Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden
Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.
Kommentit (842)
Nimistä päättelisin, että nää on kaikki suomenruotsalaisia?
reetu kirjoitti:
Juurikin näin. Ei suru poistu ikinä, mutta jos on ollut hyvä suhde on jäänyt rakkaudentilaan. Kun eroat olet kaikkea muuta! Jos löytää uuden kumppanin se ei todellakaan poista surua tai rakkautta menehtyneeseen puolisoon, mutta kun sen kauheuden on kokenut ymmärtää, että elämä on tässä ja nyt! Ei kuollut puolisokaan haluaisi, että jäljelle jäänyt vain suree lopun elämäänsä. Jokaisen elämä on lahja ja sen ymmärtää kun kokee kovia!
No voi kai sitä pitkäaikaista kumppaniaan nyt edes muodon vuoksi surra EDES pari kuukautta hautajaisten jälkeen 😀
Tuollainen salamarakastuminen heti eron jälkeenkin on aika kyseenalaista, saati sitten puolison äkillisen kuoleman jälkeen.
reetu kirjoitti:
Juurikin näin. Ei suru poistu ikinä, mutta jos on ollut hyvä suhde on jäänyt rakkaudentilaan. Kun eroat olet kaikkea muuta! Jos löytää uuden kumppanin se ei todellakaan poista surua tai rakkautta menehtyneeseen puolisoon, mutta kun sen kauheuden on kokenut ymmärtää, että elämä on tässä ja nyt! Ei kuollut puolisokaan haluaisi, että jäljelle jäänyt vain suree lopun elämäänsä. Jokaisen elämä on lahja ja sen ymmärtää kun kokee kovia!
Minäkin ajattelen edesmennyttä miestäni edelleen päivittäin vaikka hänen kuolemastaan on jo 8 vuotta. Tuossa ajassa olen solminut uuden avioliiton ja saanut pari lastakin. Siltikin se menetetty siellä aina on taustalla mielessä, ystävänä, ei niinkään enää aviomiehenä.
'ei kai puolisokaan sitä haluaisi että toinen suree lopun elämäänsä' on hiukan koominen argumentti tilanteessa, jossa uusi rakas on löytynyt vaimovainajan suunnilleen vielä maatessa sairaalan kylmiössä...
Ei se Hellsten ole mikään terapeutti, teologi. Se minkä muut pitää pyhänä Hellsten kaupallistaa: uskonto, ACA jne. Jopa vaimon kuolemasta piti ottaa mainoshyöty. Varmasti tämä uusi nainen on ollut jo silloin, kun hän ilmaisi "kaipuun", sen verran mediaa osa tämä äijä käyttää hyödykseen. Laskelmoi lienee että 4 kk on sopiva suruaika ja sitten ihmiset ymmärtää. Ja kuollut vaimon on nostettu hänen kulttilaumassa pyhimykseksi joka lähettelee näitä naisia Hellstenin elämään. Ja samalla Hellsten tekee itsestään pyhimyksen ” minusta siirtyi osa hänen mukanaan taivaaseen”… jep jep.
Hellstenin virtahepo olohuoneessa on kopsattu sekin. Hän kävi nuorena jannuna Hazeldenissa. Suurin osa "hänessä kirjoitetussa" on sieltä suoraan plagioitu. Hellstenin aiheet löytyy Adult Children of Alcoholics- teemasta, joka on Hazeldenin juttuja, taitaa niillä olla jotain kirjallisuutta jo suomeksikin itse tehtynä. Silloin ei ollut kun Hellsten nämä "keksi". Sehän on ihan ok, että suomentaa ja tuo maailmalta, mutta luulisi nyt kristittynä edes mainitsevan lähteen. Virtahepo olohuoneessa on sekin tuolta: Hellsten on kirjoittanut kirjansa joskus 90-luvulla. 1984 on Hazeldenissa julkaistu ”An Elephant in the livingroom”. Olisi nyt edes ollut älykäs ja keksinyt nimen kirjalle itse eikä kopioinut.
Mutta ihmiset hurmioituu, eurot kilisee ja kaikki on onnellisia. winwin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia toimintaa. Uskovaiset tuppaavat olemaan kaikki enemmän tai vähemmän sekopäitä.
Jos ko. teologi olisi uskovainen, hän saarnaisi Jeesuksesta. Kyllä sen erottaa ulkopuolinenkin, että hän ei ole sellainen saarnaaja. Tosin silti häntä voitaisiin pitää sekopäänä, mutta eri syystä. Sen verran täytyy palstan ateistienkin hahmottaa todellisuutta, ettei kuvittele, että Jumalan mainitseminen tekisi ihmisestä uskovaista.
