Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden
Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.
Kommentit (842)
Vierailija kirjoitti:
Onko Pernilla jo täyttänyt 20 vee? Tommyhän haaveili nuoremmasta naisesta kaksi kuukautta vaimon kuoleman jälkeen.
Olipa ilkeä viesti. Ei haaveillut nuoremmasta vaan sanoi että saa olla nuorempikin.
Tuskin sitäpaitsi 20 veetä haluais, vaan esim.nelikymppinen on häntä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa. Pääsee p*nemaan nuorta naista. Ei tule kestämään. Tuo suhde ei tule kestämään.
Mistä sinä tiedät kenenkään suhteen kestävyyttä? Ja miten kahden vapaan suhde voi kuvottaa ulkopuolista? Sen ymmärtäis että varattujen suhde kuvottaisi.
Suhde ei ehkä kestä kun kuolemasta vähän aikaa, mutta voi kestääkin. Onnea heille!!
Aika monet alta 65v löytävät äkkiä uuden koska haluavat säännöllistä seksiä. Jos jää 80v leskeksi niin se on sitten jo toinen juttu ja voi olla lopun aikaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
No, se aivan ylimaallinen suhde edesmenneeseen puolisoon unohtui sitten yllättävän nopeasti.
Unohtui?? Eihän se uuden ihmisen tulo elämään nyt hyvän tähäre sitä tarkoita notta vainaja ja suhde häneen unohtuisi!! Varmasti on joka hetki sydämessä.
Lapsellisia viestejä monella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyypillistä mieslesken toimintaa. Puhutaan yhtä, tehdään toista. En tunne yhtäkään sinkkua miesleskeä ja kaikki on tapahtunut aina hyvin nopeasti, hyvä kun on kalmo ehtinyt kylmetä.
No mun mies alkoi eron jälkeen suhteeseen naislesken kanssa, jonka miehen kuolemasta ei kauhean pitkä aika. Traumaattinen kuolema vieläpä. En silti epäile ettei olisi toipunut, se on yksilöllistä.
"Carita ja Tommy tunsivat toisensa ulkonäöltä jo lapsina varttuessaan Loviisassa.
Kumpikin solmi tahollaan avioliiton ja sai kolme lasta. 80-luvun alussa heistä tuli perheystäviä. Keskinäinen vetovoima tuntui jo silloin.
”Nauroimme samoille asioille. Jäimme aina juttelemaan keskenämme, vaikka muut lähtivät”, he kertaavat.
90-luvun lopulla kummankin avioliitto rakoili pahasti. Tommy muistaa ajalta epätoivoisena lausumansa rukouksen:’
”Anna minulle nainen. En enää jaksa olla yksin yhdessä.”
Käännekohta oli tiistai 13.7.1999. Carita ja Tommy viettivät yhteisen päivän Ahvenanmaalla. Carita halusi hetkeksi hiljentymään Saltvikin kirkkoon, ja Tommy lähti mukaan seuraksi. Heidän istuessaan vierekkäin Tommyn mieleen nousi jälleen rukous:
”Tässä on se nainen, jonka kanssa haluan elämäni jakaa. Miksi en häntä saa?”
Vasta jälkeenpäin hän oivalsi, että Carita oli istutettu hänen vierelleen vastauksena ensimmäiseen rukoukseen.
”Se oli universumin tai jumalan puhuttelu. Uskokaa jo, te kuulutte yhteen.”"
https://seura.fi/viihde/tommy-ja-carita-hellsten-emme-elaneet-lainkaan/
Väistämättä tulee mieleen, että Pernillankin kanssa on jääty juttelemaan aina keskenään, vaikka muut lähtivät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Pernilla jo täyttänyt 20 vee? Tommyhän haaveili nuoremmasta naisesta kaksi kuukautta vaimon kuoleman jälkeen.
Olipa ilkeä viesti. Ei haaveillut nuoremmasta vaan sanoi että saa olla nuorempikin.
Ei ollut ilkeä, vaan asiallinen kysymys. Hellsten sanoi haastattelussaan, että mahdollinen uusi kumppani VOI olla nuorempikin, iällä ei ole merkitystä.
Hän EI sanonut, että uusi kumppani voi olla vanhempikin, joten iällä taitaa kumminkin olla pikkasen väliä.
Voihan Pernilla toki olla 80kin. Ihan hyvin!😜Ei olisi paha ikäero, kun ukko itse on 66.
On ihan hukassa ittensä kanssa. Jotain ihme riippuvuutta. Miten voi olla niin vaikeetta olla muutama kuukausi ilman suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen rakastua 4 kk pitkäaikaisen rakkaan vaimon kuoleman jälkeen? Surutyön läpikäynti on täysin kesken, olkoon vaikka psykoterapeutti tai mikä tahansa ihmismielen ammattilainen. Tietysti treffipyynnöt lopahtavat, onhan jotkut lesket kuumaa saalista.
Luin IS:n jutun. Kyseessä hänen ja edesmenneen vaimon yhteinen ystävä.
– Hän tuli ovesta sisään, kun olin istahtanut pöytään. Olemme tunteneet jo pitkään, hän oli myös Caritalle tärkeä ihminen. Keskustelimme Caritan kuolemasta ja itkimme yhdessä. Koin hänen kanssaan erikoista läheisyyttä, Hellsten kertoo Eevan haastattelussa.
Ihan uskomatonta.
