Kamalin tietämäsi tukkatyyli?
Kommentit (287)
Näillä ulkomaan tulokkailla sellainen päässä keikkuva outo härpäke. Muut osat lyhyitä, mutta keskellä päätä sojottaa omituinen uloke.
Tässä ketjussa kaikki esitetyt kauhistukset ovat kuitenkin kampauksia, jotka eivät ole kommentoijan maun mukaisia. Oikeasti ruma tukka on likainen ja harjaamaton klimppeinä otsalle sikin sokin kaartuva laittamaton kuontalo.
Hauska lukea näitä pitkän tukan puolustajia. Ovat niin stereotyyppejä, ”tämä minun putkätukka on kyllä ... liukas ja kaunis ja hyväkuntoinen ja ” ja niin on helppo ja kerää kiitosta ja sopii laiskalle ihmiselle. Eivät vain tajua että kaikkien muiden mielestä nämä tukan kasvattajat on outoja, mielikuvituksettomia joilla ei ilmeisesti ole uskallusta kokeilla mitään uutta. Eikä se perseeseen yltävä karva ole kaunista, oli se sitten omaa tai tekotukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Päältä blondattu ja alta musta "Cascada-tukka". Tätä näkee vieläkin yllättävän paljon nuorilla naisilla peräkylillä, vaikka oli muodissa tosiaan 10v sitten. Oisko sitten vakiinnuttanut asemansa "the amistukkana" tai jotain. 😂
http://www.weekendthrowdown.com/images/aritis_pics/CASCADA.jpg
Kun aloitin yliopisto-opintoni 2003, tuo mäyrälook oli jo passé. Yhdellä tytöllä se vielä oli taannehtivasti.
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea näitä pitkän tukan puolustajia. Ovat niin stereotyyppejä, ”tämä minun putkätukka on kyllä ... liukas ja kaunis ja hyväkuntoinen ja ” ja niin on helppo ja kerää kiitosta ja sopii laiskalle ihmiselle. Eivät vain tajua että kaikkien muiden mielestä nämä tukan kasvattajat on outoja, mielikuvituksettomia joilla ei ilmeisesti ole uskallusta kokeilla mitään uutta. Eikä se perseeseen yltävä karva ole kaunista, oli se sitten omaa tai tekotukkaa.
Rakastuiko unelmiesi mies pitkätukkaan, vai mikä vaivaa?
Pitkät hiukset on naisella klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Äläkä vaan sano että sulla on se lyhyt, punainen, räväkkä tukka? Maailman mielikuvituksettomin tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Blondatut hiukset keski-ikäisellä naisella
Kuvailit justiinsa naiseni. Itse pidän kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos nainen on Arwenin tai Galadrielin kaltainen kuvankaunis haltianeito. Ei, jos pitkän tukan kantaja näyttää Mama Junelta (valtaosa näkemistäni suomalaisista perstukista näyttää). Vaikutelma on enemmän vuorenpeikon ruokkoamaton rouva kuin metsänneito...
Varsinainen eloveena kirjoitti:
Mun hiukset. Menee päätä pitkin, ohuet, värjäämättömät ja aivan vauvanvaaleat haituvat. Melkein olkapäille ulottuva aavistuksen kerrostettu polkkatukka (kerrostus kuulemma tuo ryhtiä).
Mulla on jäätävän korkea ja muhkurainen otsa, mutta otsatukan jos leikkaa, muualle ei paljon hiuksia sitten jääkään. Vauvahiuksia sojottaa pystyssä hiusrajassa, niskassa ja ohimoilla. Järkyttävä pyörre takaraivolla, josta vaaleanpunainen nahka paistaa.
Jakauksen kohdalta paistaa myös possunpunainen päänahka. Hiukset ovat ohuet, sähköiset ja kuivat. Jos laitan niihin aineita, näytän märältä vastasyntyneeltä hamsterilta. Hiukset ovat liukkaat ja lasimaiset eivätkä pysy millään siististi kiinni. On kokeiltu rullakiharoita, lettikiharoita, klipsipidennyksiä (klipsit paistaa läpi, en voi käyttää). Tää kuontalo vaan on ohut pörrö. Kampaajat ovat vuoronperään ihmetelleet itsepäistä pyörrettä ja hiusteni itsepäisyyttä.
