Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden
Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.
Kommentit (842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on uusi huikea parisuhde", kertoo Tommy.
Ei siinä mitään, eikä kukaan voi toisten parisuhdeasioita tietää. Kuitenkin hieman tyylitöntä tulla asian kanssa julki tuolla tavoin, kun muutama kuukausi sitten on edellisen huikean suhteen haudannut.
Esimerkiksi Miina Maasolan leski on toiminut tyylikkäästi.
Kuin myös Kaari Utrio. Hänen päivityksistään on oikeasti välittynyt vahva suhde edesmenneeseen puolisoon. Ei ole tarvinnut alleviivata, että tämä oli nyt jotain ainutlaatuista, kun se välittyy muutenkin.
Eli paremmin ja oikeammin surtu.
Raadonsyöjät siirtyvät Metsäkedon haaskan ääreltä uuteen herkutteluapajaan. Niin naisten tapaista, että!
Mistähän ne havainnot pahansuovista juoruämmistä johtuvat?
Älä tule keskustelupalstalle jos et kestä keskustelua. Itse varmasti kovimpaan ääneen huudat omien mieliaiheittesi tiimoilta että miksi vain kivat aiheet ja keskustelut sallitaan, mude on ohra!
Ai tämä on naisten keskustelua. Valittavat myös, ettei mies puhu mitään.
En yhtään ihmettele tuollaisten kommenttien jälkeen.
Hetkinen, missä naiset on vaatineet että mies selostaa lehdistölle parisuhteidensa kaikki käänteet?
Retorinen kysymys!
Siis keskustellaan yleisellä tasolla.
Naiset valittavat miehen puhumattomuudesta. Ja kun puhuu alkaa myllytys.
Katsoppas vähän näitä tähtösiä kuinka hehkuttavat uutta rakastaan ja uutta ja uutta jne. Miksi Hellsten ei saisi hehkuttaa? Siksikö, kun vaimo kuoli puoli vuotta sitten?
Täytyykö rakentaa Taj Mahal ja surra xx -vuotta, jonka jälkeen vasta on oikein luovuttu rakkaastaan?
Lähipiirissäni on tapahtunut myös niin, että miehen kuoltua on leskellä parin kuukauden jälkeen uusi mies kainalossa. Se on minusta oikein. Ei vainaja paheksunut.
Vai onko sittenkin kysymys "yleisistä sopivaisuussäännöistä ja -periaatteista?"
Miksi muiden mielipieillä rakkausasioissa on niin suuri painoarvo?
Edelleenkin, onko naiset valittaneet siitä että mies ei puhu lehdistölle? Kenelläkään täällä ei ole mitään sitä vastaan että Hellsten puhuu kumppanilleen tai lähipiirilleen, mutta nyt on käsitelty näitä typeriä ja yliampuvia avautumisia lehdistön suuntaan.
En edelleenkään puhu kyseisestä tapauksesta. Voit jatkaa, mikäli niin haluat.
Olen eri ihminen kuin se jolle kommentoit; mutta miksi tulet puhumaan eri tapauksista ja pseudoargumentoit niillä tätä tapausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän selvisi musertavasta surusta kirjaimellisesti yhdessä yössä, ja yhtä nopeasti on rakennettu uusi huikea parisuhde.
Jos Tommy ei olisi terapeutti, tulis mieleen että nämä jatkuvat huikeat ja elämää suuremmat käänteet joita pitää toitottaa lehdissä on narsististen ihmisten puuhia.
Näin juuri.
Media myy juttujaan ja hakee aiheita julkkiksista. Vai onko Hellsten muka soitellut lehdestä toiseen vedättääkseen parhaan hinnan? Enpä usko.
Some näyttää haluavan seuraavaa (mies)saalista ja Hellsten on seuraava.
Pikkarit vaihtoon!
Onhan se ikävää, kun narsistisesti tepasteleva kukonpoika ei voi puhua ihan mitä sattuu, vaan ihmiset tarttuvat ristiriitaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään, eikä kukaan voi toisten parisuhdeasioita tietää. Kuitenkin hieman tyylitöntä tulla asian kanssa julki tuolla tavoin, kun muutama kuukausi sitten on edellisen huikean suhteen haudannut.
Esimerkiksi Miina Maasolan leski on toiminut tyylikkäästi.
Kuin myös Kaari Utrio. Hänen päivityksistään on oikeasti välittynyt vahva suhde edesmenneeseen puolisoon. Ei ole tarvinnut alleviivata, että tämä oli nyt jotain ainutlaatuista, kun se välittyy muutenkin.
Eli paremmin ja oikeammin surtu.
Raadonsyöjät siirtyvät Metsäkedon haaskan ääreltä uuteen herkutteluapajaan. Niin naisten tapaista, että!
Mistähän ne havainnot pahansuovista juoruämmistä johtuvat?
