Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomenlinnan kummitus(kissa)!

Suomenlinnnan emätä
06.11.2017 |

Siis ÄÄÄK!!!
Viime viikolla olin juuri palaamassa keskustasta ihanalla lautalla, kun kuulin outoa ulvontaa. Kävelin sitten sinne alas, ja siellä oli KISSA! Kissan omistaja ei ollut mukana :( mutta kissa sanoi: " HEI SINÄ." kISSA oli KUmmitus! se ulvoi ja leijui. Kuulostaako ämä tutulta? :0

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkelis kakkelismus kirjoitti:

Hei olen se jonka kummitusnorsu raateli. Niin psssst minä olen taateli ja en ole vieläkään varma oliko se oikeasti kummitusnorsu vai minun mielikuvitukseni tuotetta???!! Lääkäri 12 ällää vielä paikalla?

Älli missä lienet?

Vierailija
62/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ällejä näkynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaa käärme siitä viidakko elokuvasta kirjoitti:

Minä asun siivilässä! Twitter-nimeni on innokas pilli! En ole aivo!

Olitko oikeesti siinä lefessä? Mä ja siiri tykätään siitä

Vierailija
64/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaa käärme siitä viidakko elokuvasta kirjoitti:

Minä asun siivilässä! Twitter-nimeni on innokas pilli! En ole aivo!

Olitko oikeesti siinä lefessä? Mä ja siiri tykätään siitä

Joo kyllä olin! Kuvauksissa oli kivaa muuten paitsi silloin kun stunttikäärme kuristi minut kuoliaaksi! Nyt olen henkiolento! Sinun siivilässäsi!

Vierailija
65/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan mielenkikntoista! Usein kokeneiden henkikutsujien läheisyyteen ilmenee henkiä. Oletko sinä siis kokenut henkikutsuja? Meillä hengen akatemiassa opetettiin kuinka eläimelliset henget ilmenevät vain hyvin puhdassydämmisille henkitaitajille. Sinussa taitaakin siis olla potentiaalia hyväksi henkitietäjäksi. Itselleni on kerran aineellistunut naapurini kuolleen koiran henki kun olin bussissa. Se juoksi jalkoihini. Kyselin vieressä seisovilta että kenen koira tämä on, mutteivat he nähneet sitä. Itsekin olen siis korkean tason henkitaitaja.

Vierailija
66/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Mihin tää vauva.fi on oikeen menny... Ihmiset vois hoitaa lääkityksensä kuntoon

Vierailija
67/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facepalm kirjoitti:

Ei hyvää päivää. Mihin tää vauva.fi on oikeen menny... Ihmiset vois hoitaa lääkityksensä kuntoon

Hullujenhuoneelta tämä nykyään tuntuu!!! !

Vierailija
68/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä täältä Vaasan seudulta Merenkurkun saaristosta. Täälläkin olen veneillessä havainnut kummituskissoja! Mukavaa että vihdoin löytää itsensä kaltaisia, vertaistukea olen kaivannut. Perhe ei usko kummituskissoihin (eikä kyllä kummituksiin muutenkaan). Kerran venekerholla yritin kysyä, ovatko muut törmänneet kummituskissoihin. No ei. Pitivät minua hulluna! Onneksi löysin tämän keskustelun. Luojan kiitos, muuten varmaan kyseenalaistaisin oman järkeni! Kummituskissoja siis todella on olemassa. Myös Suomen merialueiden yliluonnollisuus oli hyvä tietää, kiitos siitä kirjoittaneelle. Nyt näytänkin tämän keskustelun kaikille epäilijöille! Herran siunausta kaikille teille ja voimia syksyyn!

Vierailija
69/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan Tellervo kirjoitti:

Terveisiä täältä Vaasan seudulta Merenkurkun saaristosta. Täälläkin olen veneillessä havainnut kummituskissoja! Mukavaa että vihdoin löytää itsensä kaltaisia, vertaistukea olen kaivannut. Perhe ei usko kummituskissoihin (eikä kyllä kummituksiin muutenkaan). Kerran venekerholla yritin kysyä, ovatko muut törmänneet kummituskissoihin. No ei. Pitivät minua hulluna! Onneksi löysin tämän keskustelun. Luojan kiitos, muuten varmaan kyseenalaistaisin oman järkeni! Kummituskissoja siis todella on olemassa. Myös Suomen merialueiden yliluonnollisuus oli hyvä tietää, kiitos siitä kirjoittaneelle. Nyt näytänkin tämän keskustelun kaikille epäilijöille! Herran siunausta kaikille teille ja voimia syksyyn!

Tellervo aivan mahtavaa, että uskaltauduit avaamaan meille sydämesi syvimmistä kolkista kauniisti pulppuavaa tekstiä. Olemme aina tukenasi!

