Miten Lauren Mayberry voi näyttää teinitytöltä 36-vuotiaana?
Chvrches-yhtyeen laulusolisti Lauren Mayberry on 36-vuotias, mutta näyttää yhä teinitytöltä.
Kommentit (19)
Hänellä on pienet kasvot ja näyttää ikäistään jonkun verran nuoremmalta, mutta ei nyt todellakaan teiniltä :D Katso filtteröimätöntä videokuvaa hänestä niin huomaat.
Oli pakko mennä googlaamaan kuvahaulla kyseinen henkilö. Ihan oli ikäisensä näköinen, ei mitään teinimäistä ulkonäössä.
Alle nelikymppinen ei ole kovin vanhakaan.
Itse matkustan busseissa lastenlipulla vaikka olen 49. Tarkastajat ei koskaan kyseenalaista. Alkosta en voi ostaa mitään edes henkkareilla sillä epäilevät väärennetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko mennä googlaamaan kuvahaulla kyseinen henkilö. Ihan oli ikäisensä näköinen, ei mitään teinimäistä ulkonäössä.
Alle nelikymppinen ei ole kovin vanhakaan.
Alle nelikymppinen on aikuinen nainen, lähempänä neljääkymppiä jo keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Teinit ei näytä tältä
Sanoisin että näyttää nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse matkustan busseissa lastenlipulla vaikka olen 49. Tarkastajat ei koskaan kyseenalaista. Alkosta en voi ostaa mitään edes henkkareilla sillä epäilevät väärennetyksi.
Juu, juu 😂 uskotaan ehdottomasti.
Ranskattaret näyttävät teiniltä vielä kuusikymppisenä:
Huoh. Minä olen beibifeissi ja mitenkö näytän tältä? No minulla nyt on vain sellaiset geenit. Sisarukseni näyttää nuorelta, mutta ihan erilaiselta kuin minä. Hän ei ole beibifeissi. Emme tietenkään vanhoja olekaan, mutta ihan aikuisen iässä kyllä mutta sen tarkemmin en paljasta.
Sen voin paljastaa, että mitään en tämän eteen tee aktiivisesti. Puhdistan naaman meikeistä ja kosteutan. Joskus kasvonaamio. Joskus kuorinta. Voi olla toooooodella pitkiä aikoja, etten kuori enkä käytä naamioita. Ei minulla ole koskaan mitään tavallisia finnejäkään ollut. Joskus pari pms-finniä ja joskus huono kosteusvoide on tukkinut huokosia, kun olen etsinyt sitä oikeaa. Nykyään olen löytänyt minulle sopivat tuotteet. Mutta eivät nekään minusta tee beibifeissiä, vaan terveellinen elämäntapani ja suurimmaksi osaksi geenit.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on pienet kasvot ja näyttää ikäistään jonkun verran nuoremmalta, mutta ei nyt todellakaan teiniltä :D Katso filtteröimätöntä videokuvaa hänestä niin huomaat.
Sellaisia kyllä löytyy, näyttää yhtä hyvältä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Minä näen niissä nasolabiaalijuonteet ja täyteläisyyttään menettäneen kasvojen alaosan. Hyvältä hän näyttää, mutta teiniltä ei millään.
Jäänyt huumeet ja alkoholit ja tupakat ottamatta niin näyttää kohtalaisen hyväkuntoiselta ja samalla nuoremmalta. Nää suurkuluttajathan alkaa jossain 40+ tienoilla näyttää keith richardsilta ihan sukupuolesta riippumatta.
En tiedä, mutta miten sinä voit näyttää kuuusikymppiseltä vaikka olet vasta 35v?
Kaljusiko takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Minä näen niissä nasolabiaalijuonteet ja täyteläisyyttään menettäneen kasvojen alaosan. Hyvältä hän näyttää, mutta teiniltä ei millään.
Minulla on sen verran babyface, ettei nuo juonteet näy vieläkään, vaikka olen 40v.
Minäkin näytän ja olen 40v. En osaa sanoa miten, olen laista käyttämään kosmetiikkaa. Urheilen kyllä.