Suomenlinnan kummitus(kissa)!
Siis ÄÄÄK!!!
Viime viikolla olin juuri palaamassa keskustasta ihanalla lautalla, kun kuulin outoa ulvontaa. Kävelin sitten sinne alas, ja siellä oli KISSA! Kissan omistaja ei ollut mukana :( mutta kissa sanoi: " HEI SINÄ." kISSA oli KUmmitus! se ulvoi ja leijui. Kuulostaako ämä tutulta? :0
Kommentit (83)
En ole kuullutkaan mistään kummituskissasta.
On mahdollista, että tilanteessa on ollut jokin luonnollinen selitys, joka on saanut kissan kuulostamaan kummitukselta. Saattaa olla, että kissalla oli epätavallinen ääni tai se käyttäytyi erikoisesti, mikä herätti hämmennystä. Lisäksi voi olla, että valaistus tai ääniefektit loivat illuusion kissan leijumisesta. On myös mahdollista, että tilanne oli vain väärinkäsitys tai jokin tilapäinen ilmiö, joka sai kissan näyttämään tavallista erikoisemmalta.
Moikku!
Minä ja mun avopuoliso ollaan mietitty lemmikin hankkimista, mutta pelätään, että meidän tyttäremme Mila 5kk ei sopeutuisi elämään lemmikkien kanssa. Haluttaisiin kysyä, että tietääkö joku olisiko ehkä tämä kummituskissalaji parempi lapsiperheen lemmikiksi kuin tavallinen maatiaiskisu? Haluttaisiin löytää paras vaihtoehto just meidän perheelle. Onko kellään kokemuksia kummituslemmikeistä?
Yst. terv. Antti, Laura ja Mila