Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja taas kurjistaa meidän elämää

Vierailija
02.11.2017 |

Töissä työnantaja on mulkvisti, niin mietin vaan, kun aina sanotaan, että oma hyvä mieli on itsestä kiinni ja älä anna elämääsi päästä asioita, jotka pitävät sinut maassa ym. niin jos töissä vielä olikin aikaisemmin hyvä olla ja sitten sinne pesiytyy kusipää, joka tekee sielläolemisesta kiukuttavaa, ilman, että voit sille mitään, koska sillä kusipäällä on valtaa, niin miten olla siinä sitten onnellinen? Eihän nyt kaikki voi helvetti soikoon olla yksityisyrittäjiä.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ei tiedäkään sitä, että olen varakas. Ei mun ole pakko olla siellä töissä, jos en halua. Mä teen hyvää hyvyyttäni hänelle töitä. Sietäis olla todella mukava mulle siis.

ap

Vierailija
82/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikilla ei ole niin, että ovat siellä hyvää hyvyytään, kuten pomo näyttää kuvittelevan. Koska niin hän omaa bisnestään tekee, ei varmaan ois pakko. Vois olla työntekijäkin, jos haluais. Niin ne, joiden on pakko olla siellä, niitä mun käy eniten sääliksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kyllä sä voit vaihtaa duunia. Ei kaikkialla ole kusipäät pomot. Sullakaan ei ollut aiemmin, muistatkos?

Ja tietysti voitte rakentaa siellä muiden alaisten kanssa semmoisen "miten kestämme kusipääpomon" -leirin, se lievittää kummasti tuskaa, kun kaikilla on yhteinen vihattava.

Olen ollut niin monessa alani työpaikassa että tiedän, ettei homma ratkea paikkaa vaihtamalla kuin äärimmäisen harvoin.

ap

Silloin on kyllä peiliin katsomisen paikka myös.

Olen ollut elämäni aikana n 10 pienyrityksessä töissä. Yhden muistan siitä että yrittäjä oli ’kurja’, ne 9 muuta pomoa sitävastoin oikein reiluja ja mukavia (kun itsekin teki työnsä hyvin ja tuli töihin reippaalla ja positiivisella asenteella).

Vierailija
84/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo ei tiedäkään sitä, että olen varakas. Ei mun ole pakko olla siellä töissä, jos en halua. Mä teen hyvää hyvyyttäni hänelle töitä. Sietäis olla todella mukava mulle siis.

ap

OMG this is so hilarious 😂😂😂

Vierailija
85/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, teillä köyhillä ei ole varaa ajatella näin :)

ap

Vierailija
86/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te köyhät syötte mitä tahansa paskaa, koska teillä ei ole oikeita vaihtoehtoja.

ap

Vierailija
87/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kyllä sä voit vaihtaa duunia. Ei kaikkialla ole kusipäät pomot. Sullakaan ei ollut aiemmin, muistatkos?

Ja tietysti voitte rakentaa siellä muiden alaisten kanssa semmoisen "miten kestämme kusipääpomon" -leirin, se lievittää kummasti tuskaa, kun kaikilla on yhteinen vihattava.

Olen ollut niin monessa alani työpaikassa että tiedän, ettei homma ratkea paikkaa vaihtamalla kuin äärimmäisen harvoin.

ap

Silloin on kyllä peiliin katsomisen paikka myös.

Olen ollut elämäni aikana n 10 pienyrityksessä töissä. Yhden muistan siitä että yrittäjä oli ’kurja’, ne 9 muuta pomoa sitävastoin oikein reiluja ja mukavia (kun itsekin teki työnsä hyvin ja tuli töihin reippaalla ja positiivisella asenteella).

Olen ollut myös muilla aloilla ja niissä olikin vähän eri meininki. Et siis usko työpahoinvointiin ongelmana Suomessa? Lapsellinen juntti.

ap

Vierailija
88/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tiukka meininki...