Älä tule keskustelupalstalle jos et kestä keskustelua. Itse varmasti kovimpaan ääneen huudat omien mieliaiheittesi tiimoilta että miksi vain kivat aiheet ja keskustelut sallitaan, mude on ohra!
Ai tämä on naisten keskustelua. Valittavat myös, ettei mies puhu mitään.
En yhtään ihmettele tuollaisten kommenttien jälkeen.
Hetkinen, missä naiset on vaatineet että mies selostaa lehdistölle parisuhteidensa kaikki käänteet?
Retorinen kysymys!
Siis keskustellaan yleisellä tasolla.
Naiset valittavat miehen puhumattomuudesta. Ja kun puhuu alkaa myllytys.
Katsoppas vähän näitä tähtösiä kuinka hehkuttavat uutta rakastaan ja uutta ja uutta jne. Miksi Hellsten ei saisi hehkuttaa? Siksikö, kun vaimo kuoli puoli vuotta sitten?
Täytyykö rakentaa Taj Mahal ja surra xx -vuotta, jonka jälkeen vasta on oikein luovuttu rakkaastaan?
Lähipiirissäni on tapahtunut myös niin, että miehen kuoltua on leskellä parin kuukauden jälkeen uusi mies kainalossa. Se on minusta oikein. Ei vainaja paheksunut.
Vai onko sittenkin kysymys "yleisistä sopivaisuussäännöistä ja -periaatteista?"
Miksi muiden mielipieillä rakkausasioissa on niin suuri painoarvo?
Vaimon kuolemasta tulee viisi kuukautta eli uusi suhde alkoi korkeintaan nelisen kuukautta vaimon menettämisestä. Vaimon kanssa oli ollut elämää suurempi yhteys, jotain sanoinkuvaamattoman valtavaa. Yhtäkkiä se valtavuus onkin toisen ihmisen kanssa, sormukset sun muut jätetty jo aiemmin pois, pari kuukautta kuolemasta haikaillaan uutta naista, mielellään nuorempaa jne.
On siinä paheksumisenkin aihetta mutta huolestuttavinta on että mies on paljon julkisuudessa esillä oleva terapeutti jolla jonkinlainen, riviterapeuttia isompi auktoriteettiasema moniin apua atrvitseviin ihmisiin nähden.
Ihmettelen kyllä tätä uutta naista, kuka lähtee tuollaiseen mukaan?
Ihmetyttää etenkin se että kuolema oli äkillinen ja yllättävä, minkäänlaista luopumista ja surutyötä ei ollut pystynyt tekemään ennen Caritan poismenoa ja noin helposti on toipunut, väittää vielä että uusi suhde on Caritan toivoma ja siunaama.
Miksi tuota ei saisi ällistellä ja paheksuakin? Se on outoa, loukkaavaa vaimoa kohtaan ja merkki siitä että kaikki ei miehessä ole kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän selvisi musertavasta surusta kirjaimellisesti yhdessä yössä, ja yhtä nopeasti on rakennettu uusi huikea parisuhde.
Jos Tommy ei olisi terapeutti, tulis mieleen että nämä jatkuvat huikeat ja elämää suuremmat käänteet joita pitää toitottaa lehdissä on narsististen ihmisten puuhia.
Näin juuri.
Media myy juttujaan ja hakee aiheita julkkiksista. Vai onko Hellsten muka soitellut lehdestä toiseen vedättääkseen parhaan hinnan? Enpä usko.
Pikkarit vaihtoon!
Tuskin vedättääkseen parhaan hinnan vaan pysyäkseen ihmisten tietoisuudessa ja puheenaiheena.
Vierailija kirjoitti:
Hellsten sanoi, että vaimon kuoltua puolet hänestä meni taivaaseen. Ilmeisesti alapää jäi maan päälle? Hengelliset ”johtajat” ovat poikkeuksetta käveleviä vitsejä.
😂👍😂
Shokkivaiheessa ihminen voi tehdä vähän mitä sattuu, tunteet ovat pinnassa ja haavat auki ja siinä voi helposti päästä joku empaattinen ja samaa ihmistä sureva ihminen hyvinkin lähelle ihon alle. Tiedän yhden toisenkin tapauksen jossa näin kävi. Sitä en tosin tiedä syntyikö siitä kestävä suhde. Niin tai näin, jokainen kai pyristelee surunsa kanssa omalla tavallaan, Tommyn tapa on nyt sitten tällainen. Olen muutenkin vähän kyllä ihmetellyt hänen "maanantaina olin hajalla, tiistaina elämä alkoi uudelleen" -juttujansa. Onko pitkäaikaisen rakkauden menetyksestä oikeasti pakko toipua parissa päivässä? Eikö rakasta ihmistä saa surra vaikka vuoden tai kaksi ihan rauhassa? Mutta ehkä kaikista ei sitten siihen ole.
