Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden
Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.
Kommentit (842)
Kukin tyylillään. Kai tuokin on yksi tapa surra.
Vaimohan on kuollut, mitä sitä kieltämään. Jos nyt sitten Tommysta tuntuu, että Pernilla on sit ihku, niin entä sitten? Ihan naisena tämän sanon, enkä usko, että itse osaisin haudasta kauheasti kieltää leskeltäni uusia naissuhteita. Joillakin tietenkin on suuremmat vaatimukset, myös kuolleena.
Arvashan tän kun haastattelussaan jossain vaiheessa totesi uhrautuvaisesti että uusi nainen SAA olla nuorempikin.
Pernillan juuri edesmennyt isä oli 4 v Tommya vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimohan on kuollut, mitä sitä kieltämään. Jos nyt sitten Tommysta tuntuu, että Pernilla on sit ihku, niin entä sitten? Ihan naisena tämän sanon, enkä usko, että itse osaisin haudasta kauheasti kieltää leskeltäni uusia naissuhteita. Joillakin tietenkin on suuremmat vaatimukset, myös kuolleena.
Ei Caritakaan kieltänyt, hänhän ilmoitti olevansa nyt ja ikuisesti Tommyn taivasvaimo ja että hänellä ei ole mitään sitä vastaan että Tommy ottaa uuden maallisen rakkaan.
Ei kuulosta ihan kristilliseltä toiminnalta, uskovia on kielletty olemasta yhteyksissä vainajahenkien (jotka ovat oikeasti demonihenkiä eivätkä edesmenneitä ihmisiä) kanssa.
Joko Tommy keksii jutut saadakseen "luvan ja siunauksen" muilta ihmisiltä tai sitten on todella vakavasta asiasta kyse.
Ensimmäinen on petosta ja toinen vaarallista hänelle itselleen.
Millainen nainen lähtee mukaan tuohon kuvioon näin nopeasti? Ei kai vaan joku nuori julkisuustyrkky? Ensin itkee muka Hellstenin kanssa entisen vaimon kuolemaa ja sitten huomaakin rakastavansa miestä, jep. Jos meni maku Hellstenistä, niin kyllä ei anna tämä uusi nainenkaan itsestään kovin järkevää kuvaa.
Kiire tuntuu olevan, oliko nyt ihan pakko julkisuuteen tulla, olisi vaan pysynyt hiljaa. Tuntuu olevan terapeutti nyt vähän hukassa itsensä kanssa. Ikävää, että mahdollisesti loukkaa vielä toista ihmistä ja edesmenneen vaimonsa lähipiiriä. Minä, minä, minä -esimerkkiä tuntuu terapeutti antavan. Kohta varmaan taas saamme lukea tästä uudesta, maailmankaikkeutta suuremmasta rakkaudesta. Kumma, kun sellaiset aina sattuvat hänen kohdalleen....
Vierailija kirjoitti:
Arvashan tän kun haastattelussaan jossain vaiheessa totesi uhrautuvaisesti että uusi nainen SAA olla nuorempikin.
Mikä terapeutti tämä mies muka oikein on? Alkaa vähän epäilyttää hänen ammatilliset pätevyydet, jos neuvoo samaa kuin elää. Vai onko tässä taas kyse ihmisestä, joka puhuu toista kuin itse elää ja uskoo vain kääriäkseen tyhmiltä rahat?
Siis jos pitää paikkansa vielä, että uusi nainen on vasta menettänyt lähiomaisensa, iskikö terapeutti suruaikaa viettävän naisen? Helppo saalis, oksettavaa.
Plaah... Aikoinaan arvostin Tommya kirjojensa vuoksi, no toimivat jonkinlaisena sysäyksenä omalle terapialleni, sitä tietysti ei voi ottaa pois.
Katsonpa kristallipallooni: eroavat vuoden-parin päästä ja Tommy ja/tai nainen ilmestyvät mediaan puimaan liian nopeasti edennyttä suhdetta ja kuinka nyt on oltava yksin ainakin vuosi.
Nyt puuttuu enää vauvauutinen ja häät.
Alkaa Hellstenin uskottavuus tosiaan olla aika kovilla. Aikoinaan terapeutti iski perheystävän ja erosi. Nyt vain muutama kuukausi vaimon kuolemasta löytää uuden rakkauden nuoresta naisesta, josta huutelee vielä lehdissä. Nainen näyttää vielä surevan julkisesti isäänsä, terapeutti Hellsten päättänyt ilmeisesti antaa vähän terapiaa. NOLO MIES! Terapeutti, joka ei tajua itse olevansa oikein kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa Hellstenin uskottavuus tosiaan olla aika kovilla. Aikoinaan terapeutti iski perheystävän ja erosi. Nyt vain muutama kuukausi vaimon kuolemasta löytää uuden rakkauden nuoresta naisesta, josta huutelee vielä lehdissä. Nainen näyttää vielä surevan julkisesti isäänsä, terapeutti Hellsten päättänyt ilmeisesti antaa vähän terapiaa. NOLO MIES! Terapeutti, joka ei tajua itse olevansa oikein kunnossa?
Miten niin terapiaa? Olivat keskustelleet yhdessä kuolemasta.
Mikä on noloa?
