Teki mieli karjaista minulle ilkkuneelle teinityttölaumalle, että kyllä tekin vielä vanhenette ja rupsahdatte!
Siis jumalauta.. vapaapäivä ja menin Sokkarille katselemaan meikkejä. Vieressä oli neljä ehkä 15v tyttöä, jotka alkoivat supista minusta " tohon naamaan ei kyllä meikki enää auta" "isommat silmäpussit kuin mun iskällä".
Luulin ensin käsittäneeni väärin, mutta en käsittänyt vaan nämä pakkeloidut pikkuprinsessat reisisaappaineen todellakin arvostestelivat ja haukkuivat minua tiedostaen varmasti, että kuulin! Onneksi en ole unohtanut kaikkia taitojani ja käännyin tuijottamaan tyttöjä kylmällä katseella jolla aikoinaan hiljensin opettajat ja rinnakaisluokan idiootit, toimii näköjään vieläkin sillä tyttösten hymyt hyytyivät ja ilmeet muuttuivat hämmentyneiksi.. Haa, vanhassa akassa onkin vielä ytyä!!! :D
Mutta teki mieli kyllä oikeasti sanoa, että "tekin kuulkaa olette keski-ikäisiä ennenkuin edes tajuatte. Saatte silmäpussit, naururypyt, hamsterinposket ja kalkkunanheltan, koko helahoidon !"
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, mutta joillekin 15-vuotiaille tuntemattomille tenaville kyllä tekisin sen.
Tenava? Tuonikäiset tenavat harrastaa seksiä, polttaa tupakkaa, vetää kännejä js tekee rikoksia, joista ovat myös oikeudellisesti vastuussa. Ei ne mitään lapsia ole.
Vierailija kirjoitti:
Aikuismaisempi lähestyminen olisi ollut ylpeästi vaan nostaa leuka pystyyn ja hymyillä.
Joo todellakin käännetään me vanhat kantturat vaan toista poskea ja hymyillään..
Turha odottaa, että vieraat aikuiset suhtautuisivat automaattisesti suopeasti ja sallivasti lapsiin ja nuoriin.
Jos ihminen toivoo, että hänestä pidetään, kannattaa käyttäytyä sen mukaan.
Mitä nuorempana tämän oivaltaa, sitä parempi.
Sanalla sanoen: jos teini kerjää turpaansa, hän saattaa myös saada turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap! Tilanteen osuessa kohdalle toivon että minullakin on tuo katse tallella!
Karhuherra Paddingtonin tuima tuijotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuismaisempi lähestyminen olisi ollut ylpeästi vaan nostaa leuka pystyyn ja hymyillä.
Joo todellakin käännetään me vanhat kantturat vaan toista poskea ja hymyillään..
Miksi? Mikä sua hymyilyttää törkeässä käytöksessä?
AP:lle, että olisit mennyt niiden seuraan kikattelemaan ja vertailemaan meikkejä. Yleensä nuo teinit menevät aina siinä vaiheessa vähän vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis jumalauta.. vapaapäivä ja menin Sokkarille katselemaan meikkejä. Vieressä oli neljä ehkä 15v tyttöä, jotka alkoivat supista minusta " tohon naamaan ei kyllä meikki enää auta" "isommat silmäpussit kuin mun iskällä".
Luulin ensin käsittäneeni väärin, mutta en käsittänyt vaan nämä pakkeloidut pikkuprinsessat reisisaappaineen todellakin arvostestelivat ja haukkuivat minua tiedostaen varmasti, että kuulin! Onneksi en ole unohtanut kaikkia taitojani ja käännyin tuijottamaan tyttöjä kylmällä katseella jolla aikoinaan hiljensin opettajat ja rinnakaisluokan idiootit, toimii näköjään vieläkin sillä tyttösten hymyt hyytyivät ja ilmeet muuttuivat hämmentyneiksi.. Haa, vanhassa akassa onkin vielä ytyä!!! :DMutta teki mieli kyllä oikeasti sanoa, että "tekin kuulkaa olette keski-ikäisiä ennenkuin edes tajuatte. Saatte silmäpussit, naururypyt, hamsterinposket ja kalkkunanheltan, koko helahoidon !"
Olisi voinut myös pyytää henkilökuntaa hankkimaan paikalle vartijan, joka olisi ohjannut lapset ulos.
He häiritsivät asiakkaita.
Hetkinen! Nytkö onkin hirveä huoli siitä, että pissiliisan olematon sielu särkyy, jos vanhempi akka sanoo että jaa vaan hut su looraa nyt kun vielä ehdit, siltähän näytät, ja tältä näytät tässä iässä + neljä isätöntä kakaraa?
Ai niin. Arstiloilla ei ole sanomisenvapautta, persvakojoogapöksyillä on, koska niitten alaposket on vaan niin paljon kiinteämmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap! Tilanteen osuessa kohdalle toivon että minullakin on tuo katse tallella!
Kohdassa 17:09
Teki mieli karjaista, mutta et tehnyt niin. Avaudut täällä.
