Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin tietämäsi tukkatyyli?

Vierailija
05.11.2017 |

🙈

Kommentit (287)

Vierailija
181/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40v, enkä ikinä koskaan ennen tämän ketjun lukemista ole kuullut nimitystä natsitukka :D Nyt on joku keksinyt mietestään hyvän jutun, ja koittaa saada sen sullottua edes jollain vauvapalstalla läpi natsitukana. Tuo hiustyyli on edelleen todella suosittu ympäriinsä, ja ainoa joka näkee siinä jotain tekemistä natsiuden kanssa, on tällä palstalla ;)

Vierailija
182/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsatukka aikuisella miehellä Samu Haber tyyliin tai otis ylipäätään!

On muuten tulossa takaisin muotiin. Minusta aika söpö tyyli ja olen miettinyt tuollaisen laittamista itselleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen super-look mahtaa ap:lla olla?Veikkaan hiirenhäntää.

Noup, oma tukkatyylini on tuttu ja turvalliseksi havaitsemani...onko se nyt sitten jonkun kommentista lukemani missitukka vai mikä...keskiruskea, luonnostaan vähän punertava (siitä en itse oikein välitä) paksu ja aika pitkä, jota töissä ja kotona pidän sillä parjatulla pikku Myy-nutturalla kun se on tiellä ja olen laiska hiuksia laittamaan.

Kesähelteillä tuskastun kuontalooni kun se on kuin turkki. Mutta siltikin kun menen parturiin ja muutama sentti lähtee, niin tunnen oloni kaljuksi ja itken silmät päästäni muutaman viikon ja odotan hiusten kasvamista. Lyhyempää mallia olen kokeillut, se ei sovi minulle, pitkä sopii. Väri on ollut aina ruskea, joka siis taittaa vähän punaiseen ilman värjäyksiä.

Ja millaisesta tukasta itse en pidä: En tykkää tietystä blonditukan sävystä, sellaisesta tasavärjätystä kellertävästä. Tietänette mitä tarkoitan. Pituudella ei ole väliä ja joillekinhan se "kananpersetukka" oikeasti sopii, monellekaan ko. naisille muunlainen tyyli ei kävisi. Geometriset kampaukset eivät omaa silmääni miellytä ja jyrkät kontrastit ovat karseita, tyyliin musta alaosa, blondi yläosa tms.

Ap :)

Vierailija
184/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Kouvolatukka?

Vierailija
185/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisten lapsinäyttelijöiden hiukset. Oikeesti, kuukkeloikaapa!

Vierailija
186/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa chubchik

Eli suora otsis miehellä, tai miksei naisellakin, yhdistettynä lyhyisiin hiuksiin. Otsis muuten kaljulla päällä. Pottakampauskin on kauniimpi. Kerran baarissa eteen hyökkäsi verkkarimies joka ensin puhui minulle ja naureskeli sitten kavereidensa kanssa, hänellä oli nuo kuvailemani hiukset, hirvein versio tähän asti. En osannut kieltä, mutta luulen hänen sanoneen "Katsokaa kun esittelen karseita hiuksiani ihmisille väkisin, voisinko olla yhtään juntimpi?" Väisti onneksi hetken hihittelyn jälkeen niin pääsin jatkamaan matkaa.

Vierailija
187/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ananas

- Mies pikkumyy nuttura

- Kouvola ja muutenki lyhyt tukka naisella

- Mummopermis

- Punaiseksi värjätyt hiukset AINA ja varsinkin sitten, kun niitä ei jakseta säänöllisesti värjätä, se on sellanen ällön oranssinlohenkukertavankellertävänällötys ja maantie tyvi

- Haisunäätä ja palkkiraidat

- 2000- luvun alun nuorten miesten suosima homohyppyri/aka ruotsitukka

- 70-luvun pottakampaus vielä nykyään pikkupojilla

jaa...olikohan viel jotain..

Vierailija
188/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

188 jatkaa:

- Hapero blondi

- Ja sellanen venäläisen katupojan siili, jossa on ETUTUKKA!!!!!

Vierailija
189/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

188 jatkaa:

- Hapero blondi

Hapero blondi on kauhea keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla, sukupuoleen katsomatta! 😱

Vierailija
190/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 40v, enkä ikinä koskaan ennen tämän ketjun lukemista ole kuullut nimitystä natsitukka :D Nyt on joku keksinyt mietestään hyvän jutun, ja koittaa saada sen sullottua edes jollain vauvapalstalla läpi natsitukana. Tuo hiustyyli on edelleen todella suosittu ympäriinsä, ja ainoa joka näkee siinä jotain tekemistä natsiuden kanssa, on tällä palstalla ;)

Höpö höpö. Voit ihan englanniksi googlettaa "nazi hair" ja saat kasan kuvia kyseisestä hiustyylistä. Miksihän mm.Brad Pitt ja moni muu näyttelijä on stailattu kyseiseen hiustyyliin jos kerran tyyli on lähtenyt muka vauvapalstalta? 

Se tukka näyttää ihan ok joillain miehillä, mutta kun on kyseisen hiustyylin nähnyt ensimmäistä kertaa historiankirjassa Hitlerillä ja sen jälkeen toisesta maailmansodasta kertovissa elokuvissa, on tosi vaikea suhtautua kyseiseen hiustyyliin hienona muotina nykyajan miehille. Kun se toinen maailmansota oli väkisinkin ennemmin tätä nykyaikaa jolloin tuo tukka on taas muotia. 

Monelle nykyajan ihmiselle on vain vaikea myöntää että voi tulla mielleyhtymä natseihin, koska natseista ei saa nykyään puhua. 

Vierailija
191/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on FB-kaverina yks viiskymppinen haperoblondimuikkeli joka räpsii itsestään koko ajan poseerausselfieitä.

Vierailija
192/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaslakki eli päältä vaaleat ja alta tummanruskeat

Vierailija
193/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kaupan kassalla hirveän tukan. Vaalea hapertuva tukka ponnarilla, takaa paistoi päälaki.

Mitäköhän sille ohuelle tukalle sitten pitäisi tehdä? Kasvattaa paksummat hiukset pelkällä tahdonvoimalla?

Vierailija
194/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ananastukka ja näppyläinen päälaki, näkee varsinkin yli kolmekymppisillä suomalaisen näköisillä sälleillä...huono!!!

- Pystyyssä sojottava kiiltävämusta harja, varsinkin ulkomaalaisen näköisillä jäppisillä - tosi huono!

Vierailija
195/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka

Vierailija
196/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

188 jatkaa:

- Hapero blondi

Hapero blondi on kauhea keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla, sukupuoleen katsomatta! 😱

Mulla on hapero blondi... Sairauksien ja iänkin myötä hiukset ovat hoidosta huolimatta huonossa kunnossa ja yritän nyt kuitenkin pärjätä tällä parhaani mukaan (ei ole oma valinta tämä ei)

N41

Vierailija
197/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat miehillä, semmoiset pitkät.

Naisilla puoliksi kynitty pää on kamala.

Vierailija
198/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

188 jatkaa:

- Hapero blondi

Mulla on hapero blondi... Sairauksien ja iänkin myötä hiukset ovat hoidosta huolimatta huonossa kunnossa ja yritän nyt kuitenkin pärjätä tällä parhaani mukaan (ei ole oma valinta tämä ei)

N41

Tässä nyt varmaankin haettiin värjäyksillä pilattua haperoblondia.

Vierailija
199/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas 100 % homointyyli mitä tiedän.

Vierailija
200/287 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukka.

Takatukka on jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi