Mitä se "vaimomatsku" sitten on?
Tämä sana tulee aina esiin seksiin liittyvissä keskusteluissa ("saa nainen seksiä harrastaa, mutta sitten hän ei vain ole vaimomatskua").
Mitä tämä vaimomateriaali sitten sisältää? Mielipiteitä kiitos, mitä vaimomateriaali (tai aviomiesmateriaali) sinulle on?
Kommentit (1190)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten naisten satunnaiset baaripanot, voivat vaikuttaa miehiin niin negatiivisesti. Hyväksyyhän suurin osa naisista myös miesten baaripanot. Minkälaiset määrät eivät ole hyväksyttäviä? Olen 29-vuotias nainen ja olen ollut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta. Ennen häntä olin harrastanut seksiä n. 13 miehen kanssa. Osa oli yhden illan juttuja ja osa tapailukumppaneita. Ihanko tosissaan osalla miehistä kiinnostus lopahtaa jos kuulee naisen harrastaneen seksiä myös ennen häntä? Miksi seksistä täytyy tehdä niin mystinen ja koko elämää määrittävä ihmeellinen rituaali?
Minusta alkaa näyttää, että jollain tasolla ymmärrätte, mutta ette halua. Ei 13 mikään maailmanloppu määrä ole, mutta ei meriittikään. Yritä nyt pinnistellä ja tulla puolitiehen vastaan ja katso asiaa toisesta näkökulmasta ja kerro vaikka roolipelin hengessä miksi se on negatiivinen asia. Heittäydy ( niin kuin olet heittäytynyt irtoseksiinkin) anna mielikuvitukselle tilaa!
Naiset hyväksyy sen vuoksi, että nämä baaripanoja saavat miehet ovat miesten eliittiä. Baaripanoja ei sitten juuri saa se harmaamassa. Miehille ( ei tietenkään kaikille) asetelma on vain niin erilainen. Se on seksi juuri tuota mystistä, perusjampoille sen käsittämättömän epätasaisen saannin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten naisten satunnaiset baaripanot, voivat vaikuttaa miehiin niin negatiivisesti. Hyväksyyhän suurin osa naisista myös miesten baaripanot. Minkälaiset määrät eivät ole hyväksyttäviä? Olen 29-vuotias nainen ja olen ollut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta. Ennen häntä olin harrastanut seksiä n. 13 miehen kanssa. Osa oli yhden illan juttuja ja osa tapailukumppaneita. Ihanko tosissaan osalla miehistä kiinnostus lopahtaa jos kuulee naisen harrastaneen seksiä myös ennen häntä? Miksi seksistä täytyy tehdä niin mystinen ja koko elämää määrittävä ihmeellinen rituaali?
Minusta alkaa näyttää, että jollain tasolla ymmärrätte, mutta ette halua. Ei 13 mikään maailmanloppu määrä ole, mutta ei meriittikään. Yritä nyt pinnistellä ja tulla puolitiehen vastaan ja katso asiaa toisesta näkökulmasta ja kerro vaikka roolipelin hengessä miksi se on negatiivinen asia. Heittäydy ( niin kuin olet heittäytynyt irtoseksiinkin) anna mielikuvitukselle tilaa!
Naiset hyväksyy sen vuoksi, että nämä baaripanoja saavat miehet ovat miesten eliittiä. Baaripanoja ei sitten juuri saa se harmaamassa. Miehille ( ei tietenkään kaikille) asetelma on vain niin erilainen. Se on seksi juuri tuota mystistä, perusjampoille sen käsittämättömän epätasaisen saannin vuoksi.
Miten eliittiä? Ne joilta irtoaa helposti? Ei. Niitä pannaan vaan koska niiltä saa. Kuten itse sanoit ei se ole mikään meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen parisuhteeni oli neitsyen kanssa. Todella ankeat seitsemän vuotta seksuaalisesti. Olin itse dominoivampi sängyssä eikä kokematon osannut tietää mitä itse haluaa joten ei halunnut mitään. Lähes joka kerta makasi vaan selällään.
