Suomenlinnan kummitus(kissa)!
Siis ÄÄÄK!!!
Viime viikolla olin juuri palaamassa keskustasta ihanalla lautalla, kun kuulin outoa ulvontaa. Kävelin sitten sinne alas, ja siellä oli KISSA! Kissan omistaja ei ollut mukana :( mutta kissa sanoi: " HEI SINÄ." kISSA oli KUmmitus! se ulvoi ja leijui. Kuulostaako ämä tutulta? :0
Kommentit (83)
Mitäköhän kummitus kissat syövät?
Minähän se täällä! Todella inhottava ongelma, toivottavasti saadaan pian ratkaisu.
Ei synnove, ei ole marja, anne täällä! Terveisiä vaan täältä Kustaanmiekan tuulista ;-)
Onko murrikuningatar vielä täällä?
Minä kyllä luulen että ainoa ongelma täällä on kommentoijien mielenterveys. Suosittelen hakemaan lääkärin hoitoa.
Huolestunut kissanruokkia kirjoitti:
Mitäköhän kummitus kissat syövät?
Minä itse henkilökohtaisesti olen kummituskissa ja syön ainoastaan lehtiä.
Heippa kaikki! Suurin intoni lähde on eläimet, miten saisin yhteyttä kummitus kissoihin? Tarvitsen muusaa
minut on raadeltu ullakolla kerran kummitusnorsun toimesta mutta en tiedä miten se toimii kissoilla ssorri :/
Lääketieteen lisensiaatti kirjoitti:
Minä kyllä luulen että ainoa ongelma täällä on kommentoijien mielenterveys. Suosittelen hakemaan lääkärin hoitoa.
Niimpä, samaa tuumin
Mä näin aamulla kummituskanan. Se istu meidän hattuhyllyllä karvalakissa. Olikohan se palaneen kanasen haamu?
Minun mielestäni kisut ovat aika ilkeitä
Vierailija kirjoitti:
Miks tää nauratti mua :D
Ihana et tääl on muitakin täysjärkisiä
crazycatlady3 kirjoitti:
No ovathan ne. Kummituskissat ovat kuitenkin vielä tavallisiakin kisuja ilkeämpiä.
Koiraihminen vuodesta 1978 kirjoitti:
crazycatlady3 kirjoitti:
No ovathan ne. Kummituskissat ovat kuitenkin vielä tavallisiakin kisuja ilkeämpiä.
Meillä, on neljä koirua! Koskaan en ole tykännyt kissoista. Tiesin, että, ,, niissä on jotain epäilytävää!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Koiraihminen vuodesta 1978 kirjoitti:
crazycatlady3 kirjoitti:
Meillä, on neljä koirua! Koskaan en ole tykännyt kissoista. Tiesin, että, ,, niissä on jotain epäilytävää!!!!!
Mun äidillä on kaks kissaa ja yks kala mut se kuoli viime vuonna, mä toivoin joululahjaksi koiraa
Hei olen se jonka kummitusnorsu raateli. Niin psssst minä olen taateli ja en ole vieläkään varma oliko se oikeasti kummitusnorsu vai minun mielikuvitukseni tuotetta???!! Lääkäri 12 ällää vielä paikalla?
Minä asun siivilässä! Twitter-nimeni on innokas pilli! En ole aivo!
Kai olette nähneet nuo mutanttinorsut joita ulkona liikuskelee yömyöhään
Tämä kuulotaa vähän epäilyttävältä? Miten tiedät näin paljon? Minä kuulin ääniä Telakalla kello oli neljä reikä reikä