Siis miten sitä luonnonjugurttia käytetään hiivan poistoon?
Pistänkö mä sitä sisääni ja sivelen ulkosynnyttimiin? Jätän muhimaan kuinka pitkäksi aikaa? Millä suojaan vaatteeni?
Vai lilluttelenko jugurttikupissa alapäätäni hetken ja huuhdon?
Kuinka usein pitää tehdä, krt/vrk, montako vrk?
Miksi puhutaan vaan bulgarian jugurtista, käykö rasvaton maustamaton jugurtti?
Hitto kun kuulostaa tyhmältä nää kysymykset! Mutta ei voi tietää kysymättäkään.. Ja kutkasta päätelleen aihetta olis kokeilla.
Kommentit (31)
paksumpaa ja pysyy paremmin kasassa, ei kai siinä muuta ole. Ruokalusikallinen pikkuhounsuojalle ja pökät jalkaan, pidä vaikka yön yli.
Hae apteekista emätinkapselit. Ne auttaa nopeesti kun laitetaan värkkiin. Ite en tota jogurttia laittais kuin ulkoisesti... Ja vaikka side housuihin suojaamaan.
vaan toinen hiivasta kärsivä..Mistä kuulit tuon? Mulla koko ajan hiiva, pitäis löytää joku keino pitää se loitolla..ja nytklin puhkee :(
et vetää lääkeruiskuun jogurttia ja töräyttää sisään.
Siis näin olen muistavinani, ite olin silloin raskaana, mut päätin sit kuitenkin käyttää ihan oikeeta lääketää
muistan väärinkin, mut ihan kun oois sanonut noi. luulis et googlel löytäis.
Saako raskaana tunkee ruiskulla sisään? Vihaan toistuvaa hiivaaaaaa
ja itse ainakin olen pessyt jogurtilla alapään... ja kummasti se kutinaan auttoi...
http: //fi. wikipedia. org/ wiki/ Hiivasienitulehdus
Mä meen ja vedän nyt jugurttia ruutalla sisääni ja toisen levitän huulille ja nukkumaan. Auttoi tai ei... Mies onneks jo untenmailla.
Kiitos! t. ap rv37
Sillä jos on hiivatulehdus niin täytyy hoitaa myös mieskin.
Mikä tahansa MAUSTAMATON jogurtti käy. Itselläni on aina litran maustamaton (tällä hetkellä Valion A+) jogurttipurkki jääkaapissa. Kun se on vielä tuoretta, muksut ja minä syödään sitä erilaisten soseiden kanssa (nam!) ja tarvittaessa sitten käytän sitä myös hiivaoireiden hoitoon :) Tuo jogurtti käy muuten siihen tarkoitukseen tosi pitkään; ei happane helposti!
Laitan jogurttia terveyssiteeseen tai pikkuhousunsuojaan ja helpotus on välitön. Uusin toimenpiteen aina tarvittaessa.. En erityisemmin tunge jogurttia sisälleni, vaikka olen kuullut, ettei siitäkään haittaa olisi. Laitan siteen yöksi tai vaikka koko päiväksi ja aina tarvittessa siis. Joskus kutina helpottuu viikoiksi, joskus käytän jogurttia useampana päivänä.
Minulla on siis hiivatulehdus, johon en enää vuoteen ole käyttänyt apteekin lääkkeitä, koska niistä ei ollut minulla mitään apua. Jogurtti on ainut, joka vie kutinan pois. Makean syönnin välttäminen voisi myös auttaa.
kun voi olla, että muistan ihan väärin.
ETENKÄÄN RASKAANA!!!
ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ RUISKUA!!!
linkissä luki et ruutalla sisään! eli ei kai tietysti raskaana.. mut muut voi kokeilla.
tää tyttö lähtee aamulla huoltsikoilta/kioskeilta metsästämään jogurttia..
hoitaa sillä jogurtilla! Jos se kerta naisiin tepsiin niin miksei miehiinkin?
Mulle lääkäri sanoi että ei tarvitse kumppania hoitaa jos ei ole oireita. Miehillähän niitä ei tunnetusti ole.. (harvoin ehkä)
Ihan varovasti sellaisen 10ml kun laitan sisääni hitaasti kerrallaan, niin eihän siitä mitään haittaa voi olla. Mutta tästä kutinasta on perhananmoinen haitta!
Heti A+:aa hakemaan jääkaapista. On se vaan kylmää!
t.ap
Aloe Vera -geeli ja -mehu
Greipinsiemenöljystä tehty tuote eli Biocidin luontaistuotekaupasta
Maitohappobakteerit (ota joka päivä)
Ruokasooda (sekoita veteen 1 tl/lasi vettä ja juo, ehkä voi myös sivellä alapäähän sitä)
Nämä tappavat hiivaa myös ruuansulatuskanavasta.
Ruoka-aineista esim. kurkku, viikunat, porkkana syötyinä (tietysti!). Vältä sokeria ja vaaleaa vehnäjauhoa, myös hiivallisia tuotteita.
Etsin aikoinani hiivatonta leipää ja löysin yhden ainoan näkkileivän. Näin ainakin täällä tuppukylässä.
Vierailija:
Ruoka-aineista esim. kurkku, viikunat, porkkana syötyinä (tietysti!). Vältä sokeria ja vaaleaa vehnäjauhoa, myös hiivallisia tuotteita.
Haet sitten huomenna sen gynodaktarinin apteekista. Lääkäri itse ehdotti sitä kun olin raskaana ja oli hiivatulehdus ja se oli silloin paha,
t. Kutka ja junkka