Turha tulla sanomaan etten olisi yrittänyt opettaa, niihin vuosiin mahtui todella paljon yrityksiä piristää seksiä. Muuta juttu lopulta löytyi mistä se tykkäsi mutta oli niin kankea ettei koskaa niitä uskaltanut pyytää ja siinä vaiheessa suhde oli jo loppumassa.
Välillä ollaan näin eron jälkeen juteltu seksistä (meillä on yhteinen lapsi joten päivittäin ollaan tekemisissä) ja vasta nyt yli kolmekymppinen exäni on alkanut ymmärtää mistä seksissä on kyse.
Syynä voi myös olla minun dominointi ja se etten lopulta enää jaksanut yrittää löytää sellaista seksin muotoa mistä hän nauttisi. En itsekään nauttinut siitä että jouduin aina olemaan aktiivinen osapuoli.
Oman kokemuksen pohjalta väitän että neitsyt voi sopia toiselle neitsyelle että voivat itse opetella ja etsiä, nyt vastuu jäi minulle kokeneemmalle opettaa toista kaikki ne vuodet.On ollut vähän heikohko opettaja, sekä oppilas. Kyllä luonto ajaa tikanpojan puuhun toimii suurimmassa osassa. Noin kauan vielä olitte yhdessä.
Mutta neitsyt sopii neitsyelle asiasta samaa mieltä. Eipä lukioaikaisen tyttökaverin kanssa ollut mitään ongelmia nauttia seksistä vaikka se oli meille eka kerta ja eka kumppani. Lisäksi etukäteen tiedettiin, että varmasti tulee olemaan mukavaa.
No lukioiässä on kai ihan normaalia aloittaa seksielämä joten ei mikään ihme että homma sujui. Mutta kun nämä kolmekymppiset tai lähempänä neljääkymmentä olevat palstamiehet odottaa että aloittavat seksielämänsä kokemattoman naisen kanssa joka on tietenkin samalla myös seksin ylipapitar. Aint gonna happen. Koska eivät he myöskään niitä lukiotyttöjä saa ja sitä nuoremmat on jo laittomiakin. Kyllä tuossa iässä kun rupeaa kokemattomuutta vaatimaan saa naisen, joka on vältellyt seksiä syystä tai toisesta.
Uskon puhuvani tässä muittenkin samaa tarkoittavien puolesta, mutta neitsyttä ei odoteta tai edes haluta. Mutta itsetarkoituksellinen irtoseksi on se negatiivinenominaisuus.
Koska sulla on niin huono itsetunto. Ja herää myös se ajatus ettet itsekään ole pohjimmiltasi kovin kiinnostunut seksistä tai pidä siitä. Koska ei esim. taitavat ja jotain lajia rakastavat ihmiset yritä löytää mahdollisimman vähän kokeneita ihmisiä harrastamaan lajia kanssaan. Hyvät laskettelijat huonoja laskettelijoita jne. Jos joku näin toimisi, niin kyse olisi huonosta itsetunnosta ja siitä että asioita pikemminkin kuuluu kuin haluaa tehdä. Oikeasti laskettelua rakastava ei jauha siitä kuinka monen kanssa kaveri on aikaisemmin lasketellut, vaan nauttii siitä että voi taitavan ihmisen kanssa mennä vaikeita rinteitä ja nauttia siitä mitä tekee.
Seksissä työnnytään toisen ihmisen sisään, ollaan kaikki paikat paljaana limakalvot vastakkain. Siksi sitä on vaikeaa verrata urheiluun.