Vierailija
89/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksinhuoltajaäitejä, joihin pomon touhut iskee nyt kovimmin :( Totta kai mulle tulee paha mieli, kun heidän tunteensa vaikuttavat koko työyhteisöön. Ja epäreilusta sopimisesta (ei kuunnella, herneet nenässä kannastamme ja siitä vallankäyttö) en itse pidä, vaikka muuten ymmärtäisi, ettei pomo voi aina antaa vaan joskus ottaa.

ap

Vierailija
90/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No jos mulla olisi kusipää mulkku yrittäjä pomona ja työ aivan perseestä ja se yksi tekijä mikä tekee elämästäni sietämätöntä ja helvettiä ja varallisuustilanne se, ettei olisi pakko olla töissä.niin mulla olosi kyllä sen verran aivosoluja että tajuaisi että mulla on vain yksi elämä ja ottaisin loparit...

Vierailija
91/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palaa siis niin käämi jos meitä ei työntekijöinä arvosteta ja silti oletetaan että aiemman arvostavan pomon aikainen taso säilyisi. Haista paska.

ap

Vierailija
92/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meinasinkin kommentoida, että mitä sä isorikas töissä kärvistelet kun ei ole pakko. Kaikki ei voi olla yksityisyrittäjiä mutta sun luonteellehan se olis nappiratkaisu. Tosin sitten sä haukkuisit täällä tyhmiä asiakkaita, jotka pilaavat sun elämän.

Vierailija
93/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No jos mulla olisi kusipää mulkku yrittäjä pomona ja työ aivan perseestä ja se yksi tekijä mikä tekee elämästäni sietämätöntä ja helvettiä ja varallisuustilanne se, ettei olisi pakko olla töissä.niin mulla olosi kyllä sen verran aivosoluja että tajuaisi että mulla on vain yksi elämä ja ottaisin loparit...

No siis tottaka palkattomuus kurjistaisi elämää, mutta ei ois ihan pakko, jos pahoinvointi ois niin isoa. Siihen on kuitenkin vielä matkaa.

ap

Vierailija
94/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko siis tosissasi sitä mieltä että varakas ihminen ’ansaitsee’ parempaa kohtelua kuin varaton? Esim työnantajalta siis?

Vierailija
95/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just meinasinkin kommentoida, että mitä sä isorikas töissä kärvistelet kun ei ole pakko. Kaikki ei voi olla yksityisyrittäjiä mutta sun luonteellehan se olis nappiratkaisu. Tosin sitten sä haukkuisit täällä tyhmiä asiakkaita, jotka pilaavat sun elämän.

Juu, en tee sitä virhettä :) Ei ois mun luonteelle nappiratkaisu :) En ole niin ahne myöskään.

ap

Vierailija
96/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko siis tosissasi sitä mieltä että varakas ihminen ’ansaitsee’ parempaa kohtelua kuin varaton? Esim työnantajalta siis?

No ei tietenkään, mutta työnantajan ois parempi sisäistää, ettei siellä ole hyvää hyvyyttään kuin varakkaat. Köyhät ei ole siellä koska on kivaa.

ap

Vierailija
97/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti työpaikkakiusaajat ja " minä tiedän kaiken paremmin ja olen lähes täydellinen" ihmiset ovat porukalla kokoontuneet ilkkumaan ap:lle.

Onko niin vaikea myöntää, että vaikeita esimiehiä on olemassa eikä niille yleensä pystytä mitään tekemään.

Ei niihin pure mitkään hyvinvointikartoitukset tai terveydenhuollot. Niissä etsitään vikaa työntekijöiden keskinäisistä suhteista ei esimiehistä.

Vierailija
98/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saiko ap jo kupattua isänsä rahat vai miksi hän on yhtäkkiä varakas?

Vierailija
99/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaisessa työpaikassa olet töissä, mutta jos esimies pilaa työyhteisön ilmapiirin, niin ihan ensimmäisenä pidätte työntekijöiden kesken palaverin asiasta. Sen jälkeen yhteys luottamusmieheen tai jos työpaikallanne ei sellaista ole, työsuojeluvaltuutettuun. Myös työterveyshuoltoon voitte olla porukalla yhteydessä. Mikään työpaikalla ei muutu, jos työntekijät eivät edes yritä tehdä asialle jotain. Ja työntekijöiden apuna tässä asiassa ovat juuri luottamusmies, työsuojeluvaltuutettu ja työterveyshuolto. 

Vierailija
100/106 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö soittaa 112? Aloittajahan on psykoosissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi