Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talossa joku hullu on laittanut jouluvalot!

Vierailija
13.11.2017 |

Ensimmäisessä kerroksessa oikein kadun puolen ikkunoihin. Ne huippuomaperäiset seitsemänkynttiläiset sähkövalot.

Ei hyvää päivää!

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omaan kotiinsa laittavat, mitä se sinulle kuuluu?

Vierailija
2/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No jo on sullakin murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun tietämään että kyseessä on aika nuori pari. Varmaan ”läpällä”. Wittu.

Ap

Vierailija
4/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niitä talvivaloiksi tai kaamosvaloiksi ja rauhoitu. Suomen marraskuussa ei liikaa valoa luulisi olevan.

Vierailija
5/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakas nainen kirjoitti:

Ensimmäinen krs kadun puolella, niitä on hiukan pakko katsoa siitä ohi mennessä. Jouluhullut!

Vierailija
6/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pineimpään aikaanhan ne pitää laittaa. Elämä on ihan liian lyhyt panttaamaan jotain jouluvalojakin jotain "oikeaa ajankohtaa" varten...

Vierailija
7/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jollakulla ollut jo kaksi viikkoa ikkunassaan sellainen kamala valaistu joulupukki. V*tun jouluhullut. Jotkut perusvalot nyt voi mieltää vain talvivaloiksi, mutta joulupukki marraskuun alussa, oikeasti?

Vierailija
8/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo melkein kaksi kuukautta useita valosarjoja. Deal with it!

Vierailija
9/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa olisi paljon tärkeitä aiheita, jotka pitäisi saada kuntoon, mutta voihan sitä käyttää energiansa tällaiseen turhanpäiväisyyteenkin.

Vierailija
10/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parvekkeella on ollut jouluvalot koko vuoden. Kytken ne päälle parin viikon päästä.

Vierailija
11/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kynttelikkö jo viikon ikkunalaudalla  :D Ja keittiössä komeilee tähti (jossa sisällä lamppu) ikkunassa. Ulkona tuijissa ja puussa valosarjat. Mulle ne ovat talven ja pimeän valoja.

Ennen vanhaan ainakin oli ikkunoista loistavia kynttelikköjä ja lyhtyjä, eikä niillä ole mitään tekemistä juuri joulun kanssa. Pukit, kuuset ja porot yms. ovat jouluisia asioita.

Toivottavasti jätät tämän jokavuotisen lässytyksen näistä valoista tähän, kun saadaan taas joulun jälkeen lukea viikkokausia, kuinka joku ei ota valoja ajoissa pois! Mit vit se sulle kuuluu, jos joku haluaa valoa synkkyyteen ja tunnelmaa kotiinsa ????? :o

Vierailija
12/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luulin että puhuit minusta, ja meidän talosta, sitten kävi ikävästi ilmi tuo kynttelikkö. Minulla on kyllä joulukuusi ja joulutähtiä, ja tulee vielä muutakin tämän kuun aikana. Jee joulu ainainen.

Vierailija
13/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin just viikonloppuna, pitäisikö ekat valot laittaa jo nyt pihalle, kun ulkona on niin pimeää. (Asutaan siis omakotitalossa).

Vierailija
14/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kadun pätkälle on (kunta)  laitettu jo sähkötolppiin tieden varsille isoja lumihiutaleita.

Ovat kauniita pimeässä illassa ja kaikki tykkää.

Vierailija
15/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun vaan ilmoitusta tekemään kotirauhan häirinnästä...

Vierailija
16/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on jo jouluvalot Hämeenkadulla. Varmasti kauhea painajainen AP:lle.

Vierailija
17/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkälaiset hipsterit haluaa laittaa ne pyramidimuodostelmassa olevaa iänikuiset seitsemän valkoista sähkökynttilää!

Vierailija
18/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakas nainen kirjoitti:

Ensimmäinen krs kadun puolella, niitä on hiukan pakko katsoa siitä ohi mennessä. Jouluhullut!

No en itsekään henkilökohtaisesti pidä jo juhannuksena alkavasta joulusta, mutta toisten tekemiset omissa kodeissaan eivät minulle kuulu.

Vierailija
19/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kauhulla milloin naapuri laittaa taas parvekkeelleen kirjavat, hysteerisesti välkkyvät valot, joiden ansiosta makuuhuoneeni näyttää pari kuukautta diskolta ja nukkuminen on hankalaa. Sellaiset tasaisesti palavat valot ovat kyllä kauniita, ja mielestäni niitä voi laittaa milloin itse haluaa, mutta noiden välkkyvien hirvitysten pitäisi olla kerrostalossa kiellettyjä, kun parvekkeet ovat ihan naapurien ikkunoiden vieressä.

Vierailija
20/94 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen hulluudella ei ole rajaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi