Talossa joku hullu on laittanut jouluvalot!
Ensimmäisessä kerroksessa oikein kadun puolen ikkunoihin. Ne huippuomaperäiset seitsemänkynttiläiset sähkövalot.
Ei hyvää päivää!
Kommentit (94)
Ja nämä samat mammat valittelee sitten jo joulupäivänä miten touhu kyllästyttää!
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
No omaan kotiinsa laittavat, mitä se sinulle kuuluu?
Ensimmäinen krs kadun puolella, niitä on hiukan pakko katsoa siitä ohi mennessä. Jouluhullut!
Älä mene siitä ohi.
Tyypillinen av-mamma voi kuunnella nissepolkkaakin 2000 kertaa viikossa ja aina se vaan kuulostaa ”niin kivalta”.
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä samat mammat valittelee sitten jo joulupäivänä miten touhu kyllästyttää!
Just. Kymmenen mukulaa, kolme kissaa ja koiranpentu, aaargh miten ne jaksavatkin valittaa?
Mulla on semmonen kirkas vilkkuva pukki :D häikäsee mutta ei haittaa
no voi itku sentään joidenkin ongelmia! Minäkin parka laitoin jo kyntteliköt ikkunaan! Asutaan muuten ekassa kerroksessa ja tuossa menee kävelytie lähellä. Mutta läpällä ja nuoripari...se ei päde meihin. Äijä on reilu 40 ja minä reilu 30vee...😂 ja lapsiakin siunaantunut. Ehkä me olemme hulluja. Minusta ne tuo ihanaa valoa ja lämpöä tähän synkkään vuodenaikaan. Loppupeleissä en tiedä kellä tässä viiraa...😂
Parvekkeella on ollut valot jo useamman viikon. En miellä niitä jouluvaloiksi vaan talvivaloiksi. Mutta mitä sekään haittaa jos on jouluvalot. Kirjahyllyssä mulla on jo joulupukit ja tontut paikoillaan, ja lastenhuoneessa. Joulukuusen laitan paikoilleen tän kun lopussa tai joulukuun alussa. Samoin adventtikynttelikön. Itsetehty joulukalenteri on jo seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeella on ollut valot jo useamman viikon. En miellä niitä jouluvaloiksi vaan talvivaloiksi. Mutta mitä sekään haittaa jos on jouluvalot. Kirjahyllyssä mulla on jo joulupukit ja tontut paikoillaan, ja lastenhuoneessa. Joulukuusen laitan paikoilleen tän kun lopussa tai joulukuun alussa. Samoin adventtikynttelikön. Itsetehty joulukalenteri on jo seinällä.
Eiköhän tuo aloitus ollut suoraan röllimetsän perukoilta. Ihan villi arvaus vain :)
Joku näitä provoja taas tehtailee... Aalto yliopistosta erottaminen jne. Älkää tarttuko näihin.
Ihanaa! Tämän ketjun innoittamana aion kaivaa kyntteliköt ja muut valot kaapista ja pistää ikkunaan :)
Täytyykin heti hakea kaapista "valokartio" ja törkätä se tuohon ikkunalaudalle valaisemaan pimeyttä. Keittiössä on jo tonttuovi :)
Mulla ollut jo vuosia ja pidän niitä päällä heti kun alkaa loppukesästä hämärtää.
Aikoinaan eräs naapuri laittoi kaikki jouluvalot jo lokakuun puolessa välissä.
Itsekkin siihen aikaan olin vielä nuorehko ja aikaa löytyi niin laitoin Pyhäinpäivänä jouluvalot.
Nykyisin laitan jouluvalot vasta marraskuun loppupuolella.
Ikä tekee tehtävänsä tässäkin asiassa.
Mä laitoin eilen joulutähdet ikkunoihin ^_^
Mitäs sit laitetaan ikkunoihin ku tulee oikeesti se joulu?
Puhutko meistä? Laitettiin kaikkiin ikkunoihin jo valot, aivan kadun puoleisissa ikkunoissa on toisessa lumihiutaleen muotoiset ja toisessa kynttelikkö+ sydän roikkumassa. Ollaan myös nuori pari. Näytän keskaria kun seuraavalla kerralla kerralla lyllerrät silmät toljottaen ohi! :)))
Musta olis ihanaa laittaa jo joulukuusi ja koristella se!! Ei olla kuitenkaan sitten joulun aikaan kotona vaan sukuloidaan ympäri maakuntia niin ei sitä kuitenkaan hommata kuusta taaskaan. Mies ei ollut ihan samoilla linjoilla tässä mun kans. :D