Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen inhottavan tilanteen, jäi vaivaamaan.

Vierailija
04.11.2017 |

Seisoin autojonossa ja peilistäni vilkuilin takana olevaa autoa, joka siis oli aivan kiinni omassa autossani joten näin hyvin sisään. Kuskina varmaan reilu 20v nainen, apukuskin paikalla ehkä noin puolet vanhempi mies joka vaikutti vahvasti päihtyneeltä nuokkumisesta ja eleistä päätellen. Hetken päästä kuski sytytti tupakan autossa, näin että jammailivat kovasti musiikin tahtiin siinä samalla. No ei tässä nyt tietysti vielä mitään, MUTTA sitten näin että takapenkillä oli lapsi turvaistuimessa. :( Tuli jotenkin tosi surku tuota pientä kohtaan. Ja siinä jonossa tosiaan seisottiin reilu 10min niin tosiaan ehdin tämän kaiken nähdä ihan selvästi. Harmittaa miksi pitää polttaa autossa jossa lapsia ja kuskata jotain känniläisiä keskellä päivää.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli noin iso ruuhka? 10min paikallaan!

Vierailija
2/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oli noin iso ruuhka? 10min paikallaan!

Oletko koskaan kuullut tietöistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko noin hitaaseen ruuhkaan. 10 min on pitkä aika. Ja pääkaupunkiseudulla asun ja on ollut vaikka mitä tulvaa ja työmiehiä tiellä.

Vierailija
4/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajelit, ap?

Vierailija
5/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset soittanut poliisille? Nykyään moisesta idiotismista saa onneksi sakot.

Vierailija
6/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut huonot liikennejärjestelyt. Missä tämä tapahtui?

Vierailija
7/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko noin hitaaseen ruuhkaan. 10 min on pitkä aika. Ja pääkaupunkiseudulla asun ja on ollut vaikka mitä tulvaa ja työmiehiä tiellä.

No ole uskomatta, se ei mun elämää hetkauta mihinkään suuntaan. Tervetuloa tänne pikkukylille kokemaan näitä tietyömaan aiheuttamia jonoja. :)

Vierailija
8/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin olisin itse soittanut :/

Vierailija
9/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet vanhenpi - oliko poikkis siis 30..??

Vierailija
10/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ole uskomatta, se ei mun elämää hetkauta mihinkään suuntaan. Tervetuloa tänne pikkukylille kokemaan näitä tietyömaan aiheuttamia jonoja. :)

Mitä ne työmiehet tekivät?

Vierailija
11/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin....eli tupakointi autossa jossa lapsi oli virhe. Ja tämän otsikoit inhottavaksi asiaksi.

Vierailija
12/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti päihtynyt nuokkui ja jammaili. Aha.

Vierailija
13/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit tehnyt jotain!! Aikaakin näytti olevan vaikka mennä juttusille tai soittaa apua.

Vierailija
14/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ollut huonot liikennejärjestelyt. Missä tämä tapahtui?

Porvoon Suvisaaristossa.

Vierailija
15/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä valitsit mulkoilun vaiko otsan rypistämisen?

Vierailija
16/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas mitä mainioin esimerkki siitä, miten suomalaiset osaavat nussia pilkkua kun eivät pysty asiallisesti vastaamaan!

90% kiinnittää huomion RUUHKAN PITUUTEEN, itse pääasia eli lapsi autossa jossa tupakoidaan ja nuokutaan kännissä sivuutetaan täysin! Olen huomannut tämän tosi usein. 

Ja mitä ruuhkan pituuteen tulee, on varmaan käpykylissä siellä Suomessa täysin tuntematonta. harvoin varmaan kaksi autoa sattuu samaan aikaan tielle? Ajakaapa vaikka yhdenkin kerran Euroopan isoissa kaupungeissa ruuhka-aikaan; itse asun 9 km keskustasta, mutta harvinaista ei ole että kotimatka työstä kestää toista tuntia. Eikä se paljon nopeammin mene täpötäysillä busseillakaan bussikaistoista huolimatta.

Ja vielä; tupakointi samoissa tiloissa lapsen kanssa on todella, todella sikamaista ja törkeää. Räkäkänniset eivät myöskään ole lapsen elämään kuuluvia. Lapsiparka. Toivottavasti tuo ei ole tavallista Suomessa? Vai onko?

Vierailija
17/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuski ei ollut humalassa, miksi se olisi joku poliisiasia?

Vierailija
18/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö meidän kaikkien pitää kauhistella miten hirveät olot lapsella on ja olet sinä Ap tosi sankari kun oikein tänne kirjoittelet? Häpeä oikeesti! Samanlainen raukka kuin muutkin. Tilanteessa ei tehdä mitään mutta jälkikäteen ollaan olevinaan niin huolissaan. Vai miten tämä auttaa sitä lasta?

Vierailija
19/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskauraa 80-luvulla. Minunkin isäni poltti autossa. Sitähän varten niissä on edelleenkin tuhkakupit ja tupakansytyttimet. Ei ole edes laitonta polttaa lapsen läsnäollessa.

Vierailija
20/63 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas mitä mainioin esimerkki siitä, miten suomalaiset osaavat nussia pilkkua kun eivät pysty asiallisesti vastaamaan!

90% kiinnittää huomion RUUHKAN PITUUTEEN, itse pääasia eli lapsi autossa jossa tupakoidaan ja nuokutaan kännissä sivuutetaan täysin! Olen huomannut tämän tosi usein. 

Ja mitä ruuhkan pituuteen tulee, on varmaan käpykylissä siellä Suomessa täysin tuntematonta. harvoin varmaan kaksi autoa sattuu samaan aikaan tielle? Ajakaapa vaikka yhdenkin kerran Euroopan isoissa kaupungeissa ruuhka-aikaan; itse asun 9 km keskustasta, mutta harvinaista ei ole että kotimatka työstä kestää toista tuntia. Eikä se paljon nopeammin mene täpötäysillä busseillakaan bussikaistoista huolimatta.

Ja vielä; tupakointi samoissa tiloissa lapsen kanssa on todella, todella sikamaista ja törkeää. Räkäkänniset eivät myöskään ole lapsen elämään kuuluvia. Lapsiparka. Toivottavasti tuo ei ole tavallista Suomessa? Vai onko?

Ei sivuuteta.

Ap kertoi tämän tapahtuneen käpykylässä.

Tupakointi on törkeää lapsen läheisyydessä.

Räkäkännistä ei ollut puhetta, vaan päihtyneestä, joka nuokkui. Äiti kuskina, eikä halunnut jättää lasta yksin kotiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan