Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Kolme nuorta naista kertovat riipaisevat tarinansa Bangkokin hymyjen takaa

Vierailija
05.11.2017 |

”Seksibaareista on harvoin paluuta”

Thaimaata kuvataan onnellisten hymyjen maaksi. Moni Bangkokiin paremman elämän toivossa lähtenyt nuori nainen kuitenkin päätyy köyhyyteen ja kadulle.
Rauhallisella esikaupunkialueella omakotitalon puutarhakahvilassa sekoittaa jääkahvia kolme viikkoa aiemmin neljännen lapsensa synnyttänyt Keed, 28.

Vehreä puutarhamiljöö näyttää idylliseltä unelmalta. Tontin kolme omakotitaloa ovat kuitenkin nähneet surullisia tarinoita. Paikka on ensikoti nimeltä Home of Grace, Armonkoti, ja sitä ylläpidetään Suomen ja Norjan Lähetysseuran varoilla.

Kahvilan ideana on paitsi tuoda tuloja myös antaa ensikodin asukkaille mahdollisuus harjoitella kahvimestarin eli baristan taitoja.

– Olen joskus työskennellyt ravintolan keittiössä, mutta palkka on huono. Olen kuullut Pattayalla työskenteleviltä tutulta, että baareissa voi tienata hyvin rahaa tarjoilijana, Keed kertoo.

Rahaa Keed tarvitsee, sillä hän haluaisi huolehtia tyttövauvastaan itse.

– Lapsi menee nyt ensin sijaiskotiin ainakin vuodeksi, koska minulla ei ole mahdollisuutta elättää häntä.

Bangkokilaisena Keed lienee tietoinen siitä, että hyvä tienesti tietyissä baareissa perustuu tarjoilun lisäksi seksin myymiseen.

Prostituutio on Thaimaassa laitonta, mutta yleistä.

– Aivan selvästi hän kuuluu riskiryhmään ja hänen pitäisi saada vaikkapa ammattikoulutusta, jotta hänellä olisi muita vaihtoehtoja. Seksibaareista on harvoin paluuta tavalliseen arkeen, sanoo kansainvälistä AAT (Alliance Anti Trafic) -ihmiskaupan vastaista järjestöä johtaja Jurgen Thomas.

AAT tekee yhteistyötä naisille koulutusta tarjoavien järjestöjen kanssa. Järjestön sosiaalityöntekijät tekevät etsivää työtä Bangkokin seksibaareissa ja etenkin kuuluisimmalla punaisten lyhtyjen alueella, Nanalla.

Nana on idyllisen esikaupunkimiljöön räikeä vastakohta; seksin ostajalle alue voi näyttäytyä paratiisina, mutta alueella työskenteleville seksin myyjille se on helvetti.

Bangkokin tunnetuin seksikaupan keskittymä Nana Plaza mainostaa itseään ”maailman suurimpana aikuisten leikkikenttänä”.

Nana Plazalla on baareja kolmessa kerroksessa. Liikkeellä on muutama utelias turisti, mutta muutoin Nana Plazalle suuntaavat ovat tositoimissa ostamassa seksiseuraa joko tunniksi tai pariksi tai koko yöksi. Ehdoton enemmistö asiakkaista on miehiä, ja erityisesti keski-ikäisiä länsimaisia miehiä.

Baarissa voi pyörähtää nopeasti katsomassa tarjontaa, mutta pidempi oleskelu vaatii juoman ostamisen, sekä itselle että ”tanssijalle”. Naisen saa mukaansa maksamalla baarille välityspalkkion, joka on noin 500 bahtia eli suunnilleen 14 euroa. Ostoksen voi tehdä joko lyhytaikaisesti tunniksi, hinta alkaen noin 42 euroa, tai koko yöksi, hinta noin 70–170 euroa.

Prostituutiossa liikkuu valtaisia summia rahaa ja siksi se on korruptoituneessa yhteiskunnassa laittomuudesta huolimatta yleistä ja näkyvää.

Arviot prostituoitujen määristä vaihtelevat; heitä on satoja tuhansia tai jopa miljoona. Useimmilla prostituoiduilla on useita asiakkaita illan ja yön aikana ja työviikko on yleensä kuusipäiväinen.

Nana Plazalla kuten muissakin seksibaareissa työskentelevät naiset ovat virallisesti tanssijoita tai tarjoilijoita. Heidän asemansa on parempi ja turvatumpi kuin itsenäisten kadulla toimivien yrittäjien. Kadulla asiakkaita etsivätkin useimmiten ne, jotka eivät alaikäisyyden, hiv-positiivisuuden tai ulkonäkönsä vuoksi työllisty baareihin.

Moni seksiä ostava tuntuu ajattelevan, että prostituoituna työskentelevillä naisilla ja miehillä ole mitään tekemistä ihmiskaupan kanssa ja että ammattia harjoitetaan vapaaehtoisesti.

– Jokainen seksiä Thaimaassa ostava tukee ainakin välillisesti myös ihmiskauppaa, Jurgen Thomas sanoo.

Kommentit (218)

Vierailija
101/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkahattu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkahattu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs teet kun ei muuten nykyään saa naisia.

Olen nyt 25-vuotias ja tulevaisuuteni on melko varmasti tuolla. Koskaan en ole naista saanut, mutta en minä hautaankaan aio mennä saamatta. Kunhan kerään rohkeutta ja rahaa nyt kun toivon mukaan pääsen vakituiseen työelämään, niin Pattayalla ollaan muiden mukana.

Millainen moraali on ihmisellä, joka on valmis osallistumaan ihmiskaupan tukemiseen ja toisten ihmisten huonon elämäntilanteen hyväksikäyttöön, vain saadakseen itselleen nautintoa? Käyttäisitte mieluummin edes suomalaisten prostituoitujen palveluja. Heidän kanssaan on helpompi todella ottaa selvää siitä, onko prostituoitu työssään vapaaehtoisesti vai ei.

Ei se ole mitään rakettitiedettä päätellä tytön käytöksestä ja kehonkielestä onko hän vapaaehtoisesti alalla. Edes parhaat oscar-näyttelijät ei pysty hymyilemään, nauramaan, tanssimaan, pomppimaan, flirttailemaan miesten kanssa jos he ovat pakotettuja ja inhoavat miehiä. Thaimaalainen kulttuuri ja ajattelutapa on toinen kuin Suomessa, sitä ei keravalla räntäsateessa kyhjöttävät mammat pysty hahmottamaan.[/

Hehee, mistäköhän mä joskus kuulin että thaimaalaiset hymyilee koko ajan koska ne miettii sitä farangia jota onnistuivat kusettamaan aiemmin. Luulen että se on totta (enkä tuomitse). Luulen myös, että kun sun ja sun lastesi ruoka tulee sen farangin taskusta ketä milloinkin viihdytät, kykenet varmasti parhaimpaan Oscar-tason suoritukseen. Etenkin kun yleisönä on kiimainen mies, menee varmasti läpi. Eikä thaimaalaisessa kulttuurissa se päälle könyävä ja nylkyttävä, 58v, ylipainoinen ja karvainen ukko tunnu siitä 19v köyhästä tytöstä keskimäärin sen paremmalle kuin keravalaisessa kulttuurissakaan. Sä et vaan kykene käsittämään sitä, koska sulla on aina ollut vaihtoehtoja. Sä et ole joutunut uhraamaan itseäsi ihan vaan säilyäksesi hengissä.

Thaimaan bkt/asukas ostovoimakorjattuna on sama kuin Suomessa 70-luvun alussa. Oliko suomalaisten naisten silloin pakko myydä seksiä jotta saivat lapsensa ruokittua?[/

OK, ei varmaan useimpien Suomessa tarvinnut. Tiesitkö että Qatarin BKT on 102 000$/hlö. Se on varmasti maailman esimerkillisin ja tasa-arvoisin hyvinvointivaltio. Sama BKT tietenkin tarkoittaa että Thaimaassa on varmaan kaikin puolin samanlaiset olosuhteet kuin Suomessa 70-luvun alussa? Kerroppas, kun näköjään tiedät, millainen on Thaimaan sosiaaliturva? Kuinka pelaa vanhustenhuolto? Entäs lapsilisät? Olen elänyt siinä käsityksessä että siellä vanhemmat hoitaa lapsensa ja myöhemmin lapset vanhempansa. Eli elättäjän vastuulla saattaa olla omat lapset sekä joskus jopa vanhemmat siihen päälle. Toisinaan asiat ovat hieman monimutkaisempia kuin putkiaivo haluaa uskoa. Oletko kuullut koskaan tuloeroista?