Eikös tämä edesmennyt vaimo ollut myös Tommyn ja ensimmäisen vaimonsa yhteinen ystävä? Pidän paljon Hellstenin kirjoista ja "filosofiasta", mutta en voi mitään, että tällainen vähän kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. nelilymppinen on häntä 26 vuotta nuorempi, voisi kevyesti olla isä sen ikäiselle....
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä kamala ihminen, mutta mulle tuli oudot tuntemukset kun Hellsten ilmoitti äkillisestä vaimonsa poismenosta. Onkohan kuolinsyytä tutkittu tarpeeksi hyvin. Uusi nainen taisi olla jo katsottuna... Eikö hellsten eronnut aiemmin niin täydellisestä suhteesta.
Olet kamala ihminen, pohdintasi on suorastaan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen rakastua 4 kk pitkäaikaisen rakkaan vaimon kuoleman jälkeen? Surutyön läpikäynti on täysin kesken, olkoon vaikka psykoterapeutti tai mikä tahansa ihmismielen ammattilainen. Tietysti treffipyynnöt lopahtavat, onhan jotkut lesket kuumaa saalista.
Luin IS:n jutun. Kyseessä hänen ja edesmenneen vaimon yhteinen ystävä.
– Hän tuli ovesta sisään, kun olin istahtanut pöytään. Olemme tunteneet jo pitkään, hän oli myös Caritalle tärkeä ihminen. Keskustelimme Caritan kuolemasta ja itkimme yhdessä. Koin hänen kanssaan erikoista läheisyyttä, Hellsten kertoo Eevan haastattelussa.
Ihan uskomatonta.
Eikös tämä edesmennyt vaimo ollut myös Tommyn ja ensimmäisen vaimonsa yhteinen ystävä? Pidän paljon Hellstenin kirjoista ja "filosofiasta", mutta en voi mitään, että tällainen vähän kuvottaa.
Oli. Ensin ensimmäisen vaimon ystävä, sitten perheet ystävystyivät. Jossain kirjassaan Hellsten kirjoitti, että ystävyys muuttui kuitenkin lopulta mahdottomaksi naisten välillä. Ihmekös tuo, aikamoinen luottamuksen osoitus or not.
Itsekin olen leski ja muistan kuinka vielä alle puoli vuotta miehen kuoleman jälkeen olin niin turta ikävästä, ettei seksiä jonkun uuden kumppanin kanssa olisi voinut ajatellakaan, ei edes treffejä! Vasta n. 1,5 v:n surutyön jälkeen tuntui että elämä alkaa voittaa.
Tuntuu että himot menee monella miehellä ihan kaiken edelle ja 'mikään ei ole pyhää' kun ne alkaa jyllätä...
Mammat hoi, kuinka kauan teidän mielestä kesken pitäisi pitää niitä sormuksia? Mun mies kuoli tammikuussa ja itse otin sormukset pois maaliskuussa, kun oli mennyt kunnolla jakeluun, että mies on kuollut, kuoli äkillisesti. Mun avioliittohan päättyi siihen kuolihetkeen, kuten vihkikaavassa oli, "kunnes kuolema meidät erottaa". Ei se sitä merkkaa, että kun on sormukset pois, että olisi haku päällä. Ehei, ei todellakaan! Ei ole edes käynyt edes mielessä vielä.
Mulle tulee hirveän surullinen olo siitä ettei edes nämä jotka oikein hehkuttaa miten hyvä liitto heillä oli pysty kunnioittamaan edesmennyttä vaimoaan sen enempää, etteivät haaveilisi jostain nuoremmasta lehtien palstoilla. Tuntuu siltä että ihmisiä kusetetaan kun myydään romanttista rakkautta. Toki eihän sitä enää edes myydä entiseen malliin. Ehkä sen aika on ohi. Tulevaisuus on fuckbuddyjen?
Miltähän edesmenneen vaimon lapsista tuntuu? Ihme, ettei edes terapeutti osaa ajatella omaa napaansa pitemmälle...
"90-luvun lopulla kummankin avioliitto rakoili pahasti. Tommy muistaa ajalta epätoivoisena lausumansa rukouksen:’
”Anna minulle nainen. En enää jaksa olla yksin yhdessä.”
Miksi ei rukoillut avioliittonsa puolesta?
Mielestäni todella erikoinen tapaus ja ei hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mammat hoi, kuinka kauan teidän mielestä kesken pitäisi pitää niitä sormuksia? Mun mies kuoli tammikuussa ja itse otin sormukset pois maaliskuussa, kun oli mennyt kunnolla jakeluun, että mies on kuollut, kuoli äkillisesti. Mun avioliittohan päättyi siihen kuolihetkeen, kuten vihkikaavassa oli, "kunnes kuolema meidät erottaa". Ei se sitä merkkaa, että kun on sormukset pois, että olisi haku päällä. Ehei, ei todellakaan! Ei ole edes käynyt edes mielessä vielä.
No Tommyllä kuitenkin oli. Olisitko sinä antanut lehdelle haastattelun juuri tuossa kahden kuukauden kohdalla että uusi parisuhde saa tulla, saa olla nuorempikin mies.
Tota en ole kuullut, mutta sopii kuvaan!
Taidan saman tien repiä sytykkeiksi ainoan omistamani Hellstenin kirjan. Sekin jäi lukematta sisältämänsä uskonnollisen hurskastelun takia. Sellaista roskaa ei kehtaa edes kirppiksellä myydä.