Muuten vertauksesi ei ole ollenkaan huono ja veisin sitä eteenpäin. Koska vain pieni osa miehistä on oikeasti tosi kokeneita, niin mistä löydät pysyvään suhteeseen sellaisen kokeneen pelikaverin? Ehkä sinulla jo on ja onneksi olkoon siitä siinä tapauksessa. Juuri tämä epätasainen pelipari onkin koko jutun yksi iso tekijä! Jos siis ajatellaan seksin olevan noin vaikeaa kun kuvailet ( olen täysin eri mieltä) niin suurimmassa osassa yhdyntöjä on aina eripariset laskijat rinteessä. Nainen aina käytännössä komeasti ensimmäisenä maalissa, miehen tampatessa rinnettä alas.
Sinun logiikassa se ei siis olisi hyvää seksiä.
Baaripanoja saavat miehet ovat miesten eliittiä?
Ja nainen joka valkkaa baarista samoihin tarpeisiinsa miehen mukaansa, on joku horo vai?
Kuuleppa. Jos valkkaat rahalla neitsytnaisen itsellesi jostain alemman elintason maasta, niin todennäköisemmin se on se horo kuin suominainen, joka panee ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten eliittiä? Ne joilta irtoaa helposti? Ei. Niitä pannaan vaan koska niiltä saa. Kuten itse sanoit ei se ole mikään meriitti.
Niin tuo asenne on itsessään jo hyvin negatiivinen vaimomateriaalia miettiessä. Mitä tarjottavaa vanhanajan merimiehen tavalla puhuvalla naisella on perhe-elämään?
Vain ( tilastollisesti)pieniosa miehistä naisten heitä suosiessa harrastaa sitä irtoseksiä, joten siksi se on " palkinto" osoitus siitä, että kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle ja siten meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuo asenne on itsessään jo hyvin negatiivinen vaimomateriaalia miettiessä. Mitä tarjottavaa vanhanajan merimiehen tavalla puhuvalla naisella on perhe-elämään?
Vain ( tilastollisesti)pieniosa miehistä naisten heitä suosiessa harrastaa sitä irtoseksiä, joten siksi se on " palkinto" osoitus siitä, että kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle ja siten meriitti.
Aina te jaksatte tuota samaa selittää vaikka teillä ei ole mitään hajua miksi nainen valitsee ja kenet ja mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen parisuhteeni oli neitsyen kanssa. Todella ankeat seitsemän vuotta seksuaalisesti. Olin itse dominoivampi sängyssä eikä kokematon osannut tietää mitä itse haluaa joten ei halunnut mitään. Lähes joka kerta makasi vaan selällään.
Turha tulla sanomaan etten olisi yrittänyt opettaa, niihin vuosiin mahtui todella paljon yrityksiä piristää seksiä. Muuta juttu lopulta löytyi mistä se tykkäsi mutta oli niin kankea ettei koskaa niitä uskaltanut pyytää ja siinä vaiheessa suhde oli jo loppumassa.
Välillä ollaan näin eron jälkeen juteltu seksistä (meillä on yhteinen lapsi joten päivittäin ollaan tekemisissä) ja vasta nyt yli kolmekymppinen exäni on alkanut ymmärtää mistä seksissä on kyse.
Syynä voi myös olla minun dominointi ja se etten lopulta enää jaksanut yrittää löytää sellaista seksin muotoa mistä hän nauttisi. En itsekään nauttinut siitä että jouduin aina olemaan aktiivinen osapuoli.
Oman kokemuksen pohjalta väitän että neitsyt voi sopia toiselle neitsyelle että voivat itse opetella ja etsiä, nyt vastuu jäi minulle kokeneemmalle opettaa toista kaikki ne vuodet.On ollut vähän heikohko opettaja, sekä oppilas. Kyllä luonto ajaa tikanpojan puuhun toimii suurimmassa osassa. Noin kauan vielä olitte yhdessä.
Mutta neitsyt sopii neitsyelle asiasta samaa mieltä. Eipä lukioaikaisen tyttökaverin kanssa ollut mitään ongelmia nauttia seksistä vaikka se oli meille eka kerta ja eka kumppani. Lisäksi etukäteen tiedettiin, että varmasti tulee olemaan mukavaa.
