Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teki mieli karjaista minulle ilkkuneelle teinityttölaumalle, että kyllä tekin vielä vanhenette ja rupsahdatte!

Vierailija
09.11.2017 |

Siis jumalauta.. vapaapäivä ja menin Sokkarille katselemaan meikkejä. Vieressä oli neljä ehkä 15v tyttöä, jotka alkoivat supista minusta " tohon naamaan ei kyllä meikki enää auta" "isommat silmäpussit kuin mun iskällä".
Luulin ensin käsittäneeni väärin, mutta en käsittänyt vaan nämä pakkeloidut pikkuprinsessat reisisaappaineen todellakin arvostestelivat ja haukkuivat minua tiedostaen varmasti, että kuulin! Onneksi en ole unohtanut kaikkia taitojani ja käännyin tuijottamaan tyttöjä kylmällä katseella jolla aikoinaan hiljensin opettajat ja rinnakaisluokan idiootit, toimii näköjään vieläkin sillä tyttösten hymyt hyytyivät ja ilmeet muuttuivat hämmentyneiksi.. Haa, vanhassa akassa onkin vielä ytyä!!! :D

Mutta teki mieli kyllä oikeasti sanoa, että "tekin kuulkaa olette keski-ikäisiä ennenkuin edes tajuatte. Saatte silmäpussit, naururypyt, hamsterinposket ja kalkkunanheltan, koko helahoidon !"

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa ensi kerralla, tai kutsua ohuthiuksiseksi laihaläskiksi, teinityttöjen pahin painajainen varmaan. "Pidä huolta omasta muffin topistasi horo"

Vierailija
2/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin huvittavaa, että nuorena moni luulee olevansa ikuisesti nuori.

Eipä välähdä mieleen, että jokinen vanhempi on myös ollut nuori, ja samassa autuaassa kaikkivoipaisuuden harhatilassa aikanaan.

Kyllä muakin huvitti, kun olin rannalla kesällä kävelemässä, ja siinä lauma teinipissiksiä puhui huomiota herättävän äänekkäästi jostain "mummosta". Sit tajusin että ne tarkoitti mua! 😂😂

Kyllä. Mutta teinin mielestä yli 22-vuotiaat on puolikuolleita.

Syy on vain siinä, että niillä ei itsellään ole vielä mitään käsitystä elämästä.

Mutta se korjaantuu. Pikemmin kuin arvaavatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva fantasia sinulla.

Vierailija
4/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti, miten oksettavia ihmisiä. Miettikää, ku nyt noin nuorena kehdataan arvostella toisia tuolla tavalla, että minkälaisia paskapäitä he ovat sitten vanhempana. Tsemppiä heille, jotka tällasten päättömien kanojen kanssa tekee hommia tulevaisuudessa.

Seuraavalla kerralla vois letkauttas, että sun rumaan persoonallisuuteen ei auta edes nätti naama - joka sekin on pakkelin peitossa.

Vierailija
5/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Tilanteen osuessa kohdalle toivon että minullakin on tuo katse tallella!

Vierailija
6/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nykyteinien aikustuminen ja vanheneminen tulee olemaan nopeampaa ja romahdusmaisempaa kuin kellään ennen heitä.

Katsokaa vaikka ympärillenne! Nuorena ihmisen pitäisi olla valpas, innokas, kirkassilmäinen ja jäntevå ja hieman laiha.

Teinit on apaattisiä ryhdittömiä pulleroita, jotka ovat keränneet jo varteensa huomattavan määrän rasvaa. Tarkistakaa Duodecimistä: ylipainoisia, heikkokuntoisia, lapsillakin jo merkkejä rappeumista.

Sitä se elämän ulkoistaminen älypuhelimelle teettää.

Taaperotkin lääppivät tablettia, kun niiden pitäisi kasvaa, kehittyä ja harjoittaa kehoaan.

Järkyttävää.

Vierailija
7/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuipa siltä että kalikoita kalahti siellä sun täällä! :-D

Taisivat tytöt osua varsin arkaan paikkaan.

On ikävää jos aloittajan ikäisellä ihmisellä vielä on itsetunto niin alhaalla että pikkulikkojen puheista pitää vetää hernettä nenään! Voin hyvin kuvitella miten keski-iän ylittänyt täti-ihminen käy tukkanuottasille teinityttölauman kanssa! :-D

Kyllä se vaan katkera totuus on, että nämä nuoret tytöt ja naiset ovat yleisesti ottaen raikkaampia ja kauniimpia kuin me iäkkäämmät. Mekin olemme olleet nuoria omalla ajallamme. Minä ainakin tykkään nuorista ja on mukava nähdä nuoria ihmisiä joilla vielä on energiaa ja elämänhalua! Ylilyöntejä tulee, ja porukassa helposti innostutaan. Muistellaanpa vaan omaa nuoruuttamme! Luitteko itse Postillaa ja kuljitteko kuuliaisesti kirkossa körttihameissanne? Minä en ainakaan!

Näin miettii kuusikymppiä ylittänyt täti-ihminen ilman nutturaa ja kukkahattua.

Vierailija
8/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misssä päin on noin inhottavia teinejä? Olen itse teinin äiti, enkä missään ole törmännyt haukkuviin teineihin. Itseasiassa monet teini-ikäiset ovat kehuneet minua. Mm. eräs teini sanoi lapselleni, että sun äitis on tosi kaunis (kun näki minut ensimmäisen kerran) En ole mikään ihmeellinen, mutta tälläistäkin kommenttia saa välillä kuulla. Ja teinipojat avaavat ovia tai antavat mennä heitä ennen bussiin tms. Ei nyt kaikki, mutta ei koskaan ole kukaan sanonut tai tehnyt mitään negatiivista. Ja välillä kun katson peiliin, niin näky ei suorastaan silmiä hivele 😂 Liikun joka päivä ja aina tuolla liikkuu teiniporukoita ja osa on joo äänekkäitä, mutta harmittomia.