Jos tuloerot ovat syynä Thaimaan seksibaareihin, niin silloin varmaan kannattaa kohteeksi ottaa Thaimaan hallitus ja pyrkiä saamaan sinne tasaisempi tulonjako. Seksituristien poistuminen ei tasaa tuloeroja, se vain tarkoittaa että tulojakauman heikolla puolella olevat menettävät yhden ansaintamahdollisuuden muutenkin vähistä vaihtoehdoistaan. Jostain syystä ne tuloerot eivät kuitenkaan esim. Indonesiassa (joka on muutenkin Thaimaata köyhempi) ole johtaneet yhtä yleiseen seksipalvelujen myymiseen.

Kysyntä luo tarjonnan. Jos ne hikiset luuseriäijät malttaisivat pysyä poissa efektiivisesti raiskaamasta thai-naisia, aika pian menisivät tyttöbaarit kiinni. Voi jopa olla, että niiden työntekijät keksisivät parempaakin tekemistä.

Höpö höpö.

Ensinnäkin puhuminen luuserimiehistä vain siksi, että joutuvat 2010-luvulla maksamaan seksistä on lähinnä huvittavaa. Siitä on tullut/tulossa uusi normaali. Kohta on varmaan yleisempää maksaa seksistä suoraan kuin hoitaa se "perinteisemmin menoin".

Näin se on. Nuoret aikuiset keskiluokkaiset ja ylempään keskiluokkaan kuuluvat miehet ovat jo todella iso ryhmä maksullisten naisten asiakkaista. Nykyään ei riitä naisen löytämiseen 30-60k vuositulot ja tavallinen insinöörin tai managerin status. Ihan turha haaveilla tyttöystävästä näillä spekseillä jos et ole vähintäänkin "piiritasolla" tunnettu amatööri-urheilija, some-julkkis tai bb-tähti siinä keskiluokkaisuuden sivussa.

Meillä on kuitenkin jo rahaa matkustaa seksiparatiiseihin ja vielä virtaa aktiiviseen yö-/seksielämään. Useimmat haluavat ammatillisen tyydytyksen lisäksi tyydyttävän seksielämän. Sitä ei kuitenkaan nk. vapailla markkinoilla ole meille saatavilla, joten se hoidetaan sitten tällä tavoin. Se ei ole lainkaan paheksuttavaa, eikä sitä tarvitse esim. kaveripiirissä häpeillä (vanhemmat kollegat eivät selvästikään suhtaudu tähän yhtä avoimesti, joten kulttuurin muutosta on tapahtunut).

Lukioaikainen kaveri työskentelee pankkialalla Frankfurtissa ja on kuulemma suht tavallista, että nuoremmilla naimattomilla pankkiirinaluilla on avecillisissa tilaisuuksissa maksettu seuralainen.

Vierailija
102/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-kymppinen mies nuoren naisen kanssa ei ole länsimaiden ulkopuolella mikään harvinaisuus, ja länsimaissakin Välimeren alueella se on normaalia. Olen mitenkään seksiin liittymättömässä yhteydessä jutellut filippiiniläisen nuoren naisen kanssa, joka piti enemmän keski-ikäisistä kuin nuorista miehistä.

Voi herrajumala joo! Kuinka te miehet voitte olla noin yksinkertaisia? Että ihan nuoret naiset pitävät siellä Filippiineilläkin enemmän keski-ikäisistä kuin nuorista miehistä. Mietipä nyt vähän miksi. Tiedätkö kuinka paljon köyhiä on Filippiineillä ja miten älyttömän syvää se köyhyys on? Suomessa sattuu vaan olemaan niin hyvä tasa-arvo ja naisillakin mahdollisuus ihan itse elättää itsensä normaalilla työllä, että ei ole pakko ottaa sitä 20 v vanhempaa kumppania rahan takia. On olemassa miehiä ja naisia, jotka haluaa joko itseään selvästi nuoremman tai vanhemman kumppanin, mutta kyllä ne poikkeuksia on. Tietysti joskus voi rakastua myös ikäerosta huolimatta, mutta ihan taatusti ylivoimainen enemmistö, sanoisinko 95 % haluaa suunnilleen oman ikäisensä kumppanin. 

