Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomenlinnan kummitus(kissa)!

Suomenlinnnan emätä
06.11.2017 |

Siis ÄÄÄK!!!
Viime viikolla olin juuri palaamassa keskustasta ihanalla lautalla, kun kuulin outoa ulvontaa. Kävelin sitten sinne alas, ja siellä oli KISSA! Kissan omistaja ei ollut mukana :( mutta kissa sanoi: " HEI SINÄ." kISSA oli KUmmitus! se ulvoi ja leijui. Kuulostaako ämä tutulta? :0

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaanalover kirjoitti:

damittaja kirjoitti:

Onkohan tämä hieman väärä palsta? xD Demille tällaiset tarinat kuuluvat

Miten voit aliarvostella tätä??? Todisteita riittää, että juurikin suomen merialueilla on nähty paljon yliluonnollisia asioita. Olet varmasti kuullut Maarianhaminan kummitusritareista?

Aijaa no SINÄ voit hourailla siellä. Minä sen sijaan siemailen viiniä kera jauhelihan

Vierailija
22/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin Anja kissan!! Oliko Silja Serenade? Siellä oltiin syyslomalla perheen kanssa. Aurinkokannella kävelin poikani 11v kanssa sitten tuli anja vastaan, yhtäkkiä katosi. Poika väittää ettei mitään siellä ollut, mutta, minä kyllä olen varma, että, anja kissan näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuvarjojääkäri kirjoitti:

Jaanalover kirjoitti:

damittaja kirjoitti:

Onkohan tämä hieman väärä palsta? xD Demille tällaiset tarinat kuuluvat

Miten voit aliarvostella tätä??? Todisteita riittää, että juurikin suomen merialueilla on nähty paljon yliluonnollisia asioita. Olet varmasti kuullut Maarianhaminan kummitusritareista?

Aijaa no SINÄ voit hourailla siellä. Minä sen sijaan siemailen viiniä kera jauhelihan

Älä sinö murjota minä - toistan: MINÄ olen murrikuningatar ja sinä olet orja.

Vierailija
24/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tämä liittyä siihe kuulemaani tapaukseen, kun kissa putosi viidennestä kerroksesta? Taisi tulla melkoinen aivotärähdys

Vierailija
25/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu??? :DDDDD

Vierailija
26/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖH voitteko mennä vastaanotolle lähimpään terveyskeskukseen sieltä saa vaikka histgrfamiinia joilla voitte sitten juhlia minä en sitä tosin määrää koska olen kunniallinen 6-vuotias.

Vierailija
27/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu??? :DDDDD

no en tosiaan tiedä... Pitäis vaikeimmista asioistakin puhua mutta tämä menee yli hilseen... prkleen suomalaiset

Vierailija
28/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä keskustelu enää järkevä? Kaikki täällä vaikuttavat olevan enemmän tai vähemmän sekaisin

Vierailija
29/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri 12 ällää kirjoitti:

ÖÖH voitteko mennä vastaanotolle lähimpään terveyskeskukseen sieltä saa vaikka histgrfamiinia joilla voitte sitten juhlia minä en sitä tosin määrää koska olen kunniallinen 6-vuotias.

kiitos paljon! :) mehiläinen vai dektra?

Vierailija
30/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas päiväkirjani,

tänään söin aamupalaksi viiliä.

-Erja

Vierailija
31/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pyykkituvassa, tunsin outoa tunnetta persereiän lähellä. Sitten alkoi käsittämätön haju. Ilmeisesti paha henki.

Vierailija
32/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergeeni kirjoitti:

Suosittelen itse kotivastaanottoani siellä pistelemme kaikenlaisia aineita suoraan suoneen ei välivaiheita ei mitään. Me suoritamme myös edullisia hautauspalveluita histfsgramiiniin kuolleille. PS. Minä tiedän kaiken.

Vierailija
33/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergeeni kirjoitti:

mehiläisessä on asiantuntevaa väkeä, ottavat taitavasti verikokeita !!

Vierailija
34/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAH pitkästä aikaa marjapuuroa! Istahdin tänään vahingossa pesu eikun haisunäädän päälle.

Vierailija
35/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut kirjoittaa tänne ja nyt vihdoin pääsen. Itse asun Suomenlinnassa ja juurikin tämä ulvonta pitää öisin hereillä. Voisikohan syy löytyä kuitenkin jostain muusta kuin kummituskissasta?

Vierailija
36/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu en kyllä minäkään nyt kummituksiin ole ennen uskonut mutta kesällä oltiin miehen, miehen lasten, exän, exän nyxän ja omien lasten (8v ja 12v) kanssa purjehtimassa exän nyxän purjeveneellä turun saaristossa. Siellä minäkin törmäsin kummittelevaan kissaan! Kukaan muu ei nähnyt kuin minä ja exä (vai oltiinkohan me vaan juotu liikaa ;-) tapahtui kaikkea muutakin ;-) ;-)) no hyvä

Tietää ettei olekkaan yxin!!!! Olen minäkin sentään vielä järjissäni ;-) 55v täti täällä

Vierailija
37/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä asun pirkanmaalla! ihoni on vihreä! myrkytystila on vakava asia, suosittelen kirjoittamaan enemmäzb

Vierailija
38/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä asun pirkanmaalla! ihoni on vihreä! myrkytystila on vakava asia, suosittelen kirjoittamaan enemmäzb

PITKÄÄN jatkunut SAIRAUD vei ystäväni. tänä aamuna joimme vielä yhdessä sidukkaa en ymmärrä miten siinä niin kävi ehkä ei pitäisi syödä myrkkymarjoja?! Onko lääkäri 12 ällää vielä paikalla? Tai heimoshamaani?

Vierailija
39/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöunensa menettänyt kirjoitti:

Olen aina halunnut kirjoittaa tänne ja nyt vihdoin pääsen. Itse asun Suomenlinnassa ja juurikin tämä ulvonta pitää öisin hereillä. Voisikohan syy löytyä kuitenkin jostain muusta kuin kummituskissasta?

olekkos se sinä susisaaren marja siellä? t. synnove

Vierailija
40/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PITKÄÄN jatkunut SAIRAUD vei ystäväni. tänä aamuna joimme vielä yhdessä sidukkaa en ymmärrä miten siinä niin kävi ehkä ei pitäisi syödä myrkkymarjoja?! Onko lääkäri 12 ällää vielä paikalla? Tai heimoshamaani?

Lääkäri 12 ällää täällä ja edelleen suosittelen teille minun kotivastaanottoani joissa pistelemme kaikenlaisia aineita suoraan suoneen.