Mitä se "vaimomatsku" sitten on?
Tämä sana tulee aina esiin seksiin liittyvissä keskusteluissa ("saa nainen seksiä harrastaa, mutta sitten hän ei vain ole vaimomatskua").
Mitä tämä vaimomateriaali sitten sisältää? Mielipiteitä kiitos, mitä vaimomateriaali (tai aviomiesmateriaali) sinulle on?
Kommentit (1190)
En käsitä miksi joku menee naimisiin uskovaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa niissä on? Todennäköisesti ois keskimäärin uskollisempia kuin...uskottomat, heko heko. Mutta kysymys ei ollut vitsi.
Uskovainen nainen on yleensä koulutukseltaan peruskoulun tai lukion käynyt. Joskus harvoin on suoritettuna jokin ammattitutkinto. Ei käytännössä siis opiskeltu kotirouvaksi. Uskonto tuo mukanaan tyhmyyden, ahdasmielisyyden, sen naurettavan jumalan palvonnan sekä tietysti sen vitunmoisen vimman hommata lapsia. Kun uskovainen nainen saa mitä haluaa, eli on lähes viiskymppiseksi asti käytännössä koko ajan raskaana, on aivan selvää ettei siitä ole työelämään tai paljon mihinkään muuhunkaan enää.
Koska uskovainen kotirouva on siis opiskelematon, sivistymätön ja todennäköisesti lapsuuskasvatukseltaan opetettu pitämään tyhmyyttä hyveenä, on elämän ja maailman toimintaa mahdoton selittää hänelle koska uskovaiselle kaikki on jumalan tekosia. Ei voi harrastaa mitään järkevää, kuten kitaransoitto, hevimusiikki, kilpapyöräily tai ryypiskely. Ei tietenkään koska kaikki on kielletty, koska jumala niin haluaa. Harrastukseksi kelpaa kylläkin tupakan poltto, metsästys, autolla rällääminen, naapureiden vuoksi kalliiden tavaroiden hankinta ja hiihtäminen. Ja tietysti LUONTO. Uskovaisethan kuvittelevat olevansa jotain luonnonystäviä, vaikka ovat jo pilanneet maapallon liikakansoituksellaan.
Tähän vammaiseen tyhmyyden ylistysoppiin tämä uskovainen nainen haluaisi tietysti kasvattaa lapsensakin. Vain samassa tyhmyydenylistysopin harhassa elävä mies voi naida uskovaista naista.
Minä olen varmaan sitä vaimomatskua kun meillä on miehen kanssa perinteinen työnjako ja olemme yrittäjiä. Mies vastaa pääasiassa yrityksestä ja minä olen jonkin verran siinä apuna ja lisäksi teen kaikki kotityöt eli laitan ruokaa, leivon, pesen pyykit, siivoan, kuljetan lapset, lämmitän saunan, annan pillua pihtaamatta miehelleni, en ole komentelija enkä nalkuttajatyyppiä, olen normaali painoinen, harrastan liikuntaa, en tupakoi ja alkoholia käytän satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ehkä meni siksi, että vaalin ja arvostan häntä saamanani suurena lahjana. Hänelle olin koskematon, avaamaton paketti, vain hänelle tarkoitettu.
Seksiä meillä on paljon ja se on todella hyvää ( olen todella halukas, mutta en painosta ). En käytä alkoholia, mulle on ykkösprioriteetteja hoitaa perhe, työt ja koti kunnialla ja olla miehelleni iloksi ja ylpeydeksi.
Ainakin olen huomannut, että se arvostus ja ehdoton hyväksyntä miestä kohtaan on tärkeitä monelle. Luotan mieheeni täysin ja se on hunajaa hänen itsetunnolleen.
Mieheni mielestä vaimomatskua on
- säännöllinen ja toimiva seksielämä, käytännössä nainen antaa aina kuin mies ehdottaa seksiä
- uskollisuus (seurausta edellisestä kohdasta)
- kaunis ulkonäkö, pitkät hiukset, naisellinen pukeutuminen
- paljon yhteistä tekemistä miehen kanssa esim. laskettelu, veneily, kokkailu, mökkeily, sienestys, elokuvat, lukeminen, matkailu
- ei ole tarve käydä yksin bilettämässä tai baareissa
- huolehtii ulkönäöstään myös parisuhteessa
- ei nalkuta vaikka mies ottaa viinaa tai olutta
- riittävä koulutus
- osallistuu perheen elättämiseen kuin mieskin
- kaunis käyttäytyminen, ei ole rääväsuu
- ei ole tatuoitu tai lävistyksiä
- laittaa hyvää ruokaa
Ruma naama jumalaisessa vartalossa ja mahdoton munan perään, mutta tykkää kotona oleilusta eikä välitä bilettää. Näistä aineksista on ihannavaimo tehty.
Onnen tyttö kirjoitti:
Mieheni mielestä vaimomatskua on
- säännöllinen ja toimiva seksielämä, käytännössä nainen antaa aina kuin mies ehdottaa seksiä
- uskollisuus (seurausta edellisestä kohdasta)
- kaunis ulkonäkö, pitkät hiukset, naisellinen pukeutuminen
- paljon yhteistä tekemistä miehen kanssa esim. laskettelu, veneily, kokkailu, mökkeily, sienestys, elokuvat, lukeminen, matkailu
- ei ole tarve käydä yksin bilettämässä tai baareissa
- huolehtii ulkönäöstään myös parisuhteessa
- ei nalkuta vaikka mies ottaa viinaa tai olutta
- riittävä koulutus
- osallistuu perheen elättämiseen kuin mieskin
- kaunis käyttäytyminen, ei ole rääväsuu
- ei ole tatuoitu tai lävistyksiä
- laittaa hyvää ruokaa
eikä tämä päde myös toisinpäin, poislukien tatuoinnit lävistykset jotkut tykkää jotku ei
Miehet usein listaavat iloisuuden haluttavan naisen ominaisuudeksi, mutta naiset eivät hae samaa miehissä. Tämä johtuu evolutionaarisista seikoista ja psykologiasta. Asiaa on tutkittu, ja miehet kokevat hymyilevät naiset paljon puoleensavetävämmiksi kuin hymyilemättömät, kun taas naisille miesten hymyilyllä ei ole mitään positiivista efektiä. Siis hymyilejä ja iloinen nainen on miehen mielestä kauniimpi, naisen mielestä ei-hymyilevä mies on komeampi.
Aiheesta lisää täällä:
https://www.reuters.com/article/us-smiles-sex-idUSTRE74N7CJ20110525
Paras vaimo olisi sellainen joka antaa päivittäin kaikkiin reikiin. Pysyttelee kotosalla siivoillen ja keittiössä hääräillen. Tekee aamiaisen valmiiksi ja herättää kahvin ja pekonin tuoksulla tai suuseksillä.
Ei halua lapsia ja ymmärtää että miehet ovat miehiä ja antaa tilaa eikä kysele missä ollut ja minne menossa.
Ei kyseenalaista miehen päätöksiä, on hiljaa kun mies käskee ja tottelee muutenkin nöyrästi. Pitää itsensä hoikkana ja viehättävänä. Ainakin Thaimaasta löytää vielä näitä