Kyseinen filippiinitär jonka kanssa juttelin, ei ollut köyhistä oloista vaan paikallista ylempää keskiluokkaa ellei jopa yläluokkaa. Tosin ei länsimaisittain kovin varakas, koska oli silloin elämänsä ensimmäistä kertaa ulkomailla. Sen jälkeen on kyllä fb:n perusteella reissannut useamman kerran Euroopassa, Koreassa, Hong Kongissa jne. Olemme edelleen fb-kavereita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkahattu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkahattu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 25-vuotias ja tulevaisuuteni on melko varmasti tuolla. Koskaan en ole naista saanut, mutta en minä hautaankaan aio mennä saamatta. Kunhan kerään rohkeutta ja rahaa nyt kun toivon mukaan pääsen vakituiseen työelämään, niin Pattayalla ollaan muiden mukana.

Millainen moraali on ihmisellä, joka on valmis osallistumaan ihmiskaupan tukemiseen ja toisten ihmisten huonon elämäntilanteen hyväksikäyttöön, vain saadakseen itselleen nautintoa? Käyttäisitte mieluummin edes suomalaisten prostituoitujen palveluja. Heidän kanssaan on helpompi todella ottaa selvää siitä, onko prostituoitu työssään vapaaehtoisesti vai ei.

Ei se ole mitään rakettitiedettä päätellä tytön käytöksestä ja kehonkielestä onko hän vapaaehtoisesti alalla. Edes parhaat oscar-näyttelijät ei pysty hymyilemään, nauramaan, tanssimaan, pomppimaan, flirttailemaan miesten kanssa jos he ovat pakotettuja ja inhoavat miehiä. Thaimaalainen kulttuuri ja ajattelutapa on toinen kuin Suomessa, sitä ei keravalla räntäsateessa kyhjöttävät mammat pysty hahmottamaan.[/

Hehee, mistäköhän mä joskus kuulin että thaimaalaiset hymyilee koko ajan koska ne miettii sitä farangia jota onnistuivat kusettamaan aiemmin. Luulen että se on totta (enkä tuomitse). Luulen myös, että kun sun ja sun lastesi ruoka tulee sen farangin taskusta ketä milloinkin viihdytät, kykenet varmasti parhaimpaan Oscar-tason suoritukseen. Etenkin kun yleisönä on kiimainen mies, menee varmasti läpi. Eikä thaimaalaisessa kulttuurissa se päälle könyävä ja nylkyttävä, 58v, ylipainoinen ja karvainen ukko tunnu siitä 19v köyhästä tytöstä keskimäärin sen paremmalle kuin keravalaisessa kulttuurissakaan. Sä et vaan kykene käsittämään sitä, koska sulla on aina ollut vaihtoehtoja. Sä et ole joutunut uhraamaan itseäsi ihan vaan säilyäksesi hengissä.

Thaimaan bkt/asukas ostovoimakorjattuna on sama kuin Suomessa 70-luvun alussa. Oliko suomalaisten naisten silloin pakko myydä seksiä jotta saivat lapsensa ruokittua?[/

OK, ei varmaan useimpien Suomessa tarvinnut. Tiesitkö että Qatarin BKT on 102 000$/hlö. Se on varmasti maailman esimerkillisin ja tasa-arvoisin hyvinvointivaltio. Sama BKT tietenkin tarkoittaa että Thaimaassa on varmaan kaikin puolin samanlaiset olosuhteet kuin Suomessa 70-luvun alussa? Kerroppas, kun näköjään tiedät, millainen on Thaimaan sosiaaliturva? Kuinka pelaa vanhustenhuolto? Entäs lapsilisät? Olen elänyt siinä käsityksessä että siellä vanhemmat hoitaa lapsensa ja myöhemmin lapset vanhempansa. Eli elättäjän vastuulla saattaa olla omat lapset sekä joskus jopa vanhemmat siihen päälle. Toisinaan asiat ovat hieman monimutkaisempia kuin putkiaivo haluaa uskoa. Oletko kuullut koskaan tuloeroista?