Tytöillä on ollut huono kotikasvatus tai sitä ei ole lainkaan ollut. En vaivaisi päätäni enää tuollaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin kääntänyt kumaraisen hahmoni tyttöjä päin, osoittanut heitä jokaista koukkusormellani ja kähissyt "toivon teille jokaiselle todella pitkää ikää ja suurentavaa peiliä" hymyillyt monimielisesti ja jatkanut ostoksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kohdassa 15:37 ->... Jos tää katse ei auta niin sitten ei mikään. 😁
Minä olisin korkeintaan nauranut mukana ja sanonut että "eikö ookin komiat?" (viitaten silmäpusseihin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kohdassa 15:37 ->... Jos tää katse ei auta niin sitten ei mikään. 😁
Yh hyh. Muistan itse olleeni teininä juuri tuollainen ärsyttävä, tyhmä ja kuvittelin olevani jotenkin tosi sexy ja ihana. Ei me kavereiden kanssa kuitenkaan NOIN tyhmiä oltu, että oltaisiin kovaan ääneen haukuttu jonkun ulkonäköä. Tehtiin se hiljaa kihertäen kotona. Teinit kuvittelee itsestään ihan liikoja. Eivät reppanat ymmärrä että he vanhenevat myös, eivätkä tiedä vielä elämästä yhtään mitään, vaikka niin kuvittelevatkin :) Mutta, en halua yleistää että kaikki teinit olisivat tyhmiä, eivät todellakaan ole.
Mun pojan (4lk) luokkalaiset olivat koulussa jutelleet vanhempien iästä. Luokkakaverit luulivat minun olen (kaksikymppinen ja isän neljäkymppinen). Ollaan molemmat 35v. :)
He eivät ihan teinejä vielä ole. Pukeudun itse aika klassisesti,ettei johtuisi siitä että "teinimäisesti" pukeutuisin.
Nykynuoret näyttävät ikäistään vanhemmilta juuri pakkelin takia. Koko nuoruus menee ulkonäöllisesti hukkaan! Esim. Mika Myllylän tyttö näyttää vähintään 29-vuotiaalta tunkkaisessa meikissään, vaikka on vasta 18.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuipa siltä että kalikoita kalahti siellä sun täällä! :-D
Taisivat tytöt osua varsin arkaan paikkaan.
On ikävää jos aloittajan ikäisellä ihmisellä vielä on itsetunto niin alhaalla että pikkulikkojen puheista pitää vetää hernettä nenään! Voin hyvin kuvitella miten keski-iän ylittänyt täti-ihminen käy tukkanuottasille teinityttölauman kanssa! :-D
Kyllä se vaan katkera totuus on, että nämä nuoret tytöt ja naiset ovat yleisesti ottaen raikkaampia ja kauniimpia kuin me iäkkäämmät. Mekin olemme olleet nuoria omalla ajallamme. Minä ainakin tykkään nuorista ja on mukava nähdä nuoria ihmisiä joilla vielä on energiaa ja elämänhalua! Ylilyöntejä tulee, ja porukassa helposti innostutaan. Muistellaanpa vaan omaa nuoruuttamme! Luitteko itse Postillaa ja kuljitteko kuuliaisesti kirkossa körttihameissanne? Minä en ainakaan!
Näin miettii kuusikymppiä ylittänyt täti-ihminen ilman nutturaa ja kukkahattua.
Eipä mulle kyllä teininä(kään) tullut mieleenkään haukkua vanhempia ihmisiä: Tässä sitä taas nähdään vapaan kasvatuksen tulos, ja kaikkia pikku p*askapäitä pitäisi vaan ymmärtää, kun ne on vaan ihania ja raikkaita teinejä.
Kaikki ihmiset eivät ole mukavia, ei myöskään teinit. Osa on jo pentuna ihmishirviöiä, jotka eivät iän myötä jalostu yhtään sen paremmiksi.
En vihaa teinejä enkä muunkaan ikäisiä, mutta v*tuttaa ihmiset, joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. Ymmärrä hyvin ap:n närkästyksen. Jos minulle tulisi joku pissis soittamaan poskeaan, niin aivan varmasti antaisin takaisin niin että tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sanoa ensi kerralla, tai kutsua ohuthiuksiseksi laihaläskiksi, teinityttöjen pahin painajainen varmaan. "Pidä huolta omasta muffin topistasi horo"
Miksi ihmeessä aikuisen pitäisi toimia samoin kuin 15 vuotiaiden? Ehdottaisin hiukan kypsempää lähestymistapaa.
Keskustelu vie pidemmälle kuin kettuilu. Jos ajattelen itseäni tyhmänä keskenkasvuisena teininä, niin silloin pienikin loukkaus viilsi syvältä. Ja yksi heitto saattaa saada teinin itsemurhan partaalle. Nyt aikuisena osaan paremmin suhtautua ja kestän sulmäpussikommentitkin.
Miten niin?
Pikkupimujen on hyvä oppia, että metsä vastaa niin kuin siihen huutaa.
Ja kannattaa muistaa, että ihminen on aikuisena samanlainen kuin pienenä, isompi vain.
Jos nuori oppii, että kukkoilu on ok, siitä tulee myös aikuisena kukko.
Sit vielä semmonen pikkujuttu kuin vanhempien ihmisten kunnioittaminen.
Ei taida kuulua nykyään lasten kasvatusohjelmaan?
Perheissähän eletään lasten ehdoilla?
Sen totisesti huomaa.
Jos mulle joku teini alkaa ilman syytä aukoa naamaansa, se saa takaisin samalla mitalla.
Sillä tavalla maailma opettaa, jos vanhemmilta unohtui.