Itsekin turvauduin aikoinani eron jälkeen laastarisuhteeseen, ja se pohjautui ihan täysin siihen että minusta ei yksinkertaisesti ollut olemaan yksin ja kestämään omaa suruani ja tuskaani yksin. Tein väärin sitä ihmistä kohtaan joka laastarinani toimi, ja hän myös joutui asiasta kärsimään kun sitten lopulta totesin ettei minusta ole mihinkään oikeaan ja pitkäkestoiseen suhteeseen. Toisaalta hän toki tiesi tilanteeni ja oli itsekin eronnut hiljattain, joten kai siinä sitten oli kaksi samanlaista tunaria sekoilemassa. Mitään oikeaa apua siitä suhteesta ei tuskiini ollut, vaan päinvastoin siitä aiheutui vielä lisää ongelmia. Se kaikki piti sitten käsitellä ihan itse ja yksin sen jälkeen, ja sen jälkeen en ruvennutkaan pitkään aikaan suhteeseen vaan keskityin itseni korjailemiseen ja jaloilleni pääsemiseen. Monesti on kyllä tullut havaittua, että miehille tällainen itsenäistyminen on paljon vaikeampaa, vaikka perinteisesti kai ajatellaan että miehet ovat itsenäisiä ja vahvoja.
Tiesittekö, että Tommy Hellsten ja hänen taivasvaimonsa Carita työskentelivät terapeutteina Helsingissä ja PORVOOSSA?!
No ei ihme! 😂👍
Onhan toi kieltämättä nopeeta toimintaa mut toisaalta elävien on elettävä.Surullisempia on ne tapaukset jotka katkeroituu ja jää suruun kiinni ja elävät uhrin elämää lopun elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri.
Pikkarit vaihtoon!
Tuskin vedättääkseen parhaan hinnan vaan pysyäkseen ihmisten tietoisuudessa ja puheenaiheena.
Palstan mukaan hänen julkisuuskuvansa ei kohentunut ja maine terapeuttina huononi.
Mutta kukapa palstapällien mielipiteistä välittäisi, paitsi heikkolahjaisempi kansanosa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi kieltämättä nopeeta toimintaa mut toisaalta elävien on elettävä.Surullisempia on ne tapaukset jotka katkeroituu ja jää suruun kiinni ja elävät uhrin elämää lopun elämänsä.
Aivan. Miehet ja naiset nyt ovat vain erilaisia. Miehet ovat hieman nopeampia käänteissään. Miesten pukukin sopeutuu kädenkäänteessä uuteen tunnetilaan: lähtiessään vaimonsa hautajaisista tuore leski voi vessassa vaihtaa mustan solmion iloisen kirjavaan. Hän on saman tien valmis tansseihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri.
Pikkarit vaihtoon!
Palstan mukaan hänen julkisuuskuvansa ei kohentunut ja maine terapeuttina huononi.
Mutta kukapa palstapällien mielipiteistä välittäisi, paitsi heikkolahjaisempi kansanosa.
Viihdyt täällä kuitenkin taas tänään?
Tämä terapeutti ei koskaan ole vakuuttanut minua taidoillaan, joita itse kehuskelee.
Aikoinaan ei pystynyt/osannut edes oman poikansa masennusta hoitamaan millään tavoin.
Ei tullut tukea, ei isällistä eikä ammatillista.
Uskovaiset on yllättävän usein kaksinaamaisia ja itsekkäitä. Tää sopii niiin hyvin tohon kuvioon. Kaikkea paskaa uudelle pariskunnalle.
Mistä syystä tämä mies haluaa olla julkisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset on yllättävän usein kaksinaamaisia ja itsekkäitä. Tää sopii niiin hyvin tohon kuvioon. Kaikkea paskaa uudelle pariskunnalle.
Muistan, että hän aikoinaan kirjoitti hyvin tuomitsevasti avioerosta ja avioliiton pyhyydestä... kunnes erosi itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että hän aikoinaan kirjoitti hyvin tuomitsevasti avioerosta ja avioliiton pyhyydestä... kunnes erosi itse.
Ois pitäny lukea ennen lähettämistä... Siis kirjoitti avioliiton ehdottomasta pyhyydestä ja kirjoitti hyvin tuomitsevasti avioerosta... kunnes erosi itse.
No, pian tulee sitten ensimmäinen yhteishaastattelu uuden naisen kanssa.
Kuvottavaa. Pääsee p*nemaan nuorta naista. Ei tule kestämään. Tuo suhde ei tule kestämään.
Hellsten sanoi, että vaimon kuoltua puolet hänestä meni taivaaseen. Ilmeisesti alapää jäi maan päälle? Hengelliset ”johtajat” ovat poikkeuksetta käveleviä vitsejä.