Suomenlinnan kummitus(kissa)!
Siis ÄÄÄK!!!
Viime viikolla olin juuri palaamassa keskustasta ihanalla lautalla, kun kuulin outoa ulvontaa. Kävelin sitten sinne alas, ja siellä oli KISSA! Kissan omistaja ei ollut mukana :( mutta kissa sanoi: " HEI SINÄ." kISSA oli KUmmitus! se ulvoi ja leijui. Kuulostaako ämä tutulta? :0
Kommentit (83)
En usko tuollaiseen! Kummitustarinat ovat niin halpoja!
Aivan turhaa pelottelua! Siellä taas Suomenlinnan vihervasemmistohipit näkevät harhoja!
Suomenlinnnan emätä kirjoitti:
Siis ÄÄÄK!!!
Viime viikolla olin juuri palaamassa keskustasta ihanalla lautalla, kun kuulin outoa ulvontaa. Kävelin sitten sinne alas, ja siellä oli KISSA! Kissan omistaja ei ollut mukana :( mutta kissa sanoi: " HEI SINÄ." kISSA oli KUmmitus! se ulvoi ja leijui. Kuulostaako ämä tutulta? :0
Kannattaisko saada lääkitys kuntoon?
Mielestäni tämä on silkkaa puppua. Kummitukset ja muut sellaiset ovat höpönlöpöä ;€
Minttumaari kirjoitti:
Mielestäni tämä on silkkaa puppua. Kummitukset ja muut sellaiset ovat höpönlöpöä ;€
Jos olisit yhtään perillä, tietäisit, että henget on koko ajan täällä! Ilkeää ja loukkaavaa yleistää tuollain
Itse törmäsin samanlaiseen paitsi että se oli Silja Linella matkalla Tukholmaan ja kissan nimi oli Anja eikä Arja! Voikohan nämä tapaukset liittyä toisiinsa???
Hui minua muutenkin jänskättaa kävellä yksin pimeälä tämä tekee vain pahemman siitä . kamala juttu voisiko ilmoittaa polisille
Jos on alklerginen kissalle niin voiko puhua kummituskissalle? tietääkö kukaan?
allergeeni kirjoitti:
Allerginen reaktio aiheutuu histramiinista, eli jos sellainen on niin joo
Vierailija kirjoitti:
allergeeni kirjoitti:
Allerginen reaktio aiheutuu histramiinista, eli jos sellainen on niin joo
TArkoitat?
Tällaistäkö ne muiden rahoilla elävät elämäntapatyöttömät vapaalla ajallaan tekevät??????? Häpeisitte!
Onkohan tämä hieman väärä palsta? xD Demille tällaiset tarinat kuuluvat
niitä kissoja voi olla melkoinen joukkio, ehkäpä jopa armeijja , huijui
damittaja kirjoitti:
Onkohan tämä hieman väärä palsta? xD Demille tällaiset tarinat kuuluvat
Miten voit aliarvostella tätä??? Todisteita riittää, että juurikin suomen merialueilla on nähty paljon yliluonnollisia asioita. Olet varmasti kuullut Maarianhaminan kummitusritareista?
minusta kissit ovat sellaisia eläimiä ettei niiden kanssa kannata lungailla kun joutuu vain huonoille teille - minun murrini lähti liikenteeseen torstaina ja vieläkin diilaa amFETAmiinia suossa
Kaikki jotka tulee tänne valittamaan että tää ei oo totta on niin väärässä!! Oikeesti yliluonnolisista jutuista ei oo todisteita etteikö ne olis oikeita joten älkää valittako vaan lukekaa vaikka netistä, sika ärsyttävää kun ei tiietä mitään asiasta ja tullaan suoraan väittämään vastaan -.-
Minullekkin on tapahtunut tuollaista! Oltiin poikien kanssa venereissulla. Ei saatu kalaa, mutta kummitus nähtiin! Sanoi olevansa eksyksissä, tyttö oli vitivalkea!
JEP! sama tapahtui minulle, säikähdin kamalasti! Se kissa sanoi että sen nimi oli Arja. Arja oli kuulemma kotoisin suomen linnan bunkkerista, jossa myös sen isäntä asui.