No lukioiässä on kai ihan normaalia aloittaa seksielämä joten ei mikään ihme että homma sujui. Mutta kun nämä kolmekymppiset tai lähempänä neljääkymmentä olevat palstamiehet odottaa että aloittavat seksielämänsä kokemattoman naisen kanssa joka on tietenkin samalla myös seksin ylipapitar. Aint gonna happen. Koska eivät he myöskään niitä lukiotyttöjä saa ja sitä nuoremmat on jo laittomiakin. Kyllä tuossa iässä kun rupeaa kokemattomuutta vaatimaan saa naisen, joka on vältellyt seksiä syystä tai toisesta.
Uskon puhuvani tässä muittenkin samaa tarkoittavien puolesta, mutta neitsyttä ei odoteta tai edes haluta. Mutta itsetarkoituksellinen irtoseksi on se negatiivinenominaisuus.
Koska sulla on niin huono itsetunto. Ja herää myös se ajatus ettet itsekään ole pohjimmiltasi kovin kiinnostunut seksistä tai pidä siitä. Koska ei esim. taitavat ja jotain lajia rakastavat ihmiset yritä löytää mahdollisimman vähän kokeneita ihmisiä harrastamaan lajia kanssaan. Hyvät laskettelijat huonoja laskettelijoita jne. Jos joku näin toimisi, niin kyse olisi huonosta itsetunnosta ja siitä että asioita pikemminkin kuuluu kuin haluaa tehdä. Oikeasti laskettelua rakastava ei jauha siitä kuinka monen kanssa kaveri on aikaisemmin lasketellut, vaan nauttii siitä että voi taitavan ihmisen kanssa mennä vaikeita rinteitä ja nauttia siitä mitä tekee.
Seksissä työnnytään toisen ihmisen sisään, ollaan kaikki paikat paljaana limakalvot vastakkain. Siksi sitä on vaikeaa verrata urheiluun.
Muuten vertauksesi ei ole ollenkaan huono ja veisin sitä eteenpäin. Koska vain pieni osa miehistä on oikeasti tosi kokeneita, niin mistä löydät pysyvään suhteeseen sellaisen kokeneen pelikaverin? Ehkä sinulla jo on ja onneksi olkoon siitä siinä tapauksessa. Juuri tämä epätasainen pelipari onkin koko jutun yksi iso tekijä! Jos siis ajatellaan seksin olevan noin vaikeaa kun kuvailet ( olen täysin eri mieltä) niin suurimmassa osassa yhdyntöjä on aina eripariset laskijat rinteessä. Nainen aina käytännössä komeasti ensimmäisenä maalissa, miehen tampatessa rinnettä alas.
Sinun logiikassa se ei siis olisi hyvää seksiä.
Ei tässä vertauksessa ruveta kokemusta viivottimella mittaamaan. Joku voi olla hyvä laskettelija heti laakista, toinen ei opi millään vaikka kuinka treenaa. Mutta kun se ei ollut pointti edes. Vaan se että jos ihminen nauttii jostain tekemisestä, niin ei hän silloin tuijota menneisyyteen toisen treenimääriä ja mustasukkaisena laske kuka on treenannut kuinkakin paljon, jos hän löytää hyvän kaverin, hän nauttii hetkestä ja siitä mitä tekee. Eikä hän varsinkaan yritä varta vasten löytää niitä vähän treenanneita pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan, samalla olettaen että no tuosta kehkeytyy intohimoinen laskettelija vaikka kaikki merkit viittaa siihen ettei laji juuri kiinnosta.
Irtoseksistä osuvimmin sanoi Jim Jefferies:
"It´s fuckin´ easy to be a slut, it´s fuckin´ hard to be a stud".
