Oletko sinäkin naisten eliittiä: päässyt naimisiin, kaksi lasta, omakotitalo ja perheauto
Koetko silti olevasi ihan samanlainen kuin muutkin vaikka oletkin naisten eliittiä?
Kommentit (153)
Olen eliitinpää eliittiä, onhan lapset syntyneet avioliitossa ja samalle isälle.
Olen eliitin vastakohta: en koskaan halunnut mitään noista.
Tein väitöskirjan, työskentelen vaativalla alalla milloin missäkin päin maailmaa. Harmittaahan se välillä ettei ole eliittiä ;)
Naimisiin en ole koskaan halunnutkaan, mutta lapsia on, samoin puoliso, iso ok talo, 3 autoa, mökki, yliopistokoulutus ja vakituinen työpaikka. Niin ja koira. Eikös se kuulu idylli-pakettiin myös.
Ei, olen luuseriämmä. Minulla on oma talo, auto, hyvä työpaikka, mies, kivoja harrastuksia. Mutta ei lapasia ja autokaan ei ole perhemallia. Aivan täysin hyödytön akka ja epäonnistunut elämässä.
Olen naimisissa, minulla on lapsi, tosin vain yksi tällä hetkellä. Asun tilavassa perheasunnossa Helsingin keskustassa. Autoa ei ole, koska sellaista ei tarvita. Musta mulla menee ihan hyvin.
No enpä ole koskaan ajatellut, että tuollainen olisi merkki naisten elitiistä. Mutta nytpä tiedän 😂👍
Aviomiestä ei ole (avomies), lapsia ei ole, perheautoa ei ole, omakotitalo on. Eli siis äärimmäisen äkkiseltään räknättynä neljäsosaeliittiä, olen siihen tyytyväinen.😂
Miksi kukaan haluaisi omakotitaloon, miksi kukaan haluaisi kahta lasta? Miten niin päässyt naimisiin, naimisiin mennään? Auto taas on valintakysymys.
Ajan 2000 Yariksella, vanhempi lapsi syntyi avoliittoon kerrostaloon, asuntona rivitalo (ok oli vuokrattu), mutta alemmassa eliitissä roikutaan. Niin hyvin kuin nyt pienipalkkainen siivooja- duunarinvaimo voi.
Joo. Erosin ja nyt oon säälittävää pohjasakkaa eli yh-äiti. Vaikka mulla edelleen on kolme neljästä eli lapset, auto ja okt. (bonuksena koirakin). Mutta niin, se mies, sitä kun ei ole niin luuseri mikä luuseri.
(ehkä mä arvotan -arvostan- itteni ihan muilla meriiteillä)
Taidan sitten olla. Bonuksena vielä paremmat tulot kuin miehellä ja mies hoitaa lapsiaan siinä missä minäkin ellei enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen eliitinpää eliittiä, onhan lapset syntyneet avioliitossa ja samalle isälle.
Tuollaista tekstiä kirjoittava ei voisi olla kauempana eliitistä.
Ihana tuo yksi, jolla ei ole lapasia 😂
Joo, olen. Ja mies jääkiekkoilija.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi omakotitaloon, miksi kukaan haluaisi kahta lasta? Miten niin päässyt naimisiin, naimisiin mennään? Auto taas on valintakysymys.
Niinpä. Nuokin ovat makukysymyksiä, ei kaikkien ole pakko haluta samaa. Omakotitalon halusin, koska pidän tilasta ympärilläni, sekä sisällä että ulkona. Lapsia en tod. näk. tule saamaankaan, ellen vieraisiin lähde. naimisiin kai voisi mennä, mutta ei ole tuntunut tarpeellisesta, sitä pysytään yhdessä tai erotaan, ei siihen paperinpalaa tarvita. Ja autoa nyt en oikein elittinä osaa pitää, se on välttämätön kapistus työmatkoja varten.
Kihloissa vasta vuokrakämpässä ja esikoinen 70% latautunu valmiiks, perheauto on tosin, mut siinäki erivärinen takakontti edellisen jäljiltä.
Jokupäivä vielä oon eliittiä
Omakotitalo on täyttä junttimeininkiä. Miten joku voi pitää jossain Salossa olevaa omakotitalon haltijaa jonain eliittinä :D
Sillä "hienolla" talolla -- n. 200 000 saa hikisesti yksiön Helsingistä hyvältä paikalta.
Eli ystäväni on eliittiä: Bulevardilla puolentoista miljoonan perheasunto, kaksi lasta Ressussa. Omat asunnot valmiina, kun nyt yliopistoon pääsevät ja pääsevät kyllä. Molemmat vanhemmat korkeissa virkamiestehtävissä.
Autoa ei ole, kulkevat taksilla tai tilaavat kuljetuksia, jos tarve. Muuten ratikka, fillari tai omat jalat.
Maalaiset ovat koomisia. Kuten tietysti tämä aloittaja, ellei ollut sarkasmia.
Riippuu kehen vertaa?
Alkoholisoitunut yh esim. Totta perkele mä olen parempaa kastia!
Sain ensin lapset, menin myöhemmin naimisiin, asutaan kerrostalossa ja minun auto on näppärä Golf. Joo, kuulun siis ehdottomaan eliittiin.