Jos tuloerot ovat syynä Thaimaan seksibaareihin, niin silloin varmaan kannattaa kohteeksi ottaa Thaimaan hallitus ja pyrkiä saamaan sinne tasaisempi tulonjako. Seksituristien poistuminen ei tasaa tuloeroja, se vain tarkoittaa että tulojakauman heikolla puolella olevat menettävät yhden ansaintamahdollisuuden muutenkin vähistä vaihtoehdoistaan. Jostain syystä ne tuloerot eivät kuitenkaan esim. Indonesiassa (joka on muutenkin Thaimaata köyhempi) ole johtaneet yhtä yleiseen seksipalvelujen myymiseen.

Kysyntä luo tarjonnan. Jos ne hikiset luuseriäijät malttaisivat pysyä poissa efektiivisesti raiskaamasta thai-naisia, aika pian menisivät tyttöbaarit kiinni. Voi jopa olla, että niiden työntekijät keksisivät parempaakin tekemistä.

Höpö höpö.

Ensinnäkin puhuminen luuserimiehistä vain siksi, että joutuvat 2010-luvulla maksamaan seksistä on lähinnä huvittavaa. Siitä on tullut/tulossa uusi normaali. Kohta on varmaan yleisempää maksaa seksistä suoraan kuin hoitaa se "perinteisemmin menoin".

Näin se on. Nuoret aikuiset keskiluokkaiset ja ylempään keskiluokkaan kuuluvat miehet ovat jo todella iso ryhmä maksullisten naisten asiakkaista. Nykyään ei riitä naisen löytämiseen 30-60k vuositulot ja tavallinen insinöörin tai managerin status. Ihan turha haaveilla tyttöystävästä näillä spekseillä jos et ole vähintäänkin "piiritasolla" tunnettu amatööri-urheilija, some-julkkis tai bb-tähti siinä keskiluokkaisuuden sivussa.

Meillä on kuitenkin jo rahaa matkustaa seksiparatiiseihin ja vielä virtaa aktiiviseen yö-/seksielämään. Useimmat haluavat ammatillisen tyydytyksen lisäksi tyydyttävän seksielämän. Sitä ei kuitenkaan nk. vapailla markkinoilla ole meille saatavilla, joten se hoidetaan sitten tällä tavoin. Se ei ole lainkaan paheksuttavaa, eikä sitä tarvitse esim. kaveripiirissä häpeillä (vanhemmat kollegat eivät selvästikään suhtaudu tähän yhtä avoimesti, joten kulttuurin muutosta on tapahtunut).

Lukioaikainen kaveri työskentelee pankkialalla Frankfurtissa ja on kuulemma suht tavallista, että nuoremmilla naimattomilla pankkiirinaluilla on avecillisissa tilaisuuksissa maksettu seuralainen.

Ai nää pankkiirit harrastaa avecillisia orgioita, vai miten tämä seksibisnekseen liittyy?

Vierailija
104/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-kymppinen mies nuoren naisen kanssa ei ole länsimaiden ulkopuolella mikään harvinaisuus, ja länsimaissakin Välimeren alueella se on normaalia. Olen mitenkään seksiin liittymättömässä yhteydessä jutellut filippiiniläisen nuoren naisen kanssa, joka piti enemmän keski-ikäisistä kuin nuorista miehistä.

Voi herrajumala joo! Kuinka te miehet voitte olla noin yksinkertaisia? Että ihan nuoret naiset pitävät siellä Filippiineilläkin enemmän keski-ikäisistä kuin nuorista miehistä. Mietipä nyt vähän miksi. Tiedätkö kuinka paljon köyhiä on Filippiineillä ja miten älyttömän syvää se köyhyys on? Suomessa sattuu vaan olemaan niin hyvä tasa-arvo ja naisillakin mahdollisuus ihan itse elättää itsensä normaalilla työllä, että ei ole pakko ottaa sitä 20 v vanhempaa kumppania rahan takia. On olemassa miehiä ja naisia, jotka haluaa joko itseään selvästi nuoremman tai vanhemman kumppanin, mutta kyllä ne poikkeuksia on. Tietysti joskus voi rakastua myös ikäerosta huolimatta, mutta ihan taatusti ylivoimainen enemmistö, sanoisinko 95 % haluaa suunnilleen oman ikäisensä kumppanin. 