Nainen kuin nainen saa helposti seksiä, siksi saaminen ei ole mikään meriitti. Seksin antaminen ilman sitoutumista taas kertoo seuraavista asioista:
- nainen nauttii eri miesten kokeilemisesta -> paljon suurempi kyllästymisen vaara saman kumppanin kanssa
- nainen kykenee erottamaan seksin ja tunteet toisistaan -> nainen on tunnekylmä
- nainen on kenties sekstaillut eri tyyppisten miesten kanssa kuin tuleva aviomiehensä -> luotettava betaelättäjä ei ole seksuaalisesti yhtä haluttavat kuin röyhkeän itsevarmat pelimiehet
Mies puolestaan ei saa irtoseksiä olematta naisten silmissä erittäin haluttava. Suurin osa aviomiehiksi kelvanneista omaisi todella heikot mahdollisuudet raflan tiskillä tai seksisivustoilla. Siksi monien naisten kaataminen on todiste tasosta, liittyi se sitten ulkonäköön, sosiaalisiin taitoihin/viettelytaitoihin, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Harrastan seksiä ja uusia kokemuksia siinä lajissa", jo on :D Monet ajattelee, että seksi ei ole vain seksiä, vaan liittyy toisen ihmisen rakastamiseen, on kahdenvälistä intiimiä hellyyttä. Mutta kuten sata kertaa sanottu, meitä on moneksi.
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa yleisesti ottaen, vaan elämän arvot. Mutta miksi mietitte, mitä mahdolliset muut miehet ajattelevat? Eikös tärkeintä ole se, että oma kumppani hyväksyy historiasi? Tuskin "kokenut nainen" menee yhteen kovin kokemattoman kanssa, ja toisin päin. Turha surra tai pöyristellä, jos muut kokee seksin eri tavalla.
Kyse on varmasti huonon itsetunnon lisäksi mustasukkaisuudesta. Parempi että on vähemmän kokenut, ei tarvi sen entisiä kumppaneita kestää. Tai siis ei tarvi kestää sitä tosiasiaa, että naisella on ollut muitakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka jankutat että "naisten yleisimpiä fantasioita on tuntematon mies" - miten se liittyy mihinkään?
Ymmärrät kai fantasian ja haaveen saati toiveen tai teon eron?
Ymmärrän toki. Silloin kun fantasiana on vaikkapa kultainen suihku, sen toteuttaminen on haastavaa. No ei itseasiassa nyt nettiaikana. Mutta tama tuntematon mies fantasiahan on helppo toteuttaa ja sitä toteutetaankin. Viittaan suureen Suomalaiseen seksitutkimukseen, lisäksi tämä keskustelu on ihan hyvä katsaus myös itsessään. Siksi hanakasti irtoseksiä puolletaan.
Kysyn uudestaan: Ymmärrätkö fantasian ja haaveen saati toiveen ja teon eron?
Ilmeisesti et. Fantasioita ei ole edes tarkoitettu toteutettavaksi. Niitä, jotka halutaan toteuttaa, kutsutaan haaveiksi tai toiveiksi.
Menee vähän ohi aiheesta, mutta missä sanotaan, että ei ole tarkoitus toteuttaa? ( sitä paitsi kuten tilastollisesti on osoitettu, niin tätä kys. fantasia kyllä toteutetaan, lisäksi tämäkin keskusteluketju sitä tukee) Sanakirjassa fantasia ja haaveen välille itseasiassa vedetään yhtäsuuruusmerkki. Onkin ihan oikeutettua kysyä, ymmärrätkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa yleisesti ottaen, vaan elämän arvot. Mutta miksi mietitte, mitä mahdolliset muut miehet ajattelevat? Eikös tärkeintä ole se, että oma kumppani hyväksyy historiasi? Tuskin "kokenut nainen" menee yhteen kovin kokemattoman kanssa, ja toisin päin. Turha surra tai pöyristellä, jos muut kokee seksin eri tavalla.
No tämä.
