Työnantaja taas kurjistaa meidän elämää
Töissä työnantaja on mulkvisti, niin mietin vaan, kun aina sanotaan, että oma hyvä mieli on itsestä kiinni ja älä anna elämääsi päästä asioita, jotka pitävät sinut maassa ym. niin jos töissä vielä olikin aikaisemmin hyvä olla ja sitten sinne pesiytyy kusipää, joka tekee sielläolemisesta kiukuttavaa, ilman, että voit sille mitään, koska sillä kusipäällä on valtaa, niin miten olla siinä sitten onnellinen? Eihän nyt kaikki voi helvetti soikoon olla yksityisyrittäjiä.
Kommentit (106)
Sitten jos sille menee sanomaan, että sinä heikennät ilmapiiriä täällä, sinä et kuuntele ketään, sinä olet syypää osaamattomuudellasi, niin se saa ihan mielettömät melonit nokkaan ja pistää sut heitä tää heti ekana ulos kun voit -listalle. Sen sijaan, että kuuntelisi ja korjaisi asioita.
ap
Ja sitten jos itse rupeat jurnuttamaan, että prkl teen työni niin huonosti kuin voin saamatta ongelmia, mä kostan, niin silloinkin on vain paha olla työstä, joka oli ennen ihan erilaista, ihan mukavaa. Kaivat itsellesi emotionaalista vihakuoppaa. Ja älkää ehdottako työpaikan vaihtoa, samaa paskaa eri paketissa tulee vastaan joka puolella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nytkin on niin paha mieli, että vaan vituttaa. Työnantajan syy.
ap
Hyvää työpäivää vaan.
Itte satuin heräämään ja kävin kusella, ensin ei väsyttäny, niin aukasin läppärin, mutta yks voikkonen ja lasi maitoa, niin nyt taitaa uni sitteki tulla. Hoh, hoijaa.
Paina hiileen vaan. Josko tuota itekki iltapäivästä aktivoituis.
Tsemppiä ja öitä.
-työtön
Ja sitten alat purka sitä vitutusta perheeseen, jos sellainen on... eikä kukaan voi mitään. Käsiä vaan voidaan taas levitellä. Sellaista se on... ja kun töissä puolet hiirinä nielee kaiken eikä halua loukata työnantajaa....heitä ei itseään ilmeisesi loukkaa tulla nähdyiksi koirina.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apHyvää työpäivää vaan.
Itte satuin heräämään ja kävin kusella, ensin ei väsyttäny, niin aukasin läppärin, mutta yks voikkonen ja lasi maitoa, niin nyt taitaa uni sitteki tulla. Hoh, hoijaa.
Paina hiileen vaan. Josko tuota itekki iltapäivästä aktivoituis.
Tsemppiä ja öitä.-työtön
On mullakin vapaa-aikaa, ei tää siitä johdu tai siihen liity mitenkään.
ap
Monologi siitä kuinka kirjoitan elämäkerrassani itsestäni sen sankarin ja kaikista muista syypäitä kaikkiin ongelmiin.
Jaxuhaleja<3
Työnantaja on vissiin yrittäjän lapsi. Niillä on sellainen naurettava harhaluulo, että työntekijät olisivat heidän kanssaan siinä jotenkin yrittäjiä, mitä tulee vastuisiin yms. Mutta voitonkäärinnästä vastaavat vain he itse, tai pieniä murusia annetaan ehkä "yhtiökumppaneille", työntekijöille, jotka emme ole yrityksen omistajia millään osalla, emmekä haluakaan olla. Tämä käy puheista rivienvälissä esille, ettei erota meidän rooliamme ja osaamme tai edes asemaamme häneen. Hän on vastuussa meidän hyvinvoinnistamme, emme me siihen voi vaikuttaa yhtään, jos hän päättää toisin.
ap
Pieni korjaus otsikkoon: Työnantaja taas kurjistaa minun elämää
Ap, kyllä sä voit vaihtaa duunia. Ei kaikkialla ole kusipäät pomot. Sullakaan ei ollut aiemmin, muistatkos?
