Kuinka säänkestävästi pukeudut lasten kanssa ulkoillessa?
Kun lasten haalarit ja kuravaatteet pitävät tuulen ja veden niin mitä laitat itse päällesi kun vettä vihmoo tuulen kanssa lämpötilan ollessa muutama aste plussalla? Pystytkö pitämään itsesi kuivana ja lämpimänä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilu on so last season. Telkkari, läppäri ja luureissakin netit. Kyllä näillä viihtyy sisällä oikein hyvin.
Ja sen huomaa nuorison terveydestä. Kansanterveydelle tekisi hyvää ulkoiluttaa vähän vanhempiakin kuin päiväkoti-ikäisiä lapsia. Eikä se pahaksi ole aikuisillekaan.
Eiköhän kaikki normaalit ihmiset pukeudu leikkarille sellaisiin vaatteisiin ettei tule kylmä tai kastu? Niin minä ainakin teen.
Tiina27 kirjoitti:
Meillä on koko perheelle ostettu kunnon sadevaatteet Farmerrainilta. Ihania hauskoja asuja ja varmasti pysyy kuivana sadesäällä. www.farmerrain.com
No hauskoja joo :-) Jos noilla ei pysy kuivana vesisateessa niin ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikki normaalit ihmiset pukeudu leikkarille sellaisiin vaatteisiin ettei tule kylmä tai kastu? Niin minä ainakin teen.
Varmasti pukeutuvatkin jos vain sään mukaiset vaatteet naulakosta löytyy. Syksyn kelit ovat kuitenkin varsin haasteellisia kuten viime lauantaina tuli vettä tuulen kanssa lähes vaakatasossa. Välttämättä kaikilla ei ole sellaiseen keliin sopivia varusteita. Tunnen monta aikuista jolla ei ole perinteisiä sadevaatteita. Heillä ulkoiluvaatteet pitävät jonkun verran vettä mutta yleensä otetaan sateenvarjo avuksi. Mutta kyllähän sateenvarjon kanssa tuulisella säällä ja vielä leikkipuistossa kastuu. Onneksi itselläni on kunnon kuorivaatteet joilla pärjää kuivana ja lämpimänä kylmässä vesisateessa mutta kaikilla ei sellaisia ole ja ymmärrän mös heitä. Kunnolla vettä ja tuulta pitävä kuoripuku ei ollut mikään halpa investointi mutta en ole kertaakaan katunut sillä en myöskään halua kastua ja vilustua vesisateessa tai puljata sateenvarjojen läpimärkien tuulipukujen kanssa.
T:8
Laatuun voi luottaa!