Kyseinen filippiinitär jonka kanssa juttelin, ei ollut köyhistä oloista vaan paikallista ylempää keskiluokkaa ellei jopa yläluokkaa. Tosin ei länsimaisittain kovin varakas, koska oli silloin elämänsä ensimmäistä kertaa ulkomailla. Sen jälkeen on kyllä fb:n perusteella reissannut useamman kerran Euroopassa, Koreassa, Hong Kongissa jne. Olemme edelleen fb-kavereita. :)

Saattaapa keski-ikäisten miesten rahoilla matkustella.

Vierailija
105/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole ihmisoikeus. Jos se olisi, jonkun velvollisuus olisi suoda se oikeus sinulle. Mutta kellään ei ole velvollisuutta seksiin kanssasi rahasta eikä rahatta. Yritä kasvaa kokonaan pois siitä ajatuksesta, että voit käyttää toista ihmistä seksuaalisten tarpeittesi tyydyttämiseen. Seksi joka ei ole vapaaehtoista, on pohjimmiltaan riistoa ja väkivaltaa, jossa toinen ihminen alistetaan.

Vierailija
106/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Thaimaan-matkan hinnalla käy useammankin kerran prostituoidulla kotimaassa.... Sitäpaitsi kyllä seksiä ja läheisyyttä löytyy ilman rahaakin. Kehitä itseäsi ensisijaisesti sisäisesti, mahdollisesti ulkoisestikin, ole aktiivinen mutta älä epätoivoinen. Jotenkin luulen ettei Thaimaassa prostituoidulla käyminen toisi ainakaan mitään hyvää elämääsi.

Vierailija
107/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipslvelun osto ei eroa jonkun muun palveluntarjoajan fyysisenö työnä tuottamasta palvelusta. Siinä palveluntarjoaja antaa asiakkaan vain käyttää vaginaansa joka ei siitä kulu. Seksipalvelun tuottaja suhtautuu siihen vain työnä. Ei se nyt sen hehkeämpää olisi siivota nälkäpalkalla tai peltotöissä kosteassa kuumuudessa olemattomalla palkalla eläen rutiköyhänä.

Vierailija
108/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaapa keski-ikäisten miesten rahoilla matkustella.

Kuvien perusteella hänellä on nykyään itsensä ikäinen, mutta ulkonäöllisesti alemman tasoinen poikaystävä. En tiedä heidän juttuaan sen tarkemmin. 

Vierailija
109/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipslvelun osto ei eroa jonkun muun palveluntarjoajan fyysisenö työnä tuottamasta palvelusta. Siinä palveluntarjoaja antaa asiakkaan vain käyttää vaginaansa joka ei siitä kulu. Seksipalvelun tuottaja suhtautuu siihen vain työnä. Ei se nyt sen hehkeämpää olisi siivota nälkäpalkalla tai peltotöissä kosteassa kuumuudessa olemattomalla palkalla eläen rutiköyhänä.

Kyllä se voi tuosta jo hiukan kuluakin... sen verran rajun näköistä touhua ainakin noilla amatööri-poke videoilla mitä tuolta päin maailmaa kuvattu :X

Vierailija
110/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat vaikeita ja moniulotteisia kokonaisuuksia.

Kun ihminen on ilman ruokaa, onko hänellä "oikeus" varastaa sitä syödäkseen? Oikeutta ei varmastikaan ole, mutta onko moraalinen oikeutus.

Vierailija
111/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta seksi on minulle on kuitenkin sen verran merkittävä hyvinvoinnin lähde elämässä, etten aio lopettaa prostituoitujen palveluksien ostamista.

Ainoa mitä voin tehdä on se, että yritän kyllä ostaa palvelut eettisesti mahdollisimman kestäviltä palveluntuottajilta. Ulkomailla lomamatkalla en esim. mene paikkaan, jonne taksikuski ehdottaa, koska tällöin kyse mitä varmimmin on parituksesta (josta kuskikin nettoaa oman pienen siivunsa).

