Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin tietämäsi tukkatyyli?

Vierailija
05.11.2017 |

🙈

Kommentit (287)

Vierailija
121/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkkärä

Vierailija
122/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavärinen tylsä blondi, jossa tosiaan hiukset anovat ohuella katkeilevalla haaroittuneella olemuksellaan armoa seuraavalle värjäyskerralleen. Toinen tylsä inhokki on noita-akka, joka on siis tasavärinen musta kalpealla suomalaisnaisella.

Muuten leikkaukset, jekkuilut väreillä ym ovat ihan piristäviä näkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ne hirvittävän kamalat pitkät hiukset. Ovat kylläkin paksut, kiiltävät ja hyväkuntoiset sekä hyvän väriset luomunakin.

En ihan heti enää lyhyeksi leikkaa.

!5 vuotta hiukseni olivat aina tosi lyhyet, "kivasti leikatut". Aina sai itku kurkussa tulla kampaajalta, kun malli ei juuri koskaan ollut hyvä. Viimeinen niitti oli kun äitini oli luullut Sari Essayahia minuksi junassa. Olimme saman kuulemma näköiset.

Ihan sama mitä muut on mieltä.

Tervetuloa kerhoon! Se on oma tukkasi ja omanasi pysyy, ihan sama mitä kuka tahansa sanoo. \,,/

Vierailija
124/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaikki leikattu siiliksi tai ohimosiili. Ja päälaelle jätetty jokin "lautanen" keikkumaan.

Vierailija
125/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, unohtui.. Comb-over!! Varsinkin siinä vaiheessa kun peli on jo oikeasti menetetty. Miksi ei vaan voi myöntää että joo, kaljuuntumassa olen. Leikkaisi kokonaan pois tai antaisi rehellisesti vaan olla, mutta se että niitä kahta karvaa liiskataan geelillä kaljun peitoksi tai pahimmilaan kasvatetaan joku suiro pitkäksi ja sitten siitä kerätään pään päälle läjä, vrt tuo yksi isoherra jorpakon takana.

Tunnetaan myös nimellä "koyhän miehen trumppi-tupee".

Vierailija
126/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päältä blondattu ja alta musta "Cascada-tukka". Tätä näkee vieläkin yllättävän paljon nuorilla naisilla peräkylillä, vaikka oli muodissa tosiaan 10v sitten. Oisko sitten vakiinnuttanut asemansa "the amistukkana" tai jotain.  😂

http://www.weekendthrowdown.com/images/aritis_pics/CASCADA.jpg

Vierailija
127/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen eloveena kirjoitti:

Mun hiukset. Menee päätä pitkin, ohuet, värjäämättömät ja aivan vauvanvaaleat haituvat. Melkein olkapäille ulottuva aavistuksen kerrostettu polkkatukka (kerrostus kuulemma tuo ryhtiä).

Mulla on jäätävän korkea ja muhkurainen otsa, mutta otsatukan jos leikkaa, muualle ei paljon hiuksia sitten jääkään. Vauvahiuksia sojottaa pystyssä hiusrajassa, niskassa ja ohimoilla. Järkyttävä pyörre takaraivolla, josta vaaleanpunainen nahka paistaa.

Jakauksen kohdalta paistaa myös possunpunainen päänahka. Hiukset ovat ohuet, sähköiset ja kuivat. Jos laitan niihin aineita, näytän märältä vastasyntyneeltä hamsterilta. Hiukset ovat liukkaat ja lasimaiset eivätkä pysy millään siististi kiinni. On kokeiltu rullakiharoita, lettikiharoita, klipsipidennyksiä (klipsit paistaa läpi, en voi käyttää). Tää kuontalo vaan on ohut pörrö. Kampaajat ovat vuoronperään ihmetelleet itsepäistä pyörrettä ja hiusteni itsepäisyyttä.

Samaistun vahvasti tähän :D

Vierailija
128/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kadulla naisen jonka hiukset olivat todella ohuet ja hauraat. Päänahka paistoi läpi ja hiukset olivat aivan erimittaiset, siellä täällä oli suortuvia jotka olivat katkenneet huonokuntoisuuttaan ja latvat hapsottivat. Piti ihan toisenkin kerran katsoa tätä ilmestystä. Siis samanlaisen tukan voi bongata vanhustentalolla 90-vuotiaalla Irmalla. Mutta siis, niin ohut tukka että päänahka näkyy läpi ei ole kiva.

Se on varmaan kyseisen naisen oma valinta. Irma tasan on päättänyt laittaa niin ohuen tukan, että päänahka näkyy. Jos kaljuus on epämiellyttävä tilanne monelle miehelle, niin väitän ihan suoraan, että pahempi paikka se on naiselle, vaikka en itse nainen olekaan. Käsittääkseni tässä ketjussa aiheena oli tyyli, ei luonnon pakottama tosiasia.