En ole itse tätä kuullut/lukenut mutta eräs ystäväni sanoi että eräässä haastattelussa TH itse sanoi että ei ihmettelisi vaikka hän (TH) kuolisi suurena new age-guruna.
Eli ei itsekään pidä itseään kristittynä.
Mikäli tämä on totta niin selittää se paljon sekoilua ja mystisiä puheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hellsten kertoo, että hän ja Pernilla asuvat vielä erillään, mutta lähellä toisiaan."
Jos näin kirjoitetaan 1.11., niin eiköhän suhde ole alkanut jo heinäkuussa about. Tämä on oma veikkaukseni.
Tästä on jo jonkin aikaa, kun hän sanoi haastattelussa, että jossakin vaiheessa hän on valmis uuteen suhteeseen, ja sitten vissiin toisessa haastattelussa sanoi, että uusi kumppani voisi olla nuorempikin.
Eli Pernilla on löytynyt jo aika pian vaimon kuoleman jälkeen, ja näillä haastatteluilla on pohjustettu suhteen julkistamista.
Tympeää, vastenmielistä.
Pernillahan oli löytynyt jo ENNEN vaimon kuolemaa, koska oli perhetuttu. Ja me kaikkihan olemme jo saaneet lukea moneen otteeseen, mitä "perhetuttu" terapeutille tarkoittaa.
Tommyhan ei ole terapeutti. Ja eikö terapeutti voisi olla narsisti...
Vierailija kirjoitti:
Hyvin intuitiivisia suomenruotsalaisia.
Voisi Hellsten kadota julkisuudesta. Järjettömän huomiohakuinen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, parin viikon tapailulla ei vielä viitata yhteenmuuttoon tai muutella facebook-statuksia parisuhteeksi. Ties miten kauan nämä on jo seukanneet.
Mä seukkasin vuoden avomieheni kanssa, ennen kuin muutimme yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, parin viikon tapailulla ei vielä viitata yhteenmuuttoon tai muutella facebook-statuksia parisuhteeksi. Ties miten kauan nämä on jo seukanneet.
Mä seukkasin vuoden avomieheni kanssa, ennen kuin muutimme yhteen.
Mies muutti mun luo kun oltiin tunnettu viikko. Hyvin on toiminut, nyt jo 7v yhdessä.
Siis mulla menee parin kuukauden jutun jälkeen erosta toipumiseen jo muutama kuukausi :D
Eikös Hellsten kuitenkin ole mukana kaikenlaisissa kirkkohommissa? Ainakin tuomasmessussa? Mistähän se johtuu, että mitä uskovaisempi ihminen on, niin sitä varmemmin se uusi kumppani löytyy hyvin nopeasti entisen kuoltua ja usein vielä lähipiiristä?
Viime kesänä avioitui yhden tuttavan isä, oli jäänyt vuosi sitten leskeksi, uusi vaimo oli uskonsisar ja vaimovainajan ystävä. Lehdestä luin juttua uskovaisesta pariskunnasta, joiden puolisot kuolivat samaan aikaan, siitäkin oli vuosi ja pariskunta oli tutustunut puolisoidensa sairauden kautta (syöpä) ja nyt olivat ihanan onnellisia lähestyvistä kesähäistä.
Oikeasti ihan silmiinpistävän nopeasti just uskovaiset sen uuden puolison löytää. Osaatteko uskovaiset valaista, miksi näin on?
Vierailija kirjoitti:
Pernillan juuri edesmennyt isä oli 4 v Tommya vanhempi.
Jaahas muikkeli sai uuden isän ja ukko uuden nuoren tyttiksen.
Ja:
Ryhdyin juuri terapeutiksi. Vastaanottoaikoja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeaa toimintaa. Itse olen eronnut tämän vuoden tammikuussa ja nainen, ja vieläkään en ole deittaillut ainoatakaan henkilöä ja keneltäkään mieheltä en ole saanut edes deittipyyntöjä tai puhelinnumeroa. Itse olen hoikka ja kohtalaisen näköinen. Melkeinpä kateeksi käy.
Sinulla ei olekaan penistä, joka valtuuttaa vaikka minkälaisiin tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko sun intuitio?
Noilla on isompi ikäero kuin mulla ja mun isällä...
Tää ketjuhan on kuin ehtaa Agatha Christietä!
Pernillan kandee olla sit tarkkana niiden perhetuttujen kanssa. Pitää silmällä, etteivät vie miestään kirkkoon kahdenkesken.