Ja tietysti voitte rakentaa siellä muiden alaisten kanssa semmoisen "miten kestämme kusipääpomon" -leirin, se lievittää kummasti tuskaa, kun kaikilla on yhteinen vihattava.
Vierailija kirjoitti:
Monologi siitä kuinka kirjoitan elämäkerrassani itsestäni sen sankarin ja kaikista muista syypäitä kaikkiin ongelmiin.
Jaxuhaleja<3
Mietin vain, mikä on ratkaisu? Miksei saisi haluta käydä töissä ja olla oikeutettu voimaan hyvin niin ettei työantaja sitä estä, vie ja kurjista?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, kyllä sä voit vaihtaa duunia. Ei kaikkialla ole kusipäät pomot. Sullakaan ei ollut aiemmin, muistatkos?
Ja tietysti voitte rakentaa siellä muiden alaisten kanssa semmoisen "miten kestämme kusipääpomon" -leirin, se lievittää kummasti tuskaa, kun kaikilla on yhteinen vihattava.
Olen ollut niin monessa alani työpaikassa että tiedän, ettei homma ratkea paikkaa vaihtamalla kuin äärimmäisen harvoin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo jälkimmäinen on todella lapsellinen "ratkaisu" eikä ainakaan edistä minun onnellisuudentunteitani tai hyvinvointia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhaleja<3
Mietin vain, mikä on ratkaisu? Miksei saisi haluta käydä töissä ja olla oikeutettu voimaan hyvin niin ettei työantaja sitä estä, vie ja kurjista?
ap
Ala työnantajaksi kun se on niin pirun helppo duuni. Pääseet silkaan pahuuttasi kiusamaan kilttiä ja ahkeraa työntekijää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö koko ajan olekaan kivaa?
No minusta kuuluu olla, koska se olisi täysin mahdollista. Turhat ja typerät ongelmat, joita joku muu lapsellisuudellaan aiheuttaa minulle eivät kuulu hyvään elämään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti voitte rakentaa siellä muiden alaisten kanssa semmoisen "miten kestämme kusipääpomon" -leirin, se lievittää kummasti tuskaa, kun kaikilla on yhteinen vihattava.Ja tuo jälkimmäinen on todella lapsellinen "ratkaisu" eikä ainakaan edistä minun onnellisuudentunteitani tai hyvinvointia.
ap
Monologi aihe vapaalla on kypsän aikuisen tapa ratkaista ongelmia? Nyt voitkin siten elää onnellisena elämäsi loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhaleja<3
apAla työnantajaksi kun se on niin pirun helppo duuni. Pääseet silkaan pahuuttasi kiusamaan kilttiä ja ahkeraa työntekijää.
En ole alkanut, vaan oletan, että ne jotka alkavat hallitsisivat asian, eivätkä olisi lapsellisia muita kuuntelemattomia idiootteja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti voitte rakentaa siellä muiden alaisten kanssa semmoisen "miten kestämme kusipääpomon" -leirin, se lievittää kummasti tuskaa, kun kaikilla on yhteinen vihattava.Ja tuo jälkimmäinen on todella lapsellinen "ratkaisu" eikä ainakaan edistä minun onnellisuudentunteitani tai hyvinvointia.
apMonologi aihe vapaalla on kypsän aikuisen tapa ratkaista ongelmia? Nyt voitkin siten elää onnellisena elämäsi loppuun asti.
No en nyt ymmärrä, miksi sä väität tätä ratkaisuksi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö koko ajan olekaan kivaa?
No minusta kuuluu olla, koska se olisi täysin mahdollista. Turhat ja typerät ongelmat, joita joku muu lapsellisuudellaan aiheuttaa minulle eivät kuulu hyvään elämään.
ap
Sitten sinä teet omia valintoja, arviota ja päätöksiä omassa elämässä itsesi lapsen tasolle typistämisen sijaan, jos työ vain kurjistaa elämääsi.
Jos oma alasi ei ole kyllin hyvä sinulle, vaihda alaa.
ap