Vierailija
9/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niille kannata juuri avautua. Eivät he ymmärrä vaikka avautuisitkin. Kyllä se elämä opettaa ja varmasti muistavat vanhempana kuinka ylimielisiä olivat tuon ikäisenä ja katuvat varmasti sanojaan ellei nyt sitten ole ihan spesiaaligeenit sattuneet kohdalle.

-mies-

Vierailija
10/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärä kuvitelma että aikuisuus= mikään ei tunnu miltään eikä missään, jos joku haukkuu rumaksi huoraksi tai heittää happoa naamalle pitää vain hymyillä tyynesti. Oikeasti taas ei ole mitään väliä vaikka se sadistinen narsisti joka haukkuu on itse miss universum, kyllä sille itsetunnoltaan hyvä ihminen sanoo takaisin jos siltä tuntuu. Kukaan ei kuuntelisi tuollaista puhetta omilta teineiltään varmaankaan? Siksihän ne käyttäytyy noin kun kukaan ei sano vastaan. Luulevat olevansa maailman napoja.

Vierailija
11/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin on sen vanhan tantan itsetunnossa vikaa jos pitää pikkupimatsuille ruveta rähisemään?

Vierailija
12/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap! Tilanteen osuessa kohdalle toivon että minullakin on tuo katse tallella!

Kotkan katse.

Vierailija
13/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minustakin on sen vanhan tantan itsetunnossa vikaa jos pitää pikkupimatsuille ruveta rähisemään?

Ei teini-ikäinen ole syyntakeeton pikkupimatsu vaan monella teini-ikäisellä on jo esim ammatti ja lapsi. Jos antaa itseään haukkua ja solvata miten vain niin ei se ole hyvää itsetuntoa.

Vierailija
14/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuipa siltä että kalikoita kalahti siellä sun täällä! :-D

Taisivat tytöt osua varsin arkaan paikkaan.

On ikävää jos aloittajan ikäisellä ihmisellä vielä on itsetunto niin alhaalla että pikkulikkojen puheista pitää vetää hernettä nenään! Voin hyvin kuvitella miten keski-iän ylittänyt täti-ihminen käy tukkanuottasille teinityttölauman kanssa! :-D

Kyllä se vaan katkera totuus on, että nämä nuoret tytöt ja naiset ovat yleisesti ottaen raikkaampia ja kauniimpia kuin me iäkkäämmät. Mekin olemme olleet nuoria omalla ajallamme. Minä ainakin tykkään nuorista ja on mukava nähdä nuoria ihmisiä joilla vielä on energiaa ja elämänhalua! Ylilyöntejä tulee, ja porukassa helposti innostutaan. Muistellaanpa vaan omaa nuoruuttamme! Luitteko itse Postillaa ja kuljitteko kuuliaisesti kirkossa körttihameissanne? Minä en ainakaan!

Näin miettii kuusikymppiä ylittänyt täti-ihminen ilman nutturaa ja kukkahattua.

Tottakai nuoret on "raikkaamman näköisiä"mutta jos siellä nätissä päässä on vähän muutakin kun pissaa,ei todellakaan ala irvailla vanhempien ihmisten ulkonäöstä!

Vierailija
15/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuismaisempi lähestyminen olisi ollut ylpeästi vaan nostaa leuka pystyyn ja hymyillä.

Vierailija
16/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole mikään oikeutus kaiketi haukkua itseään lihavampia, vanhempia tai rumempia vaikka olisi itse miten nuori ja kaunis.

Vierailija
17/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuismaisempi lähestyminen olisi ollut ylpeästi vaan nostaa leuka pystyyn ja hymyillä.

Ei tämä ole mikään aikuismainen lähestymistapa. Hymyiletkö silloinkin mitään sanomatta jos miehesi haukkuu sinua, tai pomosi tai lapsesi?

Vierailija
18/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, mutta joillekin 15-vuotiaille tuntemattomille tenaville kyllä tekisin sen.

Vierailija
19/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opettaa teineille että julkinen herjaus on rikos josta voi joutua vastuuseen jos uhri niin päättää. Odotan vain aikaa jolloin vihapuhe kriminalisoidaan. Siistiytyy tämäkin palsta.

Vierailija
20/156 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misssä päin on noin inhottavia teinejä? Olen itse teinin äiti, enkä missään ole törmännyt haukkuviin teineihin. Itseasiassa monet teini-ikäiset ovat kehuneet minua. Mm. eräs teini sanoi lapselleni, että sun äitis on tosi kaunis (kun näki minut ensimmäisen kerran) En ole mikään ihmeellinen, mutta tälläistäkin kommenttia saa välillä kuulla. Ja teinipojat avaavat ovia tai antavat mennä heitä ennen bussiin tms. Ei nyt kaikki, mutta ei koskaan ole kukaan sanonut tai tehnyt mitään negatiivista. Ja välillä kun katson peiliin, niin näky ei suorastaan silmiä hivele 😂 Liikun joka päivä ja aina tuolla liikkuu teiniporukoita ja osa on joo äänekkäitä, mutta harmittomia.

Sama kokemus. Sattuneesta syystä on tullut tavattua paljon tamperelaisteinejä. Omani kanssa puhuinkin aikanaan tuosta huutelusta ja haukkumisesta - muistelin omia teiniaikojani ja kuinka pahalta se silloin tuntui -, johon tytär totesi, että teinit ilkkuvat, jos ilkkuvat, toisiaan ja muut, etenkin näin vanhat ihmiset ovat heille näkymättömiä. (Olen 38 😀)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi