Suomenlinnan kummitus(kissa)!
Siis ÄÄÄK!!!
Viime viikolla olin juuri palaamassa keskustasta ihanalla lautalla, kun kuulin outoa ulvontaa. Kävelin sitten sinne alas, ja siellä oli KISSA! Kissan omistaja ei ollut mukana :( mutta kissa sanoi: " HEI SINÄ." kISSA oli KUmmitus! se ulvoi ja leijui. Kuulostaako ämä tutulta? :0
Kommentit (83)
Minäkin näin Anja kissan!! Oliko Silja Serenade? Siellä oltiin syyslomalla perheen kanssa. Aurinkokannella kävelin poikani 11v kanssa sitten tuli anja vastaan, yhtäkkiä katosi. Poika väittää ettei mitään siellä ollut, mutta, minä kyllä olen varma, että, anja kissan näin!
laskuvarjojääkäri kirjoitti:
Jaanalover kirjoitti:
damittaja kirjoitti:
Onkohan tämä hieman väärä palsta? xD Demille tällaiset tarinat kuuluvat
Miten voit aliarvostella tätä??? Todisteita riittää, että juurikin suomen merialueilla on nähty paljon yliluonnollisia asioita. Olet varmasti kuullut Maarianhaminan kummitusritareista?
Aijaa no SINÄ voit hourailla siellä. Minä sen sijaan siemailen viiniä kera jauhelihan
Älä sinö murjota minä - toistan: MINÄ olen murrikuningatar ja sinä olet orja.
Voisikohan tämä liittyä siihe kuulemaani tapaukseen, kun kissa putosi viidennestä kerroksesta? Taisi tulla melkoinen aivotärähdys
ÖÖH voitteko mennä vastaanotolle lähimpään terveyskeskukseen sieltä saa vaikka histgrfamiinia joilla voitte sitten juhlia minä en sitä tosin määrää koska olen kunniallinen 6-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu??? :DDDDD
no en tosiaan tiedä... Pitäis vaikeimmista asioistakin puhua mutta tämä menee yli hilseen... prkleen suomalaiset
Onko tämä keskustelu enää järkevä? Kaikki täällä vaikuttavat olevan enemmän tai vähemmän sekaisin
Lääkäri 12 ällää kirjoitti:
ÖÖH voitteko mennä vastaanotolle lähimpään terveyskeskukseen sieltä saa vaikka histgrfamiinia joilla voitte sitten juhlia minä en sitä tosin määrää koska olen kunniallinen 6-vuotias.
kiitos paljon! :) mehiläinen vai dektra?
Rakas päiväkirjani,
tänään söin aamupalaksi viiliä.
-Erja
Olin pyykkituvassa, tunsin outoa tunnetta persereiän lähellä. Sitten alkoi käsittämätön haju. Ilmeisesti paha henki.
allergeeni kirjoitti:
Suosittelen itse kotivastaanottoani siellä pistelemme kaikenlaisia aineita suoraan suoneen ei välivaiheita ei mitään. Me suoritamme myös edullisia hautauspalveluita histfsgramiiniin kuolleille. PS. Minä tiedän kaiken.
allergeeni kirjoitti:
mehiläisessä on asiantuntevaa väkeä, ottavat taitavasti verikokeita !!
AAAH pitkästä aikaa marjapuuroa! Istahdin tänään vahingossa pesu eikun haisunäädän päälle.
Olen aina halunnut kirjoittaa tänne ja nyt vihdoin pääsen. Itse asun Suomenlinnassa ja juurikin tämä ulvonta pitää öisin hereillä. Voisikohan syy löytyä kuitenkin jostain muusta kuin kummituskissasta?
Juuu en kyllä minäkään nyt kummituksiin ole ennen uskonut mutta kesällä oltiin miehen, miehen lasten, exän, exän nyxän ja omien lasten (8v ja 12v) kanssa purjehtimassa exän nyxän purjeveneellä turun saaristossa. Siellä minäkin törmäsin kummittelevaan kissaan! Kukaan muu ei nähnyt kuin minä ja exä (vai oltiinkohan me vaan juotu liikaa ;-) tapahtui kaikkea muutakin ;-) ;-)) no hyvä
Tietää ettei olekkaan yxin!!!! Olen minäkin sentään vielä järjissäni ;-) 55v täti täällä
minä asun pirkanmaalla! ihoni on vihreä! myrkytystila on vakava asia, suosittelen kirjoittamaan enemmäzb
Vierailija kirjoitti:
minä asun pirkanmaalla! ihoni on vihreä! myrkytystila on vakava asia, suosittelen kirjoittamaan enemmäzb
PITKÄÄN jatkunut SAIRAUD vei ystäväni. tänä aamuna joimme vielä yhdessä sidukkaa en ymmärrä miten siinä niin kävi ehkä ei pitäisi syödä myrkkymarjoja?! Onko lääkäri 12 ällää vielä paikalla? Tai heimoshamaani?
Yöunensa menettänyt kirjoitti:
Olen aina halunnut kirjoittaa tänne ja nyt vihdoin pääsen. Itse asun Suomenlinnassa ja juurikin tämä ulvonta pitää öisin hereillä. Voisikohan syy löytyä kuitenkin jostain muusta kuin kummituskissasta?
olekkos se sinä susisaaren marja siellä? t. synnove
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PITKÄÄN jatkunut SAIRAUD vei ystäväni. tänä aamuna joimme vielä yhdessä sidukkaa en ymmärrä miten siinä niin kävi ehkä ei pitäisi syödä myrkkymarjoja?! Onko lääkäri 12 ällää vielä paikalla? Tai heimoshamaani?
Lääkäri 12 ällää täällä ja edelleen suosittelen teille minun kotivastaanottoani joissa pistelemme kaikenlaisia aineita suoraan suoneen.
Aijaa no SINÄ voit hourailla siellä. Minä sen sijaan siemailen viiniä kera jauhelihan