Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko tämä ominaisuus, mutta sellainen kikattava nauru on karmeaa. Kaikissa näissä kikattajissa tuntuu olevan jotain muutakin vialla. Ihmettelen eikö nämä miehet itse sitä tajua vai onko se heidän mielestä jopa jotenkin hienoa?
Tiedostatko itsekin aina kun naurat, että miten sen teet? Jos se on vain, öö, ... luonteenomaista?
Kikattava neitimäisen hinttimäinen nauru on luonteenomaista hinteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko tämä ominaisuus, mutta sellainen kikattava nauru on karmeaa. Kaikissa näissä kikattajissa tuntuu olevan jotain muutakin vialla. Ihmettelen eikö nämä miehet itse sitä tajua vai onko se heidän mielestä jopa jotenkin hienoa?
Tiedostatko itsekin aina kun naurat, että miten sen teet? Jos se on vain, öö, ... luonteenomaista?
Kikattava neitimäisen hinttimäinen nauru on luonteenomaista hinteille.
Bumtzi-bum hei fantsusti bazzi ya hammazharya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino Nordinihtavia piirteitä. (Peniskuvien lähettely, päihteidenkäyttö, ylimielisyys ja jatkuva teennäinen kikattelu omille jutuilleen)
Nämäkö on naisellisia piirteitä?
Ainoastaan epämiehekkeitä ja epäilyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino Nordinihtavia piirteitä. (Peniskuvien lähettely, päihteidenkäyttö, ylimielisyys ja jatkuva teennäinen kikattelu omille jutuilleen)
Nämäkö on naisellisia piirteitä?
Ainoastaan epämiehekkeitä ja epäilyttäviä.
Lisään vielä jotta epämiehekäs ja naisellinen (lue "naismainen") eivät ole sama asia eli eivät tarkoita samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta pilikuvien lähettely ei ole kovin naisellinen piirre?
Pienet pallit ja äidin helmoissa pyöriminen :)
Vierailija kirjoitti:
Hieman oudolta tuntuu lukea tätä ketjua peukutuksineen. Oikeastiko jotkut naiset kiinnittävät huomiota tällaisiin pikkuseikkoihin? "Istuu jalat ristissä" ja niin edes päin
Rupesin miettimään, mitkä olisivat sellaisia miesmäisiä piirteitä, joita EN SIETÄISI naisessa.
Ehkä parta, viikset ja penis.
Yök mikä sovinisti tännekin on pesiytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Uskon tasa-arvoon. Mikä on suotavaa naisilta, on myös suotavaa miehiltä ja päinvastoin.
Eli samanlaisuus on "tasa arvoa"? Kääntäen: jos ei ole samanlainen ei ole saman arvoinen? Kaikille on oma paikkansa ja asemansa.
Vierailija kirjoitti:
Kimeä piipittävä ääni ja naismainen takamus.
Mulla on lihaksikkaat pakarat, vähän kuin Kim Kardashianilla, ja naiset tuntuu tykkäävän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta pilikuvien lähettely ei ole kovin naisellinen piirre?
Epämiehekäs piirre joka tapauksessa.
Sileät kädet,yöks!sellaset joista näkee ettei ikinä oo tehny mitään "miesten töitä"
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa käyttää
IHANA sanaa.
Ei vaan sovi miehen suuhun!
Tämä sama ärsyttää minua suunnattomasti Posse-ohjelmassa, kun Duudsonit on jossain maikkarin juontokoulussa opetettu sanomaan "Aivan ihanaa iltaa kaikille!". Tai vieraana on tänään "aivan ihana se ja se".
Voi vitun vittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa käyttää
IHANA sanaa.
Ei vaan sovi miehen suuhun!Joo! Ja toisaalta itseäni ärsyttää, kun tämä tökkii, koska oon ihan vastaan tämmösiä sukupuolirooleja. Oon myös huomannut, että monesti ulkomaalaiset oppivat alkuvaiheessa tämän sanan. En tiedä, onko se hauskan kuuloinen vai helppo sana vai oppivatko sen suomalaisilta naisilta, mutta joka kerta pistää vähän naurattamaan, kun könsikkäät hokevat ihanaa.
Ei pidä paikkaansa! Sille on vain käynyt kuten ratsastukselle: bimbot pissis-lortot ovat omineet sen osaksi imagoaan. Olen mies ja käytän ihanaa kuten muitakin kielemme laatusanoja eli adjektiiveja - asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää miehessä siitä, että se tykkää tulla sormetetuksi.
Onkos tämä muka yleistä?
Vierailija kirjoitti:
Sileät kädet,yöks!sellaset joista näkee ettei ikinä oo tehny mitään "miesten töitä"
Tekisit sinnäi jottai hyövyllistä eli synnyttäisit lapsia ja hoitaisit niitä eli oikeita naisten töitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne se jos lantionympärys on 105 cm ja vyötärö 82 cm jotenkin 'epämiehekäs' vaiko peräti 'naismainen' piirre miespuolisessa henkilössä ?
Tarkoittaako tämän esittämäni kysymyksen yläpeukutus sitä että 'o.k' vai että 'on' ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos tämä muka yleistä?
Sietämättömän naisellisen piirteen miehessä ei tarvitse olla yleinen, riittää että se on sitä jollekulle, yhdelle tai useammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne se jos lantionympärys on 105 cm ja vyötärö 82 cm jotenkin 'epämiehekäs' vaiko peräti 'naismainen' piirre miespuolisessa henkilössä ?
Tarkoittaako tämän esittämäni kysymyksen yläpeukutus sitä että 'o.k' vai että 'on' ?
Voi olla kumpaakin, vain peukuttajat tulkintoineen kommentista tietävät mitä tarkoittivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos tämä muka yleistä?
Minusta taas mies on lähinnä ahdasmielinen, jos ei missään nimessä halua homofobioissaan naisen kanssa kokeilla asiaa.
Ei kuitenkaan ollut oikea ruhtinas tai päätynyt sellaiseksi.