Voi taivas ku mä nauroin! :D
Naisella mieshiukset. Miehellä siili. Hyi saatana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondattu tukka, luonnottoman värinen tukka, kaiken maailman toispuoliset mallit ristikko-ajeluineen, permanentatut, geometriset- ja polkkamallit... Millä vain kemikaalilla kuorrutettu geeli-, vaahto- tai lakkatukka..yöööök. Ne lakat ja muut vielä haisevat yleensä tod. ällöttävältä, ja kun niiden hajujen päälle on vielä viskattu hajuvettä tai partavettä....hyiiiiiöööääk... ja ehkä vielä väkevää huuhteluaineen löyhkää noiden hajusekamelskojen päällä.... ...Hajustetut ihmiset, joilla takanaan ilmeisesti useampia elämiä skunkkeina, voisivat kyllä kanssaeläjiään, näiden aisteja ja herkkyyksiä joskus ajatella...
Paras on luonnollisen värinen, värjäämätön, latvoista siisti, hoidettu tukka, joka on pitkä ja sidottu kiinni löyhällä nutturalla tai ponnarilla. Mun makuun.
Kuule, tuo kuulostaa aiva KÖRTTI-kampaukselta. Muotoilutuotteita saa ilman hajustetta olevia. Ja yksikään ei jätä käyttämättä omia lempituoksujaan sinun vuoksesi. Naiset eivät käytä partavettä.
Mene körttien joukkoon, siellä ei turhamaisuus kuki, eikä käy nenään tuoksut.Ei kai paskan tuoksu haittaa.
Hajut ovat tosiaan turhia ja inhottavia. Pieni poikanikin, astmaatikko, saa hajuvesistä astmalaakin. Haisunäädät ne vois pistää jonkin syrjäsen lahkon pystyyn ja haista keskenään.
Mun silmäni on viimeisen vuosikymmenen aikana tottunut räväkkään violetinpunaiseen lyhyeen malliin. Samoin ymmärrys sivusiiliä ja muita erikoisuuksia kohtaan on lisääntynyt. Ainoa tyyli, joka näyttää aina vähemmän imartelevalta on sellainen vapaasti kasvanut ohut lasimainen hius, joka nuolee päänahkaa ja on vedetty jiirenhäntämäisesti takaa ponnarille, jossa ikään kuin ne vähäiset hiuset on vedetty neulansilmän kireyttä vastaavan ponnarin lävitse suoraan taakse. Ja joo, ymmärrän kyllä, että tuossa on haettu pituutta määrän ja laadun puutteessa, mutta voisihan nuoki jotenkin nätimmin leikata tai laittaa.
Överi ananastukka miehillä, harmahtava platinablondi selkeällä juurikasvulla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan työyhteisössä on yksi tuollainen tukankasvattaja. Hän ei voi iloita muiden ulkonäöstä vaan korostaa omia valintojaan. Jos joku on käynyt kampaajalla ja muut häntä kehuvat, on tämän tukankasvattajan kommentti tyyliä: minä en koskaan käy kampaajalla vaan tasaan itse latvat. Rahat voi käyttää johonkin hyödyllisempään. Eli vihjailee että kampaamokäynti on pinnallista tuhlailua. Jos miespuolinen kollega huomaa uuden kampauksen pitää tukankasvattajan huomauttaa että pitkätukka naisella on klassikko.
Pitkä, ohut tukka. Joillain naisilla on joku fiksaatio, että tukan pitää olla superpitkä eli tuonne ristiselkään asti. Kuvittelevat sen olevan jotain "tosi hieno". Voihan se ollakin, mutta monesti kyse on hiirenhännästä eli hyvin ohuesta tukasta. Pitäisikö semmoista sitten ihailla. Napakampi leikkaus ja kerrostus auttaisi kummasti. Yksi tuttu vihdoin 38-vuoden iässä hoksasi tuon ja leikkasi tuonne olkapäiden alle. Se on paljon kivampi nyt ja naisellista pituutta on edelleen. Jos laittaa tai tyvikohottaa, niin se pysyy, kun hiukset ei ole niin pitkät ja raskaat.
Vierailija kirjoitti:
https://misspiggyspearls.com/2016/05/21/5-myyttia-ohuista-hiuksista/
Tämä sieni..