Vierailija
112/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varppina! Minäkin tunnen Prinssi Williamin ja Katen ja sitten tota noin tuon Donald Trumpin myös. Niin ja Putinin. 

Vierailija
113/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneesta syystä tunnen useita prostituoituja ja he kaikki sanovat samaa: ketään ei ole helpompi huijata kuin keski-ikäistä miestä. He uskovat ihan mitä tahansa. Ruma, lihava, huonokuntoinen viisikymppinen mies uskoo, että nätti, hoikka, mukava parikymppinen "matkaopas" Thaimaasta on häneen tulisesti rakastunut, kun se nätti, hoikka ja mukava parikymppinen "matkaopas" sitä jatkuvasti hokee ja hymyilee iloisesti. 

Vierailija
114/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuneesta syystä tunnen useita prostituoituja ja he kaikki sanovat samaa: ketään ei ole helpompi huijata kuin keski-ikäistä miestä. He uskovat ihan mitä tahansa. Ruma, lihava, huonokuntoinen viisikymppinen mies uskoo, että nätti, hoikka, mukava parikymppinen "matkaopas" Thaimaasta on häneen tulisesti rakastunut, kun se nätti, hoikka ja mukava parikymppinen "matkaopas" sitä jatkuvasti hokee ja hymyilee iloisesti. 

Äläpä nyt viitsi. Jos kyseessä ei ole jälkeenjäänyt tai dementoitunut mies niin eiköhän tämä tiedä mistä on kyse.

Mutta mihin mies rahansa käyttäisi kypsillä päivillään jos ei naisiin? Käärinliinoissa ei ole taskuja ja naiset ovat useimpien miesten intohimon kohde numero yksi.

Toki on olemassa nuukiakin miehiä, jotka eivät moista tekisi, mutta ainakin itse ajattelen, että jos luoja suo minulle vanhat päivät ja hiukan ylimääräistä rahaa, niin kyllä ne naisiin tulee menemään. Sen jälkeen kun olen urheiluauton hankkinut.

Vierailija
115/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on pantu thaikkulassa aikoinaan. Nuorta kisa kireetä misukkaa oli paljon.

Vierailija
116/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä naisia näissä risoo on se, että heidän monopolinsa murtuu :D

Vierailija
117/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne show-paikat Bangkokissa (ping pong showt...) ovat kyllä järkyttäviä.

Luin joskus thainaisen haastattelun, menetti miehensä nuorena ja oli pakko ottaa vastaan mikä tahansa työ että voisi elättää lapsensa ja itsensä. Noissa esityksissä mm. laitettiin partateriä emättimeen ja juuri kesken kyseisen tempun tuli ratsia. Nainen juoksi muiden mukana karkuun ja partaterät tekivät pahaa jälkeä...

Asiallisesti toteutettu prostituutio on vielä jotenkuten siedettävissä mutta noita esityksiä en toivo kenenkään tukevan.

Suomessakin on joukko joka haluaa että sosiaalituet lakkautetaan jolloin ihmisten pitäisi ryhtyä myymään itseään tai työntämään rahasta partakoneenteriä alapäähänsä.

Tämä hienous kiinnostaa vain perverssejä. Nämä perverssit haluavat alistaa ihmisiä.

Onneksi Suomeen saadaan kauan haluttu PERUSTULO,

Vierailija
118/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään hävetä ja nolota, jos seksiä saa vain rahaa vastaan? Ei siksi, että on riittävän kiinnostava omana itsenään? Moni noista naisista tekee töitä päihteiden vaikutuksen alaisena, koska todellisuus on liian rankkaa. Joutuu ties kenen ihramahan kanssa olemaan, että saisi yh:na lapsensa elätettyä maassa, missä ei ole sosiaaliturvaa. Samalla tukee järjestäytynyttä rikollisuutta.

Vierailija
119/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nolottaisi? Ei kukaan ole esim. ulkonäköään valinnut, tai sosiaalista asemaansa, johon syntyy. Eikä edes luonnettaan.

Vierailija
120/218 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole mikään jokamiehen perusoikeus. Jos et pärjää markkinoilla, ole ilman. Tai hyväksikäytä hädänalaisia.