Olen nainen, enkä pitäisi siitä, että miehelläni olisi kovin isoa listaa satunnaisia seksipanoja. Minulla on kova kynnys harrastaa seksiä. Ylipäätään on vaikea löytää miestä, josta kiihottuisin tai voisin kuvitella hänet nuolemaan alapäätäni (kyllä, juuri tällä tavalla arvioin miehet :) Toivoisin mieheltä tätä samaa ominaisuutta ihan vain siksi, että se kertoo jotain suhtautumisesta seksiin ja toisiin ihmisiin. Ei tämä mikään kynnyskysymys minulle ole, ja jos eroaisin miehestäni, en alkaisi kysellä miehiltä heidän sänkykumppaniensa määrää. Luotan omaan arviooni ihmisestä.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että jotkut naiset ja miehet haluavat nauttia vapaasta seksistä ja irtosuhteista, vaikka itse olen toisenlainen. Sen sijaan en ymmärrä tekopyhyyttä eli jos mies on harrastanut suhteellisen paljon irtoseksiä, hän on yksinkertaisesti tyhmä, jos vaatii naiselta jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Baaripanoja saavat miehet ovat miesten eliittiä?
Ja nainen joka valkkaa baarista samoihin tarpeisiinsa miehen mukaansa, on joku horo vai?
Kuuleppa. Jos valkkaat rahalla neitsytnaisen itsellesi jostain alemman elintason maasta, niin todennäköisemmin se on se horo kuin suominainen, joka panee ilmaiseksi.
Ei horo ( en ole sitä sanaa käyttänyt ,mutta defenssien voimakkuuden vuoksi alan epäillä kyllä, että se tunne tulee ainakin sinulle ihan itsestäsi), mutta sopimaton vaimoksi minulle. Kyllä baaripanoja saa käytännössä vain komeimmat miehet. Naisista taas miehet kokee niin suuren osan kauniiksi, että se on helpompaa naisille ja siksi ei tarvitse olla naisten keskuudessa eliittiä saadakseen irtoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka jankutat että "naisten yleisimpiä fantasioita on tuntematon mies" - miten se liittyy mihinkään?
Ymmärrät kai fantasian ja haaveen saati toiveen tai teon eron?
Ymmärrän toki. Silloin kun fantasiana on vaikkapa kultainen suihku, sen toteuttaminen on haastavaa. No ei itseasiassa nyt nettiaikana. Mutta tama tuntematon mies fantasiahan on helppo toteuttaa ja sitä toteutetaankin. Viittaan suureen Suomalaiseen seksitutkimukseen, lisäksi tämä keskustelu on ihan hyvä katsaus myös itsessään. Siksi hanakasti irtoseksiä puolletaan.
Kysyn uudestaan: Ymmärrätkö fantasian ja haaveen saati toiveen ja teon eron?
Ilmeisesti et. Fantasioita ei ole edes tarkoitettu toteutettavaksi. Niitä, jotka halutaan toteuttaa, kutsutaan haaveiksi tai toiveiksi.
Menee vähän ohi aiheesta, mutta missä sanotaan, että ei ole tarkoitus toteuttaa? ( sitä paitsi kuten tilastollisesti on osoitettu, niin tätä kys. fantasia kyllä toteutetaan, lisäksi tämäkin keskusteluketju sitä tukee) Sanakirjassa fantasia ja haaveen välille itseasiassa vedetään yhtäsuuruusmerkki. Onkin ihan oikeutettua kysyä, ymmärrätkö sinä?
Tarvitaanko sinun fantasioissasi kondomeja? Ja silti pitää pelätä raskautta, HPV:tä, herpestä tai HIV:iä? Onko fantasioidesi naisilla valkovuotoa? Joudutko joskus muuttamaan fantasiaasi siksi, että fantasianaisellasi onkin kuukautiset?
Minulle fantasia on fantasia, aikuisten satu, jossa minä pystyn koko ajan ohjaamaan tilannetta. Fantasioissa ei tarvita ehkäisyä. Ihmiset niissä ovat aina puhtaita ja täydellisiä - paitsi jos fantasiaan kuuluu esimerkiksi puoli-impotentti vanha, ruma mies, mikä sekin on mahdollista. Mutta olennaista on tuo ensimmäinen lause: minä pystyn koko ajan ohjaamaan tilannetta. Voin fantasioida vaikka kuinka extreme-bdsm-sessioista, gangbangeista, raiskatuksi tulemisesta tai mistä tahansa, koska kyse on vain ja ainoastaan omasta mielikuvituksestani eikä kukaan voi oikeasti minua vahingoittaa.
Kyllä, fantasioin usein myös seksistä tuntemattoman miehen kanssa. Itse asiassa aina, koska fantasioissani ei ole koskaan tuntemiani ihmisiä. Mutta siis siitäkin, että joudun tuntemattoman miehen kanssa tilanteeseen, jossa päädymme harrastamaan seksiä. Esimerkiksi ravintolan vessassa. Tai että "masterini" pakottaa minut harrastamaan seksiä tuntemattoman miehen kanssa hänen katsellessaan. Yksi kiihottavimpia kohtia viime aikoina lukemissani dekkareissa oli sellainen, missä psykologinainen ajautui harrastamaan seksiä rahtareiden vessassa seinässä olevan reiän kautta näkemättä koskaan, kuka hänen seksikumppaninsa oli.
Nämä ovat fantasioita. Et kai tosissasi usko, että haluaisin toteuttaa niitä? Tai että ne vaikuttaisivat millään tavalla parisuhteeseeni; että yhtäkkiä jättäisin mieheni saadakseni panna vessassa jotain vierasta miestä? Toivon, ettet oikeasti ole ihan niin pihalla fantasioiden ja haaveiden eroista.
1212121212 kirjoitti:
Irtoseksistä osuvimmin sanoi Jim Jefferies:
"It´s fuckin´ easy to be a slut, it´s fuckin´ hard to be a stud".
Nainen kuin nainen saa helposti seksiä, siksi saaminen ei ole mikään meriitti. Seksin antaminen ilman sitoutumista taas kertoo seuraavista asioista:- nainen nauttii eri miesten kokeilemisesta -> paljon suurempi kyllästymisen vaara saman kumppanin kanssa
- nainen kykenee erottamaan seksin ja tunteet toisistaan -> nainen on tunnekylmä- nainen on kenties sekstaillut eri tyyppisten miesten kanssa kuin tuleva aviomiehensä -> luotettava betaelättäjä ei ole seksuaalisesti yhtä haluttavat kuin röyhkeän itsevarmat pelimiehet
Mies puolestaan ei saa irtoseksiä olematta naisten silmissä erittäin haluttava. Suurin osa aviomiehiksi kelvanneista omaisi todella heikot mahdollisuudet raflan tiskillä tai seksisivustoilla. Siksi monien naisten kaataminen on todiste tasosta, liittyi se sitten ulkonäköön, sosiaalisiin taitoihin/viettelytaitoihin, tms.
Yhtälailla nainen jolla on ollut paljon miehiä on haluttavampia miesten silmissä kuin sellainen jolla ei ole ollut. Vai miksi olisko eroa? Naisilla se on enemmän todiste haluttavuudesta koska se on yleensä mies joka tekee aloiteen.
Ja eikö nuo väitteet tynnekylmyydestä ja kyllästymisestä koske ihan yhtä paljon miehiä kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina te jaksatte tuota samaa selittää vaikka teillä ei ole mitään hajua miksi nainen valitsee ja kenet ja mihin.
Onpahan kuitenkin esittää tilastoja niiden tueksi. Minuakin ihmetyttää se pöyristyminen, että naisen irtosuhteet on monien miesten vinkkelistä negatiivista ja että teillä ei muka ole mitää hajua, että miksi.