Vierailija
129/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä haperotukkaisia kaljuja naisia enemmänkin nykyisin liikenteessä, syynä hiuslisäkkeiden tulosta muotiin senverran aikaa.  Lisäkkeet kuluttaneet ja tuhonneet  omat hiukset  ja tulokset nyt nähtävillä.

Vierailija
130/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondatut hiukset keski-ikäisellä naisella

Vierailija
131/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittava hiustyyli oli metrossa vastapäätä istuneella, keski-ikäisellä miehellä. Pään yläosa oli kalju, sivuilla tuuhea rengas hiuksia. Sellainen munkkityyli. Kaljun peitoksi oli kammattu muutama harva haiven.

Vierailija
132/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki mallit ovat kamalia - ainakin jonkun mielestä! 😁

Vierailija
133/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen lapsuudesta 90-luvulta sellaista, että jotkut tytöt otti permanentin vain otsahiuksiin. Eli muuten pitkä suora tukka ja käkkärä otsis. Se on ehkä järkyin. 

Vierailija
134/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omani: pitkin päätä matava harmaantunut ohut puoliselkään ylettyvä tukka, jonka latvat on mieheni leikannut. Muuhun ei ole varaa.

Vierailija
135/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sellaista mallia ei olekaan joka ei kenenkään silmiä särkisi tai olisi tappavan tylsä. 

Mä olen pitkätukkainen. Hiukset on peffaan asti, värjäämättömät (tosin tykkään omasta väristä) ja latvoista aika ohuet. Muutenkaan ei mitkään superpaksut vaan ihan tavalliset. Ikää on 40. Mikä pahinta, tukka on jotakuinkin aina kiinni nutturalla. Onnistun siis olemaan samalla kertaa mummomainen, wannabeteini, tyylitön, vanhanaikaisen naisellinen, laiska ja älyttömän hankalan mallin valinnut.

Kuka sanoi ettei pitkästä tukasta ole moneksi? ;D

Vierailija
137/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuslisäkkeistä rakennettu "oma AINA paksu ja hyväkuntoinen" tukka.

http://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/14487190_1065252836857224_5437289027478749184_n.jpg?ig_cache_key=MTM0OTA2NDM5NTY0NDU5MDYwOQ%3D%3D.2

Sehän on Martina! Hänellä näyttää olevan lisäksi korvapuustilisäkkeet päälaella :D

Vierailija
138/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttuiset, räikeän väriset tai moniväriset, mahdollisesti itseleikatut hiukset. Hrrrh. 

Vierailija
139/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola, ananas ja sivusiili ovat kutakuinkin yhtä puistattavia kaikki. 

Vierailija
140/287 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sellaista mallia ei olekaan joka ei kenenkään silmiä särkisi tai olisi tappavan tylsä. 

Mä olen pitkätukkainen. Hiukset on peffaan asti, värjäämättömät (tosin tykkään omasta väristä) ja latvoista aika ohuet. Muutenkaan ei mitkään superpaksut vaan ihan tavalliset. Ikää on 40. Mikä pahinta, tukka on jotakuinkin aina kiinni nutturalla. Onnistun siis olemaan samalla kertaa mummomainen, wannabeteini, tyylitön, vanhanaikaisen naisellinen, laiska ja älyttömän hankalan mallin valinnut.

Kuka sanoi ettei pitkästä tukasta ole moneksi? ;D

Ai, ehdinkin jo kirjoittaa tänne?

Minä olen 38, hiuksissa vielä puolet värjättyä, poiskasvatus menossa. Latvat juuri tasattu bcl- eli persvakomittaan. Luottokampaus on nuttura, tänään orchid bun (pahoittelen suomenkielisen sanaston puutetta, pitkätukkafoorumi jolla hengailen, on englanninkielinen). Ponnaria en pidä ikinä.

Minulle vanhanaikaisen naisellinen on ehdoton plussa. Mummolla (äitini, 70 v) on hopeinen letti vyötärölle, joten mummomainenkin tunnustan olevani, laiska ainakin. Kasvatin pitkän sen jälkeen, kun kyllästyin laittamaan lyhyttä joka aamu ja istumaan kampaajalla 4 viikon välein. Wannabeteiniyttä en ikinä myönnä, kun oman teinin tempoilua seuraa, eikä tässä mallissa ole myöskään muuta hankalaa kuin harjaaminen, eikä sekään olisi hankalaa jos ei olisi niin laiska. :D

Pitkien hiusten auki jättämistä juhlakampauksena en itsekään ymmärrä, muuten laitetulla ihmisellä se näyttää siltä, kuin jotakin olisi jäänyt kesken. Auki pitäminen aiheuttaa myöskin tilanteita, joissa tukka on auton oven välissä tai kaverin suussa, jos ulkona tuulee, mutta se on helposti estettävissä.