Mikä olisi hyvä lahja varatulle ihastukselle?
Jos on kyse esim. synttäreistä, joulusta tai muuten vaan muistamisesta. Sen pitäisi olla jotain pientä ja "huomaamatonta", ettei sitä lahjaa tarvitsisi palauttaa. Kyse on kuitenkin varatusta henkilöstä, joten tarkoitus olisi lähinnä vain ilahduttaa eikä saattaa vaikeaan tilanteeseen kotona tms. Saa ehdottaa lahjoja miehelle tai naiselle!
Kommentit (26)
Jättää antamatta se lahja ja antaa heidän elää elämäänsä
Kukka on kiva.... ei mitään sellaista, joka jää pyörimään nurkkiin.
Kukka ilahduttaa ja siinä on ajatus. Ihan onnittelukin riittää. Se ajatus on tärkein.
Kukan ottaisin ja kukan antaisin mielelläni.
helvetin horo. Miksi on niin saatanan vaikeaa jättää varatut miehet/naiset rauhaan?
Otat mahdollisimman paljon välimatkaa tähän ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Otat mahdollisimman paljon välimatkaa tähän ihmiseen.
Tätä minäkin suosittelen.
Paras lahja on kun menet ilmoittautumaan hänen puolisolleen.
Miehelle kannattaa ehdottomasti antaa pillua.
Annoin alkoholia. Puolisolle voi sanoa ostaneensa pullon itse :)
Ihan vaan oman makusi mukaan valitset.
Kyllä ne terapeutit on tottuneet vastaanottamaan potilailtaan ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä.
Suikkari ja pillu ovat miehelle hyvä lahja, ei jää mitään jälkiä että pitäisi selitellä kotona.
Naiselle noh.. munaa? Suutelua?
Ihastuksen ja puolisonsa nimillä esitäytetty avioeropaperi?
Mä annoin korun. Hän pitää sitä työssä. Meidän suhde ei kuulu muille. Hän antoi minulle sormuksen lupaukseksi. Jos joku aattelee että oon naivi, en ole. Tää on vaa hauskaa ja onnellista haaveiden aikaa, ei mietitä tulevaa.
Onko viaton pikku ilahduttaminen todella niin vaarallista kuin jotkut ketjussa väittävät?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko viaton pikku ilahduttaminen todella niin vaarallista kuin jotkut ketjussa väittävät?
T. Ap
Ei ole. Nää on niitä katkeria ns ensimmäisiä naisia joiden miehet ottaa kodinhoidon hyödyt ja pitää mukavat muualla. Mä oon ite ykkösnainen miehelle vaik se on naimisissa. Meidän suhde on muutenkin poikkeava.
No vanha tuttu Suikkarihan se sopii tähänkin tilanteeseen.