Olipa muuten ihana ja positiivinen postaus! Naurattaa ihmisten urpous jotka naureskelevat toisten hiuksille tai nimeävät rumimmaksi hiustyyliksi sellaisen jossa paistaa päänahka läpi. Kaikkia tässä maailmassa ei ikävä kyllä ole siunattu täydellisen tuuhealla kuontalolla, mutta tärkeintä on se miten itsensä ja tukkansa kantaa.
-Pitkät hiukset ja permanentattu otsatukka
-Mulletti naisella eli edestä, päältä ja sivulta leikattu suht lyhyeksi ja taakse jätetty pitkät hiukset
-kts edellinen ja tässä versiossa takatukka on permanentattu
Näitä en voi ymmärtää, en mitenkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondattu tukka, luonnottoman värinen tukka, kaiken maailman toispuoliset mallit ristikko-ajeluineen, permanentatut, geometriset- ja polkkamallit... Millä vain kemikaalilla kuorrutettu geeli-, vaahto- tai lakkatukka..yöööök. Ne lakat ja muut vielä haisevat yleensä tod. ällöttävältä, ja kun niiden hajujen päälle on vielä viskattu hajuvettä tai partavettä....hyiiiiiöööääk... ja ehkä vielä väkevää huuhteluaineen löyhkää noiden hajusekamelskojen päällä.... ...Hajustetut ihmiset, joilla takanaan ilmeisesti useampia elämiä skunkkeina, voisivat kyllä kanssaeläjiään, näiden aisteja ja herkkyyksiä joskus ajatella...
Paras on luonnollisen värinen, värjäämätön, latvoista siisti, hoidettu tukka, joka on pitkä ja sidottu kiinni löyhällä nutturalla tai ponnarilla. Mun makuun.
Kuule, tuo kuulostaa aiva KÖRTTI-kampaukselta. Muotoilutuotteita saa ilman hajustetta olevia. Ja yksikään ei jätä käyttämättä omia lempituoksujaan sinun vuoksesi. Naiset eivät käytä partavettä.
Mene körttien joukkoon, siellä ei turhamaisuus kuki, eikä käy nenään tuoksut.Ei kai paskan tuoksu haittaa.
Hajut ovat tosiaan turhia ja inhottavia. Pieni poikanikin, astmaatikko, saa hajuvesistä astmalaakin. Haisunäädät ne vois pistää jonkin syrjäsen lahkon pystyyn ja haista keskenään.
Sinä siis olet körttikansaa. Tuoksu ei ole haju. Parfym on 100 kertaa hienhajua parempi.
NE OIKEAT haisunäädät, kuten haukut meitä tuoksujen käyttäviä, tuoksuvat hyvälle. Olkaa te körtit vaan keskenänne. Rumine hiuksinenne ja hieltä haisten. Mene sinäkin siedättymään tavaratalon kosmetiikkaosastolle. En luovu mistään kaltaistesi vuoksi. Yskittääkö, hyvä niin pitääkin.
Miehellä ananastukka on pahin. Mieleen tuli myös 90luvun lapsena et poikalapsilla oli tuolloin ensimmäisillä luokilla ”pottaletti” 😂 ja sit toinen hirvitys oli se takaraivolta kasvava hiirenhäntä/sormen mittainen kiehkura. hyi !
Naisilla typerintä on mun mielestä ns. Feministitukka, eli pottamallinen polkkatukka. Ja kaikki luonnottomat värit paitsi punainen. Naurattaa, kun jotkut mimmit heittääntyy räväkäksi ja haluaa punaisen tukan: lopputuloksena marketista haettu väri jolla hiuksista tulee suunnilleen punaviinin väriset. LAME !
Mulla ei varmaan oo kauheesti miehenä varaa huudella, kun pidän 50-luvun torttua otsallani 😄
Mikä siinä on että kun mammat täyttää 40v, niin silloin viimeistään leikkautetaan sellainen lyhyt tukka ja siihen semmonen punainen tai violetin-punainen väri? Sit ollaan niin räväkkää ja nuorekasta joka ilmenee kaiken ja kaikkien haukkumisena ja jatkuvana valittamisena. Tekeekö se hiustyyli ihmisistä tommosia vai ottaako vaan ikävät ihmiset sen hiusmallin/värin?