Siis miten sitä luonnonjugurttia käytetään hiivan poistoon?
Pistänkö mä sitä sisääni ja sivelen ulkosynnyttimiin? Jätän muhimaan kuinka pitkäksi aikaa? Millä suojaan vaatteeni?
Vai lilluttelenko jugurttikupissa alapäätäni hetken ja huuhdon?
Kuinka usein pitää tehdä, krt/vrk, montako vrk?
Miksi puhutaan vaan bulgarian jugurtista, käykö rasvaton maustamaton jugurtti?
Hitto kun kuulostaa tyhmältä nää kysymykset! Mutta ei voi tietää kysymättäkään.. Ja kutkasta päätelleen aihetta olis kokeilla.
Kommentit (31)
niin varmaan ei ole haittaa jugurtista, mikä hitaasti sinne valutetaan. Tuleehan spermakin vauhdilla ja vielä syvälle!
En todella ajatellut tunkea sitä ruuttaa mitenkään syvällä itseeni, kunhan nyt saan vaan sen jugurtin sisälleni ja that' s it.
Todella, mä pelkään että pahenee vaan, kun öisin raavin itseäni jo verille. Tiedä sitä minkälaisen taudin siitäkään saa.
ap yhä
ja laitan sitä siteeseen, kiitos vinkistä! Tää on mulle jo 4. hiiva raskausaikana ja vasta puolivälissä. En kestä enää ja taas kutiaa ja alapää tulessa :( jos miestä ei hoida, niin saako sen sitten sitä kautta taas takaisin? (vaikka miehellä ei ole ollut oireita?) Voi tuska, ostan myös maitohappobakteereja...
23:n miehellä on pienempi mulkku ku 10millin ruutta...
BUAHAHHHAAA
kun sen tekee siististi ja varovasti, eikä liian syvälle työnnä. Minulle määrättiin vuosi sitten raskaana ollessani pariinkin otteeseen voidetta, joka piti laittaa emättimeen asettimella.
Vierailija:
kun sen tekee siististi ja varovasti, eikä liian syvälle työnnä. Minulle määrättiin vuosi sitten raskaana ollessani pariinkin otteeseen voidetta, joka piti laittaa emättimeen asettimella.
muistakaa ettei ruualla saa leikkiä;D
mutta kyllä tekee hyvää!
Jo pelkästään se, että jugurtti on kylmää, varmaan rauhoittaa. Nyt unille!
Suurkiitos kaikille!
t. ap
ja purkki tavaraan, kyllä se siittä
Just...
Auttoi kyllä yön ajaksi, mutta tänään on ollut pahempi kutka kuin ikinä.
Odottelen miestä kotiin, että pääsen apteekkiin ostamaan ihan " laillista" lääkettä kivaan kutinaan.
Että ehkä se menee sellasena ensiapuna jos ei muuta kotoa löydy, mutta mä turvaan jatkossa ihan oikeisiin lääkkeisiin. Ostan nyt tarpeeks ison tuubin rasvaa, että jää sitten jemmaankin tulevia kutinoita varten.
Kiitos kuitenkin vinkistä, selvittiinhän sillä yksi yö ilman rapsuttelua!
Mulla kyllä lähtenyt jugurtilla kun heti alkuun sitä laitan.
ei oo koskaan ollu hiivaa!
Juu sikiö tuskin voi hyvin jos äiti tuskailee ja raapii alapäänsä rikki ja saa hyvällä säkällä vielä jonkun PAHEMMAN tulehduksen synnytyskanavaan!!!!!!!!
DORKA!