Miten niin ei ole kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä terapeutti tämä mies muka oikein on? Alkaa vähän epäilyttää hänen ammatilliset pätevyydet, jos neuvoo samaa kuin elää. Vai onko tässä taas kyse ihmisestä, joka puhuu toista kuin itse elää ja uskoo vain kääriäkseen tyhmiltä rahat?
Siis jos pitää paikkansa vielä, että uusi nainen on vasta menettänyt lähiomaisensa, iskikö terapeutti suruaikaa viettävän naisen? Helppo saalis, oksettavaa.
Hän on ensiksi mies ja vasta seuraavaksi terapeutti. Kyllä hän saa siirtyä elämässään eteenpäin, eikä tarvitse palvoa vaimovainajaa enempää. Vai haluavatko mammat sellaista, jotain yleisesti hyväksyttyä tapaa jatkaa elämää?
Mielestäni on parempi naida, kuin palaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistelinkin lukeneeni, että tämä edesmennyt puoliso oli Hellstenin ja ex-vaimon yhteinen ystävä ja rakkaus tuli yllättäen, niin kuin sillä on näissä piireissä tapana. Ja nyt uusi nainen on Hellstenin ja edesmenneen puolison yhteinen ystävä, ja rakkaus alkoi kolkutella yllättäen ravintolan/kahvilan pöydässä, kun yhdessä surtiin vainajaa.
Mietin että mikä minua tässä niin triggeröi ja se on se miten halvalla Tommy myi Caritan. Jos tuo haastattelu jossa nuorempikin nainen oli tervetullut elämään oli joku mainos, että käykää nuoremmat naiset kimppuun kuin sika limppuun, niin silloin oli sentään joku syy mennä lehdille tuollaisia puhumaan. Mutta mahtoiko Tommykään sentää kehdata näin ajatella? Hän häpäisi luultavasti Caritan muistoa ihan just for lolz. Koska ajatus nuoremmasta kutkuttaa alapäätä joten siitä pitää päästä puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ensiksi mies ja vasta seuraavaksi terapeutti. Kyllä hän saa siirtyä elämässään eteenpäin, eikä tarvitse palvoa vaimovainajaa enempää. Vai haluavatko mammat sellaista, jotain yleisesti hyväksyttyä tapaa jatkaa elämää?
Mielestäni on parempi naida, kuin palaa.
Tervetuloa uskomusten tavarataloon. Täällä voit yhdistellä uskontoa, psykologiaa ja biologiaa sopivalla tavalla. Juuri niin, että voit aina selittää käyttäytymisesi parhain päin. Kun mehän emme vieteillemme mitään voi, meidän on vain mentävä niiden mukaan, ja musertavan surunkin keskellä se sukupuolinen kanssakäyminen mielessä kajastelee, ei voi mitään. Sellaisia me olemme.
Tulipa inhottava olo tästä uutisesta. En voi toivottaa onnea tälle pariskunnalle.
Tulin mietteliääksi tästä uutisesta. Mietin miksi se tuntuu niin pahalta. Olen ollut mieheni kanssa 15v. yhdessä ja satuttaa ajatus että hänellä olisi 5kk:tta kuolemani jälkeen jo uusi suhde. En tiedä mikä siinä niin satuttaa. Että olisin niin nopeasti korvattavissa uudella ihmissuhteella? Että en ollut niin merkittävä että hän surisi minua pidempään? En tuomitse Tommya, kuulostelen vain tuntemuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde on vasta alussa ja annetaan sen kehittyä ja vahvistua rauhassa niin voiko se samalla olla -jälleen- huikea?
No hän tarkoittaa, että on mahtavaa saada taas seksiä pienen tauon jälkeen.
Hätätyhjennysten jälkeen voi ruveta pikkuhiljaa tutustumaan uuteen naisystävään.
Minusta oli kyllä vähän outoa, että Hellsten jo muutama päivä vaimonsa kuoleman jälkeen tunsi olonsa paremmaksi, eikä ollutkaan enää ihan murheen murtama. Eihän tuossa vaiheessa ole oikein vielä edes sisäistänyt sitä rakkaan poismenoa. Minulta kuoli veli ja vasta joskus parin kuukauden kuluttua asia edes tuntui todelliselta ja ikävä alkoi tuntua lujemmin kuukausi kuukaudelta. Vuoden kuluttua pystyin hyväksymään veljeni kuoleman ja olin sentään ehtinyt siiihen valmistautua pari kuukautta.
Mutta vielä myöhemminkin tuli epätodellinen olo, että onko veljeni todella kuollut. Ekan vuoden aikana ei tainnut olla päivääkään, joka ei olisi alkanut veljen kaipauksella ja ilta päättyi samoin. Itkin joka päivä. Jotenkin kuvittelisin, että puolison kuolema olisi paljon pahempi ja vaikeampi asia, vaikka olinkin veljeni kanssa hyvin läheinen. Jos liitto on ollut onnellinen ja rakkaus suurta, niin miten ihmeessä siihen suuren rakkauden paikalle voi kovin äkkiä tulla joku toinen? Joku tässä mättää.
Siis lesken pitää niitä sormuksia, siis olen tuon 139 kirjoittaja. Ihana tämä puhelimen ennakkosyöttö..