Rakkautta ja rauhaa,

Anna Klaukkalasta

Vierailija
70/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika peloittavaa sanon minä

Vierailija
71/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihminen vuodesta 1978 kirjoitti:

crazycatlady3 kirjoitti:

Minun mielestäni kisut ovat aika ilkeitä

No ovathan ne. Kummituskissat ovat kuitenkin vielä tavallisiakin kisuja ilkeämpiä.

Meillä, on neljä koirua! Koskaan en ole tykännyt kissoista. Tiesin, että, ,, niissä on jotain epäilytävää!!!!!

Kissat ovat todellisuudessa älykkäitä eläimiä. Paljon koiria fiksumpia. Ihan tutkittu juttu tämä.

Vierailija
72/83 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissaihminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

crazycatlady3 kirjoitti:

No ovathan ne. Kummituskissat ovat kuitenkin vielä tavallisiakin kisuja ilkeämpiä.

Meillä, on neljä koirua! Koskaan en ole tykännyt kissoista. Tiesin, että, ,, niissä on jotain epäilytävää!!!!!

Kissat ovat todellisuudessa älykkäitä eläimiä. Paljon koiria fiksumpia. Ihan tutkittu juttu tämä.

Mistäs olet tällaisen saanut päähäsi? Haluisin kuulla vähän lähteistä

Vierailija
73/83 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

professorijokinen kirjoitti:

kissaihminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

crazycatlady3 kirjoitti:

Mistäs olet tällaisen saanut päähäsi? Haluisin kuulla vähän lähteistä

Ihan yleisesti hyväksytty fakta että koirat ovat sosiaalisempia ja kissat älykkäämpiä.

Vierailija
74/83 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissat on kivoja

Vierailija
75/83 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaan valaista ja kysyä teiltä, että kai te ootte kuullu siitä oikeasta Suomenlinna hengestä...? Siis joskus 50 vuotta sitten Suomenlinnan siellä eteläpuoliskolla asui sellanen vanha kenraali, jolla oli kissa. No se kenraali kuoli yhtäkkiä ja se kissa jäi sinne taloon yksin ilman huoltajaa. Sen kissan piti syödä sen isännän ruumis jotta se pysyi hengissä. Sitten joskus viikon päästä sinne mentiin katsomaan, ja sen kissan turkki oli muuttunut verenpunaiseksi koska se oli raadellut sen isännän. Se kissa lopetettiin heti ja siitä on taruja, että se kummittelee Suomen merialueilla edelleen.... Itse uskon kyllä, että tämä kissa kummittelee oikeasti! Oon itsekin kokenut sen karmivan olemuksen.

Vierailija
76/83 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tara798 kirjoitti:

Pitäs varmaan valaista ja kysyä teiltä, että kai te ootte kuullu siitä oikeasta Suomenlinna hengestä...? Siis joskus 50 vuotta sitten Suomenlinnan siellä eteläpuoliskolla asui sellanen vanha kenraali, jolla oli kissa. No se kenraali kuoli yhtäkkiä ja se kissa jäi sinne taloon yksin ilman huoltajaa. Sen kissan piti syödä sen isännän ruumis jotta se pysyi hengissä. Sitten joskus viikon päästä sinne mentiin katsomaan, ja sen kissan turkki oli muuttunut verenpunaiseksi koska se oli raadellut sen isännän. Se kissa lopetettiin heti ja siitä on taruja, että se kummittelee Suomen merialueilla edelleen.... Itse uskon kyllä, että tämä kissa kummittelee oikeasti! Oon itsekin kokenut sen karmivan olemuksen.

Siis mitää? Kuulostaa tosi hurjalta! Asuiko se vanha kenraali siinä punaisessa talossa?

Vierailija
77/83 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Osaisikohan joku täällä kertoa, onko mahdollista törmätä kummitus kissoihin järvellä? Vai onko pelkästään merellä? Näin tässä pari viikkoa sitten tuolla meijän lähijärvellä oudon hahmon. Olikohan se kummitus kissa?

Vierailija
78/83 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaa kirjoitti:

Heippa!

Osaisikohan joku täällä kertoa, onko mahdollista törmätä kummitus kissoihin järvellä? Vai onko pelkästään merellä? Näin tässä pari viikkoa sitten tuolla meijän lähijärvellä oudon hahmon. Olikohan se kummitus kissa?

Mä näin kerran kummitus kissan portaissa tai luulin niin mutta se olikin tohveli

Vierailija
79/83 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankoon kummituskissaa pakoon soudan HAnkoon,, kissa mastoon

kasmir =kisUmirRi onko tämä sattumaa????

Vierailija
80/83 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaijamauramo kirjoitti:

Tara798 kirjoitti:

Siis mitää? Kuulostaa tosi hurjalta! Asuiko se vanha kenraali siinä punaisessa talossa?[/quote

Juu, siellä punaisessa talossa! Olen siellä nähnyt tuon kummituskissan.