Painaisitko mieluummin 52kg vai sen mitä nyt painat,
jos noista kahdesta pitäisi valita? Kerro myös nykyinen painosi.
Kommentit (331)
Ehdottomasti 52, sen painoisena olo on paras ja kroppakin näyttää kivalta. Nyt olen n. 58 kg, pituutta 164
Kyllä painaisin sen 52kg. Olen sen verran sirorakenteinen, että tuo on mulle ihanteellinen paino. Kädet, jalat ja pää on minulla todella pienet, kapeat ranteet ja nilkat ja muutenkin sirot piirteet. Painoinkin tuon verran muutamia vuosia sitten, mutta nyt lasten jälkeen painan n. 67kg ja näytän suorastaan todella lihavalta vaikka normaalipainoinen olen, koska pääni ja kädet ja jalat ovat niin pienet. Kaikki kertyy mulle vatsaan ja käsiin ja näytän tosi isolta :(
Olen 164cm ja painan 60 kg. Muuten ok, mutta kaikki rasva pakkautuu rintoihin. Muutama vuosi sitten laihdutin ja painoin 54 kg, silloin ihmiset alkoivat huomautella että näytän tosi laihalta. Voisin kuitenkin kokeilla tuota 52 kg ihan vaan että pääsisi eroon näistä F-kupin rinnoista.
Panoin joskus parikymppisenä kloppina tuon 52kg, mutta silloin oli viihdekäyttö riistäytynyt "vähän" käsistä ja piriä ja essoja meni päivittäin, ruokaa taas lähinnä satunnaisesti ja nukkuminenkin jäi melko vähiin. Eipä sitä muutosta omassa peilikuvassa niin tajunnut, mutta totuus muiden silmissä lienee ollut tyyliin Klonkku tai keskitysleirivanki. Pituutta kuitenkin himpun päälle 180cm. Nykyinen ~80kg näyttää paljon liikkuvalle miehelle peilissä oikein hyvältä, varsinkin kun osa kiloista on tullut treenaamalla eikä pelkästään syömällä.
Täytyy sanoa, että valitsen mieluummin nykyisen 114 kg vaikka siinä liikaa painoa onkin. Olen 181 cm pitkä, joten 52 kg olisi pelottavan vähän minulle.
Painan nyt 55kg, joten ei minun tarvitse olla 3 kiloa kevyempi. Näin on ihan hyvä.
En.
Olen nyt 72 kiloa.
Olisin ihan heikko 52-kiloisena.
Olen painanut 52 kg muutamaan otteeseen aikuisiälläni eri syistä ja joka kerta loppuivat kuukautiset.
Eli en tahtoisi. Painan 58 kg ja tämä on kropalleni hyvä.
Painan 62 kg enkä halua olla laihempi. Bmi on 21.
Mieluummin sen mitä nyt. Nykypainollani painoindeksini on 22,6, 52-kiloisena se olisi 17,3. Alin painoni aikuisiällä oli 56 kg, ja silloin kuukautiset loppuivat. Se ei siis enää ollut terveellinen paino.
Olisin aika vakavasti alipainoinen, jos painaisin 52 kg. Niinpä painaisin mieluummin tämän 80 kg - enkä ole koskaan halunnut olla pieni nainen.
Kyllä painaisin mieluummin sen, mitä nykyään painan, eli 71 kg. Olisin 52-kiloisena sairaalloisen laiha. Sen sijaan 10 kiloa kevyempi olisin kyllä ihan mielellään.
52 kg ei kannata mennä ulos kovin tuulisella säällä.
Ehdottomasti 52kg, näyttäisin upealta jos painaisin sen verran. Nyt painoa 69kg, pituus 168cm ja vaikka miten treenaa ja syö oikein niin paino ei laske :( muutamia kertoja olen painanut alle 60kg ja silloin olen kauniin ja ennenkaikkea terveen näköinen.
Olen 177 cm pitkä että 52 kiloa tarkoittaisi kohdallani jonkin sortin sairautta. Nykyään 70 kiloa ja tykkään peilikuvastani.
Painan noin 90 kg ja painaisin mieluummin tämän. Olen painanut 52 kg joskus pikkukoululaisena, ja enimmillään aikuisena 140 kg. Jos laihtuisin 52-kiloiseksi, se tarkoittaisi melkoista määrää löysää nahkaa ja vähän liian isoa identiteettikriisiä. 10 kg:sta voisin vielä luopua, mutta en 40 kg:sta.
52! Olisin ensimmäistä kertaa elämässäni laiha. Parikymppisenä painoin 68kg ja nykyään oon 80-kiloinen tantta.
En helvetissä haluaisi painaa 52:ta kiloa vain. Olisin luuta ja nahkaa. Menkat loppuisi. Ei kiitos. On tapahtunut kerran, eikä todellakaan tehnyt hyvää.
52 kg on sellainen ysärin kauneusihanne eli tyyliin XS koon ihminen. Minusta se on huono kauneusihanne. Oman kokemukseni mukaan hormonitoimintakaan ei toimi normaalisti noissa mitoissa.
Olen 183 cm pituudeltani, joten tuolla painolla olisin kyllä aika nälkiintyneen näköinen .