hyvää päivää!

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin jo valot. Kaikkien oma asia...

Vierailija
42/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa! Adventtiin on vielä niin monta viikkoa aikaa, että on ehdottomasti vähintäänkin heippa-lapun paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin jouluvalot ikkunoihin jo pari viikkoa sitten. Piristää kummasti, kun kotona on tunnelmalliset valot. On niin synkkä ja pimeä vuodenaika! Ikävää, jos joku naapuri on tästä pahoittanut mielensä :D Olen kyllä huomannut, ettei monillakaan vielä ole valoja ikkunoissa, mutta väliäkö hällä. Eikä nuo nyt niin jouluiset ole, ihan tavalliset värittömät ledivalot.

Vierailija
44/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no täällä keski suomessa on jo joulukuuset ulkona, siis tehty valosarjalla joulupuu kun pantu pihakuuseen ne. viikko siiten näin jo....

Vierailija
45/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana valoa pimeyteen tuova kynttelikkö meillä myös ollut jo kuukauden. Eiks ookki kamalaa?!

Vierailija
46/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että ne on jouluvalot?

Vierailija
47/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa meille järkyttymään! Minä laitan valot aina lokakuun viimeisenä viikonloppuna, kun on lasteni syntymäpäivät.

Vierailija
48/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa meille järkyttymään! Minä laitan valot aina lokakuun viimeisenä viikonloppuna, kun on lasteni syntymäpäivät.

Minä niin pahoitin mieleni nyt tästä. Taisi mennä yöunet ja huomenna, kun Alko avautuu, aloitan sellaisen ryyppyputken, että iltapäivälehdistössä kirjoitellaan vielä pitkään!

Vierailija
49/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tarkoitus laittaa terassille syysvalot. Harmittaa, kun en ole vielä saanut laitettua. On se niin ihana katsella ikkunan läpi niiden valaisevan pimeällä.

Vierailija
50/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ala viettämään joulua yhtään etukäteen. Aloitan tasan tarkkaan adventtiajan ensimmäisenä adventtina. Ei se nyt silti sitä tarkoita, etteikö koristevaloja voisi laittaa pimeän keskelle. Tuolla logiikallahan ravintoloissa ei saa edes illallisella polttaa kynttilää, kun ohikulkija tulee muuten tänne kiljumaan, että kesäkuussa on ensimmäiset joulukynttilät sytytetty.

Vierailija
51/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on jo joulukuusi.

Vierailija
52/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on jo joulukuusi.

Pahus, meillä on vasta viisi.

Vierailija
53/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tunnelmavalot olleet terassilla jo muutaman viikon. Kyntteliköt saapuvat ikkunoihin ihan näinä päivinä, kun ehdin. Olemme hyviä asiakkaita Fortumille. 2,5 metrinen pihtakuusi ilmestyy sisään heti kun saapuvat kauppoihin ja tammikuun lopussa siitä raaskinemme luopua. Ihanaa tunnelmoida sisällä, kun ulkona pimeää. Katkeria ja kateellisia ihmisiä säälin, mutta toivon tunnelmallista joulunalusaikaa heillekin.

Vierailija
54/94 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon pistänyt jo takapihan kuistille ison valosarjan ja sisälle joulutähdet pariin ikkunaan ☺️ Tänään meinasin laittaa vielä makkarin ikkunaan jonkin sievän valon. Ihanaa. Varsinaisia joulukoristeita aletaan lasten kanssa laittamaan vasta sitten joulukuussa pikkuhiljaa.

Meillä viimevuonna mies pystytti (teko)kuusen olohuoneeseen jo marraskuussa, se oli mullekin jo hieman liian aikaisin.

Vierailija
55/94 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakas nainen kirjoitti:

No omaan kotiinsa laittavat, mitä se sinulle kuuluu?

Ensimmäinen krs kadun puolella, niitä on hiukan pakko katsoa siitä ohi mennessä. Jouluhullut!

Hullu joulun vihaaja! 🙄

Vierailija
56/94 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut jo pidemmän aikaa monella jouluvalot. Hyvä niin, valoa tämä pimeys kaipaakin. :)

Vierailija
57/94 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas laimea ketju, se eilinen koirankakkaa naapurin ikkunassa kynttelikköjen takia oli paljon viihdyttävämpi, harmi, että taisi poistua!

Vierailija
58/94 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes ota tähteä pois ikkunasta! Siinä se koristaa kotia kesät talvet, marraskuun pimeinä iltoina sytytän siihen valot. Kynttelikön laitan keittiönikkunalle fiiliksen mukaan. Joskus jo isänpäiväksi, joskus odotan ensimmäiseen adventtiin. Ulkona on ollut valot jo kuukauden. Paljon kivempi illalla olla lasten kanssa pihalla, kun vähän jotain valoa jossain näkyy.

Kyllä nämä on mun mielestä kausivaloja tai talvivaloja. Kynttelikössä nyt ehkä on sitä jouluista tunnelmaa, mutta toisaalta sekin on niin perinteinen, joka jokaisen maalaispirtin ikkunasta pilkistää läpi talven, että en sitäkään sitoisi pelkästään joulunaikaan.

Vierailija
59/94 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu onhan se hullua että haluaa valoa tähän saatanan pimeyteen!

Vierailija
60/94 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen av-mamma voi kuunnella nissepolkkaakin 2000 kertaa viikossa ja aina se vaan kuulostaa ”niin kivalta”.

No niin kuuntelenkin. Ja monia muitakin joululauluja. Ihan yksinäni kotona. Miten se sun persettäs kutittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi