Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teki mieli karjaista minulle ilkkuneelle teinityttölaumalle, että kyllä tekin vielä vanhenette ja rupsahdatte!

Vierailija
09.11.2017 |

Siis jumalauta.. vapaapäivä ja menin Sokkarille katselemaan meikkejä. Vieressä oli neljä ehkä 15v tyttöä, jotka alkoivat supista minusta " tohon naamaan ei kyllä meikki enää auta" "isommat silmäpussit kuin mun iskällä".
Luulin ensin käsittäneeni väärin, mutta en käsittänyt vaan nämä pakkeloidut pikkuprinsessat reisisaappaineen todellakin arvostestelivat ja haukkuivat minua tiedostaen varmasti, että kuulin! Onneksi en ole unohtanut kaikkia taitojani ja käännyin tuijottamaan tyttöjä kylmällä katseella jolla aikoinaan hiljensin opettajat ja rinnakaisluokan idiootit, toimii näköjään vieläkin sillä tyttösten hymyt hyytyivät ja ilmeet muuttuivat hämmentyneiksi.. Haa, vanhassa akassa onkin vielä ytyä!!! :D

Mutta teki mieli kyllä oikeasti sanoa, että "tekin kuulkaa olette keski-ikäisiä ennenkuin edes tajuatte. Saatte silmäpussit, naururypyt, hamsterinposket ja kalkkunanheltan, koko helahoidon !"

Kommentit (156)

Vierailija
41/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sanoa ensi kerralla, tai kutsua ohuthiuksiseksi laihaläskiksi, teinityttöjen pahin painajainen varmaan. "Pidä huolta omasta muffin topistasi horo"

Miksi ihmeessä aikuisen pitäisi toimia samoin kuin 15 vuotiaiden? Ehdottaisin hiukan kypsempää lähestymistapaa.

Keskustelu vie pidemmälle kuin kettuilu. Jos ajattelen itseäni tyhmänä keskenkasvuisena teininä, niin silloin pienikin loukkaus viilsi syvältä. Ja yksi heitto saattaa saada teinin itsemurhan partaalle. Nyt aikuisena osaan paremmin suhtautua ja kestän sulmäpussikommentitkin.

Miksi haaskaisin aikaani suutaan soittavan randomteinin kasvattamiseen?

Ei kiinnosta lainkaan.

Vierailija
42/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse nuorisoporukassa, kun siellä yksi alkoi pilkata ja matkia mun mummon kävelytyyliä. Pilkkaaja oli sellainen leuhka kovanaama teinipoika. En tiedä, huomasiko mummo-parkani. Oli noin 85-v silloin, nyt jo kuollut. Ei tiennyt, että se oli mun mummoni. Ahdisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan todennut, että hyvällä  meikillä kyllä saa virheet piiloon, mutta tyhmyyttä ei peitä mikään. 

Vierailija
44/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vielä noikin teinit erehtyy ilkkumaan väärää ihmistä :) no, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa ja koko kylä kasvattaa jne.

(sitten varmaan luetaan jostakin IS/IL:stä, jonkun vanhemman tuohtuneen kannanoton, että mikä aikuisia vaivaa, meijän jennasofia on nyt ihan traumatisoitunut ja järkyttynyt, kun joku aikuinen sanoi sille pahasti. Jennasofia kun ei koskaan itse käyttäydy huonosti, niih! :'( )

Vierailija
45/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen "nuoret nätit naiset vs vanhat rumat naiset" -aloitus tällä kertaa.

Vierailija
46/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Hyi helevetti, miten oksettavia ihmisiä. Miettikää, ku nyt noin nuorena kehdataan arvostella toisia tuolla tavalla, että minkälaisia paskapäitä he ovat sitten vanhempana. Tsemppiä heille, jotka tällasten päättömien kanojen kanssa tekee hommia tulevaisuudessa.

Seuraavalla kerralla vois letkauttas, että sun rumaan persoonallisuuteen ei auta edes nätti naama - joka sekin on pakkelin peitossa.

No ihan kokemuksesta voin sanoa (nuorisokasvattaja ja äiti ja itsekin teini aikoinaan ollut), että useimmin ne vanhennuttuaan järkevöityy. Teini-ikä ylilyönteineen on ohimenevä vaihe. Useimmista tulee tavallisia ja järkeviä aikuisia. Sellaisia, jotka ei huutele missään että hyi helvetti miten oksettavia ihmisiä... tai letkauttele muutakaan "nerokasta"...

Vierailija
47/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sanoa ensi kerralla, tai kutsua ohuthiuksiseksi laihaläskiksi, teinityttöjen pahin painajainen varmaan. "Pidä huolta omasta muffin topistasi horo"

Miksi ihmeessä aikuisen pitäisi toimia samoin kuin 15 vuotiaiden? Ehdottaisin hiukan kypsempää lähestymistapaa.

Keskustelu vie pidemmälle kuin kettuilu. Jos ajattelen itseäni tyhmänä keskenkasvuisena teininä, niin silloin pienikin loukkaus viilsi syvältä. Ja yksi heitto saattaa saada teinin itsemurhan partaalle. Nyt aikuisena osaan paremmin suhtautua ja kestän sulmäpussikommentitkin.

Mitäs jos se teinin pilkan kohde on vaikka juuri sairastunut syöpään, menettänyt lapsensa, on vakavasti masentunut? Kyllä silloinkin yksi kommentti voi ajaa itsarin partaalle. 15 v alkaa rikosoikeudellinen vastuu, joten teininkin pitää tajuta tekojensa seuraukset.

Vierailija
48/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää, mitä tuollaisten pakkeloitujen pikkutyttöjen päässä liikkuu ja miten he reagoivat. Siksi hymyilisin lempeästi ja lausuisin repliikin alla olevasta vinkistä.

En tosin tiedä mikä tuo muffin-toppi on mutta aion kokeilla. Ehkä syntyisi keskustelua, no, ehkä ei, mutta tulisi varmaan lennokas vastaus, johon sitten voin etsiä suomennosta av:lta :) Tyttösillä on tuota menoa rankat identiteettipainajaiset edessään. Tarttis tehdä jotain.

Ryppyjä ja helttaa meikäläiselle on jo kertynyt sen verran että niihin on tottunut. Ei ne rypyt tässä vaiheessa mitään ole kuulkaa vaan se, että ne näyttävät kuivilta ja hoitamattomilta. Pahemmalta näyttää lopulta jokaisella luonnottomaksi nyljetty ja uudelleen täytetty naama. Siksi silloin tällöin voi tätikin kaikessa rauhassa syventyä kosmetiikkaosastoja tutkimaan.

Vierailija
49/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva fantasia sinulla.

Sama tyyppi käy autokaupassa rönttöverkkareissaan ja myyjä ei ole huomaavinaan. Sitten ostaakin miljoonamersun ja kylläpä myyjän naama venähtää, ai että.

Vierailija
50/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haaskaisin aikaani suutaan soittavan randomteinin kasvattamiseen?

Ei kiinnosta lainkaan.

Ei ole pakko. Kommentti koski takaisin vittuilua. Itse taidan olla "maailmanparantajasielu", kun käyttäisin heti kasvatustilaisuutta hyväkseni.

Vierailija
51/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni kertoi että bussissa oli eilen ala-aste ikäiset tytöt naureskelleet ulkomaalaista naista ja sanoneet 'kattokaa nyt ton naamaa'. Ja toisella kertaa nuoret haukkuneet toista, ihan vierasta nuorta (tyttäreni)...kattokaa kun toi on ruma . Olisikohan joku trendi menossa, että on jotenkin hienoa haukkua toisia?

Vierailija
52/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se trendi ollut ainakin 30 vuotta, minkä aikaa itse olen ollut muiden ikäisteni parissa.. jos teini harkitsee itsaria ulkonäkökommenteista niin sitten ei varmaan heittele niitä muillekaan. Jossain iässä pitää ottaa vastuu teoistaan, lain mukaan se on 15 v.

Vierailija
53/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos se teinin pilkan kohde on vaikka juuri sairastunut syöpään, menettänyt lapsensa, on vakavasti masentunut? Kyllä silloinkin yksi kommentti voi ajaa itsarin partaalle. 15 v alkaa rikosoikeudellinen vastuu, joten teininkin pitää tajuta tekojensa seuraukset.

Ei sitä teinien vastuuta kukaan kielläkkään. Ihmettelen vain neuvoa alentua itse samalle tasolle? En näe teinien ja "muffini" kommenteissa mitään eroa. Samalla tasolla molemmat.

Vierailija
54/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä teinien vastuuta kukaan kielläkkään. Ihmettelen vain neuvoa alentua itse samalle tasolle? En näe teinien ja "muffini" kommenteissa mitään eroa. Samalla tasolla molemmat.

Mitä sitten pitäisi sanoa?

Vierailija
55/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tämän varmaan ikuisesti, mutta jouduin pienenä pyörätuoliin, jossa olen siis edelleen, mutta pienempänä mua yritettiin asiasta kiusata. Se loppui kuitenkin ennen kuin alkoikaan, koska heitin typeriin kommentteihin takaisin, että "älä sure, kyllä mä ymmärän, että jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa ja, että se on tietty surullista, että sen takia käyttäytyy kuin idiootti". Hiljaiseksi menivät ja sain olla jatkossa rauhassa.

Vierailija
56/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan tämän varmaan ikuisesti, mutta jouduin pienenä pyörätuoliin, jossa olen siis edelleen, mutta pienempänä mua yritettiin asiasta kiusata. Se loppui kuitenkin ennen kuin alkoikaan, koska heitin typeriin kommentteihin takaisin, että "älä sure, kyllä mä ymmärän, että jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa ja, että se on tietty surullista, että sen takia käyttäytyy kuin idiootti". Hiljaiseksi menivät ja sain olla jatkossa rauhassa.

Mä jotenkin ihailen sunlaisia nokkelia ja sanavalmiita ihmisiä :)

Vierailija
57/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon aikuisia, jotka ovat jääneet henkisesti teinitytön tasolle. Loukkaannutaan verisesti jostain pikkutytön kommentista ja yritetään suu vaahdossa keksiä yhtä ilkeitä solvauksia takaisin.

Vierailija
58/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä. Missä tapahtui? Siis kaupungissa. Olisit sanonu niille vaan.. Mua joskus kyylää tollaset teinih0r0t pitkään niin irvistän vaan ja teen jonkun hönön ilmeen.

Vierailija
59/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin totta!

Teini-ikä ei ole mikään excuse sikailulle.

Toisen ihmisen kimppuun käymiselle ei ole mitään puolustusta.

Vierailija
60/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä paljon aikuisia, jotka ovat jääneet henkisesti teinitytön tasolle. Loukkaannutaan verisesti jostain pikkutytön kommentista ja yritetään suu vaahdossa keksiä yhtä ilkeitä solvauksia takaisin.

Yhtä paljon täällä on itsensä jalustalle nostavia, kertakaikkisen erinomaisia ja sisäisellä kauneudellaan ja tyyneydellään sokaisevia äiti-Teresoita, jotka kääntävät aina toisen posken, ja muistavat tehdä numeron siitä, kuinka paljon ylevämpiä ovatkaan kuin sellaiset pölvästit, jotka suuttuvat huonosta käytösksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme